شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کالبد شکافی مالیات بر ارزش افزوده در نبض بازار

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 597947
سه ماه منتهی به پایان سال همیشه بازار در تب و تاب مالیات بحث خودش را دارد. مالیات بر ارزش افزوده اما در چندسال گذشته همیشه محل مناقشه ی تولیدکنندگان و فروشندگان با دولت بوده است. این شماره از هفته نامه ی نبض بازار پرونده ی مالیات بر ارزش افزوده را ورق زده و به بررسی ابعاد مختلف آن پرداخته است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از شفاف، سه ماه منتهی به پایان سال همیشه بازار در تب و تاب مالیات بحث خودش را دارد. مالیات بر ارزش افزوده اما در چندسال گذشته همیشه محل مناقشه ی تولیدکنندگان و فروشندگان با دولت بوده است.

این شماره از هفته نامه ی نبض بازار پرونده ی مالیات بر ارزش افزوده را ورق  زده و به بررسی ابعاد مختلف آن پرداخته است.

کالبد شکافی مالیات بر ارزش افزوده در شماره ی بیست و نهم هفته نامه ی نبض بازارکم و کیفها ، محدودیتها و نواقص قانونی در اجرای مالیات بر  ارزش افزوده از جمله مواردی هستند که در این شماره هفته نامه ی نبض بازار ، مخاطبین خود را با آن روبرو می کند.

پیشینه ی مالیات بر ارزش افزوده ، دیدگاه نمایندگان مجلس ، نظر موافقین و مخالفین، عوارض و تأثیرات اجرا یا توقف این طرح در حوزه ی اقتصاد از بحث هایی هستند که در جدیدترین شماره ی نبض بازار مطرح شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *