چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

محمدحسین لطیفى کارگردان«شبی با عبدی» شد

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 595779
ضبط برنامه «شبی با عبدی» با اجراى اکبر عبدى و کارگردانى محمد حسین لطیفى در لوکیشنى واقع در بلوار ارتش ادامه دارد.
محمدحسین لطیفى کارگردان«شبی با عبدی» شد
به گزارش جهان نيوز، شبکه نسیم که با ساخت دو برنامه «دورهمى» و «خندوانه» با اجراى مهران مدیرى و رامبد جوان موفق به جلب رضایت نظر مخاطبان تلویزیون شده است، دست به ابتکار جدیدى زده و این بار سفارش ساخت برنامه «شبی با عبدی» را به اکبر عبدى و سیدکمال طباطبایى داده است.

اکبر عبدى در برنامه «شبی با عبدی» قرار است نبض برنامه را در دست بگیرد و برنامه را به عنوان مجرى اداره کند، همچنین در بخش هاى مختلف به اجراى استندآپ کمدى و گفتگو با هنرمندان و مهمانان بپردازد. شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که اکبر عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌است. برنامه «شبی با عبدی» در یک اتفاق جالب از مجید افشارى نفر دوم مسابقه خنداننده‌شو «خندوانه» هم در قالب هاى مختلف و گوناگون استفاده خواهد کرد.

محمد حسین لطیفى که ظرف روزهاى گذشته فیلمبردارى فیلم سینمایى «به وقت خمارى­» را به پایان رسانده، اکنون «شبی با عبدی» را کارگردانی می‌کند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *