دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

مراسم تجلیل از جوانمردان برگزار شد

شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 617327
هجدهمین مراسم تجلیل از جوانمردان به پاس تقدیر از حرکت ارزشمند ورزشکارانی که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در میادین ورزشی مقابل حریفانی از رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشدند، با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد .
مراسم تجلیل از جوانمردان برگزار شد
به گزارش جهان نيوز  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مراسم تجلیل از جوانمردان ( حامیان مردم مظلوم فلسطین )عصر امروز در تالار اندیشه برگزار شد .

در این مراسم علاوه بر دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ، سردار سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش ، فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روسای فدراسیون‌ها ، ورزشکاران و خانواده معزز شهدا حضور داشتند .

در این مراسم از ورزشکارانی که در مقابل حریفان رژیم صهیونیستی حاضر نشدند و با حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین پرداختند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از خانواده معزز لطفی، شهید مدافع حرم که از ورزشکاران جوانمرد محسوب می‌شد نیز تجلیل به عمل آمد .

همچنین ورزشکاران جوانمرد با قرار گرفتن بر سکوهای پهلوانی مدال‌های جوانمردی بر گردن آنها آویخته شد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در هجدهمین مراسم تجلیل از جوانمردان که عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد اظهار داشت: از ورزشکارانی که مقابل حریفان رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند تقدیر می‌کنم و این حرکت در شرایطی انجام شد که بسیاری از حکام در صدد عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس هستند.

وی ادامه داد :بر اساس آیات قرآن آنان که به خدا ایمان بیاورند فضل الهی با آنهاست و ورزشکاران جوانمرد با فضل الهی روبرو خواهند شد. این ورزشکاران در مسیر درست قرار دارند.

ابو شریف تاکید کرد : خداوند ملت‌های منطقه را به حال خود رها نمی‌کند. باید ملت ‌های مسلمان با محوریت جمهوری اسلامی ایران همچنان بر مواضع ضد استکباری خود استمرار ببخشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت : ملت فلسطین به ورزشکاران و قهرمانان ایرانی که جوانمردانه از رژیم صهیونیستی دوری می‌کنند  افتخار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده اگر افراد شخصی که موجب نجات افرادی شدند مثل کشاورزی که ریزش کوه را خبر داد یا چوپانی که سیل را خبرداد و...را نیز در این جمع به عنوان جوانمرد ازشان تقدیر کنند جا دارد.