سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پلیس و وزارت بهداشت تفاهم نامه همکاری امضاکردند

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 611282
سردار اشتری رئیس پلیس کشور و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت تفاهم نامه همکاری پلیس و وزارت بهداشت را امضا کردند.
پلیس و وزارت بهداشت تفاهم نامه همکاری امضاکردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند. این تفاهم نامه در حاشیه پنجاه و دومین همایش معاونان بهداشت، درمان و امداد نیروی انتظامی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.
 
در این همایش سردار سیداحمدیان معاون بهداد ناجا با اشاره به وضعیت مطلوب بیمارستان‌های ناجا اظهار کرد: خوشبختانه نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه وضعیت مطلوبی داریم؛ البته در اغلب کشورهای دنیا، پلیس به موضوع درمان ورود نمی‌کند ولی این ورود در کشورهای پیشرفته دنیا اتفاق می‌افتد و ما نیز به دنبال سرآمد بودن در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی ناجا به پرسنل پلیس و مردم عادی ارائه می‌دهد گفت: علاوه بر خدمت رسانی این مراکز به مردم عادی، پرسنل ناجا که در بازه سنی 20 تا 30 سال قرار دارند، هر 4 سال یکبار، کارکنانی که در بازه سنی 30 تا 40 سال هستند هر 2 سال یکبار و سنین بالاتر هر سال یکبار تحت معاینات پزشکی قرار می‌گیرند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *