دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۲۴

پشت پرده سفر ۷ نماینده مجلس به روسیه

سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 617801
سفر ۷ نماینده مجلس به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی حواشی را به دنبال داشته که برخی از این نمایندگان نسبت به این خبر واکنش های متفاوتی نشان دادند.
پشت پرده سفر ۷ نماینده مجلس به روسیه
به گزارش جهان نيوز،  روز گذشته (دوشنبه 14خرداد ماه) خبری مبنی بر سفر 7 نماینده مجلس از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به روسیه برای حضور در بازی های جام جهانی در فضای مجازی منتشر شد.

براساس شنیده ها؛ غلامرضا کاتب، پروانه سلحشوری، وکیلی و اسماعیل سعیدی از کمیسیون فرهنگی به همراه رحیم زارع، همایون یوسفی و یوسف نژاد از فراکسیون ورزش به وزارت ورزش و جوانان برای انجام این سفر معرفی شده اند.

به منظور پیگیری صحت و سقم این خبر باشگاه خبرنگاران جوان، در تماس با این نمایندگان توانست با یوسف نژاد و سعیدی این موضوع را پیگیری کند.

یوسف نژاد عضو فراکسیون ورزش ضمن تکذیب این خبر گفت: فراکسیون ورزش درباره سفر به روسیه جلسه ای نداشته و چنین بحثی هم مطرح نبوده است.

یوسف نژاد همچنین تصریح کرد: اگر چنین خبری هم باشد بنده در جریان آن نیستم و اکنون در حوزه انتخابیه خود بسر می‌برم.

امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس هم پیش از این در واکنش به سفر این نمایندگان به روسیه براساس درخواست وزارت ورزش و جوانان به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وزارت ورزش و جوانان برای اعزام نمایندگان خانه ملت باید درخواست خود را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت معیشتی مردم، هیئت رئیسه مجلس و کمیته سفرهای خارجی قطعا با این سفر مخالفت خواهند کرد.

اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی در واکنش به این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنده امروز نام خود را در میان اسامی نمایندگان اعزامی از مجلس به روسیه شنیدم.

وی اظهار کرد: براساس درخواست وزارت ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس نام سه نفر از اعضا را برای این سفر به این وزارتخانه طی جلسه ای معرفی کرد.

سعیدی افزود: طی آن جلسه نامی از بنده برده نشد اما امروز بعد از پیگیری به من اعلام کردند که براساس قرعه کشی که کمیسیون فرهنگی انجام داده نام من هم جزو نمایندگان اعزامی به روسیه درآمده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: بنده با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت معیشتی مردم موافق رفتن به این سفر نیستم و نخواهم رفت.

در ادامه یکی از این 7 نماینده ای که نخواست نامش فاش شود در واکنش به این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمامی وزارتخانه ها در سفرهای کاری و دیپلماتیک خود معمولا از فراکسیون ها و کمیسیون های مربوطه برای همراهی و به عنوان ناظر دعوت به عمل می آورند و این یک موضوع مرسوم و دیپلماتیک است.

وی تاکید کرد: به طور مثال وزیر بهداشت و درمان برای حضور در اجلاس جهانی بهداشت از برخی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای انجام مذاکرات و جلسات طی این اجلاس دعوت کرد یا هفته گذشته ربیعی وزیر تعاون و کار برای شرکت در اجلاسی از تعدادی نمایندگان مربوطه دعوت به عمل آورد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این گونه سفرها به عنوان رسوم دیپلماتیک و یک پروتکل در همه جای دنیا وجود دارد و سفر تعدادی از نمایندگان به روسیه هم براساس دعوت وزارت ورزش و جوانان و همانند دیگر سفرهای کاری انجام شده است.

بر اساس این اظهارات باشگاه خبرنگاران جوان، در انتظار اظهارنظر دیگر نمایندگانی که نامشان در فضای مجازی از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس برده شده است تا برای تنویر افکار عمومی جامعه آن را منعکس کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
جدا وقاهت داره
این اقایان در تمام دوره نمایندگی خود چه کاری برای مردم منطقه خود انجام دادند
....
علی
India
واقعا مرز های وقاهت بازهم جابجا شد
همه دنیا این کار رو می کنند!!!!! به به چه دلیل اقای نماینده محترم!!! به عرضت برسونم بر فرضت صحت دلیل شما توی دنیا خیلی کارها می کنند چرا فقط وفقط جاهایی که به سودتونه مثل همه دنیا می شید. برای شما متاسف نیستم برو به عشق و حالت برس واسه خودم متاسفم کا با زبون روزه از صبح تا شب توی گرما باید با ماشین کار کنم تا بتونم قستامو بدم ولی نماینده مملکتم در روسیه مشغول تفریحه. بلاخره روز حسابی هم هست
Iran, Islamic Republic of
کاش اینها به اندازه سراسیمگی و شیفتگی جام جهانی را برای همانهایی که بهشان رای دادند هم داشته باشند. دوستان و هموطنان عزیز، هر چند دیدن جام جهانی از نزدیک گناه نیست ولی عدم رسیدگی به هموطنان محروم ، چه فارس و چه بلوچ و چه کرد و چه آذری و چه لر و چه هر یک از هموطنان عزیزمان گناه قطعی است. نمایندگان به ظاهر منتخب! ملت: لطفا راه و مشی خود را از کشور و مردم عزیزمان و انقلاب و امام و رهبر و اسلام جدا کنید که شما زیان رسان به هر چه هستید که دست یازید.
Iran, Islamic Republic of
کشورهایی از این رسوم دیپلماتیک دارند که مردم در اثر تدبیر مسئولانش زیر فقر و فشار اقتصادی کمرشون خم نشده ولی ما بخاطر اهمال آقایون جون شون به لب رسیده.
آره برید سفر.. جایزه ی خدمات طلایی تون به این ملت زجرکشیده ست
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر چهار سال پیش رسایی قرار بود برای بررسی فساد فوتبال به برزیل برود و ببیند که چطور خرج میکنند اما همین اصلاح طلبها کلی سروصدا کردند که وا مصیبتا مجلس قرار یک نماینده بفرسته سفر خارجه.... اما حالا که نماینده های اصلاح طلب دارند میرند روسیه (اون هم برای تفریح نه کار) هیچ صدایی ازشون در نمیاد
Iran, Islamic Republic of
سلام
من از رفتار وقاهت امیز این به اصطلاح نمایندگان در تعجبم
شماها قراره که با رفتن به روسیه و دیدن بازیها از نزدیک چه تغییری در مشکلات کشور یا ورزش ان انجام دهید
....
Iran, Islamic Republic of
عیش ونوش ازجیب ملت
United States
وقاهت ؟!
يا حضرت عباس ! جهان نيوز اين خواننده هاى با سواد رو از كجا پيدا كردى ؟! واقعاً مايه فخر بشريت اند !
United States
اینکه دیکته ات بیسته یعنی خیلی باسوادی یانکی؟!
علی
India
دوست عزیز شما خودشو ناراحت نکن !!!! یکم جلوتر از دماغتم ببین .
اینجا مهد کودک نیست. تازه بقول همون نماینده ای که سنگشو به سینه می زنی هیچ جای دنیا غلط املایی نمی گیرند. حتی بعضی از رئیس جمهور هاشونم غلط املایی دارند. شتر با بارش گم شده لنگ مورچه رو گرفتی.
اره از نظر من وقاهت کاملا درسته
United States
اى بابا مجالس قبلى هم همين آش و كاسه بود ! فقط فرقش اينه كه شما سفرهاى چپ و راست نماينده هاى هم باندى خودتونو نمى ديديد ! قضيه سفارت آلمان و سفر به جام جهانى برزيل و هواخورى در فنلاند و … ! بازم بگم يا كافيه ؟!
Iran, Islamic Republic of
خوب توام که داری جناحی نظر میدی. کار بد بده فرقی نمی کنه چه کسی انجامش بده.
Iran, Islamic Republic of
تو چی میگی اینگ دنیا حرفی داری بیا طوچ کشورت بزن...
علی
Iran, Islamic Republic of
چقدر بی‌وجدان است آن نماینده‌ای که این سفرها را «دیپلماتیک» می‌داند! و آنرا «عادی سازی» می‌کند!! البته همینکه نامش را فاش نمی‌کند، مشخص است که میداند کارش خبط است و خنده‌دار!!!
Iran, Islamic Republic of
باید نام افرادی که یه این سفر می روند را چنان در بوق کرنا کنیم که در دوره بعد دیگر جرات نکنند برای انتخابات کاندید شوند
Iran, Islamic Republic of
وقاحت البته! نه وقاهت!
علی
Iran, Islamic Republic of
از ارث پدری که نمی روند مفت باشد کو فت باشد از گلویشان پایین نرود به حق پنج تن
وحید
Iran, Islamic Republic of
احتمالا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از الان دنبال یارکشی از مجلس اند تا اگه به مشکل خوردن ، فردای جام جهانی تو مجلس از نماینده ها طرفدار داشته باشن . همه میدونیم که طبق معمول بعد از جام جهانی و فارغ از اینکه تیم فوتبال ایران چه گلی بکاره ، فردای جام جهانی طرح تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال کلید میخوره تا مقصرین احتمالی رو پیدا کنن و بعدش سرمربی رو عزل کنند و الی آخر . فدراسیون هم شروع کرده آدمهای خودش رو تو مجلس پیدا کنه تا واسه اون موقع رای داشته باشه . ...
Iran, Islamic Republic of
پشت پرده داستان کجا بود ؟
امیر ت
Netherlands
برخی نمایندگان این خبر را تکذیب و برخی دیگر حداقل سفر خودشان را منتفی دانستن ولی سوال اینجاست ایا انتشار چنین خبرهایی که پاشیدن نمک روی زخم ناشی از مشکلات اقتصادی مردم است ان هم از کسانیکه نماینده مردم و در کمیسیون فرهنگی هستند در شان یک نماینده موقعیت شناس و با بصیرت هست ؟! گیرم که تکذیب شد یا لغو شد ایا اثرت سوء ان در جامعه علیه مجلس هم قابل زدودن است
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال از مردمی که چنین افرادی را انتخاب می کنند واقعا چرا .شما مگر به خدا وقیامت اعتقادندارید یک میلیون از بهترین جوانان این کشور شهید وجانباز شده اند آنوقت شما از روی تعصب قومی،جناحی و فامیل بازی به چنین افرادی رای می دهند.مطمئن باشید همه ما به واسطه رای که داده ایم ماخذه خواهیم شد.
رامین
Iran, Islamic Republic of
عجب پشت پرده ای بود!!
مسخره
United States
اين اقاي وكيلي عاشق اينجور سفرها هست ببريدش طفلكي گناه داره اميد داره تدبير داره
بهزاد
Germany
واقعا جای تاسف داره این اقایون و یا خانمها برای مردم حوزه انتخابیه خود چه کار مثبتی انجام دادند .که حالا هم میخوان با کلی هزینه از جیب مردم به روسیه بروند.