کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انقلاب فضای حوزه و دانشگاه را به روی زنان باز کرد

13 اسفند 1396 ساعت 17:26

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باز شدن فضای دانشگاه و حوزه به روی زنان از برکات انقلاب اسلامی است.


به گزارش جهان نیوز،  آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در جمع رده های مختلف بسیج بانوان سپاه امام رضا (ع) و جمعی از استادان حوزه های علمیه بانوان کشور در مشهد بیان داشت: امروز زنان انقلابی وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده اند و در حوزه دانشگاه هم بیشتر استادان جزو نیروهای متدین هستند.
علم الهدی اظهار کرد: هم اکنون در تمام جوامع جهان سوم و کشورهایی که در آستانه رشد و بیداری هستند، جریان قوی و نیرومند ترویج، تبلیغ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی دیده می شود و استکبار جهانی سفره استکباری خود را جمع شده می بیند.
امام جمعه مشهد گفت: هژمونی آمریکا در کشورهای جهان سوم و منطقه ضعیف شده و معادلات سیاسی استکبار به هم ریخته است.
وی افزود: دشمن با تمام قدرت به دنبال براندازی دین و اسلام است و اروپا و آمریکا فقط در روش براندازی نظام اسلامی با هم اختلاف نظر دارند.
علم الهدی اظهار کرد: برخی نیز در داخل کشور فکر می کنند اگر آمریکا مسلط شود، به عنوان یک مزدور می توانند وکالت و وزارت کنند؛ اما امام زمان (عج) نمی گذارد اینها به مقصود خود برسند و با سرانگشت خود چنان امور را جهت می دهد که همه را مات و مبهوت می کند.
امام جمعه مشهد گفت: در مقابل تهاجم دشمن که با توطئه، فریب و عملیات روانی به سراغ ما می آید، ما خدای متعال را داریم که از همه قدرت ها بالاتر است.
وی گفت: باید با قدرت بایستیم، جهادی کار کنیم و انقلابی باشیم.

منبع: دانشجو


کد مطلب: 596143

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/596143/انقلاب-فضای-حوزه-دانشگاه-روی-زنان-باز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com