يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
پوران درخشنده:

برخی مسئولان فیلم‌ها را اصلا نمی بینند

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 594979
یک کارگران سینما گفت : از طریق فیلم می توانیم دردها را بیان کنیم و این موضوع با مسئولان است که بدانند عمق درد کجاست و کجا می توانند مسکن بدهند و کجا نیاز به جراحی دارد؟
برخی مسئولان فیلم‌ها را اصلا نمی بینند
به گزارش جهان نيوز، پوران درخشنده در همایش تقدیر از آثار برتر جشنواره فیلم فجر با محوریت پیشگیری گفت: ما از طریق فیلم می توانیم دردها را بیان کنیم و این موضوع با مسئولان است که بدانند عمق درد کجاست و کجا می توانند مسکن بدهند و کجا نیاز به جراحی دارد؟

وی افزود: همیشه با معلول برخورد شده و فرد را زندانی کرده اند، وقتی هم که فرد از زندان آزاد می شود به دلیل سوءسابقه امکان کار ندارد و مجدد به چرخه جرم باز می گردد بنا براین باید به دنبال علت ها باشیم و آن را حل کنیم.

درخشنده با بیان اینکه سینما یک وسیله است و فقط می تواند این مشکلات را نشان دهد، گفت: سوال اینجاست مسئولان چقدر به این آثار توجه می کنند؟ گاهی اصلا این فیلم ها از سوی مسئولان دیده نمی شود.

این کارگردان سینما تصریح کرد: ما فیلمسازهای شریفی داریم که نیاز به حمایت دارند، همه یک خانواده ایم  و ایران وطن ما و افراد آسیب دیده خانواده ما هستند و اگر در قانون ایرادی وجود دارد باید اصلاح شود.

این فعال سینمایی اظهارداشت: امیدواریم در این جشنواره نوپا همگی با کمک یکدیگر جرم و جنایت و بی عدالتی اجتماعی را از بین ببریم و به جای قطع کردن دست یک دزد، دزدی را قطع کنیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *