دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
نقوی‌حسینی:

درجهت‌ ارتقای‌ کیفیت‌ کالای‌ایرانی تلاش کنیم

دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 600643
سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: دولت و مجلس باید درجهت ارتقای کیفیت کالای ایرانی تلاش کنند، چرا که مردم حق دارند از کالای با کیفیت استفاده کنند بنابراین بنده معتقدم باید برای تحقق این شعار عزم ملی در کنار اراده مسئولین قرار گیرد تا همه به اهداف این مهم دست پیدا کنیم.
درجهت‌ ارتقای‌ کیفیت‌ کالای‌ایرانی تلاش کنیم
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» گفت: آمریکایی‌ها در شرایط فعلی تصور می‌کنندبا فشار‌های اقتصادی علیه ایران می‌توانند ایران را از پا دربیاورند بنابراین برای اینکه ما بتوانیم در برابر این فشار‌ها مقابله کنیم باید به تقویت تولید داخل باندیشیم.

وی با بیان اینکه باید تکیه به تولید داخل داشته باشیم، افزود: تکیه به تولید داخل روشی است که پیش‌تر مورد آزمون قرار گرفته و روش موثری است، این روش درتاریخ سیاسی جهان مشاهده شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تشریح مثالی در این زمینه گفت: زمانی که گاندی قصد داشت با سلطه سنگین بر هندوستان مقابله کند آمد و در نوع زندگی، سبک زندگی، نوع پوشش، سبک استفاده از پارچه، فعالیت کرد و نهایتاً با این روش انگلستان را به زانو درآورد و شرکت‌های آمریکایی را ورشکسته کرد بنابراین تکیه بر تولید داخل روشی است که آزمون خود را پس داده است و نشان داده که می‌تواند در مقابله با فشار‌ها و تقویت روحیه ملی تأثیرگذار باشد.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف "حمایت از کالای ایرانی" باید دو مجموعه اقدام انجام شود، اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا فرمودند: جامعه هدف این شعار تنها مسئولین نیستند و ما به یک عزم ملی در این رابطه نیاز داریم.

وی تأکید کرد: همه ملت ایران همانطور که ایران و پرچم کشوشان را دوست دارند باید عزم ملی داشته و به هیچ وجه کالای غیر ایرانی خریداری نکنند ؛تعصب ملی ایجاب می‌کند تا ما برای انجام این کار اراده کنیم و فقط کالای ایرانی بخریم.

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» ملی با اشاره به عزم دولت و مجلس درباره حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: البته دولت و مجلس باید درجهت ارتقای کیفیت کالای ایرانی تلاش کنند چرا که مردم حق دارند از کالای با کیفیت استفاده کنند بنابراین بنده معتقدم باید برای تحقق این شعار عزم ملی در کنار اراده مسئولین قرار گیرد تا همه به اهداف این مهم دست پیدا کنیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برادر عزیز . عمل کنید بعد حرف بزنید
Iran, Islamic Republic of
اول سوار ماشین مدل پایین شوید
کت وشلوار ارزان ایرانی بپوشید
دکوراسیون خانه پیش کش حداقل محل کار را ایرانی کنید
حقوق تان را حداقل ده برابر حقوق کارگری نمایید حلال حلال
در برج میلاد با پول شخصی هم شده خرج نفرمایید
عیال داماد نوه ها را نگذارید از دوبی و ترکیه چیزی بخرند
بابا جای دوری نریم سری به سفارت کوبا بزنید که کارمندان آن چه جوری زندگی تازه دور از مردم کوبا دارند !!
...
جهان نیوز چقدر باید طعنه کوبا بزنم خودم خسته شدم شماها چطور !!!