سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۳
۳۴
پناهیان:

همه می‌دانند سپاه بخواهد می‌تواند اسرائیل را از جا بکند

چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 612561
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: سیاستمداران ما امروز می‌گویند مذاکره با آمریکا کار احمقانه‌ای است؛ ای کاش زودتر می‌فهمیدند.
همه می‌دانند سپاه بخواهد می‌تواند اسرائیل را از جا بکند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، امروز (چهارشنبه) در تجمع اعتراضی مردم علیه جنایات رژیم صهیونیستی که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد اظهار داشت: سیاستمداران ما که تره گندیده‌ای برای آمریکا خرد می کردند، امروز می‌گویند مذاکره با آمریکا کار احمقانه ای است. ای کاش زودتر می فهمیدند. ما جلوتر از آنها بودیم.

وی با بیان اینکه ما طبق وعده الهی اسرائیل را نابود خواهیم کرد، گفت: ما در لحظات آخر نبرد حق و باطل هستیم. ادعاها و عدم درک سیاسیون جهان و منطقه نمی تواند واقعیت ها را تغییر دهد.

پناهیان گفت: مردم غرب باید در برابر سیاستمداران سست عنصر خود بایستند. اگر هر جایی بدانند که شما ضد اسراییلی هستید، حتی اگر با اسلام موافق نباشند، شما را تشویق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باید برای دولت آمریکا تاسف خورد که سرنوشت خود را با رژیم منحوس صهیونیستی گره زده است. این دولتی که خود را مضحکه دنیا کرده است، مشکلش ترامپ نیست. برخی فکر می کنند، انگار ساختار آمریکا محکم بوده و حالا ترامپ آمده آن را به هم زده است. ترامپ کاری کرده که دیگر هیچ رئیس‌جمهور متینی نتواند در آمریکا حاضر شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اسلام قبل از اینکه دین جنگ باشد، دین صلح است. مسلمانان کوتاه آمدن در برابر مخالفان خود را بلد هستند. در تاریخ اسلام کوتاه آمدن از حق خود در شرایطی که لازم باشد، بسیار بوده است.

پناهیان خاطرنشان کرد: قیام کور علیه ظلم کار پسندیده ای نیست. گاهی ابوذر از سوی حضرت علی(ع) به سکوت دعوت شده است. گاهی اوقات حضرات معصومین دوستانشان را به صبر و فریاد نزدن دعوت می کردند.

وی تصریح کرد: ما در پرونده تاریخی مومنان صلح امام حسن(ع) را هم داریم؛ اگرچه به دلیل خیانت سربازان و برخی فرماندهان حضرت بوده که ایشان صلح را پذیرفتند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: مسلمانان کوتاه آمدن را بلدند اما در چه زمانی؟ در زمانی که کوچکترین روزنه ای برای پیروزی و اثبات حق نباشد. در جایی که این کوتاه آمدن، مقدمه ای برای قدرت گرفتن مسلمانان باشد اما نه در زمانی که اسلام قدرت برتر است.

پناهیان ادامه داد: شاید حرامی از این بالاتر در منظومه محرمات الهی وجود نداشته باشد که انسان از دفاع از حق دست بردارد. در زمانی که اگر دفاع کند، پیروز خواهد بود.

وی گفت: مطمئن باشید در تاریخ بشریت، بزرگ ترین گناه از نگاه دین، یاری نکردن حق است؛ در زمانی که حق صاحب قدرت است و باطل در اوج ضعف قرار دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در طول تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی، هیچگاه مثل امروز ضعیف، مردنی و مضمخل شدنی نبوده است؛ در این شرایط، هیهات که مسلمانان و آزادی خواهان جهان، در برابر این باطل ضعیف شده، کوتاه بیایند.

پناهیان با اشاره به سازشکاران گفت: کسانی که در طول تاریخ سازشکار بودند و ظلم را کمک کردند، شاید روز قیامت بگویند که ما نمی توانستیم و ضعیف بودیم، اگر چنین بگویند، البته به دوزخ خواهند رفت، چون سازش در برابر باطل منش درستی نیست. اما امروز اگر کسی در برابر ظلم کوتاه بیاید، فردا در روز قیامت چه پاسخی خواهد داشت؟

وی اظهار داشت: آنها اگر در برابر باطل کوتاه بیایند، گناه کارترین افراد در تاریخ بشریت خواهند بود. در آستانه ظهور که جامعه در آستانه قدرت گرفتن حق است، احدی حق ندارد در برابر ظلم کوتاه بیاید.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: سیاستمدارانی که یکی به نعل و یکی به میخ می زنند، بدانند دارند رذیلانه ترین رفتار را از خود بروز می دهند. اسرائیل الان زیر پای ما قرار دارد و کافی است با آخرین فرمان‌ها و اشاره ها پای خود را به زمین بکوبیم.

