سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۱۸۷

درخواست مشت آهنین علیه دراویش اغتشاشگر

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 592769
مشت آهنین در برابر متجاوزین به حقوق عمومی و رأفت در برابر مردم عادی، انتظار همه ما از نیروی انتظامی است.
درخواست مشت آهنین علیه دراویش اغتشاشگر
به گزارش جهان نيوز، «حسین شمسیان» در کانال تلگرامی خود نوشت: وحشیگری دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران، باعث شهادت حداقل سه عضو نیروی انتظامی شده است.

 شروع ماجرا با دستگیری یک درویش بنام رستمعلی به اتهام سرقت و با شکایت شاکی خصوصی بوده است.پس از آن جمعی از اراذل و اوباش درویش درمقابل کلانتری تجمع کرده و نیم ساعت فرصت می دهند تا سارق آزاد شود!

بعد از این فرصت، وحشی گری ، آسیب به اموال عمومی، تعرض به مردم و... آغاز و  به شهادت یک سرباز وظیفه و دو گروهبان منجر می شود.

انسانی نیست که از دیدن صحنه برخورد اتوبوس با ماموران و مردم عادی متاثر نشود و اکنون خشم و انزجار عمومی از این توحش و درنده خویی برانگیخته شده و مردم در ده‌ها متن ارسالی و هزاران توئیت ، خواستار اشد قاطعیت در برخورد با این فرقه ضاله شده اند.

معنی ندارد فرقه خاصی حاشیه امن داشته باشد و دستگیری یک سارق از آنها، باعث بروز وحشیگری شود.علیرغم لزوم قدردانی از نیروهای میدانی ناجا، نمی توان از ضعف مفرط فرماندهی و اطلاعاتی در مهار چنین موجودات زبون و درنده خویی و گلایه نکرد.

 معلوم نیست علیرغم توحش چند هفته قبل این جماعت، چرا هیچ برخورد قاطع و عبرت آموزی با این ها نشد و امروز هم در مواجهه با آنها، نیروهای یگان امداد با حداقل توان عملیاتی و مهارتی بکار گرفته شدند!؟ مشت آهنین در برابر متجاوزین به حقوق عمومی و رأفت در برابر مردم عادی، انتظار همه ما از نیروی انتظامی است.

*زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

«مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود نوشت:مدت هاست مردم می پرسند چرا یک دلقک دائم الخمر به نام ری استارت باید بتواند مشتی اوباش را برای حمله به مال، جان و مکان های مقدس مردم تحریک کند، دستورالعمل قتل و انفجار بدهد و تا امروز هم همینطور راست راست برای خود بگردد؟

حالا جماعتی داعش صفت، هفته هاست یکی از خیابان های تهران را ناامن کرده و زندگی مردم را گروگان گرفته اند؛ و امروز هم خون سه مامور مظلوم نیروی انتظامی را هم ریخته اند، اما باز با آنها مماشات می شود. زمان نشان دادن “مشت آهنین” همین حالاست.

مردم قاطعیت می خواهند. تفکرات مشکوکی را که می گوید “کلا بایستید و تماشا کنید” باید هر چه زودتر دور ریخت تا خشونت طلبان بیش از این جری نشده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف خوبی است به شرط آنکه قوه قضاییه خوب عمل کند و خارج از نوبت این پرونده را مورد بررسی قرار دهد ضمن آنکه از نفوذی های این جریان در بدنه نظام رفع آلودگی کنیم.
Canada
باید دید چکارشان کرده ایم که اینطور عصبانی شده اند.
شاید (شاید) تقصیر نیروی انتظامی باشه

وقتی هفته قبل نیروی انتظامی بیانیه رسمی می ده که اصلا قصد دستگیری و بازداشت دراویش را نداره و بعد این هفته بازداشتشون می کنه معلومه که خبرهایی هست

اصلا دراویش آدمهای بد. ما چی ؟ ما هم باید یکطرفه قضاوت کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تو داری یکطرفه قضاوت میکنی وچهره شهید رو از جلاد میسازی ،مثل اونهائی که به جای تقبیح کردن امامی جاسوس که امنیت وناموس 80میلیون ایرانی رو به خطر انداخته ،دستمال به دست براش مویه وزاری میکنند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یه کمی هم فکر کن دراویش چکار کرده اند که مردم اینقدر عصبانی شده اند فقط ماله روی جنایات دراویش نکش آنها کارخاصی نکرده اند فقط سه نفر را کشته اند و باید قصاص شوند !
Iran, Islamic Republic of
من اصلا جزو متعصبان نیستم اصلا ولی به نظر شما مرام و مسلک درویشی با سکونت در شمال تهران میخونه ؟ درویشی که تو یکی از گرانترین مناطق تهران زندگی کنه درویش نیست.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فکر کنم شما مصونیت قضایی به دراویش داعشی دادی حالا جنایاتشون هیچ ولی اگه اومد و این درویش کثیفی که راننده اتوبوس بود سهوا در جاده ها تصادف کنه یا کسی رو بکشه یا هر جرم دیگه ای مرتکب بشه چون درویشه از مصونیت برخورداره؟
Iran, Islamic Republic of
از کانادا چه خبر اونجا هم دراویش وحشی گری می کنند؟!!
Iran, Islamic Republic of
به اراذل مشرک ومرتد که خلاف کردند چیزی نگوییم که پرروبشوند وقتی تهدیدات حسینی دلقک را جدی نمی گیریدویه کاری براش نمی کنید سرجاش بنشینه .همینه به راحتی می خواهند آدم بکشند....
درضمن تو همون کانادایی نیستی که از سایت خداحافظی کردی !!اگر بله پس چرا باز اومدی ! اگر بله جواب آبدارتر بعدا!
هیرمند
United States
چی میگی!؟؟!؟
4 نفر رو کشتن!؟!؟
دم از چی میزنی؟!؟!
تو آمریکا این اتفاق افتاد با خاک یکسانشون کردن زنده زنده سوزوندشون
فریاد
Germany
یعنی شما یک فرقه مثل داویدیون را با مکتب و خدمات عرفان و درویشی حتی در ادبیات و فرهنگ مقایسه میکنی؟
United States
ادبیات و عرفانشون بهشون گفت با اتوبوس از رو جوان های مردم رد بشن؟
فردا
Germany
قابل توجه متدینین هیچ وقت نمی توانید عدهای یا فومی را خوب یا بد بنامید اگر چند خلاف کار یا مریض روانی کاری کرده باشند که نمیشه همه را با یک چوب زد اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید عرفان و درویشی در طول تاریخ نه تنها کمک بزرگی به ایمان و اخلاق و فرهنگ و ادبیات ما کردن بلکه یک جز از هویت ایرانی هستند حاشا نکنید
Iran, Islamic Republic of
شما نخواستی ببینی که چه کارشان کرده اند وگرنه صحنه روشن هست
سرقت حتی اگر متهم اشتباهی دستگیر شده باشه توجیه شما مضحک هست
امین
اگر همین ادمها درب خانه شما همین کارها را میکردند باز همینو میگفتی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به جای این دسته گل های نیروی انتطامی و بسیجی که پرپر شدن بچه های اون آشغال هایی که اینا رو گنده کردن تیکه تیکه میشدن. برین ببینید که نورعلی تابنده بزرگ این فرقه کثیف گنابادی با کدوم یک از مسئولا عکس و ارتباط داره.
Iran, Islamic Republic of
نور علی تابنده میشه گفت با تمام سران نظام از سال 57 تا الان عکس و فیلم داره
Iran, Islamic Republic of
همه مسوولان ؟
لطفا عکس را رو کنید همه را .
Iran, Islamic Republic of
وقتی انگشت درون لانه زنبور میکنی باید برای تمام زنبورهای داخل لانه برنامه داشته باشی تا اسیب نبینی پس فکر و چاره اندیشی بهترین راه حل است
Iran, Islamic Republic of
کشور قانون داره. اگه اون اراذل حرفی دارن باید در چارچوب قانون بزنن
Iran, Islamic Republic of
باید لونه زنبور رو تو سرشون خراب کرد. این بهترین چارست.
Iran, Islamic Republic of
باید لانه این زنبوران را بازنبورهایش به آتش بکشیم
Iran, Islamic Republic of
بله قبول داریم. دست تو لانه زنبور کردن، کار اشتباهی بود.
باید با بولدوزر، خانقاه این زنبورهای وحشی رو رو سرشون، دو رو خاش خاش خراب کرد.
تقصیر پلیسه که موش شده. باید از اون موسوی و کروبی کثیف بگیر تا اون کاندیدایی که از منافقین دهه 60 حمایت کرد، تا اغتشاشگران اخیر رو، با رگبار، اعدام انقلابی میکرد تا کسی فکر خلاف به ذهنش نیاد.
نه اینکه هی لبخند ملیح تحویل مردم بده. لبخند برای پرستاره، نه پلیس مقتدر
Iran, Islamic Republic of
داداش تحريم دارو را برداشتن ، دوباره شروع كن به خوردنش
Iran, Islamic Republic of
بایست زنبورا و لونشه اونا را آتیش زد و از بین برد ؛ همون کاری که اگه زنبورا تو خونه تو لونه کنن انجام میدی.
Iran, Islamic Republic of
...باید برکنار بشه
مودی
ان شاالله
زنده باشی اخوی حق همینه
Iran, Islamic Republic of
باید با این دراویش از خدا بی‌خبر همون کاری رو کرد که شاه عباس با صوفی‌ها کرد.. باید اساس خانقاه‌های پر از شرک و فسادشون برچیده بشه
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تدبیر شاه عباس درست نبوده چون از بین نرفتند و تعدادشان از ان دوران بیشتر شده است
Iran, Islamic Republic of
شاه عباس کارش درست بوده، ولی اون موقع نه عثمانی در ایران لانه جاسوسی داشته، نه شاه‌عباس اهل میدون دادن به برادران شرلی بوده
Iran, Islamic Republic of
پس پیشنهاد میکنم تاریخ صفویه را بخوانی دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
درویشی که مثلا از دنیا بریده! ولی در پاسداران باید محفل وصلش به خدا! باید برقرار باشه ،دنباله همان اشرافیت نجومی بگیری است که از اینها برای مقاصد سیاسی بهره برداری میکند ودر یک بده بستان آشکار ،به دورشان حلقه مصونیت میکشد!
ببینیم روحانی دستور کارگروه ویژه براش میده وجان نیروی انتظامی وبسیج براش به اندازه اون ملعون جاسوس امامی ارزش داره یا نه؟!
علی مطهری چی ؟رگ غیرتش بالا میزنه ،همونطور که برای حصر پیرمردهای فتنه گر لب گور ،بالا میزنه یا نه؟!
Iran, Islamic Republic of
به محل زندگی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
این ننگ را برچینید اینا مشتی داعش صفتند وناجا مردمی اما از بردباری سو استفاده میشه
قلی
Iran, Islamic Republic of
ناجا ی مردمی

احسنت
Iran, Islamic Republic of
ببین فقط اسم ها فرق کرده یک زمانی اسمشان بود شهربانی (پاسبان ) بعد شد کمیته (برادر )بعد شد نیروی انتظامی (نا جا ) ولی نکته ای را که نباید فراموش کرد ان است که همیشه انها مامور هستند و معذور که هم کشته میشوند و هم میکشند . حاکمان کشته شدگان انان را جانباخته فداکار و شهید نام گذاری میکنند و مخالفین انها را مزدورو مواجیب بگیر خطاب میکنند . پس لطفا به این قشر اسیب پذیر کمی با دیده مهربانتر نگاه بکنیم که انان هم برادرن ما هستند و برای سلامتیشان دعا کنیم امید وارم روزی برسد که اینان نه مجبور باشند خون کسی را بریزند و نه خونشان توسط کسی ریخته شود . روح همه در گذشتگان شاد باشد و قضاوت ان دنیا فقط با خدا است و بس
Iran, Islamic Republic of
جلاد وشهید فرق میکند.کسیکه برای حق میکشد با کسی که برای باطل میکشد زمین تااسمان فرق میکند.معیار پیروی از دستور خداوند است که میفرماید :قاتلوهم لا تکونوا فتنه.بکشید تا وقتی که فتنه از بین برود.از طرفی هم همان خداوند میفرماید که نجات یک انسان معادل نجات جان همه انسانهاست.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تو خودت قاضی شدی وبه خداوند فرصتی برای قضاوت ندادی.عقل کل بودن انسان را به شیطان میرساند که نافرمانی خدا کرد،چون عقلش میگفت اتش از خاک بهتره ودرک خودش را از خداوند بالاتر دانست.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکن دوست عزیز آن که در راه حفظ اسلام و مملکت اسلامی و امنیت مردم تلاش می کند با آنکه در راه امنیت رژیم آمریکایی شاه تلاش می کرد ۱۸۰درجه عکس هم هستند قرآن می فرماید "الذین آمنوا یقاتلون فی سبیل الله والذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ..." کسانی که ایمان آورده اند در راه خدا جهاد می کنند و کسانی که کافر شدند در راه طاغوت می جنگند پس یاران شیطان را بکشید ...
Iran, Islamic Republic of
اون روزی که مجبور نباشن خونی بریزن، یعنی پلیس نداشته باشیم یا پلیس خودش با مجرمان باشه! چه دعای خنده داری
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی انصافی ؛ انشاالله در آینده یکی از نزدیکان و عزیزانت به این نیروها ملحق بشه تا ببینی این انسانهای زحمت کش با درآمدی واقعا ناچیز؛ چقدر مخلصانه وبرای مردم تلاش میکنن و چطور به دست پلیدترین افراد موردحمله قرار میگیرن.
Iran, Islamic Republic of
خیلی موزیانه نظر دادی وتحلیل کردی؛ از انسانیت هم خبری نبود؛ واقعا حیف این جوانهای عزیز که برای حفظ امنیت مثل تو و خانوادت اینطور کشته میشن.
Iran, Islamic Republic of
دلقك
United States
... به این مرتیکه ... میگویی مردم ؟!
نباتی
Iran, Islamic Republic of
اگر تایید روحانی از طرف شورای نگهبان با اشاره ولایت بوده که بنده مطیعم ولی اگر مصلحت رو تعدادی از اعضا تشخیص داده اند به کم کاری های دولت مقصر هستن از جمله این اتفاقات که توسط تیم دولتی نادیده گرفته شده وزارت اطلاعات چه غلطی میکنه که در مرکز کشور خانه های تیمی جنایتکار تشکیل شده
Iran, Islamic Republic of
فرت وفرت هم جاسوس ها می آیندوعرض اندام وحمایت هم می شوند وکم مانده وشاید هم روشون نمی شه بگویند ذخایر نظام .خلاصه باند قدرت وثروت دو تابعیتی ها خوب جولون می دهند ووزارت اطلاعات هم که فعلا سکوت !واقعا حرف امام که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.مصداق داره !
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات، کپه مرگش رو گذاشته
Iran, Islamic Republic of
مزد بگیران بن سلمان در ایران !
قلی
Iran, Islamic Republic of
هاهاها
منتطق هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
مشت آهنین؟؟؟ الان اصلاح طلبها شروع میکنند به سوگواری که در ایران خشونت وجود دارد ،چون دراویش از دنیا بریده! نمیتوانند اتوبوس به تعداد کافی از روی مردم رد کنند ونیروی انتظامی مانعشان میشود! فقط ایکاش میشد خود اینها رو جلوی اتوبوس دراویش گذاشت !
Iran, Islamic Republic of
گور هرچی درویش مذدوره بزنین لت و پارشون کنین این شلغوزهای کثیف رو
gholi
Iran, Islamic Republic of
بسیار سازنده است این حرکت
احسنت
البته لازم نبود شما بگین، خودشون خوب بلدن بزنن
کامی
Iran, Islamic Republic of
باید بگم با قلی موافقم... تکنیک های آپرسیون رو به خوبی بلدند.
قلی
Iran, Islamic Republic of
امامن با شما موافق نیستم
کامی
Iran, Islamic Republic of
مخالفتتون رو با استدلال بفرمایید شاید متقاعد شدم
Iran, Islamic Republic of
این هم به یمن فتنه سال 88 شماهاست
Iran, Islamic Republic of
عزیز من!
در مورد چیزی که کامل اطلاع نداری سریع اظهار نظر نکن
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش هم این فرقه قرون وسطایی وحشی در میاندوآب حمله کردند و با ماشین وارد ستاد نیروی انتظامی شدند وبعد همه ماموران را به رگبار بستند ... وبعد در یگ گاوداری مخفی شدند و در مقابل زبان نرم و لین پلیس به بسوی آنها تیراندازی کردند و سرهنگ زیبا سرشت فرمانده نیروی انتطامی شهر را مظلومانه به شهادت رساندند...... این جماعت فقط زبان قاطعیت و سخت را می فهمند.... مسئولین از خواب عفلت بیدار شوند..... هرهفته جمع می شوند در محلی به اسم جمع خانه و موجب ادیت اهالی محل می شوند.... مسئولین باید اقدام کنند
gholi
Iran, Islamic Republic of
قرون وسطا؟؟؟؟
هاهاها
چه ربطی داره؟؟
Iran, Islamic Republic of
دوست داری همشون را با خانوادهاشون جمع کنن ببرند کویر لوت ول کنند
Iran, Islamic Republic of
مگه کویر نشینا چه گناهی کردن که این وحشیهای قرون وسطایی را بیارن اینجا؛ همونجا ؛ تو تهرون هم وزارت اطلاعات نمیتونه آمار اینا رو داشته باشه و جلوشون رو بگیره بفرسته کویر پیش یک مشت مردم ضعیف و مستضعف؛ که دمار از روزگارمون در آرن؟؟؟ خیلی نامردیه !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم همشون جمع کنند بیران پیش تو و خونوادت با هم زندگی کنین؛؛؛ کبوتر با کبوتر باز با باز.
Iran, Islamic Republic of
کمترین درخواست حکم اعدام و اقدام قاطع برای جلوگیری از تکرار دوباره
Iran, Islamic Republic of
اعدام را خوب اومدی همیشه ساده ترین راه و کار همین اعدام کردن است و پاک کردن صورت مسله است
Iran, Islamic Republic of
این دراویشو ببر خونتون ازشون نگهداری کن تا صورت مسئله پاک نشه
قلی
Iran, Islamic Republic of
منم میشه چندتاشونو ببرم؟
شما هم میاین سر بزنی؟
Iran, Islamic Republic of
همون کاری که با درویشای قم در چند سال پيش کردند بايد اينجا هم کرد
خانه شان را تخريب و مصادره کنند و کله گنده هايشان را دستگير کنند تا آرامش به محله برگردد.
Iran, Islamic Republic of
آره ببر فقط بردی مراقب ناموست باش
کامی
Iran, Islamic Republic of
...
قلی
Iran, Islamic Republic of
لطفا ادب را رعایت بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
ما رعایت می کنیم ولی اگه شما چند تاشونو بردید و رعایت نکردند تقصیر خودته قلی خان
کامی
Iran, Islamic Republic of
چرا من سانسور شدم؟ چرا نظرات من منتشر نمیشه. چرا لیبرالیسم رو زیر سوال میبرین؟ گنابادیسم رو هم همینجوری آپسر کردن
کامی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید منظورم آپرس بود
قلی
Iran, Islamic Republic of
لطفا واژه های پارسی رو جایگزین کلمات غربی و بی محتوا کنید
قلی
Iran, Islamic Republic of
شما یه مشت روشنفکر لیبراسیم هستین که طرفدار متریالیست و امپرسیونیست غربی هستین. بهتره به جای تظاهر به داشتن دغدغه ی مردم، به اربابان آمریکایی خودتون سرویس بدین
کامی
Iran, Islamic Republic of
شما با افکار نو کومونیسم و نو اکستریمیزم نظم نوین جهانی رو به سخره گرفتید... منظورم از شما شما نیست... قلی هایی مثل شماست
قلی
Iran, Islamic Republic of
اولا که شما چگونه از افکار من مطلع هستین؟ ثانیا من به نظم نوین جهانی چکار دارم؟ منظورم خودم نیست. امثال خودم. ثالثا که شما چرا اینقدر علاقه به منحرف کردن بحث داری؟ مسئله اصلی اینه که یه مشت به ظاهر دراویش وحشی و خودفروخته مامورین خدوم این مملکت عزیز رو زدن پرپر کردن...و حالا شما و بقیه ی خود باخته های مزدور به ظاهر دموکرات و آزادی خواه که دم از تساوی حقوق زن و مرد می زنید و به مهمانی های شبانه می روید و سوشی می خورید، از این آدم کش های ضد ولایت دفاع می کنید؟ تا به کی این همه ظلم و بی معرفتی؟ آخر تا به کی؟ چه کسی پاسخگوست؟
Iran, Islamic Republic of
روانی
کامی
Iran, Islamic Republic of
افکار شما وسط داریه هست. افکار شما با فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست. پرایوسی خوابی بیش نیست. ترول هایی مثل شما فقط بحث رو به انحراف میکشونند. پانک هایی مثل شما فقط آب رو گل آلود می کنند. همین!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه نمیشه برای تو مشکل ایجاد میکنند!
Iran, Islamic Republic of
خفه شو مزدور کثیف همه اینها باید قتل هام شوند اینان انگل جامعه ما هستند
قلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
طلا بگیرید این حرفو
هرکسی که مخالف عقایدمون بود رو بگیریم تیکه پارش کنیم
کاملا مترقی و انسانی
به به
Iran, Islamic Republic of
خب چکار کنیم ما که جز این کاری از دستمون بر نمیاد فقط باید شلوغش کنیم جند نفر را به کشتن بدیم بعد هم سرکوب و ختم غائله و اعدام فریب خورده های انگلیس و اسراببل و امریکا
Iran, Islamic Republic of
نه هر کسی رو... فقط امثال تو باشند کافیه
قلی
Iran, Islamic Republic of
امثال من زیادن ها!
یه 70-80 میلیونی میشن
بعد اگه همه رو بکشین که فقط 12 نفر باقی می مونن
بعد حوصله اتون سر میره ها!
نگی نگفتی
Iran, Islamic Republic of
70 80 کلا؟ من فکر میکردم نیازه بیشتر از اینا نیست و نابود بشه تا دنیا خلاص بشه. هر عقیده کثیفی محترمه؟ کدوم خری به این جمله نمیخنده؟ حتی خر هم کوتاهترین مسیر رو میره. کی گفته هر عقیده ای محترمه؟ عفی6ای که صاف مخالف عقله محترمه؟
Iran, Islamic Republic of
اینا دردانه های خدا هستن. بهسون کاری داشته باشین قهر خدا سوسکتون میکنه.
کامی
Iran, Islamic Republic of
انسانی و مترقی و متمدن و متعفن فرقی نداره... اپوزیسیون همیشه در پی تخاصم و تهاجم و تمارض هست... بهترین رویکرد رو شاید بشه تعامل و تداوم و تفاهم تعریف کرد.
Iran, Islamic Republic of
هر کس امنیت جامعه را به خطر بیاندازد باید اعدام شود چون ویروس است
Iran, Islamic Republic of
خدا تو رو با این نورعلی خان هم در این دنیا و هم در اون دنیا محشور کنه؛ بگو ایشاالله
Iran, Islamic Republic of
اما من فکر میکنم بجای اونها آدمهایی مثل تو باید اعدام بشوند که با این فتکرات احمقانه یک روز باعث رأی آوردن روحانی میشوید .. یک روز از جاسوس دفاع میکنید و امروز هم از قاتل...
کلا شماها همیشه مخالف خیر و صلاح و حقانیت بوده و هستید و حامی هر کجی و خیانت و وطن فروشی
قلی
Iran, Islamic Republic of
دکترجان
من نه از روحانی حمایت ردم، نه از جاسوس و نه از قاتل
نه آمریکا نه انگلیس نه اسرائیل
فقط گفتم نیروی خدوم افتضاحی، -اوه، شرمنده، منظورم انتظامی بود-کم آدم نمی کشن. همین.
حالا لطفا تجمع نکنید
Iran, Islamic Republic of
آقای قل قلی ؛ کسی جلوی حق می ایسته که یا در لقمه یا در نطفه اش مشکلی بوده باشد
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار اعدام تا چشمه فتنه درآید از تاریخ یاد بگیرید که هرجا کوتاه ومدارا کردیم طرف هار شده !
Iran, Islamic Republic of
نه بهترین راه اینه که تو بشی معلم اینا و نحوه فتنه درس کردن رو بیشتر بهشون یاد بدی فتنه گر؛ عین فتنه 88 لجنیا ؛ که سرانشون دستگیر شدن ولی اعدام نشدن.
Iran, Islamic Republic of
باید همه اعضای این فرقه قتل عام شوند همان کاری که در آمریکا با فرقه دیویدیه کردند
Iran, Islamic Republic of
وسط معرکه ،بازی در نیار.فرقه دیویدیه بین خودشان بودند وهیچوقت به مردم اسیب نرساندند .دولت امریکا با تانک رفت وهمه شون رو منفجر کرد. در ایران اینها هوهو کشان در پاسدران! از دنیا بریده وغرق خدا! بودند وکسی هم کاری به کارشان نداشت (به جز اصلاح طلبان وکروبی موقع انتخابات ! ) ولی الان به خیابان لشگر کشی کرده ومردم رو میکشند .این محاربه است ومحاربه =اعدام.اگر خیلی رئوفی ،از خدا میخوام سر خودت این بلا رو بیارن وخراشی بهت بندازن ،بعد ببینم چقدر با گذشتی ومزه پرونی میکنی!
قلی
Iran, Islamic Republic of
من می گم مثل کشور دوست و برادر کره شمالی بگیریم سه نسلشونو بندازیم تو اردوگاه کار اجباری....چطوره؟
Iran, Islamic Republic of
پ نه پ ،به روش کدخداتون زندان ابوغریب تشکیل بدیم که شرمم میاد بگم توش چه خبر بود!
قلی
Iran, Islamic Republic of
کدخدا؟؟؟؟ هاهاهاهاااا
اگه منظورت آمریکای جهانخواره که باید عرض کنم بنده هیچ تعلق خاطری به این یانکی ها ندارم. بعدشم کدخدا رو لولو برد. الان آمریکا مبصر هم نیست هاهاها
خدا همه مریض های اسلام رو شفا بده (آمین)
Iran, Islamic Republic of
قلی تو خیلی خلی معلوم هست که چکاره ایی یکی به نعل ویکی به میخ !!کدام طرفی ؟
Iran, Islamic Republic of
من میگم شما حیفی تو ایرون بمونی با خونوادت برو اسرائیل ؛ بشین کنار دست نتانیاهو ؛ از لحاظ فکری خیلی به هم نزدیکین.( نتانیاهو هم از فتنه گرا و قداره کشا در ایران حمایت میکنه و از کشته شدن نیروهای نظامی ما خوشحال میشه)
Iran, Islamic Republic of
شما هم داداش حيفي برو نيجريه بغل بوكوحرام
جبار
Iran, Islamic Republic of
قلی و کامی گول اینارو نخورین. همه رو دارن بازی میدن. آمریکا خوب بلده کارشو. متاسفانه همه گول خوردن. انگلیس هم نقش داره. درویش ها در wish براندازی نظام بسر می برند و این ویش رو به گور goor خواهند برد. درویش گناهابادی میخواد گناه رو در بستر جامعه مدرنیته نهادینه کنه.
قلی
Iran, Islamic Republic of
جبار جان احسنت به تو. من گول نمی خورم. اما امثال کامی ها سال هاست که در منجلاب فساد و قهقرا سیر می کنن. خدا امثال جبار رو زیاد کنه
سلمان
Iran, Islamic Republic of
مماشات با اينها فايده اى نداره يك ماه پيش مماشات كردن نتيجه اش شد اين ريشه فتنه رو بايد كور كرد اينكه با ماست مالى تو بميرى و من بميرم حل و فصلش بكنن هيچ دردى رو دوا نميكنه فتنه رو بايد از ريشه خشك كرد كه شامل مرور زمان هم نشه همين حالا همين الان اگه نميتونن جمعش كنن تا خودمون بيايم ريشه اين جرثومه فساد و دارو دسته اش رو بكنيم
ياعلى
Iran, Islamic Republic of
سلمان راست میگه فقط باید تیر خلاص زد راحت و بی درد سر
Iran, Islamic Republic of
در مورد اینها مماشات صدق نمیکند !! مماشات صیغه مهم و اسرار امیزی است در فقه که عده ای خاص در تفسیر و کاربری و اجازه آن تبحر دارند !!
Iran, Islamic Republic of
بترسید از خشم مردم
Romania
اعدام متجاوز !!!!!
مرگ بر اين فرقه كثيف
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اینها با چراغ سبز دیگران این بساط را پهن می کنند
فردا روزنامه های زنجیری که قبله آمالشان امریکا ست در روز چهارشنبه را ببینید تا عقبه این جماعت را بیابید شبیه اینکار منافقین در دهه 60 انجام می دادند
کاسب ورشکسته دست به هر کاری می زد
در اینترنت تصاویر اینها را ببینید ببیند با چه کسانی پالوده می خوردند و حامی آنها چه کسانی هستند
Iran, Islamic Republic of
همه اعضا این فرقه باید قتل عام شوند
Iran, Islamic Republic of
خدمت همون چندتا خودفروخته برسند ،بقیه به همون هوهو کشیدن! وبیخود شدن ! بسنده میکنند !
Iran, Islamic Republic of
خیلی باعث تاسفه در امریکا دیدید پلیس یا مردم چطور برخورد میکنه تازه مردم عادی حالا چند صد نفر واقعا فرقه مشکوک و دور از مسیر صحیح بخشی از مرکز کشور رو گزفتند تاره 5 مامور رو هم شهید کردند . نمی دونم تو این مملکت چه خبره هیچ کشوری با مخلین نظم و امنیت این طور برخورد نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
همشون را بکشید،ممنونم
قلی
Iran, Islamic Republic of
چشم
فرمایش دیگه ای نبود؟
Iran, Islamic Republic of
نکنه تو قلی علیشاهی !؟
مدافع و وکیل الدراویش درسته !؟؟
قلی
Iran, Islamic Republic of
نه متاسفانه. من مدافع نیستم. هافبک چپم.

حالا فرمایشی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
نه دیگه برو ماستت رو بخور
Iran, Islamic Republic of
فقط بپا سیبیلت ماستی نشه خخخخ
Iran, Islamic Republic of
ماست دوس ندارم برادر. ساندیس بیار
Iran, Islamic Republic of
آخه ساندیس یهو شب کار دستت میده
Iran, Islamic Republic of
حیف ساندیس نیس تو بخوری؛ حیف زمین جمهوری اسلامی نیست مثل تویی روش پابگذاره حیف این هوا نیست مثل تویی توش نفس بکشه؛ بیا برو تلاویو زندگی کن.
گرشاسب
Iran, Islamic Republic of
الان های سیزنه... پرواز چارتر سراغ داری؟
Iran, Islamic Republic of
ما ملاکمون اصلا امریکا نیست ما ملاکمون خودمان است ما با اونا چکار داریم ما از امریکایها فقط دلارشان را دوست داریم ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
این ننگ دولت فعلی است که از برقراری امنیت هم عاجز است تا چه رسد رفع مشکلات اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
خوبه که اکثریشتون هم سالها در مناصب امنیتی بوده اند ،از خود روحانی گرفت تا آشنا وربیعی و......
قلی
Iran, Islamic Republic of
کاملا مسئله دولت است
یعنی خدای نکرده هیچ کسی دیگه ای مسول نیست
به به به این کمالات
Iran, Islamic Republic of
نه قلی جون میدونیم دولت فقط مسئول صدور فیش نجومی برای خودش ومدیرانش است وخلاص! هیچی دیگه بهش ربط نداره!
Iran, Islamic Republic of
چرا توهم مسئولی
الان هم داری انجام وظیفه میکنی مزدور الدراویش
Iran, Islamic Republic of
احسنت
تو خوبی برادر
قلی
Iran, Islamic Republic of
ایشالله به زودی بساط این مزدورها جمع میشه
اونایی که پول میگیرن مردم رو بکشن
تاریخ رو مطالعه بفرمایید: هیچ ظلمی پایدار نیست
مردم به پا خوسته اند
Iran, Islamic Republic of
مزدور تویی قلی علیشاه حامی دراویش وحشی
Iran, Islamic Republic of
هاهاها
من حامی تیم ملی ام نه دراویش دوست مودب عرزشی
مزدور هم نیستم چون پولی نمی گیرم
احوال سرکار؟ ;)
Iran, Islamic Republic of
از بس چرند ميگى قلى ! هى زرت و زرت كامنت ميذارى مگه كار و زندگى ندارى ؟! ديوارى از ديوار دراويش كوتاهتر پيدا نكردى ؟! اين شمسيان رو من نمى شناسم اما گول حرفهاى اين مهدى محمدى دو قرونى رو نخور !
Iran, Islamic Republic of
آره والا بی کارم
علاف نشستم جواب کامنت برادرای عرزشی رو میدم

شمسیان و محمدی کین دیگه؟
Iran, Islamic Republic of
مزدور بی جیره و مواجب به تو میگن
Iran, Islamic Republic of
رفیقا و هم مسلکای تو مردم نیستن یک مش سگ هارن که هر وقت فرصت پیدا کنن؛ از سوراخاشون میان بیرون و به مردم حمله میکنن ؛ فتنه و آشوب درست میکنن .
amir ali
Iran, Islamic Republic of
هم پلیسها مردم هستن و هم دراویش
خشونت کلا چیز مزمومیه
حالا چه این وری چه اونوری
ولی دولتهایی که مردم رو به هر بهانه ای می کشند عاقبت به خیر نمی شوند
این یک حقیقت تاریخی است
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! ای مصلح کل! وقتی جلاد وشهید رو یکسان فرض میکنی وهر دو رو به یک نگاه ،نقد میکنی،در واقع به حقیقت خیانت کرده ای.خیلی دلم میخواد ببینم اگه این دراویش نه جونت که ماشینت رو اتیش زده بودن ،الانم اینطور از روی سیری ،قضاوت میکردی یانه!
amir ali
Iran, Islamic Republic of
ای دانای کل! ای عرزشی دلبر!
جان انسان که چپی و راستی نمی شناسه والا مقام. در ضمن شهید و جلادو این قبیل لقب ها همه تعاریفی هستند که محدود به یک برهه زمانی و فرهنگ خاص هستند و شامل کل تاریخ نمیشن. امیدوارم قبل از پاسخ دادن عجولانه و کورکورانه کمی تامل و نفکر کنید بزرگوار.
Iran, Islamic Republic of
کل تاریخ تقابل جبهه حق وباطل است .با رنگهای مختلف وماسکهای متفاوت.
Iran, Islamic Republic of
عجب!
الان تو تفکر کردی؟! اما به نظر میاد داری دروغ میگی تا مردم رو منحرف کنی.
اولا جان هر انسانی، ارزش ندارد. خالق انسان، میگوید دشمنان کافر را بکشید. کسی که از شما کشت را هم قصاص کنید. این، خطاب به مؤمنان است. یعنی این حق مؤمنان است که زنده باشند، نه کسانیکه با مؤمنان میجنگند. پس اینکه همه عقاید، اگر هر کاری بکنند هم، جانشان ارزشمند است، خیر.
ثانیا، شهید و جلاد، بستگی به تعریف دارد. اما هر تعریفی، درست نیست. شهید واقعی، کسی است که برای دفاع از حق و دین، جان بدهد، نه عقاید مسخره و منافع دنیوی. اون رو میگن نفله. الان، این اغتشاشگران هستند که جلوی مأموران جمهوری اسلامی ایستاده اند به خاطر منافع برادر خلافکار خود. البته در ظاهر. در باطن، برنامه فتنه دارند. پس، جلاد باطل، کاملا مشخص است. شهیدان امنیت کشور هم، کاملا مشخص است.
ثالثا، انسان ارزشی باشه یا عرزشی، فرقی نمیکنه. در کل، انسانه. اما حیف که انسان، احمق باشه. جایگاه انسان احمق هرزه گو، جز جهنم و عذاب نیست. بترس از دروغگویی و لات بازی و گردن کشی. ما، گردن گردن کشان رو خرد میکنیم. دنیاتون خراب میشه.
آخرت هم که معلومه چقدر قبول داری. بترس.
کامبوزیا
Iran, Islamic Republic of
جان انسان به عنوان اشرف مخلوقات و کاردستی خدا امانتیست که فقط او می تواند به ما بدهد و یا از ما بگیرد نه حقیر زاده های او
قلی یا amir ali؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو همون قلی مزدور هستی با نام امیرعلی
شما دراویش همیشه از نام علی سوء استفاده کردین
Iran, Islamic Republic of
خوب دست منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
Iran, Islamic Republic of
دست که چیزی نیست... وقتی یه جای دیگت سوختی دیدنی میشی
Iran, Islamic Republic of
نه والا
بی کارم
کار خوب سراغ ندارین؟
Iran, Islamic Republic of
آقا قلی میرفندرسکی زاده اتفاقا بیکار نیستی ؛ نشستی برا عمو «سام» و بر اساس نقشه«موشه دایان»کار میکنی؛ ولی معلومه جیره مواجبی فعلا نداری.
یونس
Iran, Islamic Republic of
باید علت رو یافت یعنی چه اعدام اعدام مگر اینا ادم نیستن مگر ما شعارمون آزادی نیست
یک فرقه زمانی خطرناک هست که امنیت رو خراب کنه
کی تو این مدت ما شنیدیم که درویشها حرکت خلافی کردن چرا الکی شلوغش میکنید چرا همیشه جو رو بهم میریزید به اسم اسلام و خدا ایناهم مقدساتی دارن بر اخودشون چرا عادت کردیم تو همه چیز مردم دخالت کنیم به ما چه کی چه اعتقادی دارن .
Iran, Islamic Republic of
جناب یونس خان کمی در مورد انحرافات اخلاقی بزرگان این فرقه تحقیق کن و بعد جاهلانه حرف بزن...
بعد هم مثلا چند نفر رو بکشند مخل امنیت شناخته میشن... 3000 نفر کافیه؟! از نظر شما اون 3 نفر مأمور آدم نبودند...
آدم غصه‌ش میگیره از این همه جهل و کوری و نادانی
Iran, Islamic Republic of
به ما همه چی ربط داره جز فقرو فساد و اختلاس و غارت اب و خاک این کشور و همیشه این مسایل هستند که مه تقصیر را بندازیم گردن کسی
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا باید به مجازات تجاوز کردن به فریب خورده ها گفت ! تفتیش اعتقاد!
Iran, Islamic Republic of
آقا یونس عزیز اینایی که گفتی مربوط به سالها پیش بودکه دراویش براساس عقایدی خاصی زندگی میکردن و حرکتی مغایر با قانون و منافع ملی و اموال مردم نداشتن ولی الان اموال مردم رو سرقت میکنن و وقتی شاکی خصوصی شکایت میکنه و سارق بازداشت میشه؛ درحمایت از دزد جمع میشن و نیروی نظامی رو تهدید میکنن و میکشن و اموال عمومی رو تخریب میکنن.
Iran, Islamic Republic of
بایست با قدرت ؛ شدت و سرعت هرچه تمامتر و در قالب قانون و مقررات با این اوباش و ارذل برخورد کرد ؛ علت اصلی این اتفاقات سیاست مماشات دولت و نیروهای انتظامی در برخورد با اغتشاشگران بوده است
حمید
Iran, Islamic Republic of
بعداز فتنه 88 عده ای در داخل و با کمک سایتها و رسانه های خارجی،چنان جو شیطانی و مسمومی درست کرده اند که دولت و نیروی انتظامی را در برخورد با آشوبها منفعل ساخته است
اکبر
Iran, Islamic Republic of
باید سخن و استدلال دراویش را شنید و زود قضاوت نکرد
چون در حالت عادی دراویش آزارشون به مورچه هم نمیرسه
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا با قمه خیلی ملوس و مظلوم به نظر میان
Iran, Islamic Republic of
دفاع حق اولیه همه انسان هاست
خود شما هم اگر مجبور بشی برای دفاع از قمه استفاده نمی کنی؟
Iran, Islamic Republic of
اره فقط بزرگانش تجاوز کردن به دختران اعضا !
Iran, Islamic Republic of
باید تو سیما با پس کله بیارندشون ومدارک هم رو کنند تا رسوای عالم وآدم شوند....سیما داره کوتاه میاد تا وقتی خوب بی بی سی ومن وتو جولون دادند اونوقت بیاد وسط !
Iran, Islamic Republic of
لطفا داستان به هم نباف و قصه سرایی نکن
Iran, Islamic Republic of
باید محکم وشدید با این ا وباش برخورد کرد که زندگی مر دم این محله را مختل کر ده اند
Iran, Islamic Republic of
یک خیابان پاسداران در کامنت های اینجا وجود داره!
Russian Federation
سرتیتر غلط املایی داره. اصلاحش کنید.
Russian Federation
چرا نیروهای انتظامی نباید مسلح باشند؟

اگر نیروهای انتظامی مسلح بودند اینقدر شهید و مجروح نمی شدند.

نیروی انتظامی باید با اقتدار برخورد کند. حتی اگر نیاز شد باید مسلحانه اقدام کند.
_____________________________
مندلی
Iran, Islamic Republic of
این مزدور ها را بگیرید ببندید به گاری ازشان کار بکشید تا آدم بشند
Iran, Islamic Republic of
اينقدررر؟
مگه استالينگراد بوده كه اينقدررر كشته شدن؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
باید از قوه قضاییه درخواست برخورد جدی داشت والا این جریان هررور جریتر میشود
Iran, Islamic Republic of
بهتره به جای دراویش گنابادی از این به بعد بگیم دارویش داعشی
Iran, Islamic Republic of
تا کفن شهیدان خشک نشده عاملان باید به درک واصل شوند .
Iran, Islamic Republic of
باشه منتظر بوديم تو وقت سانديس خوردنت نظر بدي
محمد
Iran, Islamic Republic of
مسئولان برخورد قاطع کنند اینو بدونند که ملت حمایتشون میکنند
ضد فتنه گری
Iran, Islamic Republic of
محمد آقا منظور شما از تیتر اشتباه چیه ؟
بنظرم باید می نوشتند ، مشت آهنین علیه اصلاح طلبان داعشی و خود فروخته .
مرگ بر ممد چاخان خاتمی فتنه گر
فاطمه ثنا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان، من چند تا درويش مي شناسم كه افراد لاابالي هستند به نظرم دراويش فقط سياسي فكر مي كنند و هيچ عقيده اي به امام علي و ساير ائمه ندارند. اينها همان بهائيها هستند كه در نقاب دراويش فعاليتهاي زيرزميني مي كنند آن روز(88) به امام حسين توهين كردند و امروز به مادر ايشان.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا .به نظرم هستند مراکزی که از کثافت کاری هاوبی بندوباری های این فرقه چندش وکثیف به اندازه کافی فیلم ومدرک وعکس دارند باید الان رو کنند تا مردم فریب اون هارا نخورند.عرفان کاذب حلقه وری استارتی ها والان هم دراویش گناه آبادی همه سر نخشون به انگلیس ویهود می رسد.
Iran, Islamic Republic of
جوون مردم رو بیگناه اون جوری وحشیانه میکشن بعد دفاع هم ازشون میکنید؟ چه ظلمی بهسون شده که شب عید سع تا خانواده رو داغدار کردن؟ باید همچین از سوراخ موش هاشون بیارنشون بیرون دارشون بزنن. از مزگ نمیترسن؟ داعشی هم جهنم رو دوست داره. اینکه دلیل حق بودن نیست. سربازان معاویه هم در راه سیطان به درک واصل میشدن. اونا هم حق بودن؟
Iran, Islamic Republic of
دولت و اصلاح طالبان جواب بدهند
هموطن
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز
برخی ازاصلاحات امریکایی که نمی تونه جواب منو و شمارو بده . اینا هموشون سر سپرده اند. برای دوروز دنیا ...میفروشند چه برسه وطنشون
بگو مرگ بر اصلاحات امریکایی
بگو مرگ بر بی غیرتی بعضی از انقلابیونی که خوش دارند به وعده امریکایی ها
Iran, Islamic Republic of
امان از این توجیهات،یعنی چی این جانیا بدبخت بیچاره اند و مجبورند فقیرند و وظیفه دولته شرایط درست کنه یا نه...این توجیه گرا عقبه اونا و کار چاق کنند. بدبخت اون مسئولانی که گول این دلسوزیا رو می خورند و دم از رافت اسلامی و ... می زنند که باعث میشه صدباره انجام بدند و بر نظامم این مماشاتا بده
دلیران تنگستان
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی بدون اقتدار مثل شیر بی یال و کوپاله
Iran, Islamic Republic of
دراویش 5 تن از سربازن امنیتی ما را شهید کردند
باید 500نفر از این دراویش به جهنم بفرستیم تا بفهمند دیگر از این غلطها نکنند
Iran, Islamic Republic of
جالب تو این وضعیت مسئول تراز اول جمهوری اسلامی میگه همه درویشا بد نیستند بیشترشون خوبند!!! با شه بابا تو خوبی بسه واسه ما این انگلای کثافت و از خیابونا جمع کن خوبیشونم واسه خودتونو رفقای همپیالتون . زدن جونامونو شهید کردن. سلاح از مامورا میگیرید شما آدمید؟؟؟ بعد همه جور سلاح دست این اراذل!!!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم. هزاران مثبت.
...
Iran, Islamic Republic of
همانطور که یهود باید در روز معین خون یک کودک مسیحی را بریزد و قربانی کند این دراویش نجست هم به همین شکل انواع و اقسام نجاسات را به مقدسات میزنند تا به شیاطین تقرب بجویند حالا که حرف این موجودات کثیف که به دنبال بدنام کردن امام اول ما هستند آماده خوبه که تمام اسناد جنایات مخفیانه این قشر به اطلاع مردم هم برسد که فکر نکنند اینا مریدای اول آقای عالم علی علیه السلام هستند بلکه شیاطینی هستند برای کم رنگر کردن نام آقامون علی علیه السلام خدا لعنتشون کنه.
داداش نژاد
باحمایت کامل از انقلاب و رهبر عزیزاز وزارت اطلاعات مقتدروسپاه عزیزونیروی انتظامی مظلوم ولی قوی میخواهیم این گونه فرقه های پست وذاله را در نطفه خفه کرده تا گروههایی همچون داعش ملعون بوجود نیاید
Iran, Islamic Republic of
بکوبید این اشغالها رو وتارومار شان کنید این منحرفین را
وجدان
United Kingdom
قدرت و ثروت و رسانه دست شماست پس تا میتونید هر چقدر دلتون خواست تهمت ببندید به ناف دراویش ولی اینو بدونید که خدا جای حق نشسته و از باطن همه خبر داره و ظالم را رسوا میکنه.