دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ایران امروز رهبری محور قدس را بر عهده دارد

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 618085
یک پایگاه خبری مغربی به بهانه روز جهانی قدس، جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار رهبری محور مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکای زورگو قلمداد کرد.
ایران امروز رهبری محور قدس را بر عهده دارد
به گزارش جهان نيوز، تظاهرات روز قدس فردا جمعه در نوار غزه و بیشتر کشورهای جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وبگاه خبری «النشره المغاربیه» مراکش به قلم «محفوظ الجیلانی» گزارش داد، در سایه سیاست‌های غیرمنطقی آمریکا و قلدری این کشور که حد و مرز دیپلماسی و بی‌طرفی را در نوردیده و پس از اجرای تصمیم «شوم» واشنگتن برای انتقال سفارت خود به قدس اشغالی، وقت آن رسیده که نیروهای بیدار امت اسلامی تلاش مشترکی را برای نجات قدس از یهودی‌سازی آغاز کنند.

الجیلانی تأکید کرد که از دهه هفتاد میلادی تا کنون پژواک دعوتی که امام خمینی (ره) در حق مسجد الاقصی کرد، همچنان در گوشه و کنار دنیا شنیده می‌شود.

 به گفته وی، امام خمینی با این اقدام خود، فاجعه‌ای را یادآوری کرد که در حق ملت فلسطین صورت گرفته تا به قدرت‌های زور و ظلم در جهان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتراض کند.
این تحلیلگر مغربی اعلام کرد، امروز نهادهای سیاسی، فرهنگی و مذهبی هیچ بهانه‌ای برای عدم مشارکت در این راهپیمایی مذهبی عظیم و اجرای وصیتنامه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران ندارند؛ وصیت‌نامه‌ای که در آن از همه مسلمانان جهان خواسته شد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس باشد و در آن همه ساله با قبله نخست خود ابراز همبستگی کنند.

به گزارش این وبگاه، این روز بزرگ، آمریکای زورگو را می‌لرزاند و رژیم صهیونیستی را می‌ترساند و ماهیت واقعی دوستانِ این دشمن امت اسلامی را نشان میدهد؛ کسانی که بر روی رابطه با این رژیم حساب باز کرده‌اند.

الجیلانی ضمن دعوت از همه انجمن‌ها و نهادها برای مشارکت در این راهپیمایی که در رد سکوت در برابر ظلم یا تن دادن به آن برگزار می‌شود، تأکید کرد: «امروز جمهوری اسلامی ایران رهبری محور قدس را بر عهده دارد و بار [این مسئولیت] را بر دوش کشیده و هزینه سنگین نبردهای عزت و شرف را در دفاع از فلسطین و کرامت امت [اسلامی] پرداخت می‌کند»؛ امتی که از سوی دشمنان در کمین نشسته، خوار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *