کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملکرد ملموسی از اجرای اقتصاد مقاومتی حس نشد

29 اسفند 1396 ساعت 7:24

نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه مردم عملکرد ملموس از اجرای اقتصاد مقاومتی احساس نمی‌کنند، گفت: دستگاه‌های کشور گزارش دهند که در جهت میزان عمل به شعار سال چه کارهایی انجام داده‌اند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 96 نامگذاری شده بود، اظهار داشت: در مورد میزان عمل به این عنوان و هدف، باید خود دستگاه‌ها گزارش دهند که چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی افزود:‌ هر دستگاهی در روال عادی گزارش فعالیت‌های خود را در طول سال می‌دهد ولی نمی‌توان آن را به حساب اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق بندهای آن گذاشت.

میرتاج‌الدینی ضمن تاکید بر اینکه مردم عملکرد ملموس و محسوسی از اجرای اقتصاد مقاومتی احساس نمی‌کنند، گفت:‌ همان یکی دو ماه اول شعارهایی در مورد شعار سال داده می‌شود و تا آخر سال نیز فراموش می‌شود.

معاون پارلمانی دولت دهم تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد نظام است و نیاز اصلی کشور ما امروز تولید و اشتغال و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه عملی دستگاه‌های کشور قرار گیرد.


کد مطلب: 600079

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/600079/عملکرد-ملموسی-اجرای-اقتصاد-مقاومتی-حس-نشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com