سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ستاره یاغی سرخپوشان محروم می‌شود

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 601897
مهاجم تیم فوتبال الریان قطر پس از اعتراض به لادروپ، سرمربی این تیم با محرومیت مواجه می‌شود.
ستاره یاغی سرخپوشان محروم می‌شود
به گزارش جهان نيوز، در جریان دیدار تیم های استقلال ایران و الریان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، شاگردان شفر موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد نماینده قطر بگذرند و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.
 
در این گروه استقلال با 9 امتیاز صدرنشین است و العین با 7 و الریان با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.
حمدالله مهاجم مراکشی تیم الریان قطر، پس از تعویض مقابل استقلال به شدت نسبت به این تصمیم لادروپ، سرمربی تیمش واکنش نشان داد و اعتراضش را علنی کرد.

همچنین او در دیدار با الغرافه نیز همچین حرکتی کرده بود  و حالا طبق اعلام رسانه های قطری، حمدالله قطعا با محرومیتی از سوی باشگاه مواجه می شود.  این بازیکن پس از تعویض در اعتراض به آن ورزشگاه را زودتر از سوت پایان بازی ترک کرد و مسئولان تیم الریان هم همراه با لادروپ قصد دارند تا او را مجازات کنند.

الریان در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مسابقه سختی مقابل العین دارد و اگر موفق به کسب پیروزی شود، به مرحله حذفی راه می یابد و در غیر این صورت باید از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کند.
حمدالله 27 ساله مراکشی است و از سال 2012 در تیم ملی کشورش بازی می کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *