سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

هواپیمای ATR72 تهران -شاهرود به تهران بازگشت

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 593233
هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی هما در مسیر تهران - شاهرود، نتوانست در شاهرود فرود آيد و به تهران بازگشت.
هواپیمای ATR72 تهران -شاهرود به تهران بازگشت
به گزارش جهان نيوز، مرتضی حمیدپور  مدیر فرودگاه شاهرود، با تایید این خبر گفت: به رغم مساعد بودن وضعیت جوی، خلبان این پرواز اعلام کرد نمی تواند باند را بدرستی ببیند و فرود نیامد.
 

وی افزود: این هواپیما با دوساعت تاخیر، ساعت  10:26 از فرودگاه مهر آباد بلند شد و قرار بود ساعت 11:20 در فرودگاه شاهرود بنشیند.

به گفته وی، این پرواز 14 مسافر از تهران به شاهرود داشت و قرار بود در پرواز بازگشت، 28 مسافر را از شاهرود به تهران منتقل کند.

مدیر فرودگاه شاهرود گفت: ساعت اصلی پرواز این هواپیما از تهران 18:55 بود که شرکت هواپیمایی هما در پیامکی به مسافران این پرواز اعلام کرد، هواپیما با دو ساعت تاخیر پرواز می کند که در نهایت این هواپیما ساعت 10:26 تهران را به مقصد شاهرود ترک کرد.

حمیدپور تاکید کرد: تصمیم گیرنده نهایی برای فرود هواپیما، خلبان است و درباره چرایی فرود نیامدن این هواپیما هم خلبان باید پاسخگو باشد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
تهران شاهرود به دلیل داشتن اتوبان مناسب و قطارهای متعدد اصلا نیازی به سفر هوایی ندارد.
مسیری که با خودرو و قطار ۴ تا ۵ ساعت طول می کشد چه نیازی به استفاده از هواپیما است؟
متاسفانه وقتی تصمیم های احساسی و غیرکارشناسی مسئولین باعث ایجاد هزینه و احداث فرودگاه های بی کیفیت می شود، ضریب امنیتی را پائین می آورد.
در حال حاضر پروازهای این مسیر معمولا تکمیل نشده انجام می شود.
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خلبان از اون بالا یحتمل ریسمون سیاه سفید دیده