يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نگرانی رهبری از عقب ماندگی سیستان و بلوچستان

چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب: 616712
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد عقب افتادگی‌هایی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد نگران هستند به همین دلیل این دغدغه به نیروهای سپاه استان منتقل شده است.
نگرانی رهبری از عقب ماندگی سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد مارانی صبح امروز همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم اهدای جهیزیه به یک‌ هزار زوج در سیستان و بلوچستان که در حسینیه "عاشقان ثارالله(ع)" برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مورد عقب افتادگی‌هایی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد نگران هستند به همین دلیل این دغدغه به نیروهای سپاه استان منتقل شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: ما به غیر از ایران اسلامی در جایی از دنیا سراغ نداریم نیروهای مسلح به فکر کمک به مردم در زمینه‌های مختلف باشند و این عنایت ویژه خداوند است که این امر در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان مرزدار و غیور هستند و یکی از ویژگی‌های برجسته آنها این است که در زمینه وحدت زبانزد خاص و عام محسوب می‌شوند و این اهدای جهیزیه هم به مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نماد وحدت در این استان است.

سردار مارانی ادامه داد: امروز یک هزار سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به جوان‌های نیازمند و نوعروسان در سیستان و بلوچستان  پس از رژه خودروهای حامل جهیزیه‌ها در زاهدان به آن‌ها اهدا می‌شود که مایه مسرت است کمک شده تا آغاز زندگی این زوج‌های جوان تسهیل شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه 50 درصد این جهیزیه‌ها متعلق به ممدجویان کمیته امداد است، تصریح کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این اقدامات را در حوزه محرومیت‌زدایی برای مردم استان سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد. 50 درصد دیگر این جهیزیه‌ها هم به جوان‌هایی که در نقاط محروم و حاشیه مرزهای استان زندگی می‌کنند اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه قدس تاکنون  3 هزار و 476 سری جهیزیه به نیازمندان در سیستان و بلوچستان اهدا کرده، گفت: به مردم سیستان و بلوچستان اطمینان می‌دهیم که این روند با جدیت در استان ادامه پیدا کند چون مردم غیور استان ثابت کرده اند که مستحق چنین خدماتی هستند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *