دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

مرد مشهدی نوزادان ۱۵ روزه‌اش را فروخت!

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب: 613732
قادر کریمی اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی ۱۵ روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.
مرد مشهدی نوزادان ۱۵ روزه‌اش را فروخت!
به گزارش جهان نيوز، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشریح جدیدترین جزئیات انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد گفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر ۱۵ روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.

قادر کریمی اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی ۱۵ روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: این زوج که یزدی بودند اعتراف کردند که بچه‌دار نمی‌شدند و با پرداخت ۲۸ میلیون تومان این نوزاد مشهدی را خریده‌اند که در ادامه دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

کریمی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که والدین این نوزادان مشهدی پس از تولد فرزندانشان، آنان را به خانمی معروف به «خانم دکتر» واگذار کرده و این شخص یکی از نوزادان را به زوجی اصفهانی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان و نوزاد دیگر را به زوج یزدی به قیمت ۲۸ میلیون تومان فروخته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم اصلی پرونده این شخص را به همراه ۲۶ نفر دیگر که در پرونده دخیل بودند دستگیر کردند و بررسی‌های اولیه نشان از فروش ۶ کودک توسط اعضای این باند دارد.

کریمی افزود: ۲ نفر از اعضای این باند کارکنان ثبت احوال بودند که یکی از آن‌ها بازنشسته شده و تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
مهم اینه که کنسرت در این شهر اجرا نشود و لاغیر
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم. خب چرا عکسش رو نمیگید. رییس جمهوری که تمام دغدغش شده اجرای کنسرت در مشهد ایا چیز دیگه ای براش مهم هست!؟
جواد
کنسرت هم یک انحراف است عزیز دل برادر!
Canada
چه خبر از حضور بانوى سرخ پوش اهل ميشيگان كه با ان لباس عجيب در معيت جناب طالب زاده و در حضور اقاى رييسى پرچم گردانى ميكرد؟!!
نمى ارزه يا به صلاح نيست انتشار خبرش؟!!
Iran, Islamic Republic of
باید به ریشه این معضل نگاه کرد که فقر و تنگدستی باعث فروش نوزاد شده و بعد زوجی که بچه دار نمیشن چه کار کنن؟ خب باید راهی باشه که این خانواده از راه قانونی بچه ای را به فرزند خواندگی قبول کنن.
بی بچه
Iran, Islamic Republic of
نظریه پردازان بزرگوار "متوجه نمیشم خوب طرف بچه داشت داد به یکی که نداشت اشکال داره آدم دل یک خانواده بی بچه را شاد کنه و سبب گرمی کانون خانواده ای بشه"چرا سیاسیش می کنید بابا/////همچین تیتر زده شد که گفتم قاچاق اعضا میکنن نگو اون بدبخت از بس دکتر نازایی رفتن خسته شد رفت بچه آورد همچین جناییش کردین که ترسم گرفت