سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

بازخوانی زندگینامه شهید مطهری در رادیو تهران

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 607769
کتاب شب رادیو تهران در برنامه این هفته که از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه پخش می‌شود، زندگینامه داستانیِ معلم شهید استاد مرتضی مطهری بر اساس کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» اثر احمد عربلو را بازخوانی می‌کند.
بازخوانی زندگینامه شهید مطهری در رادیو تهران
به گزارش جهان نيوز، گروه اخلاق و زندگی شهروندی این شبکه رادیویی با هدف بازخوانی آثار فاخر ادبی ایران و جهان برنامه ای را با عنوان کتاب شب با صدای استاد پیشکسوت گویندگی رادیو بهروز رضوی به روی آنتن می‌برد.
این برنامه از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه، زندگینامه داستانیِ معلم شهید استاد مرتضی مطهری بر اساس کتاب "داستانی که تمام نمی شود" اثر احمد عربلو را بازخوانی می‌کند.

موضوع این کتاب از آنجا شروع می شود که با نزدیک شدنِ روز معلم، دانش آموزان یک کلاس از دبیرشان می‌خواهند بگوید که چه چیزی دوست دارد تا آنها به عنوان هدیه روز معلم برای او تهیه کنند و ....

این کتاب با تنظیم رادیوییِ نویسنده برنامه کتاب شب محمدباقر رضایی و تهیه کنندگی رضا قربانی در هفت قسمت ۲۰ دقیقه ای، از هفته دوم اردیبهشت ماه، ساعت ۲۳:۳۰ بازخوانی می‌شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *