سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۵
۱۶۷
یادداشت/ حسین شریعتمداری

در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟!

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 592851
در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟! اگر توماس جفرسون -از واضعان دموکراسی آمریکا- سر از خاک بیرون می‌کرد، می‌گفت؛ این روش که شما دنبال می‌کنید آنارشیسم است، نه دموکراسی!
در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: «حسین شریعتمداری» در سرمقاله شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت:
۱- نا آرامی‌های دو‌شنبه شب تهران در خیابان پاسداران که شهادت ۵تن از نیروهای انتظامی و بسیجی و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم را در پی داشت و با تخریب خانه‌ها، خودروها و مغازه‌ها، زیرگرفتن وحشیانه مردم با اتوبوس، حمله با قمه و شمشیر و چاقو به رهگذران و دهها نمونه دیگر از وحشیگری همراه بود را نمی‌توان در بستر اعتراض جماعتی که تحت پوشش دراویش به میدان آمده و جنایت آفریده بودند تعریف کرد.

این برداشت نه فقط ساده‌لوحانه، که بسیار احمقانه است اگر چه بعید نیست که دامن‌زدن به این برداشت احمقانه برای رد گم کردن نیز باشد. جنایاتی که این گروه در پوشش دراویش مرتکب شده‌اند فقط با جنایات وحشیانه داعش قابل مقایسه است و کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که بخشی از تفاله‌های داعش هستند که این بار از آستین یکی از فرقه‌های به شدت بدنام دراویش بیرون کشیده شده‌اند. گفتنی است بعد از شروع غائله خیابان پاسداران، بسیاری از فریب‌خوردگان این فرقه همراه با برخی دیگر از فرقه‌های دراویش ضمن برائت از تفاله‌های داعشی فرقه یاد شده و رهبر -یا به اصطلاح قطب- بیگانه‌پرست و بدسابقه آن، خواستار برخورد قاطع نظام با آنان و معرفی هویت داعشی آنها به مردم شده‌اند. روابط پنهان و آشکار رهبران درویش‌های گنابادی با مقامات اسرائیل و بهائیان داستان پنهانی نیست، به عنوان نمونه -و فقط نمونه- می‌توان به تصاویر منتشر شده از نشست مشترک مصطفی آزمایش یکی از رهبران فرقه گنابادی با دیان علایی نماینده بهائیان حیفای اسرائیل و یا تصویری از ملاقات وی با رضا پهلوی در آمریکا ‌اشاره کرد.

آزمایش انکار نمی‌کند که به نمایندگی از سوی قطب دراویش گنابادی و برای تبادل نظر! در این نشست‌ها شرکت کرده بود که تصاویر آن در کیهان امروز چاپ شده است.

۲- ماجرا به بهانه یکی از همین قماش که به جرم سرقت و با شکایت شاکی خصوصی بازداشت شده بود آغاز شد و دهها تن از مزدوران داعشی با آمادگی قبلی و حمل پنهانی سلاح گرم و در حالی که سلاح سرد خود نظیر قمه، شمشیر، چاقو، شیلنگ‌های میخ‌کوبی شده و... را آشکارا حمل می‌کردند به کلانتری محل بازداشت همپالکی خود مراجعه می‌کنند و یکی از آنها با گستاخی به افسر نیروی انتظامی که برای دعوت آنان به آرامش آمده بود می‌گوید فقط نیم ساعت فرصت دارید تا برادر ما - سارق بازداشت شده- را بدون شرط و شروط آزاد کنید! و...  

شرح این ماجرا و دنباله وحشی‌گری تفاله‌های داعش در گزارش امروز کیهان آمده است که به تکرار آن نیازی نیست. اما، آنچه تاسف‌آور بوده و غیرت هر مسلمان ایرانی را جریحه‌دار می‌کند لحن آمرانه این تفاله داعش با نیروهای نظامی و انتظامی کشوری است که انبوه داعشی‌ها و سایر تکفیری‌های مورد حمایت مستقیم آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و شیوخ عرب منطقه را قلع و قمع کرده و پوزه کثیف قدرت‌های بزرگ جهانی حامی آنان را به خاک مالیده است. ملت و کشوری با این ویژگی و اقتدار مثال‌زدنی چگونه می‌تواند رجز‌خوانی یک جرثومه دست‌چندم تکفیری‌ها را تحمل کند؟!... گفتنی است بر اساس فیلمی که منتشر شده است، همین پهلوان پنبه بعد از دستگیری ، ناگهان به موش آب‌کشیده تبدیل می‌شود! موضوع این وجیزه اما، نکته دیگری است. بخوانید!

۳- بیشترین گلایه مردم که در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، از جمله خبرنگاران صدا و سیما مطرح کرده‌اند اعتراض شدید آنان به تساهل و خودداری غیر‌قابل توجیه نظام در برخورد با این جرثومه‌های فساد و تفاله‌های جنایتکار داعش است که بدون کمترین تردید، اعتراضی بجا و صد البته قابل پیگیری نیز هست. چرا باید به این مزدوران اجازه می‌دادند که ساعت‌ها با خیال راحت و اطمینان از انفعال نیروهای حاضر در صحنه به جنایات وحشیانه خود ادامه دهند؟! دست‌کم ۵ نفر از نیروهای انتظامی و بسیج را به شهادت برسانند، دهها تن از مردم کوچه و خیابان را به سختی مجروح کنند، با اتوبوس و سپس با یک‌دستگاه خودروی سواری به میان جمعیت رفته و آنان را با قساوت تمام زیر بگیرند، به زور وارد خانه‌های مردم شده و از پشت بام خانه‌ها بر سر مردم سنگ، آجر و آتش بریزند، ماشین‌ها و مغازه‌ها و خانه‌های ملت را ویران کنند، با قمه و شمشیر و چاقو و کوکتل‌مولوتف و بمب دست‌ساز به جان مردم بیفتند و...؟! در فاصله این چند ساعت نیروهای نظامی و انتظامی که باید در این مواقع به حمایت از مردم وارد صحنه شده و تفاله‌های «داعش - درویش» را سر جای خود بنشانند کجا بوده‌اند؟! و چرا با وجود حضور در صحنه از برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با این جرثومه‌های تباهی خودداری کرده‌اند؟!

پلیس می‌گوید تا چند ساعت بعد از شروع واقعه و اقدامات جنایت‌بار داعش - درویش‌ها به ما اجازه برخورد نداده بودند! چه کسی اجازه نداده بود؟ فرمانده نیروی انتظامی؟! پاسخ منفی است، مقامات بالاتر اجازه نداده بودند! چرا؟!

۴- در این ماجرا نقش وزارت اطلاعات که رصد اقدامات خائنانه و پیشگیری از خیانت آنها وظیفه ذاتی و قانونی آن است دیده نمی‌شود و معلوم نیست که چرا از تصمیم درویش - داعشی‌ها برای اغتشاش بی‌خبر بوده است و چنانچه خبر داشته، چرا قبل از وقوع ماجرا در پی پیشگیری از آن بر نیامده است؟!

پرسنل وزارت اطلاعات بارها نشان داده‌اند که همواره در نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هوشیاری و دقت مثال‌زدنی پای کار بوده و به یقین هنوز هم هستند ولی جای گلایه از مدیریت این وزارتخانه است که پیش از این هم نمونه‌هایی داشته است. به عنوان نمونه، کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرده بود که حداقل ۱۰۰ مدیر دو تابعیتی در میان مسئولان حضور دارند ولی وزیر محترم تاکید کرد که هیچ مدیر دو تابعیتی نداریم و حال آنکه می‌دانیم پرسنل خدوم وزارت اطلاعات با نظر وزیر موافق نبوده‌اند.

گفتنی است یکی از این دو تابعیتی‌ها چند روز بعد با سرقت ۱۰۰ میلیارد تومان از بیت‌المال به کانادا‌ گریخت. و در جریان بازداشت جاسوسان موشکی اخیر هم معلوم شد که دست‌کم دو تن از آنان دارای تابعیت دوگانه و سه گانه هستند. آیا وزیر محترم در ماجرای اخیر نیز تعلل نکرده است؟!

۵- روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه - یعنی ۶ روز قبل - آقای رئیس‌جمهور در نشست مشترک وزیران و استانداران با رؤسای سازمان‌های اقتصادی می‌گوید:

 « از روز اول به پلیس دستور دادیم بدون اسلحه وارد صحنه شود»! و بعد با افتخار می‌فرمایند: «در تماس تلفنی که با یکی از مقامات فرانسوی داشتم، وقتی که گفتم پلیس بدون اسلحه حضور دارد، تعجب کرد که چرا این موضوع اعلام نمی‌شود و پلیس بدون اسلحه به خیابان آمد و آرامش را برقرار کرد»!

باید به جناب روحانی گفت؛ در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟! آیا تصور نمی‌کنید اگر توماس جفرسون -از واضعان دموکراسی آمریکا- سر از خاک بیرون می‌کرد، به جنابعالی پرخاش کرده و می‌گفت؛ این روش که شما دنبال می‌کنید آنارشیسم است، نه دموکراسی! و با عرض پوزش باید از رئیس‌جمهور محترم پرسید چرا نسخه بدون اسلحه را در حفاظت از خود به کار نمی‌گیرید؟! و خلع سلاح را از تیم حفاظت خود شروع نمی‌فرمائید؟! البته آن مقام فرانسوی حق دارد از اینکه پلیس را در مقابل تروریست‌های مورد حمایت غرب و از جمله فرانسه بی‌اسلحه به میدان فرستاده‌اید حیرت‌زده شود! و خوشحالی خود را در پوشش تعجب ابراز دارد!

۶- فیلمی از نشست سردار رحیمی، رئیس‌پلیس محترم تهران با چند تن از دراویش داعشی آشوبگر منتشر شده است که در آن، درویش داعشی تهدید‌کننده پلیس به آزاد کردن نیم ساعته سارق بازداشتی نیز حضور دارد! و سردار رحیمی را در حال مذاکره با آنان نشان می‌دهد!! ایشان به توصیه کدام مسئول با آنان به گفت‌و‌گو نشسته است؟! و آیا نشست و مذاکره با کسی که پلیس را به آزادی نیم ساعته سارق بازداشت شده تهدید کرده و برای نظام خط و نشان کشیده است در شأن پلیس است؟! ظاهرا سردار رحیمی بعداً متوجه شده که چه کسی در مذاکره مورد ‌اشاره حضور داشته است و به همین علت فیلم و کلیپ یاد شده در فاصله کوتاهی پس از انتشار از سایت باشگاه خبرنگاران جوان حذف گردیده است. این اقدام نشان می‌دهد سردار رحیمی از هویت آن شخص بی‌خبر بوده است که در این حالت باید دید چه کسانی ورود او را به نشست مزبور توصیه کرده‌اند؟!

پلیس در جریان اغتشاشات چند هفته گذشته نشان داده است که وقتی پای منافع ملی و حفظ جان و مال و نوامیس مردم در میان باشد، اهل مماشات با متجاوزان و آشوبگران اجاره شده از سوی دشمنان نیست و از این روی سردار رحیمی که سابقه‌ای درخشان در برخورد با اغتشاشگران دارد و نشان داده است که بعد از دعوت آنان به آرامش و تفکیک فریب‌خوردگان از عوامل اجیر شده دشمن اهل قاطعیت است باید ماجرای مورد ‌اشاره را به دقت بررسی کرده و چنانچه عمدی از سوی برخی در میان بوده است از پیگیری ماجرا دریغ نکند.

۷- این واقعیت نیز گفتنی است که اقدام تروریستی تفاله‌های داعش را نمی‌توان با حماسه تماشایی مردم در ۲۲ بهمن و حضور دهها میلیونی آنان که به مراتب، عظیم‌تر و پر‌شمار‌تر از سال‌های قبل بود بی‌ارتباط دانست. شروع ماجرا نیز به وضوح نشان می‌دهد که آزادی سارق بازداشت شده فقط یک بهانه بوده است و درویش - داعش‌ها از قبل برای آشوب و اغتشاش با هدف بی‌ثبات نشان دادن ایران اسلامی و انتقام از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن مأموریت یافته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
با اينكه دل خوشى از ايشان و همفكرانشون ندارم اما واقعا درست گفته و اگر درايت و خويشتندارى نيروى انتظامى نبود مطمئن هستم فاجعه بسيار بدتر ميشد.
در عين حال اعتقاد دارم نبايد اشتباه و وحشى گرى يك نفر را به حساب تمام دراويش گذاشت.
اميدوارم هر چه زودتر ارامش به كشور عزيزم برگردد.
Iran, Islamic Republic of
جوانان به نيروهاي مسلح و انتظامي ملحق نمي شوند اگر بنا باشد بدون هيچ امكان دفاع و مقابله اي قرباني اشرار شوند
Iran, Islamic Republic of
در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟
...
Iran, Islamic Republic of
آقاي وزير كشور و نيروي انتظامي! هر يك از اين جوانان اميد آينده خانواده و كشور خود هستند كه اينگونه بي حساب پرپر مي شوند
زنده باد ايران
Iran, Islamic Republic of
احسنت و مرحبا به اين قلم.
درود بر شما اي سردار قلم
حاج حسين شريعتمداري كه زبان حال مردم غيور و متدين ايران هستي...
خدا حفظ كند شما را براي ايران و اسلام و قران و ...
Canada
حالا ديگه در اين حد كه نيست شلوغ ميكنى
سردار توهم و خالى بندى و داستان سرايى جنايى پليسى بعد يه عمر يه حرف درست زده
Iran, Islamic Republic of
شما با کانادایی های دمکرات و متمدن خوش باش!
Canada
جات خالى خيلى خوشيم
دلتو پاك كن و نيت كن انشالله شمارو هم ميطلبه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ناخوشی که از کانادا میای اینجا. مثل افسرده های وامونده میمونی
Canada
اتفاقا براى خنديدن و خوندن نظرات شما وارفته هاى شل مغز ميام. ميخونم و ميخندم از اين همه استعداد گم شده در وطن عزيزم!
Iran, Islamic Republic of
گفتم که افسرده وامونده ای. خودتم گفتی برای خندیدن میای، نه کسب فهم و مطالعه.
میگن دروغگو کم حافظه ست اینه.
یاس
Iran, Islamic Republic of
سردار توهم وخالی بندی اونهایی هستن که امضای کری روتضمین میدونستیم....
Iran, Islamic Republic of
اوف چه تملق جویی و سنا گویی کردی
برا کیهان کار می کنی ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همه جای دنیا پلیس رو با قاطعیت در عمل میشناسن. اینکه در کشورمون این نیروی زبده و کارآمد که بازوی نظام هست مورد هجوم اراذل و اوباش قرار بگیره باعث لطمه به اقتدارش میشه.
خویشتنداری نیروی انتظامی فقط در مواجهه با مردم عادی و افرادی که عمل مجرمانه شون خفیف و از روی استیصال انجام شده قابل قبول هست، نه در مقابل گنده لات هایی که از شاخ و شونه کشیدن برای مردم رسیدن به تهدید کردن پلیس!
بازم میگم چهره نیروی انتظامی مقتدر رو در اذهان ملت خراب نکنید که عواقبش دامن همه رو میگیره...
سعید
Iran, Islamic Republic of
یک قاعده جدید:
وانت بکاری اتوبوس درو می کنی!
Iran, Islamic Republic of
یه اشانتیون جدید:
66 نفر از مردم بیگناه رو با هواپیمای مسافربری بفرستی اون دنیا بعدشم کسی نتونه باهات کاری بکنه، میتونی کنارش 3 مامور پلیس و 2 جوان بسیجی رو هم بفرستی برن همونجا...
Iran, Islamic Republic of
خخخخ ! وانت بکارى ، اتوبوس درو ميکنى !!!
آورين، آورين ! بايد این ضرب المثل جديد به گوش اهلش برسه ! جماعت مذكور بيشتر با متلك حال ميكنه تا جملات علمى-فلسفى !
Iran, Islamic Republic of
با وانت از روی اغتشاشگر رد میشیم. با اتوبوس رد هم بشی، بازم میایم سراغت و با تانک از روی ضدانقلاب رد میشیم. آخرش دشمنان دین خدا و باطل، محکوم به نابودی هستند.
Romania
سال ۸۸ که روز عاشورا پلیسها کتک میخوردن یادتون رفته چند تا موتورسیکلت پلیس و روز عاشورا آتیش زدن حتی یه پلیس و برهنه کردن و بهش القاء میکردن فحش بده
مسافر خسته !!!
Iran, Islamic Republic of
در کجای دنیا برای مقابله با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال مردم، پلیس را بدون اسلحه به میدان می‌فرستند؟!

ببخشید استاد : در ایران
Iran, Islamic Republic of
همیشه حاج حسن درست گفت و ما گوش نکردیم
United States
کسی که با کدخدا ببنده معلوم هست که سربازانش رو هم بدون اسلحه بمقابله با مزدورانش می فرسته و افتخار هم میکنه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
الحمد لله که یکی آمد و سخن از زبان ما مردم گفت .ما میان دوقطب افراط و تفریط بیچاره شدیم.یکبار برای اینکه یک شروری فقط 50هزار تومان از فردی در کنار عابر بانک زورگیری می کند ،اعدامش می کنیم و روزی دیگر وقتی تعدادی داعشی به سبک داعشی ها مردم و مامورین را زیر چرخ اتوبوس له می کند (پناه برخدا) نازکتر از گل به او نمی گوئیم.و بسیارعجیب است که لااقل صدای اعتراض تو را خفه نکردند. چرا سردار منتظرالمهدی و بقیه پاسخگو نیست ؟می توانستند با یک گلوله و زخمی کردن این داعشی پدرسوخته جلوی داغدار شدن پنج خانواده را در سال جدید بگیرند ؟یکی به این سوالات پاسخ دهد ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر برای کشته شده ها و شهدای دوران جنگ که هنوز بعدگذست سی سال دارند پیکر انها را می آورند پاسخی داشتن برای سوال شما هم پاسخی میدهند
Iran, Islamic Republic of
منظورتان را درست نمی فهمم!. شهدای دفاع مقدس برای خدا شهید شدند و از ثمره خون آن ها کشور و نوامیس کشور حفظ شدند. شهدای اخیر هم برای حفظ امنیت کشور به خدای خود پیوستند. خدا فرمود از دین من دفاع کنید مردم در دفاع مقدس رفتند و دفاع کردند. الان عزیزانی هم دارند از دین خدا و امنیت مردم دفاع می کنند. حالا چه چیزی را باید پاسخ داد؟ بله شهدای دفاع مقدس با علم کامل به شهادت و در خطر قرار دادن رفتند و شهید شدند ولی این عزیزان اخیر احتمالا تصور نمی کردند چنین جنایتکارانی به اسم ایرانی آن ها را به شهادت برسانند. در مورد اول ظاهرا شما خداوند را پاسخگو می دانی که چرا خواسته از دینش و از سرزمین و نوامیس اسلامی و مردم دفاع کنند! در مورد دوم هم ممکن است بشود از دولت مستقر پاسخ طلبید که چرا با اشرار مدارا می کنند! اما موضوع اول با موضوع اخیر از حیث مرجعی که به نظر شما باید پاسخ دهد از آسمان تا زمین متفاوت است.
Iran, Islamic Republic of
خودم جزو رزمندگان بودم مجروع جنگم و برادر دو شهید خوب میدانم چه میگویم و باید فرماندهان جنگ پاسخگو باشند چطور بعد از گذشت سی سال هنوز شهیدان را دارند تفحص میکنند مگر چقدر بی نظم و بی برنامه برای دفاع و حمله برنامه ریزی می‌کردند و چگونه است که آمار نیروهای عمل کننده و مکانهای استقرار انها را نمی داند و هیچ وقت به خانواده‌ای شهر پاسخگو نیستند
Iran, Islamic Republic of
بنده هم بی اطلاع نیستم و بوده ام. نمی دانم چرا حالا همه یاد این مسائل افتاده اند؟ مگر حجت شرعی نداشتید که رفتید جبهه؟ این حرفهای شما نشان می دهد خیلی هم در جنگ نبوده اید! عزیز من مگر شما در قرارگاه بودی و دیدی شهید صیاد و شهید باقری و ...بی برنامه حمله می کردند؟! البته بنا را می گذارم روی بی اطلاعی این حرف را زده اید ولی دقیقا دارید بزرگ ترین افتخارات این کشور را زیر سوال می برید. اگر پشیمان شده اید خوب چرا این افتخارات را نفی می کنید و مطابق خواست دشمن حرف می زنید؟ بعد از 30 سال فرماندهان جنگ باید پاسخگو باشند و...!!!! واقعا خنده دار است و البته مشکوک. احتمالا مدتی دیگر هم امام راحل و بعد هم باید خدا پاسخگو باشند!
Iran, Islamic Republic of
نه از هم روز اول تمام خانواده های شهدا این سوال را د اشتند ولی کسی پاسخگو نبوده است وقتی فرمانده سپاه منطقه عملیتای که به او واگذار شده است را ترک میکند برای سخنرانی انتخابت به شهر میرود و جزیره بر اثر نبودن فرمانده سقوط میکند و کلی شهید میشوند و زحمات بسیاری به هدر میرود ایا نباید ان فرمانده محاکمه شود ایا نباید عزل شود ایا نباید پاسخ بذهد بجایش میبینیم پست بالاتری بعدها به او محول میکنند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سردار ها را خلع سلاح کرده و با دست خالی فرستاده اند به جنگ اتوبوس و سمند !
Canada
والا این نیروی های انتظامی که توی خیابون ها دیده می شن هم اسلحه دارند و هم شلیک می کنند (بیشتر هوایی)
منظور جناب شریعتمداری کدام نیروی های انتظامی است؟
توحید
Iran, Islamic Republic of
چه قسم دروغی می خوره....
Iran, Islamic Republic of
این نادون نمیدونه والا همون والله و یک قسم هست
به بی سوادی و نادونیش ببخش
Iran, Islamic Republic of
شما از کانادا همه جزییات را داری می بینی؟!!!!یعنی از اولش تا آخرش را دیدی که سخن می گویی؟!
Iran, Islamic Republic of
از سوریه و لبنان
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشان پلیس ایران هست نه کانادا
Iran, Islamic Republic of
در امریکا،پلیس اول شلیک می کند و بعد می پرسد!
در ایران اول پلیس را می کشند بعد نمایند در مجلس میگه باید بابت برخورد پلیس رسیدگی شود!
این حماقت است نیروی انتظامی را برای مقابله با داعشی صفتان دست خالی بفرستی جلو و بعد در تشیع پیکر مطهرشان بگی افتخار ما اینست بدون کشته سازی مدیریت کردیم و ما هم بگیم این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست!
چرا ... پرپر نشند و با افتخار بگیم آخیش شرشون کنده شد!
Canada
شما این جمله را بخون:

"...رحیمی (فرمانده نیروی انتظامی تهران) گفت: ... همکاران ما با اقتدار عمل کرده و با شلیک تیر هوایی، تعدادی از این افراد را دستگیر و مابقی به سمت خیابان گلستان هفتم پاسداران متواری شدند."
Iran, Islamic Republic of
بعد از اغتشاش و کشته شدن؟!
توحید
Iran, Islamic Republic of
فقط در ایران آن هم به خاطر یک مشت رای
Iran, Islamic Republic of
بس است دیگر مسلمان کشی چرا سیراب نمی‌شوند عده ای از کشتن و کشته شدن برادر های دینی و همشهری هایشان و هم کشورهای عزیزمان اگر همه اینان را اعدام کنند شما خرسند میشود و نماز شکر بر پا میکنید که توانستید چند صد شیعه علی را از ببین ببرید اگر هنر دارید آنها را مجذوب خود کنید نه تخم کینه را در دل خانواده های آنان بکارید
Iran, Islamic Republic of
طبق اصل 23 قانون اساسي نميتواني كسي را به دليلي داشتن فكر و عقيده مورد تعقيب قرار داد .پس چه كار داشتيد با اين بنده خداها؟ بازي را كسايي شروع كردند كه ميخواستند بهانه بگيرند از اينها. گرچه دراويش هم بي قانونيهايي كردند و اخلال در نظم را موجب شدند ولي در كل اين قشر معمولا بي آزارترين افراد هستند... پس چرا ميخواهيد ريشه اينها رو بر كنيد. جنجال دو سه هفته قبل هم دليلي بر اين مدعاست كه يك عده خاصي در حكومت حساب ديگري با اينها دارند....اينها بالاخره طرفدار و خانواده دارند با اين حركت هزاران طرفدار و خانواده شان را آماده تعرض به نظام ميكنند. فقط يك عده خاص كه دايم دارند براي اين نظام هزينه ميتراشند....
رامـــــــین
Iran, Islamic Republic of
شما که اصل ۲۳ قانون اساسی رو خوندید بهتره اصل ۲۲ قانون اساسی که مقرر داشته:"حیثیت‌، جان‌، مال‌، حقوق ، مسکن و شغل ‌اشخاص از تعرض مصون است..." رو نیز بخونید که با اقدام این وحشی ها نه حیثیت نه جان و نه مال و مسکن مردم مصون نماند،ضمن اینکه اصل ۲۳ صرفا داشتن عقیده رو ابراز داشته و بر هم زدن امنیت و نظم هیچ ارتباطی با این اصل نداشته و نمیتواند دستاویزی برای بر هم زدن نظم جامعه باشد و قابل تعقیب و مجازات مطابق ماده ۴۹۸ قانون مجازات اسلامی-تعزیرات میباشد
Iran, Islamic Republic of
هر که گفت بالای چشمتان ابروست باید از بین برود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مجذوب کردن جنایتکاران کار شما مجذوب علیشاه هاست
Canada
احتمالا از كرامات سركوبعليشاه چيزى نشنيدى
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً ما جور دیگری بزرگ شده ایم دل رحم ومسلمان دوست چاره ای نیست روحانیان زمان ما اینجوری به ما مسلمانی یاد دادند
قلی
United States
به به
یعنی کیف می کنم مقالات دکتر شریعتمداری رو می خونم. استاد سخن هستن ایشون. ژول ورن مقابل ایشون لنگ می ندازه. احسنت برادر. قوه ی تخیل فوق العاده ای داری.
خدمت دوستان عرزشی بی اعصاب هم عرض کنم که چی؟ که من نه غربی ام و نه شرقی. نه مزدور نه خودباخته.پس بی خودی حرص نخورین خوبیت نداره والا.
Iran, Islamic Republic of
ازلحن مسخره ات معلومه که چکاره ای .لازم نیست زوربزنی!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه کاره؟؟ ;)
Iran, Islamic Republic of
دوست نه شرقی نه غربی!!! از آمریکا چه خبر خوش میگذره؟
Iran, Islamic Republic of
قلی برو کیف کن. حرف نزن.
Iran, Islamic Republic of
با این همه گرانی و فلاکت و این یارانه مسخره مگه میشه حال کرد!
یه بسته ب کمپلکس هم نمی کنه!
(:
United States
استاد شریعتمداری با مشت زدی تو چونه ی استکبار. دست مریزاد. آخرین ضربه رو محکم تر بزن... پشت سرت درم ببند سوز میاد
Iran, Islamic Republic of
این سنت تاریخ است که وقتی حرف حق میزنی وطرف جواب نداره ،به استهزاء روی میاورد.در صدر اسلام هم همین بوده است.تازگی ندارد.دلت رو اینطوری خوش کن!
United States
یعنی همه اخ و پیف، اما شما خوب
ماشالا به استدلال
Iran, Islamic Republic of
فعلا که استدلال تو ادم رو یاد... میندازه!
United States
پلیس زحمت کش و برو بچه های بسیج و سپاه همیشه در صحنه حاضر بودن، هستن، و خواهند بود و با قدرت هرچه تمام تر و مثل همیشه این بزدلان و خائنین رو سرکوب و مابقی مخالفان رو قلع و قمع می کنند. خدا قوت پهلوانها. 😉
Iran, Islamic Republic of
فقط معاندانی که از سر عناد میخواهند زندگی مردم را نابود کنند ،توسط این عزیزان جمع میشوند وتحویل زندان میشوند.
یاس
Iran, Islamic Republic of
حتما توقع داری سپاه وبسیج که پاسدار انقلاب هستن برای معاندین ومخالفین و ومغرضین واوباش و.......فرش قرمز پهن کنن درسته؟؟؟؟!!!!!!
اونجایی که شما تشریف دارین این کار رو کردن؟
United States
این آقا رو ول کنی نعوذبالله می گه امام راحل هم با صهیونیسم و بهاییان در ارتباط بوده. استغفرالله
Iran, Islamic Republic of
معلومه خودت هم لو رفتی که اینطوری اتیشی شدی ها!@
Iran, Islamic Republic of
بله، لو رفتم
Romania
هرکی مخالف شماست تفاله و داعشی و مزدوره اما شماها همه خوب و گل و ماه هستین. حتما که اینطوره. اعتماد به نفس کاذب چه می کنه!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
کیهان غالب موضع گیریهای درسته وقتی هم به خال می زنه متهم میشه به افراطی گری وازدیدکیهان همه جاسوسندو....اینها نفهمی نیست؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بچه ها باید دوباره چماقها جرا بیرون بیاوریم
India
یعنی عاااااشق این تعابیرتم حسین جان. دراویش داعشی؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
همه جاهای مترقی دنیا
Iran, Islamic Republic of
ایشان به کشتن عادت دارد.منظور اینه که چرا همه را نمیکشید
Iran, Islamic Republic of
عجیبه ها! شماها روز روشن مردم رو میکشید ،بعد انگشت اتهامتان به سوی دیگران است.اون از فتنه 88 اون از فتنه دی امسال اینم از فتنه دراویشی که مثلا هو میکشند ومیرند هپروت ولی الان افتادن به جون مردم !
Iran, Islamic Republic of
کسانی که امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و به طرز داعش با اتوبوس به نیروی انتظامی و مردم حمله می کنند و اموال خصوصی و عمومی را تخریب می کنند باید کشته شوند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
.... وزرایی که اسم بردید فقط اسمشان وزیر است . خون به دل سربازان امام زمان (ع) شده است . همه نیروهای ارزشی و انقلابی مهار شده اند . نقشه از اول هم همین بوده است .
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
یکی از مصیبتهایی که از فتنه 88 با هجمه افساد طلبا و همراهی سایتها و شبکه های دشمن در کشور بوجود آمد؛ از بین بردن قدرت و پویایی نیروهای انتظامی کشور و انفعال آنها در مقابل فتنه گران و اغتشاشگران بوده ؛ تا جایی که امروز امنیت جان و مال و ناموس مردم به خطر افتاده است.
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
در ایران حسین آقا ، چون آقایون از فعالان ستادشون و از بزن بهاوراشون توی فتنه 88 بودن .
تازه حالا این اولش نقشه های آشنا ها دارن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
با روشهای سلطان حسین صفوی نمی توان اقتدار مملکت را حفظ کرد خون پنج شهید نیروی انتظامی و بسیج به گردن مسئولین نالایق وزارت کشور و دولت است .ایشان درست می فرمایند چرا مقامات دولتی محافظان خود را خلع سلاح نمی کنند. ولی محافظان نظم و امنیت مردم را بدون سلاح به کام افعی های مزدور اسراییل می فرستند
علی
Iran, Islamic Republic of
حسین جون دوباره توهین و ....سارق بازداشتی کیه برید جمع کنید اینقدر دروغ نگید بروید مردم را تحریک نکنید
Iran, Islamic Republic of
ما هیچ جا نمیریم و برای موندن در این مملکت بیش از 300 هزار شهید دادیم ولی اونی که نمیتونه تحمل کنه بارشو ببنده بره اسرائیل ؛آمریکا؛کانادا یا هرجایی دیگه که میخاد.
اسمش رو هم عوض کنه بگذاره؛ جاش ؛جک ؛ جو یا هرچی که بهش میاد
Iran, Islamic Republic of
اگه اينطور ادامه بديد بايد بريد..درهم پشت سرت ببند سوز نياد
امید
Iran, Islamic Republic of
مملکت برای همه ایرانی هاست نه شما خدا را شکر اگر شما ها زوری داشتید در دنیا از اسرائیل هم نژاد پرستر بودید بودید. و کسانی که رفته اند وکیل نمی خواهند
Iran, Islamic Republic of
زور که داریم. اونقدری که منافقین رو مهار کردیم.
رژیم صهیونیستی هم، باید از نقشه روزگار محو شود.
Iran, Islamic Republic of
مردم را ازکشور خودشون بیرون می کنید ؟ خوب فرق شما با اسراییل چی هست با این طرز فکر ؟ چرا بریم؟ شما باش با ایدهات و افکرات ما هم باشیم ؟ این بهتر نیست ؟ شهید و مجروح ۸ سال دفاع تو همه خانوادها هست .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید!!!چقدر راحت به خون هموطنان ارزش قائل می شی!لابدهزاران نفررامی کشتندبازهم ماست مالی می کردید.فقط کمی انصاف
Iran, Islamic Republic of
احسنت به روزنامه نگار وطن دوست
متاسفانه گوش شنوا خیلی کم شده
Iran, Islamic Republic of
به خاطرات سردار طلايي در خصوص ناآراميهاي سال 80 و 82 مراجعه كنيد. ايشان مي گويد ما تصميم گرفتيم بدون سلاح (حتي باتوم!) به ميان معركه برويم تا پروژه كشته سازي آشوبگران را عقيم بگذاريم. بين آشوبگران و نيروهاي حزب اللهي حائل شديم تا اتفاق بدي نيفتد و سنگ و چوبش را هم خورديم: "چه بگویم از شب هایی که از دوطرف ناسزا و سنگ و چوب می آمد اما پلیس مقتدر و مظلوم حائلی می شد میان دوطرف. در هر لحظه می توانست از قدرت و اقتدار قانونی خویش استفاده کند، برخورد سخت را به عنوان آسان ترین گزینه برگزیند اما استخوان در گلو و خار در چشم صبر می کرد، خون دل می خورد و تدبیر می کرد" (گاهي تدبير بر برخورد سخت و خشن ارجحيت دارد تا پروژه مظلوم نمايي و كشته سازي دشمن عقيم بماند. البته اين سياست نيز مانند هر روش ديگري حد و مرزي دارد و از حد كه گذشت برخورد سخت لازم الاجرا خواهد بود)
Iran, Islamic Republic of
ممنون،خاطره ی قشنگی بود.من نمیدونستم
Iran, Islamic Republic of
میشه برام اسم کتاب رو بذاری سرچ کردم نیامد ممنون میشم
Iran, Islamic Republic of
كتاب نيست. يكي مصاحبه است با خبرگزاري فارس و يكي هم دست نوشته اي است در دفاع از قاليباف كه در جريان مناظرات انتخاباتي متهم به برخورد سخت با آشوبگران شده بود.
Iran, Islamic Republic of
مرسی از توضیح
Iran, Islamic Republic of
آن موقع اسلحه دستشان نبود و با اتوبوس و...به مردم حمله نکردند و فقط شعارهای ساختار شکن می دادند که اوباش مستقر در وزارت کشور و روزنامه سلام با دروغ تحریکشان کرده بودند.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه سلام سال 78 توقيف شده بود. (زمان سردار لطفيان و سردار نظري) سردار طلايي از حمله با چماق و پرتاب سنگ (از دو طرف) هم مواردي نقل ميكنه. همچنين از گرفتن يك كلت از يكي از آشوبگران در راستاي "پروژه شهيد سازي".
Iran, Islamic Republic of
نااهلان ونامحرمان بر انقلاب چمبره زده اند. چه کسی پاسخگوست.
United Arab Emirates
اعتراف کردیا
سروش
Iran, Islamic Republic of
پس خوش به حال پلیس آمریکا. که انگشت به ماشه است. در سومین ایست شلیک می کند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
امنیت و عزت کشور برای مطامع سیاسی فردی ذبح می شود
سلام
Iran, Islamic Republic of
امنیت و عزت کشور برای مطامع سیاسی فردی ذبح می شود
Iran, Islamic Republic of
...خودمان خواستیم کی بایدتوبه کنیم انسانهای اشرافی بی دردغریبه باوضع زندگی مردم ،خدایاملت ایران که همیشه پای ولایت بوده انداماتاوان چه اشتباهی رادارندپس ...
Iran, Islamic Republic of
یه جوری قیافه حق به جانب گرفتی انگار تو یه مملکت دیگه زندگی می کنی .. پیرمرد بیدارشو
Iran, Islamic Republic of
ادبت معلوم میکنه ،چقدر مغزت حاوی ............
عمار
Iran, Islamic Republic of
...
زیرکی دومقام قابل تامل است............!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
مجلس در خواب ما کجاست چرا در خصوص جاسوسها و اغتشاشگرها از ریس جمهور وزیر اطلاعات وزیر کشور سوال نمی کند چرا استیضاح نمی کند مگر آرامش و امنیت این کشور ارزان بدست آمده است که این دولت آن را به حراج گذاشته چه دستهایی در کار است چرا سکوت؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا مگر بچه مسولین سربازی می روند که کسی دلش برای آنها بسوزد
برای همین این بچه ها اهمیت ندارنند
علوی
Germany
تحلیل های امثال حسین آقاست که باعث شده تیراژ محبوب ترین روزنامه کشور به یک درصد قبل از انقلاب و سال های اول انقلاب برسه
تحلیل درست اینه که این درویش ها نه دستشان جایی بند است و نه در بین قشر جوان و تحصیلکرده از جایگاهی برخوردارند اما طی این سال ها امثال حسین آقا از مورچه غول ساخته اند و این بدبختا را هم برده اند در صف دشمنان. نسل این جور فرقه ها هم مثل نسل خیلی از تفکرات دیگه رو به انقراضه و نباید با برخوردهای تند سیاسی روی دست نظام هزینه بگذاریم. همین برخوردها تحریمها را تشدید میکند و آقایان که تحریم هیچ اثری در وجود مبارکشان ندارد چون هم تفریحشان را می کنند هم خوب می خورند هم به باغ و کوه می روند هم مطالعه می کنند هم عشق دنیار را می کنند و خلاصه دهن ملت است که دارد سرویس میشود و هی هوار بکشید که تحریم ها در ملت ما (بخوانید: ما و نیروهای وابسته و متصل به ما) هیچ اثری ندارد و باید روی پای خودمان بایستیم. عزیزان پاها و دستهای مردم را تحریم قطع کرده و اگر هم پایی مانده فلج است.چطوری روی پای فلج بایستیم تا امثال شماها چند سال بیشتر حکمرانی کنید. خدا از سر تقصیرتان نگذرد بی وجدانها
Iran, Islamic Republic of
خون این سربازهای بی گناه بر دوش امثال توئه
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
چه مورچه هایی آدمها رو زیر می گیرند.مورچه های قمه بدست .اوج ....،عجب روشنفکرهایی پیدامی شوند
Iran, Islamic Republic of
اصلا یکی هست بگه این دراویش یابقول خودشان «فقرا» درخیابان «پاسداران» که محل میلیاردرهاست چکارمی کنن؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کدوم تحریم؟! روحانی وظریف وصالحی وعراقچی ... گفتند که تحریمها برداشته شده است! ...در ضمن روحانی خودش 92 گفت هفتاد درصد مشکلات ربطی به تحریم نداره ومربوط به سوء مدیریت است.حالا پیدا کن مسبب مشکلات مردم رو .
سقا
Iran, Islamic Republic of
با اینها اگه برخورد میشدتو پاسداران چیکار می کردن به جای خانقاه؟؟؟؟؟
وزیر کشور دولت اعتدال هم که در کمال صلابت فرمودن دارویش معتدل و.....هستن!!!!!!
سابقا هم که کروبی وحاج حسن وسایر دوستان شما، باهاشون دیدار داشتن وبر سرشون دست نوازش کشیدین، البته دراویش هم بی معرفتی نکردن تو انتخابات جبران کردن، همینم هست که دست ودهن دولت رو بسته کرده
حالا میشه شفاف بفرمایید از کدوم تند روی وجفا در حق دراویش داعشی مظلوم ومعتقد حرف میزنید؟؟؟؟؟
سقا به آدم کر چطور آب می دهی ؟ دادش
Iran, Islamic Republic of
منظورم این است که سرش در جمعیت پایین باشد و تو هی داد بزنی آب
نمی شنود . می فرمایید اگر سرش بلند کرد تو را می بیند
سقا جان اگر کر و کور باشد چطوری / یا حق
سقا
Iran, Islamic Republic of
مابا جماعت صم بکم عمیم وارد گفتگو نمیشم اما با جاهلی (کسی که بر حرف ورای نادرست اصرار داشته باشه)به قدر ضرورت وحق بحث می کنیم
برادر جان حافظ می فرماید
حافظ وظیفه ی تو دعا گفتن است وبس
در بند آن مباش که شنیدیا نشنید
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت رو ارسال کن ناسا جایزه میدن به بی مبناترین تحلیل.
این دراویش مظلوم، با قمه و شمشیر، حمله کردند به کلانتری. مظلوم!
Iran, Islamic Republic of
حرف حقه. وقتی پلیس توی اغتشاشات کتک خورد و ماشین پلیس را آتش زدند ولی دستگیر شدگان در کمتر از 24 ساعت آزاد شدند باید منتظر تکرار این فجایع بود. اغتشاشگری در ایران هزینه ندارد
Iran, Islamic Republic of
علی مطهریها کجا هستن؛کو صدای آنهایی که برای دستگیری اغتشاشگرا یقه میدریدن؛ ...
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری برای دوتا پیرمرد فتنه گر لب گوردر ناز ونعمت ولای پر قو گذاشته شده ،یقه میدراند وشاخ وشونه میکشد ،بعد برای جوانان بیست ساله شهید شده به ناحق ،روزه سکوت گرفته.انشالله در قیامت سرپل صراط................
Iran, Islamic Republic of
مسئولینی که آمریکا را کدخدا میدانند کاش همانطور که کدخدا با فرقه دیویدیان برخورد کرد با فرقه دراویش برخورد کنند
قلع و قمع
Iran, Islamic Republic of
ای آقا اصل حفظ نظامه .جان و مال مردم هیچی،بیفتند به جان همه مشکلی نیست.اگر مهم بود با قاتلا و اشرار طوری رفتار نمی کردند که دوباره هم مرتکب بشند
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی!
اگر در این برخورد وزارت کشور، اصل، حفظ نظام بود اتفاقا باید خیلی هم محکم برخورد می کردند. نه اینکه دست پلیس را محکم ببندند و دواعش درویش را رها بگذارند.

واقعیت اینه که اصل، حفظ قدرت آقایان مرفه بی درد دولتی است که در اینگپونه آشوبها بی تدبیری ایشان پنهان شود.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
طعنه نزن دوست عزیز اونهائی که دغدغه حفظ نظام رو دارن اتفاقا دغدغه مردم رو هم دارن . نیروی انتظامی را تفکر اصلاح طلبهای استحاله طلب که عشقشون کدخداست و هر شب خواب سر نگونی نظام رو می بینن ،خلع سلاح کردن . اینا در سطح کلان دوست دارن کشور رو هم از موشک خلع سلاح کنند
سرور
Iran, Islamic Republic of
مگر رییس جمهوری با این حد محبوبیت محافظ هم دارد؟
United Arab Emirates
بد جور انتخابات اردیبهشت سوزوندتت ها
سرور
Iran, Islamic Republic of
سلاما.
Iran, Islamic Republic of
نیست از او بالاتر و پایینتر محافظ ندارند
Iran, Islamic Republic of
آخه قانون بد و مسخره ای تو نیروهای مسلح کشوره.بزار اون بزنه و بکشه حتی خود مامور رو و خراب کنه و برو مامور دنبالش تا تو رو بجای خلوت بکشونه و بکشه و...بعد ماموران با اسلحه وارد عمل شید
United Arab Emirates
باز اب گل الود شد این سر و کلش پیدا شد
Iran, Islamic Republic of
آب این کشور در فتنه های 78 و 88 گل آلود شده است؛ فقط تا زمانی که افساد طلبا دارن ازش ماهی میگیرن و عمو سام رو تغذیه میکنن، وضع خوبه
اما اگه یکنفر یک ذره از خباثتشون رو برملا کنه آتیش میگیرن.
Iran, Islamic Republic of
داستان نیروی انتظامی ما شده داستان آن کبوتر که میگفت:
پرو بال ما بریدند و ..................
و چه ظلم بزرگی می کنند به نیروی انتظامی ما.
Iran, Islamic Republic of
بعضی نمایندگان مجلس ؛ وزارت کشور و وزارت اطلاعات در خون بسیاری از نیروهای انتظامی ما که شهید میشوند شریکند.
Iran, Islamic Republic of
تا صبح! حفظ اله
Iran, Islamic Republic of
اینکه رد شدن از روی مردم کار داعشی هاست اشتباه است چون در اعتراضات سال 88 ماشین نیروی انتظامی در میدان ولیعصر از روی مردم معترض رد شد و چند نفر را کشت و داعشی ها از روی آن الگو برداری کردند .
Iran, Islamic Republic of
در فتنه 88 هم اغتشاش گران مثل داعش عمل می کردند و همه چیز رو تخریب می کردند و به جان و مال مردم رحم نمی کردند.
Iran, Islamic Republic of
بدترین کسی که می توانست در این شرایط اظهار نظر کند همین حسین شریعتمداری است چون مردم حتی اگر با دراویش موافق نباشند وقتی این آقا به ایشان توهین می کند بلا شک حق را به دراویش می دهند .
Iran, Islamic Republic of
تو جای مردم حرف نزن. آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
Iran, Islamic Republic of
برو درویش بدبخت!
بیشتر از این خودتو در این سایت معرفی نکن.
Iran, Islamic Republic of
مردم شعورشون از امثال تو بیشتر هست.
یونس
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری در کجای دنیا به خاطر اعتقاد مردم بهشون حمله ور میشن میکشن زندانی میکنن ولی انتظار واکنش ندارن
هند از گاوپرست تا موش پرست تا بی دین با ۳ میلیارد جمعیت دارن زندگی میکنن کی شنیدی یکبار این مسایل بینشون پیش بیاد یا سرانش یه طیف رو سرکوب کنن بعد بیان فیلم بیگناهی بازی کنن شما کاری نداشته باشید مردم باهم کار ندارن بیزحمت.
Iran, Islamic Republic of
یا نمی فهمید یا خودتو به نفهمی زدی.

یارو درویش رفته سرقت کرده. شاکی خصوصی داشته. اومدن جلبش کردن. بعد قبیله بی سر و دو دراویش ریختن برا پلیس و مردم قمه و اسلحه کشیدن.
اگر سرقت و دزدی جزو اعتقادات دراویش هست و قمه و اسلحه کشیدن جزو اعتقاداتشونه و با اتوبوس به مردم حمله ور شدن و جنایت کردن و خانه و مغازه مردم را به آتش کشیدن جزو اعتقاداتشون هست، هر جای دنیا به اینها میگن اراذل و اوباش. و پدر چنین ارذل و اوباش و اعتقاداتی را همه جای دنیا درمیارن.
Iran, Islamic Republic of
درويش و دزدى ؟! خدا برات نسازه چرا دروغ ميگى بزمجه ؟! مگه برخورد با فرق صوفيه و دراويش حرف امروزه ؟! بيست ساله كه اين بدبختها امنيت ندارند. بابا اين بيچاره ها هم اهل اين مملكت اند خدا رو خوش نمياد، چرا زمان امام خمينى با اينها برخورد نميشد ؟! اي جماعت بجاى خود، على اللهى ها هم زمان امام احترام داشتند.
Iran, Islamic Republic of
در ایران آزادی ادیان است و بخاطر اعتقادات به کسی حمله نمی شود شیعه و سنی و مسیحی و یهودی و زرتشتی و غیره در کنارهم به خوبی زندگی می کنند دروایش داعش مسلک باید بخاطر حمله به جان و مال مردم اعدام شوند.
Iran, Islamic Republic of
در فرانسه که کامیون در بلوار ساحلی به مردم حمله کرد در فیلمهای خود تلویزون فرانسه دهها پلیس به سمت کامیون با اسلحه دارند شلیک میکنند در ایران پلیس دارد نگاه میکند و تعدادی سرباز با باتوم دنبال اتوبوس میدوند وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی باید به مجلس فرا خوانده شوند واز انان سوال شود
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک فرانسه و امریکا و انگلیس است حرف شما درست است پس قوانین قضایی آنهارا هم اجرا کنید
Iran, Islamic Republic of
کجاست آقای مطهری مگر این جوانان شهید شده از مردم نیستند و حقی ندارند
Iran, Islamic Republic of
داماد خانواده آقاي مطهري (آقاي لاريجاني) ، اون كجاست؟ اصلا مجلس كجاست؟ كدام موضع گيري؟
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام از مردم تقاضا می شود برای تامین امنیت پلیس کاری بکنن پلیس دست بسته بدون سلاح ومظلوم فقط برای دزداو حرامی ها خوبه فقط!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
فدای اون ارقتای فرهنگتون ولی وقتی یه عده ... افتادن وسط به ریش هر چی بچه حزب اللهی میخندند دیگه جایی برای ای فرهنگسازی نیست بله درسته و همه این موارد قابل پیش بینی بود چون حضرت اقا در جمع چند سال قبل فرماندهان سپاه بیش از همه به امادگی اطلاعات سپاه تاکید داشتن و میدونستند...فتنه ای در راه است
Iran, Islamic Republic of
تازه آمادگی دادند فتنه پشت فتنه پس چرا کاری اساسی نمی کنند چرا لیدرهای رسمی حکومتی آشنا ها را نمی گیرند!وزیر اطلاعات چه جوابی داره !
Iran, Islamic Republic of
دراخباردیدم،مکرون اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی رابه مثابه متعرض به خاک کشورش دانسته وهشداربرخورد کوبنده داده است.ماکه ازاین غربگراهافقط نقاط منفی غرب را دیدیم.لااقل نظم و عرق وطنیتان هم مثل غربیهاباشد
Iran, Islamic Republic of
باید با کفار با توجه به آیه منظور اشدا الکفار برخورد شود
امام خمینی (ره) چه سخن دل نشینی گفته که:
خار راه منی ای شیخ ز گلزار برو
از سر راه من ای رند تبهکار برو
تو و ارشاد من ای مرشد بی رشد و تباه
از بر روی من ای صوفی غدار برو
ای قلندر منش، ای باده به کف خرقه بدوش
خرقه شرک تهی کرده وبگذار برو
Iran, Islamic Republic of
مثل برادر حاتم طایی که حسودی می کرد وبرای تو تاریخ ماندن تو آب زمزم ادرارکرد.این روحانی برای ثبت یه ویژگی دیگه ش این کار را کرد.....یکی نیست ازش بپرسه واقعا کجا سیر می کنی ....راستی فری دست قشنگه کجاست مدرکش چی شد دادگاهش به کجا رسید.
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین روی تو خال منتقدینت هم به ناچارتسلیم شدن یاتسلیم شدن یاخودشونو زدن به کوچه علی چپ
حق‌زاده
Iran, Islamic Republic of
درکجای دنیا...؟
حق زاده - در ایران در ایران در ایران !!!
Iran, Islamic Republic of
و سلام اخوی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن می شدن مردم که کار دراویش غلط بوده که باز این اظهار نظر کرد باز باید مردم فکر کنن چون یه کار میلنگه که ایشون داره سو استفاده می کنه
United States
دوتا از این ...برای خرابی اسلام و کشور کافیه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر دراویش
دانا
Iran, Islamic Republic of
دوست داری بدونی وزارت اطلاعات کجا بوده به کل وزارتخانه ها اجمالی سری بزن ببین دقیقا کدومشون دارن کاری یا تحولی انجام می دن شاید تا حالا متوجه شده باشی که چرا کاری نمی کنن چون نباید کشور پیشرفت کنه چون نباید امنیت برقرار باشه چون نباید کاری پیش بره چون باید نظام ناکارامد دیده بشه بله اگه سربازی از وزارت اطلاعات باید کاری بکنه بالادستیهاش رو چیکار کنه تنها یک راه حل برای اطلاعات و امنیت کشور وجود داره ترکیبی از وزارت اطلاعات ، اطلاعات سپاه ، اطلاعات ارتش ، اطلاعات ناجا تشکیل بشه زیر نظر رهبری
خدایا به خون پاک شهیدان راهت قسمت می دهم :
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که عمدا نیروهای مسلح ما را تضعیف می کنند تا هیبت کشور اسلامی را ضعیف کنند
که دشمنان طمع نمایند رسوا کن
و مدیرانی که با رفتارشان وزارت اطلاعات را زیر سوال می برن رسوا کن
خدایا ما باید از دشمن قسم خورده خارجی بترسیم
یا از منافق های داخلی
خدایا
در سرزمین نورانیت مکه
و در قرارگاه ویژه ات عرفات
ودر حد فاصل عرفات و منا
که در آن شب دعا قبول و پاداش آمدن
فقط یک تقاضا کردم تا رد نشود که نشد
جهان نیوز رسوا کردن منافق
در کشور انقلابیم
اکنون می خواهم این بی آبروها را بدست این مظلومان بدام اندازی تا در برابر ملت
محاکمه انقلابی شوند

ابوذر غ / تـــا ربــــذه
Iran, Islamic Republic of
پلیس باید مسلح باشد.
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
از کرمات شیخ ما این بود عسل خورد گفت شیرین است
United States
قابل توجه کسانی که به شریعتمداری یا کیهان گیر میدن. اتفاقا سیا، دولت کدخدا و رژیم صهیونیستی هم با شما هم عقیدهاند. حالشو ببرید.
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو پدر جان ! من اگه جاى وزير اطلاعات بودم قبل از هر چيز ميدادم يه تحقيق جامع راجع به اين شريعتمدارى مى كردند، بد جورى مشكوك ميزنه، خيلى ها معتقدند ايشون جديد الاسلامه و بيشتر از هر كسى - حتى مراجع و مجتهدين - سنگ اسلام را به سينه ميزنه، بايدد سوابقش معلوم شه بدجورى براى نظام هزينه تراشى ميكنه.
شریعتمداری یک نفر نیست یک لشکر است
Iran, Islamic Republic of
گذشته وحال افراد ملاک نیست بلکه حرف ورفتار وعمل مستمر مهم است
شریعتمداری
گذشته وحالش چون کف دستش است در دستش قلم می بینی یا ثروت

از برادرم شریتمداری پوزش می طلبم که گاهی
بدون اجازه برایش قلم می زنم
ابوذر غ
Iran, Islamic Republic of
تحقیق در مورد ایشون اشکال نداره ولی بهتر که در مورد همه بشه
جدیدالاسلام نیستند ولی اگر بودند هم ایرادی نداشت بلکه افتخار بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم پیامم خوانده می شود یا نه ولی....

یادش بخیر سرداری بود تو نیروی انتظامی به اسم " رادان "
دراین اتفاقات :
رادانم _ آرزوست
آنها را برای کاخ اشرافیت ذبح کردن ! حسین جان
Iran, Islamic Republic of
رادان های زیادی مظلومانه و تنها راه می روند با هیبت و قدمهای استوار

فکه تــــــــــا قدس
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمداری فردی بسیار باسواد،دلسوز، متدین و انقلابی است خداوند حفظش کند
Iran, Islamic Republic of
آره بابا چرا بدون اسلحه؟!سوال ما هم همینه،مشکوک میزنن!
Iran, Islamic Republic of
کجای کاری میخواست با آر پی جی حمله کنه!!!!!!!!!!!!!!!
ذره بین
United Arab Emirates
دراویش نه داعشین نه تروریست و نه خارجی،سابقه دراویش در ایران به زمان صفویه برمیگرده پس دراویش نوظهور هم نیستن، چرا هر کس نظر و عقیدش مثل شما نیست سریع بهش میگین منافق و داعشی و تروریست؟؟
از وقتی به دراویش حمله کردین خیلیا کنجکاو شدن که بدونن دراویش کیان و چه راه و رسمی دارن و چرا شما باهاشون دشمن هستین شما ناخواسته دراویش را به همه معرفی کردین و از این به بعد طرفداران دراویش بیشتر میشن.