شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳
۱۴۴

توئیت اسحاق جهانگیری برای رفع حصر +عکس

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 600008
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در توئیتر خود درباره رفع حصر نوشت و خواستار حل مشکل هرچه سریع‌تر این مسئله شد.
به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در توئیتر خود درباره رفع حصر نوشت و خواستار حل مشکل هرچه سریع‌تر این مسئله شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله باید بیان برون که بیشتر به بی حجابی و بی بندوباری کمک کنند و خودشان هم حجاب را کنار بگذارند و شوهرشان با ا مریکا و اسرائیل بریزند روی هم
رضایی
Iran, Islamic Republic of
کی از توی حصر واسه دخترای بی حجاب پول میفرسته؟ اگه سندش رو نشون بدین متشکر میشم
Iran, Islamic Republic of
سندش، اعتراف دختر بی حجاب بازداشت شده ... است.
United States
از کی تا حالا اعتراف یه دختر بی حجاب برای شما جماعت اصول گرا حجته ؟! اف بر شما
Germany
اصولگرا نه افولگرا . اوج بزرگی افولگراها محمود احمدی نژاد و دولتش بود . و یا قالیباف که تهران را فردخت و با قائم مقامش با عیسی شریفی که جای امروز صداشون در نمیاد . امروز هم یک باتوم دستشون گرفتن هر کی اعتراص کنه میزنن حتی بدبختهایی که از گشنگی اعتراص می کنن . یا بزرگشون حسین شریعتمداری همه را به امریکا و اسراییل ربط میده از کارگر بدبخت گشنه تا جوان دنبال ازادی .جالب اینجاست که همه افولگراها دستشون تو جیب نظام هست و می برن و می خورند .
Iran, Islamic Republic of
...
هنر جهانگیری
Germany
هنر جهانگیری چیزی جز این موضوع رفع حصر است
اقتصاد، فرهنگ، گرانی، تورم، اشتغال، معیشت محرومان، رکود، مسکن مهر و.... شما بگوئید جهانگیری در کدام یک از این موضوعات در این 5 سال به اندازه رفع حصر تلاش کرده و اقدام نموده.
مسئول سیاسی باز آخرش همینه نه به فکر مردم محروم و مستضعف است نه به فکر جوانان. تازه دهه شصتی ها را مصیبت می دانه وای......
Iran, Islamic Republic of
اونایی که اغتشاش کردن به خاطر گشنگی بود؟ توی کدوم شعارشان اقتصاد مطرح بود؟ اعتراض رو اتفاقا مخالفان دولت ... شروع کردن ولی هم پیاله های شما برای اینکه اعتراض اون ها رو خراب کنند اعتشاش گران رو به میدان فرستادند.
دختر با حجاب
Iran, Islamic Republic of
اف بر خودته
دختره خودش اعتراف کرده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بالاخره لازم است که این اصلاح طلبان برای فریب دادن طرفدارانشان و کشاندن آنها به پای صندوق، یک چیزی را در آستین داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
اعتراف هم سند میخواد
Iran, Islamic Republic of
دولت زورش نمیرسه که بتونه مشکلات را حل بکنه و حریف که داخلی هم هست بسیار قویتر از این حرفا است که زور این دولت بهش برسه بخاطر همین است که تمام دولتها پس از پایان دوره خودشان میشوند یک پا اپوزسیون از دولتهای موسوی گرفته تا رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد ...
اگر موسوی بیاد بیرون
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بعضی ها فکر می کنند اگر موسوی بیاد بیرون چه اتفاق خارق العاده ای برای مردم می افتد. موسوی با تفکرات لجبازانه و انحرافی خود، اگر بیرون بیاد هر روز با یک حرف جدید، یک حاشیه جدید درست می کند. مردم آرامش می خواهند نه اغتشاش. از طرفی دیگر، برخی فکر می کنند که اگر موسوی به فرض محال رئیس جمهور می شد تخم دو زرده برای معیشت مردم می گذاشت در جواب این تخیلات باید گفت که اگر موسوی رآی می آورد افرادی غیر از وزرای کنونی(مثل ربیعی، آخوندی، زنگنه و غیره) را انتخاب می کرد؟ قطعا خیر. پس می توان فهمید که او نیز هیچ غلطی نمی کرد. پس چرا هر از چند گاهی، یک عده، دنبال "شعار" رفع حصر هستند؟ زیرا می خواهند با این حربه، از نظام امتیاز بگیرند و امثال روحانی و جهانگیری(اصلاح طلبان) در عمل، اصلا "نمی خواهند" رفع حصر اتفاق بیفند زیرا دیگر نمی توانند مردم را سر کار بگذارند. اصلاح طلبان "کاسبان حصر و برجام" هستند. ان شاءالله برخی از مردم آگاه شوند به ساز این افراد نرقصند.
Iran, Islamic Republic of
موسوی بیرون بیاد اعدام میشه. حالا بیاریدش بیرون.
Iran, Islamic Republic of
جرات محاکمه رو ندارین اونوقت از اعدام حرف میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
جرأت جفتش رو داریم. منتهی کاری انجام میدیم با منافع بیشتر. منافع حصر، از اعدام فعلا بیشتره. اما اگر قرار بر بیرون باشه، خودت باید بشی محافظش. یکی هم. محافظ خودت. عزت زیاد.
Iran, Islamic Republic of
همیشه میگن سنگ بزرگ علامت نزدنه واقعا جرات هیج کدومشونو ندارین که اگر داشتین تا حالا کرده بودین و خودتونو نجات داده بودین
Iran, Islamic Republic of
اعدام دو تا فتنه گر، سنگ بزرگه؟!
...سرانتون رو چپوندیم تو حصر. چه ... کردید که حالا بخواهید بکنید؟
بدانید و البته میدانید که جوانان مؤمن، مردم مسلمان ایران، مردم معتقد ایران، هر کدامشان حریف حداقل 100 نفر فتنه گرند. ما 1 میلیونی، جنگ با دنیا را در آوردیم. برای ادب کردن چارنفر ضدانقلاب که دنباله های ابوسفیان و ابوجهل و معاویه هستند، 10 هزار نفرمان کافیست. الان که حداقل 16 میلیونیم. 16 میلیون خالص که با تمام تبلیغات، قرص و محکم، پای کارند به علاوه جوانان انقلابی.
ارباب شما کامنت به مزدها یعنی آمریکا، از همین جوانان انقلابی و بسیجی، ترسیده که 40 سال است فقط پارس میکند. بعد تو! ما رو تهدید میکنی؟! لابد از پشت سیستم میخوای بجنگی و فکر میکمی در درگیری میدانی با مشتاقان و ارزومندان شهادت، میتونی خون بگیری و رمز غیبی بزنی!
خدا، میداند که چقدر، مشتاق شهادتیم. شهادتی با امضای اربابمان حضرت امام حسین علیه السلام و در رکاب حضرت آقا امام زمان علیه السلام. اما حیف که قبل از اینکه ناخنمان شکسته شود، فتنه گران به پایان راه میرسند.
Canada
پس عدالت چی می شه؟
منافع را بر عدالت ترجیح نده برادر مسلمان
Iran, Islamic Republic of
ما برادر فتنه گران نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
چی میگی آدم وطن فروش انگلیسی در جامعه جای ندارد اگه آزاد بشه ضمانت میکنی برای اینکه اسراییل ترورش نکنه خودت بجای حرف زدن ازش مراقبت کنی جان خودتو فداش میکنی تا موسوی زنده بماند وبا دشمنان دین وایران فالوده بخوره
Iran, Islamic Republic of
این بهونه رو فقط افرادی مثل خودت قبول میکنن نه مردم
aaa
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری بعد از 5 سال شلوغ کاری رو رها کن به کار اصلی خودت برس. مردم زیر فشار اقتصادی له شدن. رفع حصر دوستان شما درد معیشت مردم رو برطرف نمیکنه چرا که تفکر اونا مملکت رو در اختیار داره و عاجز از حل مسائل هستن.. یادت رفت مردم بصورت بی سابقه بخاطر معیشت توی خیابونا ریختن؟؟؟؟؟؟
کیان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حصر غیر قانونی هر چه زودتر باید شکسته بشه
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاح طلبان امثال شما را سر کار گذاشتند
Iran, Islamic Republic of
سر کار هستید
Iran, Islamic Republic of
شعار مردم در میتینگهای انتخاباتی کاندید پیروز رفع حصر بود
Iran, Islamic Republic of
نه شعارشون چنبن چیزی نبود. شعارچارتا اجیر شده وسط مردم بود.
Iran, Islamic Republic of
خیال میکنی همه مثل خودتن؟
Germany
فکر کردی همه مثل تو هستند با ۱ ساندیس همه کار می کنی
Iran, Islamic Republic of
اولا شعار مردم مبنای کشورداری نیست. قانون اساسی و منافع ملی، مبناست. شعارهاتون رو بروید در همان میتینگ ها اجرا کنید.
ثانیا، رییس جمهور قسم خورده مطیع اسلام و قانون اساسی باشد، نه شعارهای میتینگی. مگه میشه قسم دروغ خورد؟!
ثالثا، مردم، به فرد رأی میدهند در چارچوب قانون، نه خارج از چارچوب قانون. آراء برنده، آراء شعارها نیست. چون هر رأی دهنده میتواند یک شعار را قبول داشته باشد و شعار دیگری از همان فرد را، قبول نداشته باشد.
رابعا، آقای روحانی در دوره انتخابات، وعده رفع حصر نداده. هر کسی شعارش رو داده، خودش پیگیری کنه.
خامسا، سران فتنه، جرم بزرگی کردند و بر اساس عدالت، باید مجازات شوند. در هر پست و مقامی.
بنابراین، پا از گلیمتان درازتر نکنید. هم خطابم به سران فتنه است، هم روحانی و جهانگیری، هم طرفدارانش، هم کامنت به مزدهای 50 هزارتومانی شان.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
بازم قیاس به نفس کردی برادر؟ خودت کامنت به مزدی خیال میکنی همه مثل خودتن رفع حصر هم خواسته مردم بود و هم خواسته رییس جمهور.
Iran, Islamic Republic of
جوابت رو دادم مستخدم فتنه گران. بالاتره بخون.
قیاس به نفس هم نبود. واقعیت تو رو گفتم. حرفی نداری بزنی این رو میگی.
گفتم که رییس جمهور، قسم خورده پایبند به شرع و قانون اساسی باشه نه شعار چارنفر اجیر شده داخل میتینگ. اگر بگی بله، پس دیگه نباید ادامه بحث بدی. اگر بگی نه، پس قانون رو قبول نداری و فقط کامنت به مزدی.
هستی. شک نکن.
United States
این برادرمون فکر میکنه اینجا بچه بازیه و میاد کامنت های بچه گانه تهدید آمیز میزاره جمع کن بساطتو با این توهمات پوسیدت. با این افکار بیشتر صربه به خودتون میزنی و مردم میفهمن با چه افرادی مواجه هستن
Iran, Islamic Republic of
...
...سران فتنه، خیانتکار و شایسته اعدامند.
Iran, Islamic Republic of
هان حرفت عوض شد؟!! قبلا میگفتی رفع حصر، وعده نامزد انتخاباتی بوده، الان میگی رییس جمهور! خب نظرش تغییر کرده که ملاک نیست! زمان انتخابات، وعده ضد فتنه بودن داده به شورای نگهبان. قولش مهمه، نه نظر فعلیش. افتاد رفیق فتنه گران 88؟
Iran, Islamic Republic of
این برادر نمیونم چرا سعی مینکه همه رو مثل خودش کامنت به مزد بدونه؟ اره اخوی رفع حصر هم خواسته مردمه هم رییس جمهور حالا هی خودتو به درو دیوار بکوب
Iran, Islamic Republic of
اولا ما برادر منافقین و کفار نیستیم.
ثانیا ما تا زمانیکه شما بخواهید یک نفر را منحرف کنید هستیم.
ثالثا جواب شبهات مزدوران، به دیوار کوبیدن شماست.
رابعا، کسانیکه بر ضد نظام جمهوری اسلامی در سال 88، شمشیر کشیدند و با دروغ تقلب، مردم را فریب دادند مثل تو، طبق شرع و قانون، باید مجازات شوند و خواسته مردم هم، چیزی جز شرع و قانون نیست.
خامسا رییس جمهور وعده داده که داده. وعده روی آب داده. وعده اش خلاف قانون است و نمیتواند خلاف قانون عمل کند.
سادسا، فتنه گران 88، یک مشت افسادطلب به اضافه ضدانقلاب و گروهک منافقین بودند. مردم، کسانی هستند که با مشارکت بیش از 70 درصدی، به نظامی که سران فتنه را محبوس کرده، اعتماد کردند.
خیالت راحت کامنت به مزد. ما، فتنه گران را رها نمیکنیم. اول سران فتنه که به رأی مردم تمکین نکردند. بعد هم پادوهای فتنه. چه ایران باشید چه خارج، مؤمنین، طبق شرع مطهر اسلام، شما رو رها نخواهند کرد. پس بنویس.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی رو تهدید میکنی این نشونه ضعفته معلومه هیچ حرفی برای گفتن نداری و بیشتر با این کارات ضعف خودتو و همفکراتو نشون میدی و مثل کسی که داره غرق میشه به هر چیزی دست میزنی که زیر آب نری ولی در نهایت غرق میشی. وقتی جواب یه سوال ساده رو نمیتونی بدی چاره ای نداری که از مقدسات خرج کنی و خودتو متدین و متشرع بدونی و دیگرانو کافر و ملحد و منافق. حالا کی فتنه است و کی پادوی فتنه و کی کامنت به مزد الله و اعلم. والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
اولا تهدید، نشانه ضعف است. تهدید دروغین، نشانه ضعف است. کافیست در یکی از میادین یا خیابان ها، قراری برای مواجهه گروه مؤمنین و کافرین و افسادطلبان بگذارید تا ببینید چه گروهی ضعف دارد.
ثانیا، ما و همفکرانمون، ان شاء الله، قوی هستیم. تو نگران نباش.
