دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت«جعبه‌سیاه»هواپیمای سقوط‌کرده

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 594239
نماینده مردم «بویراحمر و دنا» در مجلس گفت: با نقطه‌زنی‌هایی که انجام شد محل جعبه سیاه مشخص شده منتها این جعبه سیاه در زیر برف مدفون است.
آخرین وضعیت«جعبه‌سیاه»هواپیمای سقوط‌کرده
 به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان ،یک نماینده مجلس آخرین جزئیات از کشف جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج را تشریح کرد:
 
غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمر و دنا با اشاره به آخرین جزئیات از دستیابی به جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا گفت: در یکی دو روز گذشته شرایط جوی ناپایداری در منطقه حادثه دیده وجود داشت که این شرایط توام با برف و بوران شدید بود.

وی با بیان اینکه متأسفانه ارتفاع برف در منطقه حادثه دیده به بیش از ۲ متر افزایش یافته است. افزود: به دلیل اینکه دسترسی به محل حادثه، از پایین دست در شرایط معمول بیش از ۷ الی ۸ ساعت طول می‌کشید و شرایط برفی منطقه قطعاً این مسافت را مضاعف می‌کرد، هماهنگی با دستگاه‌های امدادرسانی منطقه از جمله ارتش و سپاه انجام و مقرر شد که موقعیت‌هایی از سوی این دوستان از محل حادثه‌دیده شناسایی شود تا به محل حادثه از نظر زمینی نزدیک‌تر شویم و امکان فرود هلی‌کوپتر در آن منطقه هم فراهم شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *