سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

برنامه بازی لیگ های معتبر اروپایی

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 595857
رقابت‌های فوتبال باشگاهی در لیگ‌های معتبر اروپا، امروز (یکشنبه) یکی از جذاب‌ترین روزهایش را سپری خواهد کرد.
برنامه بازی لیگ های معتبر اروپایی
به گزارش جهان نيوز، رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ های معتبر اروپا، امروز(یکشنبه) یکی از جذاب ترین روزهایش را سپری خواهد کرد که مهمترین این دیدارها را بررسی می کنیم.
 
سری آ ایتالیا
میلان - اینتر (ساعت 23 و 15 دقیقه)
رقابت های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، یکی از جذابترین و مهمترین هفته های این فصل است که تیم های مدعی به مصاف یکدیگر می روند اما بدون شک حساس ترین دیدار این هفته، دربی دلامادونینا و رقابت دو تیم همشهری میلانی است که برای دویست و بیست یکمین بار در مسابقات رسمی مقابل هم قرار می گیرند. اینتر 78 برد و 299 گل زده و میلان 77 برد و 298 گل به ثمر رساندند و 66 مسابقه دو تیم به مساوی انجامید.

روسونری که در این بازی میزبان است، شرایط بسیار خوبی با گتوزو در هفته های اخیر پیدا کرده است و در هشت دیدار اخیرش شکست نخورده است(شش پیروزی و 2 مساوی) در حالی که نراتزوری خیلی وقت است که از روند فوق العاده ابتدای فصلش فاصله گرفته و در این هفته ها پرفراز و نشیب ظاهر شده است. 2 تیم آخرین بار دو ماه قبل در جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان گتوزو با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر به مرحله بعد صعود کردند. نتیجه ای که آغاز اوج گیری میلان با گتوزو بود.

شیاطین  584 دقیقه است که گلی دریافت نکرده است و شش بازی اخیرشان را با کلین شیت به پایان رسانده اند، رکوردی که از سال 2003 در این باشگاه بی سابقه بوده است.

افعی ها در حال حاضر با 51 امتیاز در رتبه چهارم لیگ قرار دارد و میلان 44 امتیازی برای اینکه همچنان برای رسیدن به چهار تیم نخست و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیداور باشد، باید این مسابقه را پیروز شود.

ترکیب احتمالی میلان: دوناروما، بونوچی، رومانیولی، کالابریا، رودریگز، بیلیا،کسیه، بوناونتورا، چالهانغلو، سوسو و کوترونه
ترکیب احتمالی اینتر: هندانوویچ، اسکرینیار، میراندا، دی آمبروزیو، کانسلو، گالیاردینی، وسینو، کاندروا، پرشیچ،کارامو و ایکاردی

نبرد میلانی ها در دلامادونینا/اعطای ردای قهرمانی از چلسی به سیتی/ماموریت غیرممکن سیمئونه در نیوکمپ
جنوا - کالیاری ( ساعت 15)
آتالانتا - سمپدوریا(ساعت 17 و 30 دقیقه)
اودینزه - فیورنتینا (ساعت 17 و 30 دقیقه)
بنونتو - هلاس ورونا (ساعت 17 و 30 دقیقه)
کیه وو - ساسولو (ساعت 17 و 30 دقیقه)
تورینو - کروتونه (ساعت 17 و 30 دقیقه)

لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی - چلسی (ساعت 19 و 30 دقیقه)
حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ جزیره، در ورزشگاه اتحاد و بین قهرمان آتی لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی این لیگ برگزار می شود. شاگردان پپ با 75 امتیاز با اقتدار بر صدر جدول تکیه زدند در حالی که شاگردان کونته با 22 امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم قرار دارند.
سیتی فقط یک مسابقه از چهار دیدار اخیر خانگی اش را مقابل چلسی پیروز شده است 2 بار شکست خورده است، البته این تیم 13 دیدار اخیر خانگی اش را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است. در طرف مقابل چلسی این هفته ها وضعیت مطلوبی ندارد و سه بازی از چهار دیدار اخیرش را در لیگ برتر شکست خورده است.

نکته جالب مصاف کونته و گواردیولا این است که فصل گذشته، کونته به نخستین مربی تبدیل شد که در یک فصل تیم گواردیولا را در 2 دیدار رفت و برگشت شکست می هد و حال این فصل گواردیولا می تواند ضمن انتقام از کونته، به دومین مربی ای تبدیل شود که کونته را در دیدار رفت و برگشت یک فصل شکست می دهد.( نخستین بار دلیو روسی با سمپدوریا مقابل یوونتوس کونته دبل کرد.)

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، دنیلو، اوتامندی، کمپانی، واکر، سیلوا، گوندغان، دیبروینه، سانه، آگوئرو، استرلینگ
ترکیب احتمالی چلسی:کورتوا، آزپیلیکوئتا، کریستنسن، رودیگر، آلونسو، فابرگاس، کانته، موزس، ویلیان، هازارد، موراتا

نبرد میلانی ها در دلامادونینا/اعطای ردای قهرمانی از چلسی به سیتی/ماموریت غیرممکن سیمئونه در نیوکمپ
 برایتون - آرسنال( ساعت 17)
قبل از دیدار حساس سیتی و چلسی ، آرسنال که این هفته ها وضعیت مطلوبی ندارد، مهمان تیم برایتون خواهد بود. توپچی ها از شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر چهار شکست را متحمل شدند و در 2 بازی اخیر خود نیز باخته اند. این تیم اکنون در رده ششم لیگ برتر انگلستان قرار داشته و اوضاع چندان مناسبی ندارد . ونگر نیز فشار بسیاری را تحمل می کند و می داند نتیجه نگرفتن در این دیدار خارج از خانه باعث افزایش فشارها روی او خواهد شد.

در سوی دیگر میدان برایتون  چهار هفته است که شکست نخورده و با توجه به حضور در رتبه دوازدهم جدول، خطر زیادی بابت سقوط نیز احساس نمی کند و بدون استرس مقابل تیم ونگر بازی می کند.

لالیگای اسپانیا
بارسلونا - اتلتیکو مادرید(ساعت 18 و 45 دقیقه)
حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لالیگا را نیز بارسلونا و اتلتیکو مادرید ، تیم های اول و دوم جدول در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون برگزار می کنند. شاگردان سیمئونه برای کم کردن اختلاف پنج امتیازیشان با بارسا و امیدوار شدن برای کسب عنوان قهرمانی این فصل، باید دست به کار بزرگی بزنند و نخستین شکست فصل آبی اناری ها را رقم بزنند. البته دشواری این کار زمانی مشخص می شود که بدانیم بارسلونا در 15 دیدار اخیرش مقابل اتلتیکو، در لالیگا، هرگز شکست نخورده است( 11 پیروزی و چهار شکست)، اتفاقی که تاکنون در تاریخ رقابت دو تیم سابقه نداشته است.

البته عملکرد شاگردان سیمئونه نیز در این فصل بسیار خوب بوده است و این تیم فقط یک شکست را در این فصل متحمل شده است. با این حال سیمئونه در 22 مسابقه ای که روی نیمکت روخی بلانکوس مقابل بارسا نشسته است، فقط 2 بار آنها را شکست داده است. در سوی مقابل والورده نیز 21 بار به عنوان مربی مقابل اتلتیکو قرار گرفته است که فقط پنج پیروزی کسب کرده است. آمار 2 مربی مقابل هم نیز به نفع سیمئونه است. او و والورده تاکنون 10 بار در لالیگا به عنوان مربی به مصاف یکدیگر رفتند که سیمئونه هرگز از والورده شکست نخورده و شش پیروزی و چهار تساوی به دست آورده است.

دیدار امشب 2 تیم اگر به نفع بارسلونا رقم بخورد ، تا حدودی تکلیف امسال  لالیگا را مشخص خواهد کرد اما اگر اتلتیکو پیروز میدان شود، ادامه رقابتهای لالیگای این فصل جذابتر می شود و جنگ قهرمانی بین این دو تیم بالا می گیرد.

ترکیب احتمالی بارسلونا:ترشتگن، آلبا، اومتیتی، پیکه، روبرتو، اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ، کوتینیو، سوارز، مسی
ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خیمنز، گودین، لوئیز،ورسالیکو، کوکه، گابی، پارتی، نیگوئز، گریزمان، کوستا

نبرد میلانی ها در دلامادونینا/اعطای ردای قهرمانی از چلسی به سیتی/ماموریت غیرممکن سیمئونه در نیوکمپ
لوانته - اسپانیول ( ساعت 14 و 30 دقیقه)
رئال سوسیه داد - آلاوز ( ساعت 21)
والنسیا - رئال بتیس ( ساعت 23 و 15 دقیقه)

بوندس لیگای آلمان
فرایبورگ - بایرن مونیخ ( ساعت 20 و 30 دقیقه)
صدرنشین مقتدر بوندس لیگا امشب در هفته بیست و پنجم این رقابت ها مهمان تیم سیزدهم جدولی فرایبورگ است. فرایبورگ که هفته گذاشته یک تساوی خوبِ خارج از خانه مقابل هوفنهایم به دست آورد، امیدوار است با کسب امتیاز در این بازی، فاصله خود را با انتهای جدول افزایش دهد. بایرنی ها بعد از تساوی ناامید کننده خانگی مقابل هرتابرلین، نمی خواهند در اوج مسابقات مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا، امتیازی از دست بدهند و از این رو، قدرتمندانه به دنبال کسب این سه امتیاز خارج از خانه و بازگشت به نوار پیروزی خواهند بود.

  بایرن مونیخ در 5 دیدار اخیر خارج از خانه خود در بوندس لیگا به پیروزی رسیده است.همچنین این تیم در 20 دیدار از 23 دیدار اخیر خود مقابل فرایبورگ در همه رقابت ها به پیروزی رسیده است.

هامس رودریگز به دلیل ناراحتی از ناحیه کتف به احتمال فراوان بازی نخواهد کرد.

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: اولریش،کیمیش،بواتنگ، هوملز، آلابا،مارتینز،ریبری، ویدال، مولر، روبن، لواندوفسکی
کلن - اشتوتگارت ( ساعت 18)
لوشامپیونه فرانسه
کان - استراسبورگ ( ساعت 17 و 30 دقیقه)
مون پولولیه - لیون ( ساعت 19 و 30 دقیقه)
مارسی - نانت ( ساعت 23 و 30 دقیقه)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *