دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دادستان کل آمریکا روبروی ترامپ

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 595221
پس از آنکه دونالد ترامپ برای توصیف نحوه مدیریت جف سشنز درباره شکایت جمهوری‌خواهان درباره اف‌بی‌آی از واژه "شرم‌آور" استفاده کرد، دادستان کل آمریکا ساکت نماند و پاسخ رئیس‌جمهوری آمریکا را داد.
دادستان کل آمریکا روبروی ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد: جف سشنز، دادستان کل آمریکا تاکید کرد: "من با افتخار  به انجام وظایفم ادامه می‌دهم." این بیانیه پس از توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره پیشنهاد سشنز منتشر شد. دادستان کل آمریکا گفته بود بازرس کل وزارت دادگستری این مساله را بررسی می‌کند که آیا دادستان‌ها و عوامل اف‌بی‌آی به اشتباه حکم شنود ارتباطات مشاور وقت کمپین ترامپ را به دست آوردند یا خیر.

سشنز در پاسخش همچنین گفت سازمان او اقدام متناسب را انجام داده است و به فعالیتش به نحوی منصفانه و بی‌طرفانه و طبق مقررات و قانون اساسی ادامه خواهد داد. این اولین باری نیست که رئیس‌جمهوری آمریکا بابت تحقیقات مرتبط با روسیه به اتهام مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا از سشنز انتقاد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *