دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
شاکری:

صداوسیما درحمایت ازتولیدات‌داخلی بسیارقوی است

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 601640
دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: مسئولان با ارائه طرح‌های تشویقی به تولید کنندگان موفق انگیزه را در بخش خصوصی برای تولید محصولات با کیفیت بالا ببرند.
صداوسیما درحمایت ازتولیدات‌داخلی بسیارقوی است
به گزارش جهان نيوز، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی و نقش دستگاه‌ها و مردم در این زمینه اظهار کرد: مسئولان باید سیاست‌های خود را درباره ورود کالا به کشور تغییر دهند.

وی افزود: مسئولان و دستگاه‌های ذیربط باید موانع بر سر راه تولید کنندگان بخش خصوصی را بردارند چرا که تولیدکنندگان با معضلاتی مانند نوسانات ارزی نمی‌توانند در زمینه تولید پویا باشند.

شاکری تصریح کرد:‌ همچنین لازم است تا مسئولان با ارائه طرح‌های تشویقی به تولید کنندگان موفق مانند بخشش یک سال مالیات انگیزه را در بخش خصوصی برای تولید محصولات با کیفیت بالا ببرند.

دبیرکل جمعیت جانبازان بیان کرد: همچنان حدود 15 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور وارد می‌شود و باید جلوی این آفت گرفته شود چرا که این امر اصلی‌ترین رکن حمایت از تولید داخلی است.

وی ادامه داد: مشاهده می‌شود که مقادیر زیادی از کالاهای مشابه تولیدات داخل در بازار وجود دارد و در این رابطه انگشت اتهام به سوی قوه مجریه قرار می‌گیرد و باید از این امر جلوگیری کند.

شاکری افزود: با نامگذاری سال با شعار "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری موج مثبتی میان مردم و مسئولان به وجود آمده که باید با همت دستگاه‌هایی مانند صدا و سیما و رسانه‌های دیگر این موج تقویت شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان تأکید کرد: صدا و سیما در زمینه حمایت از تولیدات داخلی بسیار قوی عمل می‌کند و بسیاری از برنامه‌های روزانه خود را به این امر اختصاص داده و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی گفت: ما باید به شعار آتش به اختیار بسنده کنیم و نباید منتظر دولت بمانیم چرا که میلیون‌ها نیروی متخصص در کشور هستند و می‌توانند با کارآفرینی بار بزرگی را از دوش قوه مجریه بردارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *