شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
جنبش النجباء:

هم‌پیمانان سوریه، این کشور را تنها نمی‌گذارند

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 603843
سخنگوی رسمی جنبش النجباء در عراق گفت: پول عربستان و تحریک صهیونیست‌ها ریشه و اساس تجاوزگری علیه حاکمیت سوریه بوده و آمریکا در تلاش برای سلطه بر منابع اقتصادی سوریه است.
هم‌پیمانان سوریه، این کشور را تنها نمی‌گذارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، هاشم الموسوی سخنگوی رسمی جنبش النجباء در عراق در بیانیه‌ای با اشاره به تجاوز نظامی سه جانبه آمریکا و فرانسه و انگلیس به خاک سوریه گفت: "حماقت دولت آمریکا و هم‌پیمانانش نقشه مقابله و درگیری را تغییر داد و آنها باید عواقب این تجاوزگری را برعهده بگیرند".

وی با اشاره به حمایت هم‌پیمانان سوریه از این کشور در برابر آمریکا و همدستانش تاکید کرد: هم‌پیمانان سوریه، دمشق را رها نخواهند کرد تا لقمه دندان گیری برای دولت آمریکا و هم‌پیمانان تکفیری‌اش باشد.الموسوی تاکید کرد: سناریوی آمریکا در دوما و رقه سوخته و بازی رو شده است که این سناریو تفاوتی با نمایش ساختگی خان شیخون ندارد.

وی افزود: آمریکا خواهان ثبات در سوریه نیست و برای اشغال این کشور و سلطه بر منابع اقتصادی آن تلاش می‌کند.
برپایه این گزارش، الموسوی از هر کسی که ادعای عرب و مسلمانان بودن می‌کند، "خواست تا موضعی روشن و صریح در قبال تجاوزگری سه جانبه ترویستی علیه سوریه بگیرد".

وی خاطرنشان کرد: پول سعودی و تحریک صهیونیست‌ها اساس تجاوزگری به حاکمیت سوریه و محور مقاومت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *