سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱۱
در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش مطرح شد؛

تجلیل فرمانده معظم کل قوا از مواضع وحدت‌آفرین فرمانده ارتش

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 606167
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان ارتش تأکید کردند: از شما جوانان عزیز می‌خواهم همه ابتکارات، تلاشها و ظرفیت‌های انسانی خود را برای پیشبرد و اعتلاء ارتش بکار اندازید.
تجلیل فرمانده معظم کل قوا از مواضع وحدت‌آفرین فرمانده ارتش
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی، با تحسین کارآمدی و تجارب ارزشمند پرسنل قدیمی ارتش و ابراز امیدواری درباره آینده درخشان جوانان آن، بر استمرار پیشرفت و افزایش توان ارتش تأکید و خاطرنشان کردند: پیشرفت‌ها باید همچنان ادامه پیدا کند تا ارتشِ فردا از ارتش امروز بهتر، قوی‌تر، کارآمدتر و انقلابی‌تر باشد.

در این دیدار که به‌مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان ارتش تأکید کردند: از شما جوانان عزیز می‌خواهم همه ابتکارات، تلاشها و ظرفیت‌های انسانی خود را برای پیشبرد و اعتلاء ارتش بکار اندازید.

فرمانده کل قوا همچنین با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، افزودند: آقای سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تأکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند که این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبری در مورد سخنان فرمانده ارتش می فرمایند: "این سخنان نشان‌دهنده >>عقل مدیریتی و >>صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند."

به این نتیجه میرسیم کسی که خلاف این حرف را بزند عقل مدیریتی و صفای باطنی ندارد.
...
Iran, Islamic Republic of
خدا دلسوزان و خادمان راستین این کشور و نظام را در پناه خود نگه دارد و خائنان و دشمنان دیروز و امروز را اگر قابل هدایت نباشند ذلیل و خوار نماید.
Iran, Islamic Republic of
فدای رهبر زیرک و دانام بشم.
Iran, Islamic Republic of
الهى آمين !
Iran, Islamic Republic of
میبینم که خرده پاهای افسادطلب و اغتشاشگران دی ماه 96، از همه جا سرخورده، پای صحبت های امام خامنه ای مینشینند و منفی میزنند.
جان و مال و پدر و مادرمان فدای امام خامنه ای. بترکد چشم ضدانقلاب.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
خداوند این منفی ها را هدایت کند.
یکی
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبها می دونن که سایت های خبریشون دروغ محضه و فقط هی به سایت های راستی ها برای اطلاع از اخبار درست سرک می کشند بعد از اطلاع از اخبار هم جهت تشکر مثل یه قاطر با منفی هاشون یه لگد هم می زنند و میرن.
بیژن
جانم فدای سیدعلی!اگر تو نبودی الان چیزی از اسلام و قران وانقلاب و خط امام خمینی تا کنون باقی نگذاشته بودند !...
فرهنگی
درود بر ارتش وسپاه قهرمان وسلام خدا بر رهیر شجاع وانقلابی وحدت آفرین و بصیر سیدعلی. جانم فدای رهبر
عمار
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ ونگهدار مثلث امنیتی کشور اسلام "ارتش ،سپاه،سربازان گمنام"باشد .
مثلثی به قافله سالاری مرد مردان روزگار حضرت امام خامنه ای.