پناهیان گفت: شاید بپرسید اگر اسرائیل در اوج ضعف قرار دارد، پس چرا این همه قیافه می گیرد؟ چون راه دیگری ندارد؛ بیایند تل آویو را دو دستی به شما تقدیم کنند؟ یک کور سوی امیدی در منطقه به احمق ها و سازش کارها دارند اما آن ها خودشان هم به پیروزی امیدی ندارند.

وی اظهار داشت: رفتارهای مضحک ترامپ و جریان استکبار را دلیل این می دانیم که آن ها خوشان هم پایان یافتگی خود را باور دارند. در اوج زمانی که 20 میلیون زائر اباعبدالله از سراسر جهان به خروش آمد، علیه اهل بیت شعارهایی را می سازند و به دهان تروریست ها می گذارند؛ مگر شما چند میلیون می توانید در کل عالم تروریست بسازید؟ این 20 میلیون زائر با دست خالی شما را نابود خواهند کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا به غیر قابل ادامه بودن تحریم هایش یقین داشت که آمد و با ایران مذاکره کرد گفت: آمریکا به احمق هایی تکیه کرد که در کشورمان داریم. البته مقداری هم نتیجه گرفت. اگر الان دوباره ادعا می کنند که می خواهیم تحریم ها را بازگردانیم، می دانند اگر تحریم ها را بردارند یا دوباره بازگردانند، هیچ ثمری ندارد و نمی توانند راه انقلاب را بگیرند.

پناهیان با بیان اینکه مردم ما اسراییل و آمریکا را جدی نمی گیرند گفت: سیاستمدارانی که آمریکا را جدی می گرفتند، الان 180 درجه برعکس سخنان 5 سال پیش خود حرف می زنند. ما نمی‌خواهیم هیچ ایرانی این قدر شرمنده و سرافکنده باشد و خطاکاری را اینقدر سرزنش کنیم که نابود شود اما خط سازش نابود شده است.

وی تصریح کرد: اسراییل هر غلطی بکند، می داند که بچه های سپاه اراده کنند اسراییل را از جا می کنند و به دریا می ریزند. لعنت خدا بر کسانی که این قدرت های پوشالی را جدی می گیرند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مهم تر از حق و باطل بیرونی
درونی مهم تر است
بسیار ناحق بر حق سرپرستی می کنند
Iran, Islamic Republic of
راستش تا هفته پيش شخصا معتقد بودم قدرت سپاه با تبليقات سپاه همخواني داره اما بعد از اون شب كذايي تمام اميدهام نا اميد شد
فكر ميكنم خيلي از ايراني هاي متعصب حال و روز من رو دارند
اميد وارم سپاه بزودي يه عمليات جانانه انجام بده و قدرت خودش رو با نابود كردن برخي مراكز اسراييل و هلاكت چندين اسراييلي به دنيا نشون بده.
وگرنه اميدي نيست
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل نابود بشود؛ همه راحت می شویم
با نابودی اسرائیل نه تحریمی باقی خواهد ماند و نه شورای امنیت سازمان ملل
Iran, Islamic Republic of
پس چرا معطلید دائما در سوریه به شما حمله میکنه نابود کنید این غده سرطانی
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
يك لحظه چشماتونو را ببندين و دنيايي را تصور كنين كه اسراييل توش نيست. حالا جهان نيوزي ها! به من جوون اين مملكت جواب بدين:
حالا كه اسراييل نيس آمار ازدواج بالا مي ره؟ آمار طلاق كم ميشه؟ آمار اعتياد، بيكاري، چك هاي برگشتي، اختلاسهاي چند هزار ميلياردي، رياكاري، شعارزدگي، بي عرضگي، فساد، فحشاء، خيانت، 227.000 زنداني، ريزگردها، خشكسالي، شكاف اقتصادي، گسست اجتماعي، تنفر طبقاتي، بي قانوني، بي نظمي، دروغگويي و ... كم ميشه؟ به من بگين حالا هموطنان من به بهشت مي رن؟ چه اهميتي داره كه ما با اسرائيل مبارزه كنيم اما نتيجه اش بشه اين همه فلاكت، نتيجه اش بشه نسلي كه راه خودشو گم كرده، دين خودشو گم كرده، با خودخواهي و تنبلي و معصيت و پرخاشگري، نه فقط دنيا (كه مهم نيس) بلكه آخرت و ابديت خودش رو هم نابود كرده. وقتي من و تو، توي اين مملكت راه بهشت رو گم كرديم و با هم مهربون نيستيم و همه كلافه و بي طاقت شديم و خيلي ساده گناه مي كنيم، خيلي زياد غيبت مي كنيم، از موفقيت همديگه خوشحال نميشيم و ... پس گور پدر اسرائيل، گور پدر آمريكا، كي بايد به خودمون بيايم. حالا اين وسط ذوق مي كنيم كه موشك مون به تلاويو و حيفا هم مي رسه!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر درست و دقیق فکر
کنی متوجه می شوی که بسیاری از فرهنگ ها و اعمال زشت امروز برخی از افراد جامه ما سوغات دشمنان ما از جمله صهونیست های کودک کش است.
Iran, Islamic Republic of
درست دقت کردم جز نفاق و دو رویی چیز دیگری ندیدم که در میان مسولین کشوری و مردم عادی موج میزند
محمد
United Arab Emirates
داداش امام علی هم که باشه برای توی بی عرضه و سست عنصر که ریختن این همه خون مظلوم درت اثر نداره نمیتونه کاری کنه. البته معلومه اومدی که جو رو خراب کنی وگرنه هر احمقی میفهمه که خشکسالی و ریزگرد به اسرائیل ربطی نداره ولی برای جو دادن بیشتر اینم ریختی توی دیگ!
واقعا برای ادمین جهان نیوز متاسفم که کامنت ها شده جولانگاه هر کس و ناکسی...
Iran, Islamic Republic of
مشکل همینه هر کسی که نظرش با شما فرق میکنه میشه کس و ناکس
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جناب سوخته
به ما میگی یک لحظه چشماتونو ببندید و ...
اتفاقا من به تو میگم یک لحظه چشمت رو باز کن
البته چشم عقل را ، نه چشمی که دائم داری باهاش شبکه های اونطرف آب را می بینی
تو حرف کسی را که می گفت برجام مشکل آب خوردن و محیط زیست و ....را حل می کنه ، با اینکه هیچ ربطی نداشت باور کردی !
ولی اینکه با ازبین رفتن اسرائیل این زالوی اقتصاد خاورمیانه ، مشکلات اقتصادی کاهش می یابد، باورش برات مشکله ؟
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
جناب "بي سواد" اين چه حرفيه؟ برجام كيلو چنده؟ من حرفم چيز ديگه اس. فرض كن من توي يه كوچه زندگي مي كنم كه همه دارن به گنده لات محل باج ميدن و حرفشو گوش مي كنن. ولي من زير بارش نمي رم و جلوش وايميستم، اونم هر شب نوچه هاشو ميفرسته كه شيشه هاي خونه منو بشكنن و ما رو تحت فشار بذارن ولي من تسليم نميشم. از اون طرف، من هر شب كه ميام خونه زنمو كتك ميزنم، دخترمو تحقير مي كنم و آزادي پسرمو ازش گرفتم و ... نتيجه اش اين شده كه زنم مريض و افسرده شده، دخترم به فحشاء كشيده شده و پسرم از خونه فراريه. خب شما به من چي ميگي؟ ميگي لازم نكرده جلوي گنده لات وايسي! خونه و زندگيتو درست جمع كن. قرآن گفته "قو انفسكم و اهليكم نارا" يعني "هم خودتون هم خانواده تونو از آتش جهنم حفظ كنين" اما تو كاري كردي كه دنيا و آخرت خانواده تو جهنم كردي. جلوي گنده لات وايسادن خوبه اما اولويت چيز ديگه اس. وقتي گندِ فقر و فساد و فحشاء و دزدي و اختلاس و دروغ و ريا مملكتو ورداشته من فقط بايد دلمو خوش كنم كه داريم پرچم آمريكا رو آتيش ميزنيم و روش تف مي كنيم. من حرفم اينه اونوقت شما دارين غصه ي برجامو ميخورين.
Iran, Islamic Republic of
اقای بابیسواد زشترین کار اینه که با نابودن کردن کسی بخواهی خودت را ثایت کنی مگر تو ستمگر و جنایتکار هستی که محو دیگران میخواهی دیده شوی
با تشکر. شما بیشتر مطالعه کنید و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
مگر نبرد حق و باطل تمام شدنی ست؟!!!
تا روز قیامت این نبرد برپاست
Iran, Islamic Republic of
بله ادامه دارد ولی در شرایطی که
نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

با نابودی اسرائیل به لطف خدا مستضعفان عالم وارث زمین خواهند بود....

کمتر از 25 سال آینده.... ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که هر دو طرف فکر میکنند که در طرف حق هستند مثل جنگهای 400ساله مسیحیان با مسلمانان انها به ما میگفتند کافر و ما به انها میگفتیم کافر انها میخواستند ما را نابود کنند تا دنیا پر از عدل و داد شود و ما میخواستیم انها را نابود کنیم تا دنیا پر از عدل و داد شود
عمار
Iran, Islamic Republic of
بزودی رژیم کودک کش غاصب ضد بشریت .به دست سپاه اسلام برای همیشه ریشه کن واز صحنه روزگار محو خواهد شد.ودر زباله دان تاریخ جای خواهد گرفت.
اینهمه خون نتیجه اش غرق شدن کثافتهای صهیونیستی به همین زودی است.
Iran, Islamic Republic of
صد در صد که میتونه اسراییل یا هر کشور دیگه ای رو نا بود کنه . منم میتونم برم تو خیابون آدم بکشم . مهم اینه که بعدش چی میشه؟ یعنی استاد حوزه و دانشگاه فقط دهان باز میکنه و بدون تعقل حرف میزنه اینه ها!!!! استاد حوزه و دانشگاه کم لقبی نیست که به هرکسی تعلق بگیره .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آنها اگر در برابر باطل کوتاه بیایند، گناه کارترین افراد در تاریخ بشریت خواهند بود. در آستانه ظهور که جامعه در آستانه قدرت گرفتن حق است، احدی حق ندارد در برابر ظلم کوتاه بیاید.
یک کور سوی امیدی در منطقه به احمق ها و سازش کارها دارند اما آن ها خودشان هم به پیروزی امیدی ندارند.
آمریکا به احمق هایی تکیه کرد که در کشورمان داریم.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر دشمنان از رشادت های ارتش و سپاه و بسیج و دیگر نیروها در جنگ تحمیلی خبر نداشتند مطمئن باشید که از سال ۶۷ تا کنون هزاران بار برای سرنگونی جمهوری اسلامی حمله نظامی کرده بودند
پس چرا به انواع توطئه ها دست می زنند ولی جرات حمله مستقیم ندارند
آیا این نشانه ضعف آنها و قدرت ما نیست ؟
به هر حال دشمن که نمی تواند بنشیند و شاهد نابودی تدریجی خود باشد . لذا توطئه می کند.
ولی مهم اینه که قدرت ما را می بینند که مدام توطئه می کنند ولی جرات حمله نظامی ندارند
و معنی جمله معروف امام و مقام رهبری که فرمود:
" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند "
همین است
آنها بالاخره مجبور می شوند با قدرت ایران کنار بیایند
سعید110
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با ظریف نه برای تحریم، بلکه برای بقای غده سرطانی در منطقه بود!
United States
شعار الکی ندهید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا و مرگ بر وطن فروشان
Iran, Islamic Republic of
ما زیر پرچم جمهوری اسلامی شعار می دهیم و به شعارهایمان هم عمل می کنیم
شما هم زیر پرچم آمریکا یاوه سرائی کن
خخخخخخخخخ
United Arab Emirates
احسنت و مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا و مرگ بر وطن فروشان
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي پناهيان عزيز
اين چه حرفي است كه ميگوييد: ميداهمه می‌دانند سپاه بخواهد می‌تواند اسرائیل را از جا بکند!
يعني سپاه توان نابودي اسراييل را دارد و كوتاهي ميكند؟
يا اينكه سپاه موافق ادامه حيات اسراييل است تا به جنايات خود ادامه بدهد؟
آيا اينگونه سخن گفتن اين فرصت را به اسراييل نميدهد تا در اوج اعمال جنايتكارانه خود دست به مظلوم نمايي بزند؟
اگر اسراييل چند دشمن مثل شما داشته باشد نياز به هيچ دوستي ندارد.
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
البته سپاه و کلا نظام با تدبیر و در موقع مناسب عمل می کنند
معنای قدرت یک قسمتش هم تدبیر است نه فقط قدرت فیزیکی
و این تدبیر به معنی ایجاد زمینه برای اقدام است
Iran, Islamic Republic of
پایگاه گرامی جهان من که همیشه برایتان پیام میدم چراپیامم راسانسورمیکنید
خدایاعاقبت مارا از دست این آدمهای نادان ختم به خیربکن ازاین حرف مفتتر دیگه جایی پیدامیشه؟!
مغزآدم سوت میکشه اگر سپاه بخواهد میتوانه اسراییل را از جا بکنه!!!!!!
پس 40ساله ما الکی داربم با اسراییل کلنجارمیربم چون سپاه نمیخواد !!!!!! بحق چیزهای ندیده ونشنیده!!!!
حالا اگه تا100سال دیگه هم سپاه نخواد ماهمینجور خار درچشم و استخوان درگلو این غده سرطانی را بابد تحمل کنیم !!!! و جلوی چشممان ببینیم که مردم ستمدیده بی پناه فلسطین به خاک و خون کشبده بشن ومنافع ملی رادرگیر این بلاتکلیفی بکنیم!!!
همه دشمنیهای این 40ساله ما با استکبار جهانی درتحریمهای ستمگرانه ،جنگ صدام با ما جنگ درسوریه جنگ با داعش درعراق یا جنگ دریمن که اینهمه داریم خسارت جانی و مالی میدهیم فقط و فقط بخاطر دشمنی با اسرایبله اگه ما به اسراییل کارنداشته باشیم که هیچکس بما کاری نداره!
پس اگه هرچه زودتر سپاه اسراییل را نابود بکنه ما دیگه ناچارنیستیم اینهمه هزبنه جانی و مالی بدهیم!!!
نمیدانم اینهایی که اینجور نسنجیده و نپخته حرف میزنند ازروی ناآگاهی حرف میزنن یا خدای نکرده دشمنان دانا هستن!! که میخوان با این حرفهای پوچشان هزینه مارا بالا ببرن!!!!
Iran, Islamic Republic of
نابودی اسراییل آخرین تیر تو چله هست که اگر زد و اسراییل نابود شد آمریکا دیگه چیزی برا از دست دادن نداره و حمله به ایرانو کلید میزنه. اما تا وقتی که این تهدیدات ایران که رو سر اسراییله وجود داشته باشه ، آمریکا از ترس حمله ایران به اسراییل ، به گزینه نظامی فکر نمیکنه. یعنی تا وقتی شمشیرها تو غلافه ، این شمشیر هیمنه و ابهت داره ؛ اما وقتی بیرون اومد این هیمنه شکسته میشه و طرفین برای بقا میجنگند و پیروز ، اونیه که قوی تره. اما به هر حال همون قوی تره هزینه میده و ضربه میخوره و سعی میکنه درگیر نشه. کاری که آمریکا داره انجام میده.
Farhad
Germany
شما را بخدا بس است شعار ندین اینقدر یکم به حرفهایی که میزنید فکر کنید .شما از مسلمونی چی فهمیدید فقط شعار دادن رو .
شما که میگی هرکس جلو ظالم سر خم کنه قطعا جهنمی است چرا خودت سر خم میکنی جلو این رژیم خائین و خیانت کار .
مردم دارن از گرسنگی میمیرن شما از مسلمونی حرف میزنی
جفایی که شما در حق شیعیان افغانستان میکنید بخدا کافر نمیکنه اینکار رو ،از یطرف جووناشون رو میفرستید سوریه از یکطرف خانوادهای بدبختان رو دیپورت میکنید .
مگه شما نمیگی مسلمونید مگه نمیگید شیعه هستین پس چرا این همه سال با شیعه های کشور همسایه خودتون این کارا رو کردین .مگه نمیگید روز قیامت اول از همسایه سوال میشه خب پس بفرمایید بگید افغانستان نزدیکتره یا اون کشورهای افریقایی یا اون کشورهای عربی در همسایگیتون دارن شیعیان رو قتل عام میکنن هر روز ،فقط بگم اگر قیامتی باشه اول شما ها که شمر زمان هستین مچرد بازخاص هستین .
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی به برادران و خواهران افغان کم کمک نکرده
و البته باز هم لازم است که کمک کنه
الان چند میلیون از این برادران و خواهران شریف و زحمتکش در شهرها وروستاهای ایران زندگی و کار و تلاش می کنند ؟
به مبارزات آنها در برابر تجاوز گران نیز کمکهای زیادی کرده ایم و از این به بعد نیز کمک خواهیم کرد
لطفا بین امت اسلامی ایران و افغانستان تفرقه نیندازید
Iran, Islamic Republic of
"لعنت خدا بر کسانی که این قدرت های پوشالی را جدی می گیرند."
حسین
United States
واقعا آقای پناهیان و امثالِ آقای پناهیان،اگر یکی نفری مثل خودِشون اینقد حرفهای بی اساس بزنه،خودِ اقای پناهیان شاکی میشه.بعد آقای پناهیان اینقدر متعصبانه و بدون تعقل یه حرفهای بی اساس میزنه....
Iran, Islamic Republic of
کوچکترین تعرض به ایران بزرگ وتحت فشار قرار دادن وتحریم ظالمانه توسط ایادی آمریکا یعنی نابودی اسراییل خبیث.دفاع پیشگیرانه حق مسلم ماست