پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انقلاب فضای حوزه و دانشگاه را به روی زنان باز کرد

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 596143
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باز شدن فضای دانشگاه و حوزه به روی زنان از برکات انقلاب اسلامی است.
انقلاب فضای حوزه و دانشگاه را به روی زنان باز کرد
به گزارش جهان نيوز،  آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در جمع رده های مختلف بسیج بانوان سپاه امام رضا (ع) و جمعی از استادان حوزه های علمیه بانوان کشور در مشهد بیان داشت: امروز زنان انقلابی وارد عرصه دربانی بقیه الله (عج) شده اند و در حوزه دانشگاه هم بیشتر استادان جزو نیروهای متدین هستند.
علم الهدی اظهار کرد: هم اکنون در تمام جوامع جهان سوم و کشورهایی که در آستانه رشد و بیداری هستند، جریان قوی و نیرومند ترویج، تبلیغ و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی دیده می شود و استکبار جهانی سفره استکباری خود را جمع شده می بیند.
امام جمعه مشهد گفت: هژمونی آمریکا در کشورهای جهان سوم و منطقه ضعیف شده و معادلات سیاسی استکبار به هم ریخته است.
وی افزود: دشمن با تمام قدرت به دنبال براندازی دین و اسلام است و اروپا و آمریکا فقط در روش براندازی نظام اسلامی با هم اختلاف نظر دارند.
علم الهدی اظهار کرد: برخی نیز در داخل کشور فکر می کنند اگر آمریکا مسلط شود، به عنوان یک مزدور می توانند وکالت و وزارت کنند؛ اما امام زمان (عج) نمی گذارد اینها به مقصود خود برسند و با سرانگشت خود چنان امور را جهت می دهد که همه را مات و مبهوت می کند.
امام جمعه مشهد گفت: در مقابل تهاجم دشمن که با توطئه، فریب و عملیات روانی به سراغ ما می آید، ما خدای متعال را داریم که از همه قدرت ها بالاتر است.
وی گفت: باید با قدرت بایستیم، جهادی کار کنیم و انقلابی باشیم.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *