چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

ادعای مضحک یک وزیر صهیونیست

جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب: 613042
وزیر حفاظت از محیط زیست رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به برخی پیامدهای تصمیم آمریکا به یهودی‌سازی قدس اعلام کرد شماری از کشورهای اسلامی به توسعه روابط با اسرائیل علاقه‌مند هستند.
ادعای مضحک یک وزیر صهیونیست
به گزارش جهان نيوز، «زئیف الکین» وزیر حفاظت از محیط زیست رژیم صهیونیستی که از حزب «لیکود» به رهبری «بینامین نتانیاهو» نخست‌وزیر است، امروز- جمعه- در گفت‌وگو با روزنامه «ایزوستیا» روسیه افزود: «برخی کشورهای اسلامی به صورت علنی این کار را می‌کنند و برخی کشورها در پشت پرده.»

این وزیر صهیونیستی در ادامه گفت: «اسرائیل بعید نمی‌داند که شماری از کشورها سفرای‍شان را به دلیل پیامدهای تصمیم ایالات متحده برای انتقال سفارش به قدس، فرا بخوانند. شاید یکی یا دو کشور سفرای‌شان را خارج کنند ولی بسیاری از این کشورها امروز به توسعه روابط با اسرائیل علاقه‌مند هستند.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در دسامبر گذشته قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی و دستور انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر اشغالی را صادر کرد.

سفارت آمریکا 14 ماه می، دوشنبه گذشته که مصادف با هفتادمین سالروز «یوم النکبه»- روز اشغال فلسطین و تاسیس رژیم جعلی اسرائیل- بود، افتتاح شد.

در اعتراض به این تصمیم خطرناک دونالد ترامپ، فلسطینیان از 30 ماه مارس گذشته(10 فروردین 97) راهپیمایی‌های گسترده‌ای را در امتداد مرزهای نوار غزه برگزار می‌کنند که تاکنون دست‌کم 115 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شده‌اند.

از سوی دیگر، در اعتراض به افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی، در شماری از کشورهای عربی و اسلامی تظاهرات برگزار شد و تشکیلات خودگردان فلسطین نیز سه‌شنبه گذشته سفیر خود از واشنگتن را در واکنش به سیاست حمایتی آمریکا از اسرائیل، فراخواند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ترامپ و بن سلمان و نتانیاهو .