کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرق از روزه خواري مجري بي‌بي‌سي ناراحت شد!

7 خرداد 1397 ساعت 4:56

آيا همه عملكرد بي‌بي‌سي درست است و حالا مانده روزه‌خواری‌شان؟! چه چيزي باعث مي‌شود كه اشكال و ايراد بي‌بي سي از نگاه شرق تنها به نوشيدن جرعه‌اي قهوه روي آنتن برنامه در ماه مبارك تقليل يابد و باقي موارد چشم‌پوشی شود؟


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه شرق در يادداشتي به قهوه خوردن مجري بي‌بي‌سي فارسي مقابل چشم بينندگان فارسی‌زبان كه اغلب روزه هستند، انتقاد كرد!

شرق در يادداشتي به قلم «جاويد قربان‌اوغلي، ديپلمات ارشد» از اينكه مجري بي‌بي‌سي اصول حرفه‌اي را رعايت نكرده و در ميانه برنامه، قهوه نوشيده و در ايام ماه رمضان به اعتقادات مسلمانان احترام نگذاشته، انتقاد كرده و نوشته: «اين يادداشت در پي انتقاد از روش و مشي بي‌بي‌سي فارسي در پوشش اخبار ايران نيست، سخن در بي‌توجهي، روش غيرموجه و اگر اغراق‌آميز نباشد، بي‌احترامي اين رسانه و گوينده خبر روز گذشته آن به اعتقادات مخاطبان است. »

به گزارش جوان، دو نكته در مورد يادداشت شرق جالب توجه است: اول آنكه جرياني كه شرق خود را منتسب به آن مي‌داند، با برخورد با روزه خواري در ملأعام در پايتخت جمهوري اسلامي چندان ميانه خوبي ندارد، حالا نگران روزه خواري مجري بي‌بي‌سي در لندن شده‌اند؟

دوم آنكه آيا همه عملكرد بي‌بي‌سي درست است و حالا مانده روزه‌خواری‌شان؟! چه چيزي باعث مي‌شود كه اشكال و ايراد بي‌بي سي از نگاه شرق تنها به نوشيدن جرعه‌اي قهوه روي آنتن برنامه در ماه مبارك تقليل يابد و باقي موارد چشم‌پوشی شود؟

از دو نكته بالا مي‌توان به اين مهم رسيد كه طيفي از اصلاح‌طلبان، اصلاً بي‌بي‌سي را غريبه و از جنسي ديگر نمي‌داند و براي همين هم روزه خواري را از مجري‌هاي آن انتظار ندارد و از سويي نگران است كه اين همجنسي را مخاطب درنيابد و بي‌بي‌سي را غريبه بداند.

بيان علني روزه نبودن مجريان بي‌بي‌سي به همين خط كمك مي‌كند كه مخاطب، بي‌بي‌سي را غريبه بداند. همين است كه شرق را نگران كرده؛ وگرنه روزه بودن و نبودن مجري رسانه‌اي كه همه آن را به عنوان رسانه ضدانقلاب و بي دين مي‌شناسند، به ما چه ربطي دارد؟!


کد مطلب: 615690

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/615690/شرق-روزه-خواري-مجري-بي-بي-سي-ناراحت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com