کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سروری:

با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود

16 اسفند 1396 ساعت 23:02

تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.


گروه سیاسی جهان نیوز: پرویز سروری با اشاره به همایش بانوان شاغل شهرداری تهران  که به مناسب ولادت حضرت زهرا که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد و در بخشی از این همایش، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند، اظهار کرد: دوستان ما در شهرداری تهران به اصطلاح بیراه می‌روند و هنجارشکنی ارزش‌های انقلاب و نظام را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.

سروری بیان کرد: اینگونه اقدامات مدیریت شهری برنامه ریزی شده است و هدف اصلی آنها این است که موتور متحرک اسلام که ارزش های انقلاب است را به زیر بکشند. سیاست جدید مدیریت شهری مقابل با ارزش‌های انقلاب و نظام است و این روند می‌تواند به جامعه آسیب برساند.

وی با بیان اینکه این صندلی های که اینک مسئولان بر روی آن نشستند حاصل خون شهدا و ایثارگری‌ها آنهاست و این در حالی است که شهرداری تهران امروزه به جای کار و تلاش به دنبال برگزاری برنامه‌های رقاصی است و جالب اینکه آقای نجفی خودشان هم می‌شنیدند.

سروری ادامه داد: قطعا مردم نسبت به اینگونه رفتارها واکنش نشان خواهند داد و مدیریت شهری بدانند این روند کار و تلاش نیست و باید رویه خود را تعییر دهد.


کد مطلب: 597187

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/597187/رقاصی-ناکارآمدی-مدیریت-شهری-فراموش-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com