جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۴۴
سروری:

با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 597187
تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.
با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز سروری با اشاره به همایش بانوان شاغل شهرداری تهران  که به مناسب ولادت حضرت زهرا که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد و در بخشی از این همایش، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند، اظهار کرد: دوستان ما در شهرداری تهران به اصطلاح بیراه می‌روند و هنجارشکنی ارزش‌های انقلاب و نظام را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.

سروری بیان کرد: اینگونه اقدامات مدیریت شهری برنامه ریزی شده است و هدف اصلی آنها این است که موتور متحرک اسلام که ارزش های انقلاب است را به زیر بکشند. سیاست جدید مدیریت شهری مقابل با ارزش‌های انقلاب و نظام است و این روند می‌تواند به جامعه آسیب برساند.

وی با بیان اینکه این صندلی های که اینک مسئولان بر روی آن نشستند حاصل خون شهدا و ایثارگری‌ها آنهاست و این در حالی است که شهرداری تهران امروزه به جای کار و تلاش به دنبال برگزاری برنامه‌های رقاصی است و جالب اینکه آقای نجفی خودشان هم می‌شنیدند.

سروری ادامه داد: قطعا مردم نسبت به اینگونه رفتارها واکنش نشان خواهند داد و مدیریت شهری بدانند این روند کار و تلاش نیست و باید رویه خود را تعییر دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
مدت کوتاهی قدرت دست اینها افتاده اما خدا زمینشان خواهد زد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همینکه نقطه چین را هم چاپ کردید یعنی درسته ولی قابل چاپ نیست تشکر
United States
فیلمهای منتشره نشان میدهد آنها زیر ۹ سال بوده اند. مگر چه اشکالی دارد. اگر گناه بوده آیا آنها که این فیلم را منتشر کرده و ۸۰ میلیون ایرانی بلکه خیلی ها هم در خارج کشور دیدند آیا گناه منتشر کنندگان بیشتر بوده یا ان دخترکانی که رقصیدند.؟ چرا آقایان هیچوقت به انهایی که فیلم را در سطح گسترده پخش کرده اعتراض نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آمریکایی و هم پیاله هایت! بدانید رقص و حرکات موزون این دختران که 8 ساله هم نیستند، حتی اگر 5 ساله هم بودند، تداعی رقص موزون زنانه و ترویج فساد است. بله ترویج فساد از طریق رقص دخترهای نوجوان.
انجام عنل منافی عفت به دست چند بچه. مثل اینکه بچه ها را لخت کنند و ترویج فساد کنند، بچه ها را به رقص زنانه وادار کردند.
صمن اینکه خوانندگی زن هم در حضور مردان بوده و انجام شده است.
پس از طرف همه مؤمنین و مسلمین، به شما جواب میدهم که زیاد جوک نگویید. لطیفه نگویید. شما غلط میکنید در مملکت اسلامی، ترویج فساد میکنید و برایش بهانه میتراشید. تصور نکنید میزنید و در میروید و بعد هم انگشت اتهامتان را به سمت معترضین میگیرید.
وقتی حکم حد اسلامی را در موردتان جاری کردیم و اول هم شهردارتان، میفهمید که از این حرکت ضدانقلابی که پس از دفاع از بی حجابی بود، دفاع نکنید.
ملت مؤمن ایران، الاف نظر چارتا کامنت نویس مزد به گیر نیست. افسادطلبان را هم خوب میشناسد. پس خیلی خودت رو به زحمت ننداز کامنت گذار. ضدیت شما با اسلام و خدا، عیان است. می ماند پایبندی ما به عمل لازم.
یعنی برج میلاد از بیت المال برای رقص ساخته اند !!!
Iran, Islamic Republic of
رقص چند نوع است ؟
رقص سیاسی
رقص انتخاباتی
رقص شبانه
رقص عروسی
رقص رقص است به سن و سالش کاری نداشته باش !
جهان نیوز بعد از رقص در مراسم یا همایش بعدی نوبت چیه ؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای سروی به انتخاب و رای مردم احترام بگذارید
Iran, Islamic Republic of
مردم رای دادند ولی اشتباه کردند. به نظر من باید این مردم جبران کنند
یا علی
Iran, Islamic Republic of
مردم که به فساد و ولنگاری رای نداده اند. رای داده اند خدمت کنند نه اینکه دهن کجی کنند! و بترسند از روزی که چوب خدا را بخورند! و آن روز خیلی دور نیست!
ولایمکن الفرار من حکومته
رايي كه با وعده آباد كردن ايران بود . نه اينكه همان ها ترويج رقص را به دختران معصوم اين مرز و بوم ياد بدهند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دارند روی برنامه کار میکنند؛ یکی از صد خاصیت این خیمه شب بازیها؛ همانا خوشنودی مردم از رقاصی زنان است، وقتی مردم با ساخت بزرگراه و هوای پاک و ..‌‌ خوشنود نمیشوند!! البته به مزایای سیاسی و فرهنگی دیگر کاری ندارم که پشت پرده چه خبرهاست و شهردار بینوارا مجبور به این کارها میکنند
Iran, Islamic Republic of
فرقی به حال من وشما نداره در مدیریت قبلی سرنوشت املاک نجومی به نتیجه رسیده باشد رفتار مدیریت فعلی هم بازخواست می شود
Iran, Islamic Republic of
آنوقت که شوماها بودید چیکا کردید
در زمان شورا و شهر داري گذشته يك نمونه از كار ها براي مردم تهران ساخت هزاران كيلومتر مترو بود
هرچند ممكن در كار آنها نيز اشكالاتي باشد ولي مجالس رقص كه ترتيب ندادند
علی
Iran, Islamic Republic of
...
رجائی
Iran, Islamic Republic of
سلام. خواستم پیام بیاد بالا جوا علی آقا رو انتخاب کردم.
دوستان دقت کنید مراسم رقاصی در حضور آقای نجفی میتونه پوست خربزه اصلاح طلبها زیر پای شهردار باشه...
Canada
جعفر ربیعی به وزارت نفت می رود
یار غار محسن هاشمی در وزارت نفت
نقش رئیس شورای شهر در انتصابات نفتی چیست؟
سرنوشت نا معلوم 4000 میلیارد پول چه شد؟
بازهم خاندان هاشمی و حوزه نفت
عبداله س در چندین مرحله نسبت به جابجای مبالغ ارزی متعلق به شرکت شستان وسازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از طریق آقایان "ش" و "ر" که
در دبی صرافی دارد، اقدام می نماید
قراراست تا هفته آینده جعفر ربیعی به عنوان مدیر عامل هولدینگ نفتی خلیج فارس منصوب گردد
هولدینگ خلیج فارس بزرگ ترین کارتل اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی با گردش مالی حدود 6 میلیارد دلار درسال می باشد که سهام آن متعلق به
وزارت نفت ،صندوق بازنشستگی نفت وسهام عدالت است.
جعفر ربیعی که بیشترین دوران مدیریتی خود را تحت امر محسن هاشمی رفسنجانی بعنوان مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران مشغول بوده است با
حمایت ویژه وی وکار سازی فردی بنام "آیدین - خ" که از نزدیکان وزیر نفت است هفته آینده به سمت مدیر عاملی هولدینگ خلیج فارس منصوب خواهد شد

نقش "آیدین - خ" در این رفت و آمدها چیست؟

تا پیش از این مهدی هاشمی رفسنجانی در حوزه نفت جولان می داد و کاسبی می کرد، زین پس نقش محسن هاشمی در انتصابات حوزه نفت چه خواهد بود؟

شایان ذکر است در حال حاضر ربیعی مسئولیت هایی همچون مشاور معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران ، رئیس هیت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران ، عضو هیت مدیره شرکت متروی تهران ورئیس هیت مدیره شرکت واگن متروی تهران رابرعهده دارد که این نیز خود امری خلاف قانون می باشد.

http://www.seratnews.com/fa/news/406016
Iran, Islamic Republic of
۴ تا بچه بودن الکی جو ندین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی با این همه دشمن ولی رای مردم پشتیبان توست
Iran, Islamic Republic of
همون رایهائی که با پشیمانیم ،پسش گرفتند رو میگی؟
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر هم رای زیادی داشت
ولی همین مردم که به او رای دادن آو را بر کنار کردند
وبا لباس زنانه فرار کرد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
…می خواهند موتور محرک اسلام را به زیر بکشند !! اوهو ! کی بره اینهمه راه رو ؟! با چار تا جیغ کشیدن و کف زدن دختر بچه های هشت، نه ساله به این نتیجه رسیدی پرویز خان ؟! خدا رو شکر تو دادستان کل کشور نیستی و الا همه رو از دم تیغ میگذروندی بابا !
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که مردم به تفکر اینها دیگه رای نمیدن وگرنه همرو اعدام می کردن برا یه رقص بچه
Iran, Islamic Republic of
اره داداش گلم ،رشت الکتریک مال زنهای همسر اصلاح طلبان که فقط زمینش باشصت واحد اپارتمان لوکس در تهران قراره معاوضه بشه ،اونوقت سهم زنان دیگر جامعه =مبدل شدن به اسباب سرگرمی ودلقک روی صحنه شدن!
خیلی عادلانه است دیگه.عدالت لیبرالها.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه...، به خاطر همین مراسم زننده، درب شهرداری و دکان همه حاضرین دوروی حقه باز حاضر در سالن را تخته میکند. کاری هم ندارد. اما نمیکند.
United States
تو یکی دیگه چی میگی جناب سرهنگ ؟! تو رو خدا ببین چه سرنوشتی پیدا کرده این مملکت که اولاً : تو نظامیش باشی ثانیاً ؛ نظامی های دون پایه مقدرات ملت را رقم بزنند ! مصیبت اونجاست که بخشی از نظامی های زبل خوب دارند از. نظام باج میگیرند ! من موندم چطور مقامات نظام از شما دون پایه ها حساب میبرند ؟! خدا فقط عاقبت این مردم را ختم به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیست با 54 اهانت به ملت ،گوی مسابقه بی ادبی رو برده است ،شما که کف وسوت زن براشی ،بایدم اینقدر ناسپاس وبی ادب باشی.ولی همه این بازیهاتون ذره ای از سپاس ملت برای عزیزان نظامی جان بر کفی که چهل سال است در درون وبیرون این کشور امنیت ایجاد کرده اند ،خللی وارد نمیکند.
فقط بی ادبی خودت رو لو دادی وبس.
Iran, Islamic Republic of
برخی از مواضع دولتی ها این تصور را پدید می‌آورد که گویی وادادگی و انفعال در مقابل دشمنان بیرونی و اهانت و ناسزا به منتقدان داخلی، دو شاخصه برجسته این دولت در دو عرصه سیاست خارجی و عملکرد داخلی است..........
حالا مبینیم که این خصلت به طرفدارانش هم تسری پیدا کرده است!
Iran, Islamic Republic of
سردار قالیباف یک ویرانه بی سکنه بی آب و برق و گاز به اسم تهران را به جا گذاشت تا شهردار جدید ب... آبادش کند.
Iran, Islamic Republic of
خخخخ جوک سال
Iran, Islamic Republic of
واقعا که پر رو هستید
Iran, Islamic Republic of
واقعا خخخخخخ
یکم از رو‌برید...حتی اصلاح‌طلبان هم نتونستن منکر خدمات قالیباف باشن...
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست جو زده های سیاسی چی میگن،مهم این ک متخصصان جهان بهش رتبه ی هشتمین شهردار برتر دنیا رو دادن
در اظهار نظر درباره كار ديگران نبايد بي وجداني كنيم .
قاليباف ويرانه تحويل داد يا بوستانهاي زيبا و مترو و بزرگراه
Iran, Islamic Republic of
همه جا نجفی ،در حوادث از زلزله تا اتش سوزی تا الودگی هوا ،به مدیریت از راه دور معتقده ،اینجا که میرسه باید از نزدیک وتا لحظه اخر جشن رو مدیریت کنه ودرش حضور داشته باشه! نوش جون کسانی که به لیستی رای دادند که نفری دو میلیارد هزینه کردند تا توی اون لیست باشند! از شدت عطــــــــــــــــــش به خدمـــــــــــــــت!
Iran, Islamic Republic of
جوانان انقلابی از شهردار تهران شکایت کنند!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ملكهاي نجومي الكتريك شمال. و ملك هاي نجومي تهران را بگو اگر اين ملك ها فروخته ميشد و كارخانه توليدي ساخته ميشد جوانه سر كار ميرفتند ولي اافسوس كه اختلاس زمين زياد است...
یزدی
Iran, Islamic Republic of
خداوند لعنت کند شما جنایتکاران را بجای خدمت به مردم دنبال رواج فساد هستید
مرگ بر انگلیس خبیث
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک مشت نادان در امورات مملکتی هستند عرضه کار که ندارند مملکت را به فلاکت نشاندند چکار کنند ...
مجيد
Iran, Islamic Republic of
...
در هنگام تبليغات انتخاباتي يكي از حربه هاي رقيب هراسي اين بود كه ا رقيب مي خواهد در خيابان ها بين مردان و زنان ديوار بكشد .
برنامه اي اينچنيني بود