شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رسانه پاکستانی فاش کرد؛

احتمال اخراج نواز شریف از حزب نواز

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 612262
یک رسانه پاکستانی مدعی شد پس از سخنان جنجال آفرین نواز شریف در مورد حوادث تروریستی بمبئی، احتمال اخراج او از حزب نواز افزایش یافته است.
احتمال اخراج نواز شریف از حزب نواز
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رسانه معتبر اکسپرس نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: پس از سخنان جنجال آفرین نواز شریف در مورد حوادث تروریستی بمبئی در سال 2008 و مقصر دانستن پاکستان در این حوادث، احتمال اخراج او از حزب افزایش یافته است.
 
در این گزارش آمده است: سخنان نواز شریف باعث وارد شدن ضربه‌ای شدید به محبوبیت حزب و اقبال عمومی آن شد و به همین دلیل احتمال اخراج نواز شریف زیاد است.

این فرد که خواست نامش فاش نشود تصریح کرد: دفاع از سخنان نابجای نواز شریف هزینه‌های فراوانی برای سران حزب نواز در پی داشته و ممکن است آنها نخواهند متحمل چنین هزینه‌ای شوند.

این در حالی است که حزب نواز تلاش کرده بود اشتباه رسانه‌ای را دلیل نشر ادعاهای نوازشریف معرفی کند.حزب نواز در تلاش است در انتخابات آتی پاکستان پیروز شود و سخنان نواز شریف مانعی جدی در راه این پیروزی به شمار می‌رود .

نواز شریف بصورت غیر مستقیم پاکستان را عامل حوادث تروریستی بمبئی در سال 2008 که موجب مرگ 150 نفر شده بود دانست.شورای عالی امنیت ملی پاکستان طی بیانیه‌ای سخنان نواز شریف را رد کرده و آن را بی‌اساس دانست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *