جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱
۱۵

درخواست‌از وزیر اطلاعات‌ برای برخورد با احمدی‌نژاد

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 593464
«در شرایطی که مردم داغدار از دست دادن هموطنان در سانحه هوایی و شهادت جمعی از نیروهای مخلص نظام و رهبری هستند، آقای احمدی‌نژاد به ساحت شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب توهین کرده است».
درخواست‌از وزیر اطلاعات‌ برای برخورد با احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالحمید خدری در پایان جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس در تذکری به قوه قضاییه، گفت: از وزیر اطلاعات و قوه قضاییه استدعا داریم که با این شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: اگر آن روزی که او در خانه ملت و از طریق خانه ملت به مردم و نمایندگان توهین می‌کرد، مجلس در حرکت انقلابی طرح عدم کفایت او را تقدیم می‌نمود امروز کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

خدری احمدی‌نژاد را شخصی «معلوم‌الحال» و «ناقص‌العقل» خواند و گفت که او امروز هر کاری می‌خواهد می‌کند اما هیچ یک از مسئولان و نهادهای امنیتی با او برخوردی نمی‌نمایند.

وی در پایان گفت:‌ این اتفاقات همچون مثال معروف است که «خوبی که از حد بگذرد نادان گمان بد ‌برد» انتظار ما این است که با این فرد برخورد صورت گیرد.

نماینده بوشهر در پایان در تذکری به رییس‌جمهور و معاون اولش، گفت: رییس‌جمهور در مناظرات انتخاباتی تصریح کرد که ته‌لنجی قاچاق نیست. علیرغم این صحبت مدتی است که به دلیل بی‌تدبیری در استان بوشهر، ‌معیشت و آرامش مردم بخصوص در ماه‌های پایان سال به مخاطره افتاده است. تقاضای ما این است که هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.
 
ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده کمی در بین مردم قدم زنید
شا
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگه پشت سر افکار ضد انقلابی نمی ایستندچه احمدی نژاد چه خاتمی و چه......
حامد
Iran, Islamic Republic of
قبل از احمدی نژاد اول باید بعضی از نمایندگان مانند محمود صادقی بازداشت شوند چون بیشتر از احمدی نژاد نهادهای نظام را زیر سوال برده اند. قبل از باید خاتمی بازداشت شود.
وزیر اطلاعات نیز به جای بررسی پرونده احمدی نژاد بهتر است ابتدا مواظب باشد که داعش به مجلس حمله ی دیگری نکند ! و اغتشاشات اخیر، آتش زدن مساجد و حسینیه ها و امام زاده ها و جنایات فرقه دراویش را پیگیری کند. و به پرونده نمایندگان و دولتیان دو تابعیتی رسیدگی کند.
طرفدار احمدی نژاد نیستم اما امروز معاون او تحق تعقیب است معاون اول او 5 سال در زندان بود (شاید هنوز هم باشد). اما اطلاعات ابتدا باید پرونده معاون اول روحانی را بررسی کند که چه ارتباطی با برادرش که در بازداشت است دارد. پرونده روحانی را مشخص کند که چه ارتباطی با برادرش که تحت تعقیب قضایی است دارد.
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده حرف شما مقبول است، ولی اسیا به نوبت، هنوز خیلی ها درصف هستند که باید محاکمه شوند، لذا امیدوارم هرکه شما راغشو میکشد مهارت را هم بکشد.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای خدری!
عرصه سیمرغ نه جولنگه توست...
Iran, Islamic Republic of
عبدالحمید خدری کیه! آدم مهمیه؟
Iran, Islamic Republic of
با این طرز حرف زدن دنبال اسم و نام هست
نوچ
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
محمد
Iran, Islamic Republic of
سخني با نمايندگان مجلس:
اگر چه ايشان با اين روش ها دوستان خود را از دست داده و هدفش مانع تراشي از محاكمه ياران خود مي باشد اين رو هر عاقلي مي فهمد.
ولي من متعجبم در اين زمان از سكوت مجلس در برابر نامه ها و عملكرد احمدي نژاد .مجلسي ها شما به عنوان نمايندگان ما چرا برخورد نمي كنيد چرا سكوت مي كنيد... احمدي نژاد ادعا مي كند از جانب مردم نامه نوشته در حالي كه ما همچنين خواسته اي نداريم ، شما نمايندگان بايد به نمايندگي (طي بيانيه اي) از ما پاسخ به ايشان پاسخ بدهيد والا اگر ما به خيابان بياييم بايد با نماينده بودنتان شك كنيد...
Iran, Islamic Republic of
لطفا از طرف خودت صحبت کن نه از طرف مردم
حامد
Iran, Islamic Republic of
من هم با نظر شما موافقم. يكي از كاركرد هاي مجلس انعكاس نظرات مردم هست .من عليرغم اينكه از دوستداران و حاميان احمدي نژاد بودم ولي روش هاي ايشان و نيت ايشان را فعلا راه صواب نمي دانم. اين نوع نامه نگاري مبناي قانوني ندارد و منتهي به آناشيسم خواهد شد.
اميدوارم به جايگاه خود برگردد و از به نظريات دوستان سابق خود توجه داشته باشد . براش از خداوند آرزوي توفيق و بصيرت در راه خدمت به مردم دارم.
Iran, Islamic Republic of
آشیخ قیاس به نفس فرموده‌اید
ارش
Netherlands
جناب اقاي خدري عزيز
باسلام، استدعا دارم حضرتعالي به همان مبحث "ته لنجي قاچاق نيست" بپردازيد كه در واقع بيشتر تطابق با ميزان راي شما و جامعه اماري اي كه نماينده شان هستيد دارد، و خواهشا در مورد مقاماتي كه حوزه راي و طرفدارانشان ملي است حداقل مودبانه سخن برانيد.
Iran, Islamic Republic of
فعلا وزیر دوتابعیتی ها رابیرون بکشد.وجاسوس ها که توسیستم ول می خورند....