يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

نقش قالیباف در کم‌توانی و استعفای نجفی!

يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 600470
«محمد توسلی»، فعال اصلاح طلب، از اعضای نهضت آزادی و نخستین شهردار تهران در پس از انقلاب در بخشی از مصاحبه خود با سالنامه نشریه آرمان امروز درباره محمدباقر قالیباف گفته است:
نقش قالیباف در کم‌توانی و استعفای نجفی!
به گزارش جهان نيوز، محافظه کاران در دو دهه گذشته همواره نگاه سیاسی به شهرداری تهران داشته اند و تلاش کرده اند از طریق شهرداری به اهداف مهمتر خود دست پیدا کنند. در نتیجه به دلیل این که به دنبال قدرت هستند کارهای نمایشی در سطح شهر تهران انجام می دهند.

او همچنین می افزاید: قالیباف احساس می کرد اگر پروژه های سنگینی مانند پل شهید صدر را انجام بدهد می تواند به حمایت مردم در انتخابات ریاست جمهوری امیدوار باشد!

*قبل از توسلی، غلامحسین کرباسچی، دیگر شهردار اصلاح طلب و البته مجرم تهران نیز در سخنانی از این گفته بود که قالیباف کم کاری کرده است.

این اظهارات در صورتیکه شورای شهر و شهرداری تهران ید بیضایی را در اداره تهران بزرگ نشان بودند، شهردار نجفی در مجلس رقص دختران نوجوان حضور نیافته بود و یا ایضا از شهرداری تهران استعفا نمی داد، شنیدنی تر بود...

ما قضاوت درباره اظهارات توسلی درباره کارنامه قالیباف را به عهده مخاطبان محترم وا می گذاریم.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قالیباف مرد عمله . اینا در مقابل دکتر قالیباف جهادی عددی نیستن
شرکت در مجلس شادی چند دختر بچه بهتر از غارت بیت المال و غیره که خودتونم می دونید چی هستند هستش
United States
دو صد گفته چون نیم کردار نیست

اینکه قالیباف ساخته تا شما توش حال کنید نمیشه
باید خودتون هم چیزی برای نشون دادن داشته باشید جناب توسلی
که ندارید
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر .سردار .سالار قالیباف