ثالثا، وقتی مدعیان اصلاح طلبی و پادوهای داخل و خارج نشینش، نمیخواهند مسأله ساده فتنه، خیانت افسادطلبان، و برنامه های آمریکا و انگلیس برای مقابله با نظام و رهبری و شورای نگهبان در سال 88 را ببینند، پس دنبال حقیقت نیستند و هدفشان از پرسیدن سؤالات گوناگون، انحراف در بحث و گیج کردن مردم به خصوص کسانیست که در ماجرای فتنه نبوده اند.
شما کفار و منافقین، هر وقت فتنا ساده اما بزرگ 88 توسط افسادطلبان و سران فتنه را دیدید، جواب سؤالاتتان را نیز گرفته اید.
خیال خام است که میتوانید مردم را بشورانید. تصور خامیست که میتوانید جوانان را منحرف کنید. در همین دی ماه 8 بدون ذره ای اعتراض درست به مشکلات، با اغتشاش، قصد به هم زدن امنیت را داشتید، اما تودهنی سختی خوردید. اما در فضاب مجازی، جمهوری اسلامی را تهدید میکنید به آزادی دو مجرم فتنه گر و ما را هم ترسو می پندارید! همچنان هم در فضای مجازی، مشغول جان کندن برای سران منحوس فتنه اید. دو تا عبارت دینی هم یاد گرفتید که خلق را فریب بدهید، ولی نمیدانید از کدام طرف بنویسید. پس زیاد خودت رو خسته نکن تو این سایت. والسلام
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری موضوع جدیدی برای ایجاد تنش پیدا نکرد ،یه چیزی پروند تا مردم شب عید با هاش سرگرم باشن......
Canada
جناب آقای جهانگیری!

دل نگرانی شما رفع حصر چند فتنه گره ولی دل نگرانی مردم و کارگران و کشاورزان کشور عدم دریافت حقوق در شب عید و حیف و میل شدن سپرده هایشان در موسسات اعتباری بی اعتبار شما و بی لیاقتی شما و دولت اعتداله.

ما شما را درک می کنیم و لطفا شما هم مردم را درک کنید و عیدی این ملت شتمکشیده از ظلم شما را استعفای دسته جمعی قرار دهید تا افراد کار بلد مشغول اداره کشور شوند .
میرزا
Iran, Islamic Republic of
افراد کار بلد؟ حتما کاربلدا هم باید وابسته به جناح شما باشن
Iran, Islamic Republic of
منظورش از كاربلد رسايي و زاكاني و حسينيانه! كابوس ٨ ساله واسه اين بابا همون تيم كاربلداست!
Iran, Islamic Republic of
6000 میلیارد تومان وثیقه برای آزادی برادر «جهان گیری»
چکار کردی؟
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
بیچاره رأی دهنده به این جماعت اشرافی که فکر می‌کردند، چی شد. خود کرده را تدبیر نیست. به جای این که به فکر مردم باشند، به فکر فتنه‌گرها هستند.
Iran, Islamic Republic of
از حصر پول فرستاده برای دختران بی حجاب؟ لابد سندش هم موجوده؟ ... کی می گفت اینو؟ آها محمود احمدی نژاد
فرهنگ محمود هنوز در میان ماست
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ استکباری و سرمایه داری بر بسیاری از دولتمردان فعلی حاکمه
Iran, Islamic Republic of
از دولت مردان قبلی به ارث بردند و قبلی تر و قبلی تر
Iran, Islamic Republic of
آره خبرنگار عامل رساندن این پول گفته. اول ببین داستان از چه قرار بعد نظر بده
یاسر
Iran, Islamic Republic of
کدوم خبرنگار این پولو رسونده؟ میشه دقیق ذکر کنین
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که رفع حصر در حال پیگیری انجام است. مردیم از بی پولی و بیکاری. شاید فرجی بشه.
Iran, Islamic Republic of
همین الانم از تو حصر پاکت می ده، برو کارتو راه بنداز!
Iran, Islamic Republic of
من نظرم نسبت به دولت بود که اولویت مهمش رفع حصر است. ای پاکت ها هزینه عزت و شرف و حجاب فروشی است.
Iran, Islamic Republic of
اوناییکه بی پولن میتون برن پاکت از محصورین بگیرن تا مشکلشون حل بشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سندش ارائه بشه
Iran, Islamic Republic of
از حصر چگونه میشود چنین کاری انجام داد؟ ای کاش سند واضح و روشنی ارائه میشد
هاتف
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم همون طور که وعده کردن با این توییت خواستن موتور رو روشن کنن......
رفع حصر ممکنه اولویت اول یا دوم یا سوم اصلاح طلبان باشه، اما قطعا اولویت ومساله ی مردم نیست.
نظرمردم اینکه سران فتنه باید محاکمه بشن و نتیجه عمل خودشون رو ببینن.
حکم تلاش برای براندازی نظام هم چیزی جزاعدام نباید باشه...
