يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۶

قهرمان یعنی این! + تصویر

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 600761


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو رو قرآن مصادره نکنید شهدا را ، شهدا همانطور که امام خمینی گفت چشم و چراغ ملتند۰
Iran, Islamic Republic of
ببخشید منظورتان از مصادره کردن شهدا چیست؟ می شود توضیح دهید الان با آن چه در این مطلب آمده است چگونه شهدا مصادره شدند!
هیچکس
تو یعنی حالت خوبه الآن؟ خوب خوب؟؟!
Iran, Islamic Republic of
قهرمان یعنی این و نه کسانی که بدروغ این نام را بر خودشان قرار داده اند یا بر آن ها نهاده اند. اگر برای جوانان دنبال الگو و قهرمان هستید این بزرگان و نجبا الگویند نه فلان بازیگر و وطن فروش و غربگرا و ورزشکار چند نقطه. این الگوها کشور را حفظ کردند و باز در هنگام نیاز همین هایند که حفظ خواهند کرد نه مدعیان دروغگو و اهل تزویر.
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
اگر از نسلی هستید که در گذشته به نمونه انسانهایی شبیه به این شهید والا مقام همنشین بوده اید .اگر از نسلی هستید که گذشته اینها را در خاطرات وسریالها و کتابها جستجو میکنید واگر بنا دارید حقایق جنگی که آثار زیانباری برجای گذاشت، بیشتر بدانید:غافل از هدف سوء دشمن و دشمن های این سرزمین که هرگز تصورش را نمیداشتند بی انکه بدانند دست به افتتاح چه دانشکده ایی زده اند هرگز جنگ را بر ما تحمیل نمیکردند ، محیط رزم به دانشکده ایی تبدیل شدکه فارغ التحصیلان آن را کسانی تشکیل میدادکه هیچک نیاز به ستایش نداشتند وستایشگری مختص این دنیا بود که درمحافل مختلف برای راضی کردن دل خودمان ناچارمی شدیم ذره بسیار ریزی از آن فضای بی انتها را بازگو کنیم نمونه رفتار این شهید هم در شهدای دیگری اتفاق افتاده است .نسلهای مسلسل پی درپی می ایند و میروند چنان کنید که نسلی شوید که همیشه در یادمانها باقی بمانید .گرچه زمانی به تاریخ ایران زمین مراجعه می کنی جز روحیه سلحشوری در اکثر میدانها چیز دیگری سراغ نداری .امیدوارم در زندگی خودتان همیشه سلحشور بوده وبر سلحشوری خود افتخار کنی .عزت زیاد
Iran, Islamic Republic of
سبحان الله