شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱۷

مردم احمدی نژاد را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 605482
استاندار ‌اردبیل در دولت نهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد با حرکات اخیرش دشمنان نظام را شاد کرد، گفت: مردم قطعا وی را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند.
مردم احمدی نژاد را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: احمدی‌نژاد و افرادی مانند وی، باید تا آخر عمرشان مدیون انقلاب بوده و خود را در اختیار انقلاب قرار دهند چرا که همه ما و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در نظام گذشته، هیچ گونه جایگاهی نداشتیم.

وی گفت: احمدی نژاد در نهایت یک معلم ساده بود و اگر مسئولیت‌هایی مثل استادی دانشگاه، فرماندار، شهردار و رئیس جمهور را به دست آورد، همه به برکت انقلاب اسلامی بود و اگر این انقلاب نبود، ارزش و جایگاهی نیز وجود نداشت.

مشاور رئیس قوه مقننه افزود: نعمتی که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده به گونه‌ای است که تا آخر عمر مدیون این نظام و انقلاب هستیم و در رابطه با احمدی‌نژاد باید بگوییم که، وی از ظرفیت حزب‌الله و مردم، به ویژه از ظرفیت مقام معظم رهبری استفاده کرد تا موفق به کسب دو دوره جایگاه ریاست جمهوری شد.

حقیقت پور تصریح کرد: احمدی‌نژاد باید راه و روش ولایت‌مداری را مانند شهید رجایی که همیشه در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کرد، انجام می‌داد ولی متأسفانه خود را هم عرض رهبری قلمداد کرد و این دلیلی بود که سبب سقوط شخصیت و جایگاه سیاسی وی شد.

وی با اشاره به اینکه در اصل سایه رهبری و مردم سبب بزرگ شدن احمدی‌نژاد شد، بیان کرد: احمدی‌نژاد با اقدامات اخیرش به دستاوردهای انقلاب چنگ زد و خود را سوژه‌ای برای شبکه‌های معاند نظام قرار داده و دشمنان نظام را شاد کرده است.

استاندار سابق اردبیل در دولت نهم گفت: احمدی‌نژاد می‌توانست، نقدهای خود به دولت جدید را در فضایی آرام و منطقی ارائه کند ولی متأسفانه با جمع کردن افرادی مریض دور خود، شروع به معرکه‌گیری‌ کرد.

حقیقت پور افزود: امیدواریم احمدی‌نژاد تا فرصت باقی هست به کاروان انقلاب بازگردد و اگر این تصمیم را نگیرد، مردم قطعا وی را از کشتی انقلاب پیاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شریفی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
در حال حاضر آقای احمدی نژاد از قطار پیاده شده است و اگر دوباره به آرمانهای انقلاب برگردد میتواند بار دیگر در قطار سریع السیر انقلاب سوار شود.
محسن
United Arab Emirates
مطمنی !!!!!حرف حق میزنه دیگه چرازورمیگید؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس مخالف احمدی نژاد هست یقینا جز باندهای قدرت و ثروت است و از برو باند دزدها و خاینین به مملکت است
Iran, Islamic Republic of
از کدام مردم صحبت میکنی هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند
Canada
مردم خيلى وقته ايسون رو پياده كردند. مرحله بعدى قرار دادن در زباله دان تاريخ است تا ياد بگيره از اعتماد ملت و رهبرى سواستفاده نكنه
Iran, Islamic Republic of
اگه همین الان انتخابات برگزار بشه احمدی نژاد بیش از هفتاد درصد ارا را کسب میکنه اگه از او نمیترسید چرا نگذاشتید او در انتخابات کاندید شود
Iran, Islamic Republic of
حتما شنیدید که به طرف گفتند مرکز دنیا کجاست گفت همینجا گفتند رو چه حساب گفت قبول نداری متر کن . اینروزها ذیل مقالات مرتبط با احمدینزاد در همین سایت می بینم برخی می گویند : "هفتاد- هشتاد در صد ارا فلان و بهمان مال احمدینژاد است ،اگر رفراندم کنند و یا انتخابات شود بگذارید او بیاید و انوقت ببینید" . درصورتیکه ما همین اواخر انتخابات داشتیم و دیدیم که چه شد . تیپ هواداران روحانی هرگز به احمدینژاد رای نمی دادند و نمی دهند ( به درست و غلط اقای روحانی کاری ندارم منظورم بیان حقیقت دیگری است) ان 16.5 میلیون رای اقای رییسی هم که مشخص است . تیپا و عمدتا جزو افرادی هستند که همه ما می دانیم فکر و سمت و سوی انها چیست خصوصا که در انوقت احمدی نژاد هنوز اینطور ساختار شکنی نکرده بود . خنده دار تر از همه اینها ادعای یه چند نفر است که می گویند ببین امار موافق و مخالف در اینجا چقدر است !!! پس مردم طرفدار او هستند!!!!!!!! کسی که کمترین اطلاع از روش امارگیری و تحلیل امار داشته باشد و سری به سایت های چپ تر و یا راستی دیگر نیز بزند متحیر می شود که این افراد چطور سر خودشان را شیره می مالند و یا شاید منظور دیگری دارند چون این سایت اینروزها بدرستی افشاگری بیشتری نسبت به سائرین می کندکه قابل تقدیر است . .
این عده قلیل فعلا اینجا جمعند . انگار ما در جامعه نیستیم و نمی بینیم . اقلا دفاع می کنید دفاعتان درست باشد . ضمن اینکه در اینجا دیدم افرادی حرف های درستی هم می زنند که درراستای اهداف انقلاب و تقویت اصولی رهبری و وحدت ملی است ، که در لسان خود این حضرات هم قبول دارند ولی می بینیم که گوینده نظرارای مخالف می گیرد . دو حالت که بیشتر ندارد یا بخشی از خود این جریان منافق است و یا اینکه منافق ضد انقلابی که می خواهد سر به تن احمدینژاد نباشد هم در اینجا حاضر و هیزم بیار معرکه شده است . تحت عنوان طرفدار احمدینژاد حرفش را میزند ولی توام با التقاط و نفاق .
هیچکس موافق برخی از حرکت ها و تنگناها درجامعه نیست ولی اینطوری برای مفسدی مثل بقایی وشیخ مشایی که می گوید این مملکت دارد توسط انگلیس هدایت می شود تره هم خورد نخواهد شد .مگر نظام مسخره و ابله است که بیاید و برای احمدینژاد رفراندوم بگذارد و خودش را مضحکه کند ؟؟؟ واقعا چه در مغز شماهاست که اینطور ناشیانه و ناپخته حرف می زنید ؟ و یا خودتان را به کوچه علی چپ نزده اید ؟؟ من یکی که نمی توانم هضم کنم . قسم حضرت عباس و یا دم خروس ؟؟؟؟ کدامیک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Germany
...
خواب آشفته شما تعبیر نمی شود
Iran, Islamic Republic of
آروزهاتون رو به مردم نچسبونید
خیلی احساس خطر کردید و دارید آرزوهاتون رو از زبان مردم میگید
احمدی نژاد در قلب مردم جای دارد
از روزی که رئیس جمهور شد تا حالا خیلی خیلی تلاش کردید که بدنامش کنید ولی کور خوندید احمدی نژاد در قلب مردم جا گرفته و می ماند
و روز به روز خدمات دولت های نهم و دهم بیشتر از قبل برای مردم آشکار می شود
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد و مرگ بر باندهای قدرت و ثروت
Iran, Islamic Republic of
احساس خطر از چی ؟ شما ها مارو گرفتید ؟
دوتا مورچه داشتند می رفتند رسیدند به یک فیل . یکی از اونا از ترس شروع کرد به بالارفتن از خرطوم فیله . اون یکی مورچه که بواسطه این حرکت به اشتباه شیر شده بود دستش رو زد به کمرش و به اونی که بالا می رفت گفت مملی خفش کن!!
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی تا به کدام مرکب بگویید کشتی انقلاب و به چه کسانی بگویید مردم.
ظاهرا کشتی انقلاب طی چهل سال به مسیری رانده شده که ذخائر!!! نظام با مزایای نجومی و غارتگران با نام و بی نام زیادی بر آن سوارند و بهیچوجه شرم و حیایی سرشان نمی شود و حتی برای جلوگیری از اقداماتشان در مقابل فرمایش رهبری هم استدلالهای خنده دار می شود و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.
ظاهر جایگاه مرغوب کشتی انقلاب خانه جاسوسان چند جانبه غربی شده و بی پروا هرکاری از دستشان بیایدانجام می دهند.در همان جایگاه ترسوها و ماله کش ها و نان و نمک خورده بیگانگان همه جاها را اشغال کرده اند و از جاسوسان حمایت می کنند و آنها فراری میدهند.
آیا اگر سر سوزنی احساس مسئولیت داری می توانی بی تفاوت بمانی؟
یا باید پیاده شوی و یا باید عملی انجام دهی.
و اما مردم! اگر مقصودت شته های درخت انقلاب است که اتفاقا چاپلوسی و تملق هم بلدند که با آنها کار نداریم، اگر ناشایستگانی هستند که از برکت انقلاب خود را به نان ونوای ناسزا رسانده اند آنها نامردم هستند
ولی اگر مقصودت کسانی است که زحمت می کشند و قدر زحمت را می دانند باید کمی بیشتر در بطن جامعه باشی.
نکته آخر آنکه قبل از شما، بزرگوران دیگری در حد رییس قوه و معاون و سخنگو بسیار چهار نعل تاختند ولی جواب نداد، اگر الان دست به دامان جنابعالی و بقیه کسانی شده اند که از برکت حسن نیت احمدی نژاد به جایی رسیده اید بیاد داشته باش که شب دراز است و قلندر بیدار. نوبت دیگرانی که مجیزشان گفته می شود خیلی دور نیست
Denmark
استاندار خودش را زبون مردم معرفی میکنه! سلبریتی خودش را زبون مردم معرفی میکنه. آخه شما کجا مردم کجا؟
Iran, Islamic Republic of
مردم اتفاقا دیشب اینکار را در محل سخنرانی اش کردند،و او را از قطار قلابی انقلاب پیاده کردند، و جناب جلیلی را در ان طرف و نزدیک مرزها سوار قطار انقلاب نموده و مسجد را خالی کردند،
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد: 26 فرورین 97
باید دعا کنیم خداوند مقام معظم رهبری را برایمان حفظ کند که اگر ایشان نبودند، فریاد حق طلبیمان را به کجا می بردیم. ایشان خیلی مظلومند و خداوند نگهدارشان باشد.
دکتر احمدی نژاد: 30 فروردین 97: مسجد جلوه تهران
امروز انقلاب، قدرتمندتر از هر زمان دیگر است...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر قدرت های پوشالی و لیبرالی چپ و راست و کارگزار و اعتدالی و... تمام تلاش خود را می کنند تا احمدی نژاد به سکانداری قطار انقلاب نرسد چرا که اگر ایشان برگردد، قطار انقلاب مجدد به ریل اصلی برگشته و با تفکر انقلابی اسلامی ، با سرعت فزاینده ای به پیش می رود و این یعنی شکست مفتضحانه ی مجدد جریانات سیاسی و لیبرالی...