کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسن قاسمی دانا:

مادر شهید: آرزو می‌کنم ۳ فرزند دیگرم هم به شهادت برسند

هیچ‌گاه از شهادت حسن پشیمان نیستم

24 ارديبهشت 1397 ساعت 23:36

مادر شهید حسن قاسمی دانا با بیان اینکه هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد، گفت: سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند.


به گزارش جهان نیوز، مریم طربی امشب در اجلاسیه مرکزی دومین کنگره ملی شهدای دانشجو که در محل تالار دانشکده دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: حسن مردم دوست، مهربان، عاشق ولایت و رهبری بود و خط قرمزش خط ولایت بود.

وی اضافه کرد: باید خون‌ها ریخته شود تا اسلام پایدار بماند و من سه پسر دیگر دارم که آرزو می‌کنم سه فرزند دیگرم هم شهید شوند و فرزندانم را فدای رهبری می‌کنم.

مادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا متذکر شد: هیچ‌گاه از شهید شدن فرزندم پشیمان نیستم و باید جوانان جانشان را فدا کنند که پرچم اسلام به دست صاحب‌الزمان(ع) برسد.

طربی افزود: ما اگر اینجا هستیم تنها برای یاد کردن از شهدا نیست، بلکه الگوبرداری از شهیدانی است که رفتند کاری حسینی انجام دادند و ما باید کار زینبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید طوری رفتار کنیم که در صحرای قیامت شرمنده فاطمه زهرا(س) نباشیم، یادآور شد: جوانان و دانشجویان نباید جلوتر از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، ان‌شاءالله که بتوانیم گوش به فرامین رهبری داشته باشیم و فراتر از فرمایشات ایشان قدم برنداریم.


کد مطلب: 612029

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/612029/مادر-شهید-آرزو-می-کنم-۳-فرزند-دیگرم-هم-شهادت-برسند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com