يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

فینالیست‌های شهرداری تهران انتخاب شدند

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 610024
بر اساس رای اعضای شورای شهر تهران، سید محمد علی افشانی و سمیع‌الله حسینی مکارم دو گزینه شهرداری تهران انتخاب شدند که قرار است در ۲۳ اردیبهشت از بین این دو نفر یک نفر به عنوان شهردار تهران انتخاب شود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در جریان شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران رای‌گیری برای انتخاب دو گزینه شهرداری از بین 4 نامزد شهرداری تهران آغاز شد.

بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران از بین سید محمد علی افشانی، پیروز حناچی، سمیع‌الله حسینی مکارم و سید محمود حسینی دو گزینه را در جلسه امروز انتخاب می‌کنند و در ادامه نیز این دو گزینه، با یکدیگر در مرحله بعدی رقابت و در نهایت  این دو نفر در 23 اردیبهشت ماه برای تصدی شهرداری تهران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پیش از این 3 نفر از نامزدهای شهرداری تهران از جمله آقایان محمود حجتی‌، حجت‌الله میرزایی و ابراهیم انصاری لاری انصراف خود را اعلام کرده بودند.

سید محمد علی افشانی و سمیع‌الله مکارم حسینی دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر تهران انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ابي از اين دو تا گرم نميشود مشابه جناب نجفي هستند با سرو صدا ميان با جار وجنجال ميرن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استان فارس سکوی پرتابی برای افشانی شد. او سه سال در این استان ... آمد و رفت و علی رغم اعتراض قاطبه ی مردم استان، بر جای خود ماند تا از استان فارس که اکنون پر از اتباع بیگانه شده است به عنوان سکوی پرش استفاده کند.
Iran, Islamic Republic of
تهران آسوده بخواب، شورای شهر مثلا بیدار است...
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر که انتخابات نیمه نهایی هم برگزار شد.
این یعنی ساختن یک نفر شهردار باب میل گروهها و اعمال سهم خواهیها در وجود شهردار یعنی شهرداری کلان شهر بدون برنامه.