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم؟ اون ۴ میلیون یا اون ۲۴ میلیون؟!
اکثریت که شعار حصر باید بشکنه داشتن!
هاتف
Iran, Islamic Republic of
4 میلیون نه و16میلیون، اکثریت اون 24 میلیون هم اگه تقاضای رفع حصر داشتن تا الان یا طوماری برای این خواسته امضا میکردن
یانه اعتراض خیابانی می کردن
یانه تحصن می کردن
یا..... بالاخره این خواسته رو مطالبه می کردن درسته؟؟؟
مردم چه اون16میلیون چه اون 24 میلیون مطالبات مهم تری دارن، رفع حصر فقط مساله ی محمود صادقی وجهانگیری وامثالهم هست.
كام كام
Iran, Islamic Republic of
اولا كه ١٦ نه و ١٥
دوما راي تتليتي ها رو به حساب راي به عرزشي ها نذار
Iran, Islamic Republic of
4 میلیون رو از کجا در آوردی؟
Iran, Islamic Republic of
خب معلومه ٤ ميليون چيه! شماها خيلي باشين همون ٤ ميليون راي جليلي هستين. حتي ١٥ ميليون راي اون رفيق تتلو هم نيستين چون راي به اون راي به يارانه سه برابر شده و پول دستي بود عمو جون!! حالا اومدين از رفع حصر شكايت ميكنين روتونو برم
Iran, Islamic Republic of
هنوز تو توهمات 92 ای غرقه
باید بهش گفت عزیز امسال 92 نیست، 93 نیست، 94، 95و حتی دیگه 96 هم نیست و 96 رقیب تون 16 میلیون رأی داشته
Iran, Islamic Republic of
در واقع از اگر از ۴ میلیون ۹۲ به ۱۶ میلیون ۹۶ رسیدیم، دفعه بعد ۴۸ میلیون رای داریم.
چهارراه کوکا
Iran, Islamic Republic of
گل پسر انقدر ۹۲ رو توهم دونستی که ۹۶ مثل زلزله اومد رو سر دلواپسا! حالا عاقبت شما ها تو ۱۴۰۰ که دیگه خیلی خنده داره البته اگه دلواپسی وجود داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه 1400 جه بلایی سرشون میاد
Iran, Islamic Republic of
توهم دارین!
اکثر مردم مشکل معیشتی دارن.
حصر هم با قانون ایجاد شده و قانون هم درباره اش تصمیم میگیره.
مدعیان غوغازی بی قانون نمی تونن با شعارهای کم سوی مسخره به جایی برسن.

خصوصا جهان گیری نمی تونه با شعار حصر، فساد سنگین برادر مفسدش را بپوشونه!
این آدم، همش داره نقش پوششی بازی میکنه!
Iran, Islamic Republic of
مجازات بدون محاکمه کاملا بی قانونیه
Iran, Islamic Republic of
محاکمه همان نظر ولی فقیه است و گناهان محرز سران فتنه. اصل، دانستن جرم است که میدانیم. هری
Iran, Islamic Republic of
تاکید مقام معظم رهبری هم اجرای قانونه لطفا برای پوشوندن ضعفت از رهبری مایه نزار
Iran, Islamic Republic of
خود رهبری، جرم سران فتنه را بزرگ، و مجازاتشان را بیشتر از حصر، و حصرشان را تأیید کرده اند. صدانقلاب و طرفداران اصلاح طلبان، چه دروغگویان تابلویی هستن!
Iran, Islamic Republic of
مرسی اقای قاضی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
مردم نظرشونو تو انتخاباتهای گذشته به روشنی بیان کردن لطفا از طرف مردم نظر نده برادر
Iran, Islamic Republic of
جناب رضا آزاد شما خودتان دیدید که پول داده اند به دختران بی حجاب؟!
بهتر است بفرمایید چه کرده ایدکه این دختران اقدام به این کار کرده اند
Iran, Islamic Republic of
این دیدن ها که برای شما حجت است را داشته باش تا به وقتش!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سندش به زودی منتشر بشه
انقلابی نماهای دیروز و ضد انقلاب های امروز !
Iran, Islamic Republic of
کیانند ؟
بدون شرح ... !!!
Iran, Islamic Republic of
گرونی شب عید و بیکاری برای دولت اولویت نسیت. داداش حصر رو بچسب
ولی
Iran, Islamic Republic of
شبی که حصر صورت گرفت صدای تکبیر مخالفت تمام تهران را فرا گرفت؟اما بقایی و مشایی ورحیمی بازداشت شدند ارزش یک تکبیر یا تشر راهم نداشتند؟!
مهدی
United Kingdom
شلوغش کردی جناب ولی.دروغ هم حدی داره کجا کل تهران بود؟!!!
آن تکبیر گفتنها در زمان دستگیریه فتنه گران از جنس قرآن سر نیزه کردن معاویه بود که هیچکدام اعتقادی به آن نداشتند.
یکی از اهرم فتنه گرفتار شده بود و طیف فتنه گر دردش آمده بود که داد میزدند الله اکبر. البته از نوع معاویه اش.
Iran, Islamic Republic of
تکبیری اگر بوده در تایید حصر بوده است.
Iran, Islamic Republic of
اره تو راست میگی برادر
آفاي جهانگيري چرا داري آبرويت خودت را براي كساني مي بري كه در حصر هم دارند توطئه مي كنند و دسيسه مي چنند كه به اسلام ونظام ضربه بزنند .
اگر تا ديروز انسان فكر مي كرد اين افراد با نظام مشكل دارند امروز با دسيسه حجاب و حمايت از بي حجاب ها با اسلام و دستورات اسلام مخالف هستند ودست از ضربه زدن به قوانين اسلام و جمهوري اسلامي بر نمي دارند
Iran, Islamic Republic of
این قوانین که شما مدافع ان هستی کشور را غرق در فقر و فسادو فحشا کرده است...
Iran, Islamic Republic of
نه خیر جناب. آنهایی که از قوانین اسلام و کشور برداشت شخصی کرده و تفسیر به رای کرده و بیت المال را سفره شخصی خودشان میدانند باعث مشکلات شده اند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگه سندی داری نشون بده و الا سکوت کن که بیشتر آبروی خودتو میبری
Iran, Islamic Republic of
جهان گیری برای برادرش آبرویی نمونده!
این آقا رئیس مبارزه با فساد اقتصادی است!! در حالیکه برادر مفسدش فقط ۶۰۰۰ میلیارد باید وثیقه میداده! خدامیدونه از کجا آوردن دادن که آزاد!!! بشه.

برای پوشاندن فساد برادرش رفته تو نخ حصر!!
Iran, Islamic Republic of
.... ان وقت دولت...از حل کردن مشکلات مردمی...پیگیر رفع حصر همان ... قانون شکن باشد؟!
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری تو این مدت دولت برای مردم چکار کرده؟!!!!!!!!!!!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما علی الحساب وظایف خودتو انجام بده ...
پیروز
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری برای انتخابات بعدی دارند گام برمیدارن !!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی شماها گام برنمیدارین
Iran, Islamic Republic of
نه این برادرا اصلا به فکر انتخابات نیستن فقط به خدمت فکر میکنن
Iran, Islamic Republic of
شما که میگید اونا از تو حصر هر کاری میخان میکنن حتی تراول 50 توانی پخش میکنن ؟ از کجا میارن؟ از همون حقوق بازنشتگی که زهرا رهنورد میره از بانک میگیره؟
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
در جریان هر مساله هستی باش اما بعد از مساله اشتغال و اقتصاد !!
Iran, Islamic Republic of
از نظر ایشون مشکل کشور فقط حصر است ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دغدغه مردم معیشت است اماکسانی که کاخ نشین هستندو...حرف مردم رانمیفهمندونمیخواهندبفهمند
Iran, Islamic Republic of
مشكل براش پیش آمده جهانگیری
Iran, Islamic Republic of
یعنی یه دولت همزمان فقط یه کار میتونه بکنه؟ وقتی که رفع حصر و بخواد پیگیری کنه، دیگه نمیتونه به کارای دیگه برسه؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهانگيري ! راستي از ٩٥٠ هزار شغلي كه در مناظره ها گفتي در سال ايجاد ميكني چه خبر ؟!
از سهام عدالت چه خبر ؟!
Iran, Islamic Republic of
امت حزب الله چندین سال است به دنبال حل مساله است. محاکمه. به اتهام اقدام علیه امنیت عمومی و نظام!
Iran, Islamic Republic of
همه باید کمک کنیم برای رفع حصر به عنوان یک کارگر خدماتی شهرداری نقش اینجانب را در این موضوع مشخص فرمایید با تشکر
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان کسی که مخالف میر یزید خاله زنک هستم موافق صد در صد رفع حصر هستم.
Iran, Islamic Republic of
منم موافق رفع حصر و اعدامشون هستم. خودم هم حاضرم این وظیفه رو به عهده بگیرم. فقط از قوه قضاییه خواهشمندم این بار، اعدام رو با شمشیر مجاز کنن. حالش بیشتره.
Iran, Islamic Republic of
16:29 مطمئنم تو از طرفداران این دو قهرمان پوشالی هستی و نگرانی با آزادیشون این بت ها بشکنند برای همین تهددی میکنی..
اینا با رفع حصر با فشارها و توهین های طرفداراشون میمیرن نیازی به زحمت مخالفان نیست
Iran, Islamic Republic of
وقتی جرات محاکمه رو ندارین دم از اعدام زدن باعث خنده مردم میشه. البته دم عیدی برای خندین بد نیست
Iran, Islamic Republic of
...طرفدار فتنه گران قاتل نبودی.
