شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

عملکرد ملموسی از اجرای اقتصاد مقاومتی حس نشد

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 600079
نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه مردم عملکرد ملموس از اجرای اقتصاد مقاومتی احساس نمی‌کنند، گفت: دستگاه‌های کشور گزارش دهند که در جهت میزان عمل به شعار سال چه کارهایی انجام داده‌اند.
عملکرد ملموسی از اجرای اقتصاد مقاومتی حس نشد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 96 نامگذاری شده بود، اظهار داشت: در مورد میزان عمل به این عنوان و هدف، باید خود دستگاه‌ها گزارش دهند که چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی افزود:‌ هر دستگاهی در روال عادی گزارش فعالیت‌های خود را در طول سال می‌دهد ولی نمی‌توان آن را به حساب اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق بندهای آن گذاشت.

میرتاج‌الدینی ضمن تاکید بر اینکه مردم عملکرد ملموس و محسوسی از اجرای اقتصاد مقاومتی احساس نمی‌کنند، گفت:‌ همان یکی دو ماه اول شعارهایی در مورد شعار سال داده می‌شود و تا آخر سال نیز فراموش می‌شود.

معاون پارلمانی دولت دهم تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد نظام است و نیاز اصلی کشور ما امروز تولید و اشتغال و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه عملی دستگاه‌های کشور قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل مردم همین حرفهای وشعارها است که بدون ایجاد شرایط برای عمل به ان گفته میشود