يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
نوروزبیگی:

جایگاه طنز سیاسی در سینمای ما خالی است

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 606949
تهیه کننده سینما گفت: قرار ما این بود موضوع فیلم «مارموز» را به گونه‌ای بیان کنیم که به کسی برنخورد.
جایگاه طنز سیاسی در سینمای ما خالی است
به گزارش جهان نيوز، جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما به تشریح جزئیات تولید فیلم «مارموز» پرداخت و اظهار کرد:«مارموز» یک طنز اجتماعی است که تا اندازه ای تم سیاسی دارد و بیان کننده این است که برخی از افراد با سوءاستفاده از شرایط و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد تلاش می کنند خودشان را به مراتبی برسانند که آن جایگاه و موقعیت را ندارند و این افراد را از جای دیگری به جامعه معرفی می کند که چگونه هستند.در اصل فیلم مارموز بیشتر از اینکه سیاسی باشد،اجتماعی است.

وی افزود:به نظر می رسد باید فضای سینما باز شود زیرا سینما است که می تواند مسائلی که در فیلمهایی چون مارموز به آنها پرداخته می شود را بیان کند.با سینما می شود این حرف ها را زد و درباره آنها صحبت کرد و آینده و دغدغه های مردم را گفت،به نظرم شاید جایگاه طنز سیاسی در سینمای کشور ما خالی است.شاید اگر این طنز به سینمای ما ورود کند،شرایط بهتر شود.

نوروزبیگی گفت:قرار ما این بود که مسئله ای که در فیلم مارموز بیان شده را به گونه ای بیان کنیم که به کسی برنخورد ولی همه جایگاه خودشان را پیدا کنند .

وی در پاسخ به اینکه چرا با پروژه"مارموز"همکاری کردید؟،تصریح کرد:من می دانستم که این فیلم مردمی است و مردم از آن خوششان می آید بنابراین اعلام آمادگی کردم البته شاید فیلم تند بود و ما آن را به این حد آوردیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *