شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بی توجهی رئیس کل بیمه مرکزی به سندیکای بیمه

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 602354
رئیس کل، هیات عامل و مدیران ارشد بیمه مرکزی به جلسه دیدار نوروزی روز گذشته که در سندیکای بیمه گران بیمه و با حضور همه مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای برگزار شد، نرفتند.
بی توجهی رئیس کل بیمه مرکزی به سندیکای بیمه
به گزارش جهان نيوز، رئیس کل هیات عامل و مدیران ارشد بیمه مرکزی به جلسه دیدار نوروزی روز گذشته که در سندیکای بیمه گران بیمه و با حضور همه مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای برگزار شد، نرفتند.

سندیکای بیمه گران ۲۳ اسفند ماه سال قبل و طبق روال، دعوتنامه گردهمایی صمیمانه نوروزی را برای همه مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای، اعضای هیات مدیره شرکت‌ها و هیات عامل بیمه مرکزی ارسال کرده است.

از قرار معلوم، هیچیک از مدیران ارشد بیمه مرکزی دراین نشست صمیمانه حضور نیافته‌اند که همین امر، تعجب تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای را به دنبال داشته است.

بی توجهی رئیس کل بیمه مرکزی به سندیکای بیمه
گفته می‌شود که قبل از ظهر دیروز طی تماسی از دفتر رئیس کل، اعلام شده که بعلت همزمانی جلسات و دیدارها، امکان حضور رئیس کل بیمه مرکزی در این گردهمایی میسر نیست.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *