يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

والیبال پای سلطانی‌فر را به مجلس باز کرد

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب: 617897
عضو فراکسیون ورزش مجلس از بررسی آخرین نتایج تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی در این فراکسیون خبر داد.
به گزارش جهان نيوز،علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های والیبال، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که در فراکسیون انجام دادیم، قرار است نتایج این مسابقات و کیفیت حضور تیم ملی والیبال ایران در جام ملت‌های والیبال هفته آینده در نشست فراکسیون ورزش مجلس بررسی شود.

وی افزود: آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از معاونانش در جلسه هفته آینده فراکسیون ورزش برای بررسی نتایج تیم ملی والیبال در مسابقات جام ملت‌‌های والیبال حضور می‌یابند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: باید مشخص شود که علت و یا علل نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در مسابقات جام ملت‌‌های والیبال چیست؟ گزارشی از این مسئله با هماهنگی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی مجلس تقدیم هیئت‌رئیسه می‌شود.

یوسف‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و معاونانش در این جلسه باید توضیحات قانع‌کننده‌ای برای نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات جام ملت‌‌های والیبال ارائه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این دولته همه درس هاش و تجدیدی آورده با نمره ای زیر 5+1
Iran, Islamic Republic of
دلیل نمی خواد عشقشون کشیده بازی نکنند.!!!