سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۶۷
پیوند با خشونت‌طلبان سیاست همیشگی جریان دوخرداد

رابطه لیدرهای اصلاح‌طلب با دراویش داعشی+ تصاویر

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 593041
اصلاح طلبان در پرستیژهای سیاسی خود را همواره مخالف خشونت معرفی می کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره کش‌های فتنه 88، داعشی های سوریه!، اغتشاشگران 96 و حتی اینک دراویش داعشی نیز به نوعی حمایت کرده اند.
رابطه لیدرهای اصلاح‌طلب با دراویش داعشی+ تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: سه مامور جوان نیروی انتظامی و دو بسیجی در جنایت کم سابقه دراویش داعشی در خیابان پاسداران مظلومانه به شهادت رسیدند. اما اصلاح طلبان همچنان درباره نفی خشونت می نویسند و حتی نیروی انتظامی را به رعایت حقوق شهروندی توصیه می کنند.

به گزارش جهان نيوز، اصلاح طلبان عموما در برابر برخی جنایات در سال های اخیر بیش از آنکه آشوبگران را تخطئه کنند، دستگاه های امنیتی و انتظامی را مورد نقد قرار داده اند و یا چنان موضع گرفته اند که جماعت آشوبگر از آنها ناراحتی به دل نگیرند و احیانا احساس تنهایی نکنند!

نکته جالب اینجاست که اصلاح طلبان در پرستیژهای سیاسی خود را همواره مخالف خشونت معرفی می کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره کش‌های فتنه 88، داعشی های سوریه!، اغتشاشگران 96 و حتی اینک دراویش داعشی نیز به نوعی حمایت کرده اند.
 

 
دیروز صادق زیبا کلام از تئورسین های جران اصلاحات طی توییتی نوشته است: دراویش جرمی علیه امنیت ملی مرتکب نشده اند، جرم واقعی آنها تمکین نکردن از قرائت حکومتی از مذهب است!
 

 
البته این نوع موضع گیری روی دیگری از خط بی بی سی فارسی درباره جنایات داعشی دراویش بود. شبکه فارسی زبان ملکه انگلیس دیروز در گزارشی از ایران، حمله دراویش با اتوبوس و سمند به صف مأموران پلیس را «‌درگیری‌» بین مأموران پلیس و دراویش نامید و از کارشناس خود پرسید که با توجه به مسلک و مرامی که دراویش به آن معروفند، نظرش درباره این درگیری چیست؟ کارشناس هم گفت:‌ «شما گاهی از پیروان یک امر مقدس کار‌‌هایی خواهید دید که الزاماً با ماهیت آن امر مقدس همخوانی ندارد ولی برای حفظ موجودیت آن امر مقدس لازم است و انجام می‌شود. این اقدام دراویش مثل رفتن روی مین برای حفظ حریم آن «‌چیز‌» و آن امر مقدس بود.» (1)
 

 
اما تاج زاده از دیگر لیدرهای جریان اصلاحات نیز طی توییتی نوشت: «جناب روحانی! نوع مواجهه حاکمیت با مجموعه دراویش در چهار دهه گذشته اشتباه بوده است. سرکوب آنها در حال حاضر، نه خطا که فاجعه است. مانع ایجاد بحران جدید شوید»

البته این نوع موضع گیری از طرف معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات تازگی ندارد. در بحبوحه اغتشاشات دی ماه که با لیدری تعدادی از اعضای آموزش دیده و حرفه‌ای منافقین خاتمه یافت، تصویری از آتش‌زدن پرچم ایران در جریان یکی از همان اغتشاشات منتشر شد و فضای رسانه‌ای کشور را پر کرد. خیلی‌ها در آن ایام این اقدامات را مورد انتقاد قرار دادند اما مصطفی تاج‌زاده دست به قلم شد و ضمن واکنش به انتقادات این مسببان این وقایع را فرزندان خود خواند.
سوم آبان ماه سال گذشته گروه‌های تروریستی به‌ویژه داعشی‌ها همچنان در عراق و سوریه می‌تاختند و روزانه فجایع خونباری را در این دو کشور رقم می‌زدند. سوری‌ها، عراقی‌ها، فاطمیون و زینبیون با حمایت ایرانی‌ها در این دو کشور در حال نبرد با این گروه‌های تروریستی بودند و از قضا توانسته بودند در جریان عملیات‌های مهمی چون عملیات آزادسازی بوکمال، فتوحات قابل توجهی را هم به دست بیاورند، فتوحاتی که در کمتر از یک‌سال باعث نابودی کامل حکومت خودخوانده داعش و پاکسازی عراق و سوریه از لوث وجود این گروه تروریستی شد. در همان ایام یعنی آبان ماه 1395 گفت‌وگوی مصطفی تاج‌زاده با یک نشریه و انتشار تیتر «سوریه هم برجام می‌خواهد» موجب تعجب شد. مصطفی تاج‌زاده در این گفت‌وگو اظهار کرده بود: «مثل برجام رفتار کنیم. با قدرت‌ها بنشینیم و به توافق برسیم که این داستان، فاتح نظامی ‌ندارد. اسد نمی‌تواند مخالفان مسلح خود را نابود کند. آنها نیز نمی‌توانند اسد را به زیر بکشند. پس باید مذاکره کنند که چگونه می‌توانند به توافقی برسند که حداقل خواسته‌های همه را پوشش دهد.»

این سخنان همگی ازجمله اظهارنظرهای یک عنصر فعال و ظاهرا مورد توجه در جریان اصلاحات است، کسی که زمانی یکی از نزدیک‌ترین افراد به رئیس دولت وقت بوده و زمانی دیگر از فعالان سیاسی و موثر در ستاد یک نامزد انتخاباتی.(2)
 

 
این در حالیست که علي تاجرنيا عضو شوراي مرکزي اتحاد ملت در گفت‌وگو با «شرق» می گوید: «در دنياي امروز برخورد با مسائل حاشيه‌اي و اعتراضي در مقابل دولت‌ها بر اساس يک‌سري رفتارهاي نرم‌افزاري و تعاملي شکل مي‌گيرد. در کشور ما به دليل تنوعات قومي و مذهبي اين مسئله بيش از نقاط ديگر بايد مورد توجه باشد و سعي کنيم مسائلي از اين دست را در فضايي مسالمت‌آميز حل کنيم».

وی تصریح می کند: «مهم اين است که دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي اولا در برابر رفتارهايي که از سوي شهروندان صورت مي‌گيرد، خويشتن‌داري به خرج دهند و در عين حال از ظرفيت‌ نيروهاي اجتماعي و گروه‌هاي بانفوذ براي حل اين مسائل بهره‌برداري کنند و تا جايي که امکان دارد، از برخوردهاي فیزیکی بپرهيزند».
 

 
عبدالکريم حسين‌زاده، نايب‌رئيس فراکسيون اميد هم درباره اين واقعه به «شرق» گفت: «بايد بپذيريم ايجاد بسترهاي لازم براي طرح آزادانه مطالبات و اعتراضات مردم در هر سطحي، بهتر از کشته‌شدن شهروندان است؛ حال در هر لباسي چه انتظامي چه شهروند عادي. هر روز اعتراضات در کشور و در موضوع خاصي رخ مي‌دهد، قطعا سامان‌ندادن به اين اعتراضات و به‌وجودنياوردن بسترهاي لازم کشور را دچار بي‌ساماني خواهد کرد»
 

 
در همین حال، محمود صادقی نماینده اصلاح طلب و چهره تندرو این روزهای مجلس نیز پس از آشوبگری دراویش و به شهادت رساندن ماموران امنیت و خسارات مالی به مردم، طی توییتی نیروهای قضایی و انتظامی را دعوت به رعایت حقوق شهروندی کرده است.

این در حالیست که امروز بسیاری از رسانه‌های اصلاح طلب نیز به راحتی از اخبار جنایات دراویش در خیابان پاسداران تهران گذشته و این جنایات وحشیانه را در صفحه اصلی خود سانسور کردند.


پی نوشت:
1)http://www.javanonline.ir/fa/news/896245
2)http://newspaper.fdn.ir/?nid=2441&pid=3&type=0
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
Iran, Islamic Republic of
اینها دیگه کی هستند زدند چند نفر را کشتند به کلانتری حمله کردند و ... طوری حرف میزنند که آدم فکر میکنه چندین نفر از دراویش کشته شدند! ببخشید البته یادم رفت اینها خواهان مذاکره با داعش هم بودند علامت تعجبم را برمیدارم.
Iran, Islamic Republic of
واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض... قالوا انا نحن مصلحون..... و هنگامی که به اینها گفته شود در روی زمین فساد نکنید ..... می گویند همانا ما اصلاح طلب هستیم.....این است حقیقت اصلاح طلبان ایران
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکرم
الان نه چرخ سانتیفیوژ داریم
نه چرخ اقتصاد
قربون امنیت هم که برم

حتما مقصر دولت قبلی که نمیشه گفت چون خودتی
دولت فعلی که دور از جون

اهان صد در صد دولت بعدیه
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
این جماعت تا بلا سر خودشون و خانواده هاشون نیاد دادشون در. نمی یاد.
Iran, Islamic Republic of
تازه اگه بلایی هم سر خودشون می آوردن مقصر رو حکومت معرفی میکنند!
Iran, Islamic Republic of
بیایید این عزیزان اصلاح طلب را در هنگام دعا فراموش نکنیم و از صمیم قلب از خدا بخواهیم خانواده آنها در زیر اتوبوس دراویش داعشی له شود تا ببینیم اظهار فضله های آنها چگونه تغییر خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل از نیروهای انتظامی بود که خودشان را محکم به اتوبوس کوبیدند. این روزها واقعیت های وارونه بیشتر قابل فهم است و البته بی بی سی در این راستا سنگ تمام میگذارد.
وقتی زیرگرفتن و قتل عمد به عنوان درگیری قلمداد شود میتوان پی به نیات خبرگزاری (بی طرف) بی بی سی برد.
هرچند بی بی سی ید طولایی در این وارونه کردن حقایق دارد. یادم هست از وحشیان داعشی با عبارت (پیکار جویان اسلام گرای دولت اسلامی عراق و شام) یاد میکرد.
Romania
دوست عزیز خب مشخصه وقتی روحانی در برابر کشته شدن ۵ نفر از نیروی انتظامی و بسیج فقط میگه توهین به پلیس را تحمل نمی کنیم اینها هم باید اینطوری بگن
Iran, Islamic Republic of
چرا دوست تحصیل کرده در غرب انزمان که در دولت قبل سر سربازان کشور را در سیستان و بلوچستان میبریند ان هم بصورت دسته جمعی اعتراضی از جمع شما دوستان بلند نشد چرا همه مسایل را فقط حزبی و سیاسی میبینید
سلام
واقعا اظهار نظر اقای صادقی رو قبول دارم.... وتوصیه میکنم ایشون به عنوان الگو برای نیروهای انتظامی وقوه قضاییه... بروند و رفتار های درست رو آموزش بدن..... البته بدون اسلحه و اهانت به عوامل محترم اخلالگر....
وای بر امتی که به این افراد به صورت فله ای را دادن....باید پاسخگوی خون این شهدای خیابان پاسداران وخانواده هاشون باشن
Iran, Islamic Republic of
جهان شما چقدر بدبخت و ذلیل هستید که هر مسئله ای را بعنون فتنه ای جدید مبنا قرار داده و در نفرت افکنی می کنید
از خدا بترسید و فتنه نکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
بفهم چی میگه
ریختند جوانهای مردم کشتند شهر رو به اشوب کشیدند اونوقت ان حرف رو میزنی اگر امروز در مقابل اینها نایستید پلیس کشس و قتل مردم باب میشه دیگه هم نمیشه جمع اش کرد
راستی اقای صادقی مدافع حقوق شهروندی اپوزیسیون اون افرادی که کشته شدن حق شهروندی نداشتند اون مردمی که شب رو با ترس و لرز صبح کردند حقوق شهروندی نداشتند یه چیزی یاد گرفتی هی تکرار میکنی نمی فهمی چی میگی
کمی فکر کن
علی
Iran, Islamic Republic of
بفهم چی میگه
ریختند جوانهای مردم کشتند شهر رو به اشوب کشیدند اونوقت ان حرف رو میزنی اگر امروز در مقابل اینها نایستید پلیس کشس و قتل مردم باب میشه دیگه هم نمیشه جمع اش کرد
راستی اقای صادقی مدافع حقوق شهروندی اپوزیسیون اون افرادی که کشته شدن حق شهروندی نداشتند اون مردمی که شب رو با ترس و لرز صبح کردند حقوق شهروندی نداشتند یه چیزی یاد گرفتی هی تکرار میکنی نمی فهمی چی میگی
کمی فکر کن
Iran, Islamic Republic of
بمیر
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
یعنی کشته شدن ماموران نیروی انتظامی اتفاق پیش پا افتادس دیگه؟ امیدوارم عزیزانتون پرپر بزنن البته در افیون و مشروب و ایدز نه در دفاع از امنیت کشور، اونوقت بفهمین یک من ماست چقدر کره داره
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ همه محافظان این مرز و بوم باشد . ظاهرا عزیزان شما دوست گرامی همگی گرفتار افیون و مشروب و ایدز شده اند که دنبال ماست و کره گرفتن از ان هستید
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجزاده آدم منفعت طلبی است که با ژست دمکراسی میخواهد خود را روشنفکر جلوه دهد؟ ایشان در زمان 8 سال جنگ تحمیلی در کجا بودند؟ آقای تاجزاده بفرمایند چند روز در جبهه حضور داشتند ؟ در زمان انقلاب هم ایشان در امریکا و از راه دور مبارزه میکردند . اینها آدمهای منفعت طلبی هستند که فقط سر سفره انقلاب
هستند .
Iran, Islamic Republic of
ایشون کاملا مکوم کرده ولی عده ای به دروغ دنبال نفرت آفرینی هستند
Iran, Islamic Republic of
همین سوال را ما هم از اقای احمدی نژاد داریم در زمان هشت سال دفاع مقدس ایشان فرمانده کدام دسته یا گروهان یا رزمنده کدام گردان بودند و در ایام قبل از انقلاب با چه گروهی همکاری میکردند . البته در زمان جنگ میدانیم که ایشان در دانشگاه در انجمن اسلامی فعالیت می کردند
توحید
Iran, Islamic Republic of
مواضع زیباکلام وصادقی رامی بینم عن قریب که سکته کنم.خدایابه دادملت برس از اوج...فهمی بعضیها
Iran, Islamic Republic of
دولت مردان داعش پسند جرثومه فساد وتباهی این نظامند حیف شهدا
Iran, Islamic Republic of
از این بزمجه ها بیش از این اننتظاری نیست
United States
رفراندوم معلوم می کنه اگر جراتش را دارید
Iran, Islamic Republic of
شما که خیلی بیشمارید نیازی به رفراندوم نیست خب. بریزید بیرون اگه خیلی ادعاتون میشه تا با خاک انداز جمعتون کنن بریزن تو زباله دونی
United States
رفرندام بگذاریم درویش ها رو اعدام کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
اولین رفراندم برای عزل دولت منفعل بی تدبیر باید باشد
Iran, Islamic Republic of
این انگ ها به اصلاحات نمی چسبه
Iran, Islamic Republic of
منظور بند و اصلاح سلمونیاس دیگه که شماها مشتری پروپاقرصش هستین
Iran, Islamic Republic of
اینا میخان بگن ما خیلی تاثیرگزار هستیم مثل طالبان که هر گوشه از جهان که حادثه ای رخ میداد میگفت کار ماست!
در اعتراضات 96 شعار مردم پایان کار اصلاح طلبان هم بود پس نمیتونن حداقل این یکی را به نفع خودشون مصادره کنن!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز
چرا به فکر تطهیر اصولگرایان ومنفعل نشان دادن اصلاح طلبان هستید .
هر دو گروه قدرت دستشون بوده وعملکردشان هم معلوم است
فقط به فکر پر کردن جیب هم کیشان خود بودند وبس
به جز پرورش سارقان بیت المال وحاکم کردن فساد در جامعه چه گلی به سر این کشور زدند .
همیشه هردو گروه بدتر از هم دنبال حاشیه بودند
امید
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب را زیبا کلام زد می ایند دراویش را تحریک می کنند وقتی انسان را تحت فشار قرار میدهند از ابتدائی ترین حقوق محروم میکنند هرکاری خواهند کردند نه مثل شما ها از اینجا و انجا پول بفرستندتحت عناوین مختلف......
امير
Iran, Islamic Republic of
پول مفت مي گيري و حرف مفت مي زني ؟!
دائما در حال اسمون و ريسموني و گودرزي رو مي دوزي به شقايقي و ......
شهابی
Iran, Islamic Republic of
مردم و نیروی انتظامی فدای سر فراکسیون‌های امید، اصلاح طلب و ... تا از هر اتفاقی برای تفرقه افکنی بیشتر و ماندگاری و بخوربخور بیشتر سود ببرند، زندگی زالو صفتانه
مندلی
Iran, Islamic Republic of
خواهی نخواهی اصلاحات سر در آخور غرب دارد .وضع سران بعضی از این دراویش هم که معلومه بنابر این اصلاح طلباندر باره حوادث اخیر طوری موضع گیری می کنند که به گوشه قبای دراویش بر نخوردو هم پیالگی و هم پالگی آن ها برای مواقع ضروری حفظ شود .
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات قلب و امید مردم ایران هست
با این چیزها هم تخریب شدنی نیست
مقاله ابکی
قلب امید مردم ایران؟
Iran, Islamic Republic of
شما بیشتر امید صهیونیست ها هستید

هنوز یادمون نرفته در ماجرای فتنه رسما نتانیاهو آمد و گفت اصلاح طلبان ایران به نیابت ما با نظام ایران مبارزه می کنن

بودجه ای هم رسما در مجلس آمریکا برای حمایت از شما تصویب شد
Iran, Islamic Republic of
پیاده شو عمو با هم بریم و زیادی هم جوش نیار و تحلیل های آب دوغ خیاری و چندر غازی امثال جهان نیوز و رجا و فارس و بیست و سی رو ، زیاد جدی نگیر . هدف این جماعت ، تخریب اصلاح طلبان است ، شاید تقی به توقی بخورد و ابر و ماه و خورشید و فلک ، دست به دست هم بدهند و همچون حکومت هاله ی نوریان کل قدرت و دولت رو به عقد نکاح خویش در آورند تا از مزایای آن بهره مند گردند . آرزوی ای است محال ، چرا که با وجود فضای مجازی و لفظ تکرار می کنم سید جانان ، نقشه ها ، و تهمت ها و خیالات و تحلیل های شریعتمداری وار ، نقش بر آب که نه ، بلکه نقش بر خلا می گردد و باز حضرت قالیباف ، مقصر بر باد رفتن آلاف . البته آرزو بر جوانان عیب نیست .
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات همان معده لیبرالیسم برای هضم انقلاب هاست .
Iran, Islamic Republic of
واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض... قالوا انا نحن مصلحون..... و هنگامی که به اینها گفته شود در روی زمین فساد نکنید ..... می گویند همانا ما اصلاح طلب هستیم.....این است حقیقت اصلاح طلبان ایران
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات یعنی فتنه و دروغ و خیانت و دیگر هیچ !
Iran, Islamic Republic of
واذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض... قالوا انا نحن مصلحون..... و هنگامی که به اینها گفته شود در روی زمین فساد نکنید ..... می گویند همانا ما اصلاح طلب هستیم.....این است حقیقت اصلاح طلبان ایران
Iran, Islamic Republic of
برادر مندلی چرا قیاس به نفس میکنی اخوی
Iran, Islamic Republic of
با خود افسادطلبت قیاس کرد. نشانه ها، حرف میزنند.
Iran, Islamic Republic of
ان کسانی که از این جنایت طرفداری میکنن نمیتوان نام انسان برای به کار برد اینها از حیوانات هم پست ترن چه نماینده باشد چه غیر نماینده نترس جهان نیوز باور کن اگر نام حیوان هم برای انان بکار بریم در حق حیوانات جفا کر دیم
Iran, Islamic Republic of
من از نظر فکری به بعضی افکار اصلاح طلبانه اعتقاد دارم اما جماعت موسوم به اصلاح طلب تو کشور ما نه یک بار که بارها نه تو حرف که تو عمل ثابت کرده اند نه درک درستی از منافع ملی دارند و نه می تونن حافظ و پاسدار خوبی برای این منافع باشن بلکه بارها با بهانه های سطحی و نازلی تحت عنوان حقوق بشر و آزادی و دموکراسی علیه این منافع اقدام کردن...
م
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
اینها پرورش دهندگان فکر داعش هستند. این ها همان شعبان بی مخ های PhD دار هستد. اینها خطرناک تر از خود داعش هستد و جرمشان سنگین تر!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
دانا
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم از برنامه ریزی این دراویش بگم یا از برنامه ریزی مکمل دوستان این دراویش که چون قدرت دارن حساب همه چیز رو کردن بدون سلاح فرستادن زمان لازم برای بهره برداری خیابان مورد نظر کشتن یه عده از جنس مورد نظر تنبیه نیروی انتظامی و بسیجی برای ناکام گذاشتن جریان دی ماه و جریانات خیابان انقلاب و جاسوس گرفتن اتصال به عوامل خارجی از راه پیام رسانی که در ایران حامی دارید ادامه دار کردن جریان ضد حکومتی راستی ما هم چیزی نفهمیدیم که دقیقا شرکای اقتصادیتون کیا هستن و پول واردات صرف چی می شه شب های با هم بودن چه صفایی داره چه فرقی می کنه منافق باشه دراویش باشه سلطنت طلب باشه یا یه انگلیسی راستی اصلا هم متوجه نشدیم جاسوس هم بین دراویش هست چه رابط خوبین این انگلیسی ها ولی تا کی می خواید بازی رو ادامه بدید ما که تا آخرش پایه ایم تا تمام جاسوسا و دوستان سیاسیشون رسوا بشن نگید باز از عوامل خارجی حرف زدی فقط به من بگید چرا ربط این جریانات با خارجی ها هر روز واضح تر می شه
قلى
Netherlands
مرگ بر كرواسى 🇭🇷
Iran, Islamic Republic of
دراویش داعشی با پشتیبانان سیاسی و فکری شان اعدام باید گردند
Germany
حیدر رحیم‌پور ازغدی:
«درویشی و پریشانی، حالتی است که روباه پیر همیشه از آن سود برده است. چون می‌دانیم آن‌چنان که هرگاه در جنگل، بچه‌آهویی از مادر دور افتد و گمراه شود، شکار روباه جنگلی می‌گردد. عارفان و متکلمانی، به این حالت درویشان پی بردند و چون دانستند درویشان دانای تعهد و تعصبند لیکن گمراه، خود درویش‌مسلک شدند و در میان آنان نفوذ کردند، تا آن‌جا که برخی قطب درویشان هم گردیدند و به همین، بسیاری از درویشان را از پریشانی نجات دادند و به‌سوی علم هدایت کردند و از باورهای متحجرانه و متعصبانه رهایی بخشیدند.



این‌جا بود که انگلستان، روباه پیر، خود را به گناباد آرام و رامترین شکارگاه رسانید و با پرکردن شکم کلان‌درویشانی، از آنان خواست سلسله درویشانی را به نام دراویش گنابادی تشکیل دهند که امتیازاتشان از همه دراویش بیشتر باشد و آنان توانستند دراویشی را بیافرینند که معاشری با آنان قسم می‌خورد: اگر قطب درویشان سرچاهی رود و بگوید هرکس خود را در این چاه افکند مستقیم وارد بهشت می‌گردد این دراویش برای فرود در چاه از یکدیگر سبقت می‌گیرند و دیری است که افسار چنین مخلوقاتی به‌دست انگلستان است و خوب از آنان بهره می‌گیرد.
هفته‌‌های پیش از ترامپ می‌شنیدم که می‌گفت برای ایجاد آشوب و همراهی با اغتشاش‌گران در ایران به کمک آمریکا بیاید و روباه پیر که اینک در بالاها پایگاهی ندارد، به خانقاه درویشان گنابادی رفت و از نمایندگان خود خواست که چند نفری از وابسته‌ترین‌ها را برای ایجاد آشوب به تهران بفرستند و به راننده داعش‌مسلک دستور داد که باید سربازان و مردم عادی را به زیر بگیری. کار دون‌مایه و ددمنشانه‌ای که یک رانندۀ مست یا دیوانه هم می‌توانست با اتوبوس انجام دهد ولی رسانه‌‌های خبری غرب، همین‌ حرکت دیوانه‌وار را اغتشاش و آشوب‌های براندازانه در ایران نامیدند و بلندگوهایشان اعلام کرد که اعتراض مردمی در ایران بالا گرفته، تا آن‌جا که مردم از بیم جانشان می‌ترسند به خیابان‌ها بیایند!

و من می‌گویم اگر چنین حرکات فسقلی، اغتشاش است، با معیارگرفتن آن‌چه در آمریکا صورت می‌پذیرد باید گفت که در آمریکا جنگ دوباره‌ای برپاگشته که از جنگ داخلی گذشته‌اش خطرناکتر است.



آخر چگونه رئیس‌جمهور کشوری که می‌داند در کشورش، روزانه ده‌ها نفر به‌دلیل تیراندازی و درگیری‌های خیابانی کشته و زخمی می‌شوند شرم نمی‌کند و حمله داعش‌وار یکی از دراویش با یک دستگاه اتوبوس به صف سربازان و ماموران نیروی انتظامی را اغتشاش عمومی می‌خواند!
دلیل چرایی این پررویی را از کتاب آیینی و آیین‌نامۀ صهیونیست‌ها بخوانید؛ چرا که می‌نویسد هرگاه به قدرتی رسیدید که توانستید افرادی را به ریاستی برسانید سعی کنید برگزیدۀ شما دارای عقدۀ جنسی باشد؛ زیرا عقده‌هایی که در دوران کودکی برایش آفریده‌اند، او را فرمان‌بردار می‌کند.»
Iran, Islamic Republic of
مشکل این جماعت حامی حقوق شهروندی اراذل و اوباش اینه که طعم شلنگ میخ کوب، قمه و زیرگرفته شدن با اتوبوس رو نچشیدن!

ان شاء الله با اجابت دعای «اللهم اشغل الظالمین بالظالمین» به زودی خدا نصیبشون کنه.

متاسفانه این جماعت تنها به دنبال سیاسی بازی خودشون هستن و به جای برآوردن فریاد رسیدگی به اوضاع نابسامان اقتصاد و محرومان به دنبال حقوق شهروندی اوباش قداره بند و حقوق حیوانات و ... هستند.

...
متنفر از صادقی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الان مهمترین مساله نامه احمدی نژاد به رهبری است سایت های اصولگرا انگار نه انگار این شخص رو هشت سال مدح کردند الان کلا بایکوت شده
123
Iran, Islamic Republic of
چرا حزب الهی ها سکوت کردین چرا نشستین سر جاتون.چون امثال زیبا کلام با کلمات زیبا همه شما رو به حاشیه بردن الان دارند میکشند بعد همچنان از حقوق شهروندی میگن.امان از دل رهبر مظلومم حضرت اقا امام خامنه ای.وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد....به پا خیزید که این اصلاح طلب ها همه چیرو گرفتن.جیا ,دین ,وطن.
آدمیزاد
Colombia
پلیس باید با هر آشوبی بشدت برخورد کند ولی واقعبین باشیم اکنون در ایران هزاران فرقه و و مذهب و کلیساهای خانگی و ووو...پدیدار شده ، نظام کشور باید از خودش بپرسد چرا مردم دارند از اسلام بیزار میشوند؟ چرا مسجد ها دارد تهی میشود ، چرا مردم از قران میگریزند ؟
Iran, Islamic Republic of
تخیلی هند که به کشور متنوع دینی معروف است به هزاران فرقه نرسیده که اینقدر درمورد ایران غلو کردی ...مگر منظورت این باشه که مثلا سه نفر کلیسای خانگی دارند جزو اون هزاران نفرالکی قلمدادشوند.مثل آماراشتغال دولت برجامی که گدا ها و....هم جزو آمارشونه !
ادمیزاد
Colombia
...
کاربر محترم. با تشکر. نظرشما مورد توجه قرار گرفت اما توصیه ما به شما مطالعه بیشتر و توجه به مفاد قانون در این باره و هم صحبتی با کارشناسان فن است و نظریه ای که بدون اصول تحلیل سیاسی صورت گیرد با واقعیت همخوانی نخواهد داشت . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
نظام، نباید از خودش بپرسد. چراکه نظام، یک هدف و منش است. مردم باید از خود بپرسند برای نظام چه کرده اند، نه نظام برای مردم.
توضیح بیشتر اینکه مسؤولین، نظام نیستند. نمایندگان مردمند. دقت کن نمایندگان همان مردمند. پس مردم باید بپرسند نمایندگانشان، چرا چنین فرهنگی دارند.
در مورد مساجد، خیر خالی نشده. پر است. همیشه یک جامعه متنوع، یک جمع کوچکتر مسلمان، یک جمع کوچکتر مسجدی، یک جمع کوچکتر مؤمن، یک جمع کوچکتر مؤمن انقلابی، و یک جمع کوچکتر مؤمن انقلابی پای کار اهل عمل، داشته ایم. اتفاقا انقلاب و جنگ ها را، همین جمع های کوچکتر مؤمن انقلابی پای کار اهل عمل، ایجاد و جمع میکنند، نه بقیه. در هر جامعه، تماشایی زیاده. اینم به خاطر خصلت اختیاره که بعضی ها ازش درست استفاده نمیکنن.
دقت کردید چی گفتم؟
گفتم هیچ وقت پر جمعیت مؤمن انقلابی اهل عمل نبودیم که الان فکر میکنی تازه تهی شدیم! تا دنیا دنیا بوده، اهل عقل، در اقلیت محض بودن. اما تأثیرگذارترین هم بودن.
علت این ماجرا، اینه که علیرغم وجود دین و عقل و انواع آموزش ها، حکم خدا، این هست که بشر، آزمایش بشن. مسلمان هم خارج از آزمایش نیست.
البته در کشور کم کاری هم شده. اما اگر نمیشد هم، بازم صد درصد مؤمن نداشتیم. نشون به این نشون که با همین مبانی و آموزش های موجود، بعضیا علنی ترین مسایل رو نمیخوان ببینن. معلوم میشه نمازنخون ها، مشکلشون درونیه. ضدانقلاب، مشکلش درونیه.
از اون طرف، کسانی در همین جامعه و با شرایط مساوی با بقیه هستن که واقعا مؤمن و جان بر کف و با تقوا هستن. مشخص میشه مشکل مردم، همیشه از درونشونه. اون رو حل کنند، یه چیزایی تغییر میکنه.
فریاد
Germany
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است از کلمات دو پهلو ، نامفهوم خودداری فرمایید.جهان نیوز
یزدی
Iran, Islamic Republic of
این آشغالهای آدم کش را جمع کنید
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر اصلاح طلبان. از خونشان نمی گذریم. شماها را می کشیم بعد خودتان را به حقوق شهروندی ما دعوت کنید. ببینیم حالتون خوب میشه؟
انصاری
Iran, Islamic Republic of
یقین داشته باشید این هم سناریوی است که با دست های پنهان مشاور رئیس جمهور آقای یونسی هدایت و رهبری می شود چون تا کنون هر توطئه کرده اند از سوی ملت سلحشور نقش بر آب شده و با این اقدام می خواهند ناکارآمدی خود را پوشش دهند و منتظر اقدامات بعدی این جریان علیه ملت باشید و جالب است این نمایندها تاکنون در زمینه های مختلف از نظراقتصادی ، سقوط هواپیما ، قطار ، اتوبوس ، کم کاری در زلزله کرمانشاه ، کرمان و ده ها نا کار آمدی که از سوی دولت بر مردم ایجاد شده و صدها نفر از این مردم کشته شده اند حتی کوچکترین اظهار نظر نکرده اند و در خصوص دستگیری تعدادی از افراد شرور که اعتقادی به دراویش گناباد و غیره ندارند چنین شتابزده اظهار نظر می کنند و بدا بحال این نمایندگان که امنیت ملی برای شان معنا و مفهومی نداشته و ندارد و در برابر یک سری از جریانات ضد ملت که از سوی دشمنان بیرونی و با دست مزدوران داخلی هدایت می گردد موج سواری می کنند و باید به این افراد گفت بکجا چنین شتابان آقای رئیس جمهور با شما هم هستیم به کجاچنین شتابان .
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات چوب دو سر نجسی است که به هر کس خورده ، دیگر پاک نشده است . از رییس جمهور تا یک آدم عادی...........
طوري اين آقايان مي فرمايندمنبعد تمام سارقان و خلافكاران جاسوسان هر كار خلافي انجام مي دهند كسي جرات مقابله با آنها را نداشته باشد چون حقوق شهر وندي آقاي دزد و خلافكار نقض مي شود .
چطور خلافكار حق و حقوق ديگران راضايع مي كند نبايد پاسخگو باشد ولي نيروي انتظامي و امنيتي كه در پي احيا حق ديگران است حقوق فرد خلافكار را از بين مي برد .
مردم حق امنيت مالي و جاني وناموسي و امنيتي دارند بايد با ناقضان حق انها حكومت بر طبق قانون بر خورد نمايد .
اگر بنا باشدعده اي هر وقت با نقضان حقوق ديگران بر خورد شود براي نشان دادن پز ازاد انديشي ،عوامل نظم و امنيت رااينچنين مورد هجمه قرار دهند سنگ روي سنگ بند نمي شود .
با مردم صادق باشيد فردايي كه انتخاباتي باشد اينقدر دم از مردم و مردم سالاري مي زنيد كه گوش فلك كرمي شود . كل جامعه حقوق شهر وندي دارد بايد اين حقوق محترم شمرده شود .
چرا حقوق كل جامعه را فداي حقوق جند خلافكار ميكنيد .
سلام
از مامورین نیروی انتظامی نهایت تشکر را داریم
سوال مهم این است که وقتی ما چندین هزار نیروی انتظامی و امنیتی داریم و این ها توانایی برقراری امنیت را دارند و می توانند درصورت نیاز از ارتش و حتی سپاه یا از وزارت اطلاعات کمک بگیرند برادران بسیجی در معرکه چه کار می کردند که دو نفر کشته هم دست نظام گذاشتند