اینی هم که محاکمه نمیکنیم، به دلیل جرأت نیست. به دلیل مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر حصر سران فتنه است. ما چون قانون مداریم، منتظر لغو مصوبه برای محاکمه و اعدام این دو مجوس و نیز واسه اتفاقات، فقط یک دلیل رو تصور میکنی.
خب فهمیدی؟ حالا برو دنبال بازیت فتنه گر بچه
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر قانونمدار قانون ندان
Iran, Islamic Republic of
فقط بچه هان که تهدید میکنن نمیدونم چرا سعی در قیاس به نفس داری اخوی
مشایخی - جیرفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت حهادگران سازندگی
اقای جهانگیری حصر مهمتر است یا اقتصاد فلج شده
بخدا با این کاراتون و بی تفاوتی دارید تیشه به ریشه انقلاب می زنید
حقوق کارگران شهرداری
حقوق کارگران معادن
و بی خانمانی مردم کرمانشاه و کوهبنان کرمان
به فکر این ها باشید
بخدا اینها همان کسانی هستند که فقط به یه یارانه دلشان خوش است و دارند زندگی می کنند
امثال موسوی و غیره اگر همه این کشور را سند تک برگ کنی بهشون هم بدی باز نمک می خورن نمکدان می کشنند
اقای جهانگیری به فکر مردم قلعه گنج و شهرهای امثال قلعه گنج باش
اشرافی_گری
سازندگی
محرومیت
زلزله_زدگان
یارانه_بگیران
بی_شناسنامه ها
Iran, Islamic Republic of
همه چی مهمه نمیدونم چرا الکی قاطی میکنین. هر چیزی سر جای خودش رفع حصر که ارتباطی با مسائل دیگه نداره
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران، افساد فی الارض کردند. آزادی برای چی؟! اعدام.
Iran, Islamic Republic of
فکر خجسته ای داری حرفات برای خندین ایام عید خوب بود برادر
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سيزدهم ؛ برادر إسحاق جهانگيري :
مردم ايران يادتان است ؟!
دلار ٥٠٠٠ تومان ، سود سهام عدالت ٢٦٠٠٠ تومان ، بيكاري و تورم و ركود ، داداش مهدي جان ، زلزله كرمانشاه و كوهبنان و ... ، فحاشي به منتقدين ، فرجام برجام ، سركوب مردم ، يار پوششي ، گراني مسكن ، دو برابر شدن قيمت ماشين هاي خارجي ، جيب خالي شب عيد مردم ، حقوقهاي معوقه كارگران
به من راي بدهيد ، تا تمام اينها را درست كنم
Iran, Islamic Republic of
در هر زمانی میتوان گذشته را به چالش کشید و جلب رای کرد. منتها اصلاح طلبان بهتر بلد هستند از جنگ روانی و رسانه ایی استفاده کنند.
Iran, Islamic Republic of
...
آبروی خانواده شهدا را بردید ...
Iran, Islamic Republic of
ای اعجوبه ای اسحاق. ای دلاور چه خبر از دختر مظلوم وزیر؟؟جنس منساش فروش رفت تو این رکود؟؟؟
پویا
United Arab Emirates
مشکلات مردم را رها کردند به حال خودش ، دنبال آزادی یه عده فتنه گر هستند
Iran, Islamic Republic of
به قول ازغدی
خو ب حصر هم برطرف میشه
ازاقتصاد
واشتغال
و...چه خبر؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برطرف میشه به سمت گور. فکر کردی یه عده به سرکردگی چندتا منافق، آشوب کنند و آتش بزنند و بکشند و تحریم ها را برگردانند، بعد بیان بیرون و تمام؟! نچ نچ نچ. تا بابت جرمشون مجازات نشن، امکانش نیست. ضدانقلاب بمیرن
Iran, Islamic Republic of
خب پس چرا یه محاکمه آزاد و علنی برگزار نمیکنید تا مردم ببینند حق با کیست
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اولا مشکلی برای محاکمه علنی و آزاد نیست. مگر مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر حصر و نجات جان سران فتنه. مصوبه که لغو شود، قانونا محاکمه شروع میشود.
ثانیا شما مثل آن گروه کفار که هرچه دلیل میدیدند، انکار میکردند هستید. شما دروغ تقلب و عدم ارایه اسناد کافی برای تقلب، و بیانیه های دعوت به شورش مردم و دعوت به کودتای نیروهای نظامی از طرف سران فتنه را دیده اید. جرم فتنه گران، مشهود و اثبات شده است. شما اگر میخواستید گناه فتنه گران را ببینید، نیازی به محاکمه علنی نیست. جرم علنی شان را میدید. پس بهانه گیری شما، برای رهایی سران فتنه است. وگرنه درخواست اشد مجازات برای سران فتنه کنید.
ثالثا، سران فتنه چه تضمینی میدهند که اگر محاکمه شوند و مردم ببینند حق با کیست، مجددا حکم دادگاه را، زیر سؤال نبرند؟ اول آن ها و شما، تضمین دهید که حکم دادگاه های جمهوری اسلامی را میپذیرید، بعد محاکمه علنی و آزاد بیش از اونچه که تصورش رو بکنید برگزار میشه.
Iran, Islamic Republic of
کل این حرفا فقط بهونه است که شک ندارم خودتونم راضی نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
هم من رو راضی میکنه، هم مردم رو. دلایل هم مطرح شد که نشنیدی. در واقع نخواستی بشنوی.
...مردم، پشت رهبرشون رو خالی نمیکنن.
United States
اگه مشکلی نیست پس بسم الله پس از اینهمه سال شروع کنید
Iran, Islamic Republic of
خب نمیفهمی دیگه. یعنی آدم مغرض، خودش رو بخواب زده و قرار نیست بیدار بشه.
گفتیم اگر مصوبه لغو شود محاکمه شروع میشود. بعد میگی شروع کن؟! مصوبه فعلا به دلیل مصالحی پابرجاست و اون هم، خودش قانونه.
اما با اصرارت، ثابت کردی درست فکر میکردیم. شما ضدانقلاب، دنبال محاکمه نیستید. رأی دادگاه رو هم قبول نخواهید کرد. همین طور که قوانین و مصوبات فعلی رو قبول ندارید. به همین خاطر، بیشتر اون دو فتنه گر مجوس رو رسوا نکن.
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
از اقتصاد چه خبر ریل گذاری در چه وضعیه؟....
محمدباقر-کرج
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری لطفا برو مسئله دادش رو را جمع کن از الان پز انتخابات ریاست جمهوری را در نیار , زوده هنوز
امین -کرج
Iran, Islamic Republic of
این موضوع انحرافی را مطرح میکنه را که موضوع اشتغال واقتصاد که مهمترین وظیفه او میباشد از ذهن مردم بیرون بره
وحید-تهران
Iran, Islamic Republic of
چند هفته پیش آقای جهانگیری تهدید کرده بود موتورم رو روشن میکنه اول فکر کردم این پیرمرد 70 ساله میخواهد یک تلاشی برای خانواده انجام بده ولی با شروع بحث حصر احتمالا موتورو روشن کرده برای انتخابات 1400 پدر جان به نظر زوده هنوز البته فکر اختلاس ومحکومیت دادش باش که موضوع پرواز شما را یک کم متاثر می نماید.
Iran, Islamic Republic of
تنها راه یک محاکمه آزاد و علنی از همه طرفهای درگیر در سال 88 است و الا ابهامات ابدی خواهد شد
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
حسین - ساوجبلاغ
Iran, Islamic Republic of
درفحوای کلام ذکرشده :کلا ایشان در همه موضوعات مطلع هستند ...
محمد
United States
جناب جهانگیری خداوکیلی به عنوان یکی که رای دادم به جریان شما دیگه بسه، ما رای دادیم اقتصاد درست بشه، ما رای دادیم نهصد وپنجاه هزار شغل محقق بشه، ما رای دادیم مشکلات صدروزه حل بشه، رای دادیم از باغستان برجام میوه امید ورشد وتوسعه وتعامل بچینیم، رای دادیم چون در جلوی میلیونها بیننده شما گفتی راه حل دارید، حالا دغدغه اتان شده رفع حصر!!!! که چی بشه؟ مگه الان خانم رهنورد مشکلی دارند؟ نقاشی کشیدنشون، عیدی وهدیه دادنشون، امنیتشون، خورد وخوراک وشمالشون کدام به خطر افتاده ؟
United States
خالی نبند تو اصلا به روحانی رای ندادی
Iran, Islamic Republic of
تو مگه مسؤول شمارش رأی بودی که به ایشون میگی خالی نبند؟!...! بله بعضی ها ...به روحانی رأی دادند که اکثر رأی دهندگان به روحانی، این گروه هستند و می بینیم که بیشترشون، توبه کردند و پشیمونن. ولی همه شون، ...
تو هم جمع کن برو.
Iran, Islamic Republic of
تو راس میگی جناب آزاد اینا وضعشون عالیه فقط لطف کنید بگید آزادشون کنن اخه بنده خدا ها مردن از خوشی زیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه اقلیتی هستند در جامعه که به اسم همه مردم کار میکنند اگر شرایطی فراهم شود درکشور که در حال حاضر امکانش فراهم نیست خواهید دید چه اتفاقی خواهد افتاد ...
Iran, Islamic Republic of
کاش یک تعدادی از مردم نگران رفع حصر نبودند. چرا اینقدر نگرانید ؟ اگر 50 تومن میدن منم نگران میشم.