دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱
موسوی لارگانی:

روحانی پاسخی جز تمسخر در جواب منتقدین ندارد

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 596592
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:این الفاظ و نوع برخورد با لباس، جایگاه و ادعای روحانی که گفت من یک حقوقدان هستم، سرهنگ نیستم و تمامی وعده وعیدهایش در تعارض است.
روحانی پاسخی جز تمسخر در جواب منتقدین ندارد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر بی عقل خطاب کردن منتقدین دولت، اظهار داشت: آقای روحانی طی سال‌های گذشته همواره منتقدین خود را با القاب زشت که در شان و جایگاه وی نیست به باد استهزا و ناسزا گرفته است.

وی افزود: جالب است کسی که می‌گوید معصوم نداریم و باید همه نقد شوند و نشانه این کلام به انتقاد از رهبری برمیگردد و حتی پس از آن می‌گوید از معصوم نیز می‌توان انتقاد کرد اکنون از منتقدین خود به عنوان بی عقل یاد می‌کند. چگونه می‌شود از معصوم انتقاد کرد، اما از وی خیر و اگر هم از آقای روحانی انتقادی شود، منتقدین بی عقل مورد خطاب می گیرند. آیا جایگاه روحانی از معصوم بالاتر است؟

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: این الفاظ و نوع برخورد با لباس، جایگاه و ادعای روحانی که گفت من یک حقوقدان هستم، سرهنگ نیستم و تمامی وعده وعیدهایش در تعارض است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تندیس
Iran, Islamic Republic of
خب روحانی درست گفته که سرهنگ نیست چون سرهنگ ها خود را ملزم به اطاعت میدانند و اوامرشان نیز از استحکام اجرایی برخوردار است و به بیانی خیلی واداده عمل نمیکنند و اوامر خود را نیز تا حصول نتیجه دنبال میکنند . انها میدانند کوچکترین خطا در تصمیم و عمل نتایج زیانباری دارد و لذا خیلی پخته عمل میکنند . سرهنگ ها اراده مستحکم داشته و سستی ناپذیرند . انها در عین حالی که سرهنگند اما همیشه خود را سرباز کشور و ملت و ولایت میدانند . سرهنگها برای رسیدن به هدف باید مرتب همه چیز را رصد و تعقیب کنند . انها یاد گرفته اند که از سلسله مراتب خود انجام مسئولیت را مطالبه و از طرفی خود را به مافوق پاسخگو میدانند . سرهنگها موظفند امار و ارقام واقعی به ما فوق و زیر دست ارایه کنند تا کسی دچار خطا در تصمیم گیری نشود . سرهنگها آموخته اند باید فقط در باره ان چیزی که میدانند و در حوزه ای که صلاحیت دارند و در حیطه ای که وظیفه دارند دخالت و اظهار نظر کنند و خود را نیازمند استفاده از دیگر حوزه های کارشناسی میدانند . سرهنگها چون معتقد به حیطه بندی وظایف هستند فلذا دیگر سرهنگهای هم ردیف خود را رقیب بحساب نمی اورند و رفیق به حساب می اورند . سرهنگ در تشخیص دوست و دشمن خیلی حساسند و دوست را بجای دشمن و دشمن را به جای دوست نمی نشانند حتی اگر دشمن به انها لبخند بزند و دوست بر انها نهیب ! سرهنگها حتی در تاریکی شب و هوای مه الود هم از بزاری استفاده میکنند که بتوانند صحنه عمل و دشمن را خوب رصد کرده و در بصیرت عملیاتی شان دچار خطا نشوندو حتی در هوای شفاف و روشن هم از دوربین های بسیار قوی بهره میبرند تا بتوانند حتی عقبه دشمن را هم رصد کنند . سرهنگ میدانند بزرگترین سرمایه و دارایی انها نیروهای مومنی است که هر لحظه اماده فداکاری اند و لذا همیشه در مراقبت و تقویت و تعالی انها میکوشند و انها را از جان عزیزتر میردارند. من چون خود سرهنگم از حقوق دانها زیاد اطلاع دقیقی ندارم و توصیه می کنم از انها بپرسید چه تفاوتهایی با یک سرهنگ دارند.