دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ظریف: اشغالگری دوام نمی‌آورد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 597005
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه اشغالگری عامل اصلی اغلب بحران‌های منطقه است، گفت تاریخ نشان داده که اشغالگری دوام نمی‌آورد.
ظریف: اشغالگری دوام نمی‌آورد
به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز سه‌شنبه گفت اشغالگری رژیم صهیونیستی چندان دوام نخواهد آورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل امروز در اجلاس سالانه «کمیته امور عمومی اسرائیل و آمریکا» (آیپک) مدعی شد که ایران عامل اغلب بحران‌های خاورمیانه است.

ظریف در واکنش به این اظهارات، در توییتر نوشت: «با وجود ادعاهای نتانیاهو، اشغالگری غیرقانونی عامل اغلب فجایع منطقه ماست. تاریخ نشان داده اشغال اراضی دیگران هرگز پایدار نمی‌ماند. این اشغالگری و نظام آپارتایدی که آن را تداوم می‌بخشد هم چندان دوام نخواهد آورد.»

نتانیاهو در سخنرانی امروزش مدعی شد که ایران به دنبال سلطه بر منطقه است. وی از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تمجید کرد و گفت در صورتی که واشنگتن تصمیم بگیرد از توافق هسته‌ای خارج شود، اسرائیل در کنار آمریکا می‌ایستد.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *