سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱
رپرتاژ/

نمایندگی بوش، جنرال استیل ، فریجیدر و ایندزیت

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 592320
خرید لوازم خانگی یک کار حساس و مهم است.سوالات بسیاری در این باره وجود دارد که باید به آن ها پاسخ داد.همچنین مسائل زیادی در هنگام خرید لوازم خانگی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید.ما در این مقاله تعدادی از این نکات را برای شما رح داده ایم اما قبل از این میخواهیم 4 برند لوازم خانگی معتبر در جهان را بررسی اجمالی آنها کنیم.
وارد سایت مجموعه آی.پی امداد شوید و اطلاعات خود را در زمینه آموزش تعمیرات ، ارورها ، راهنمای خرید و دانستنیهای جذاب غنی نمایید .
فریجیدر ، جنرال استیل ، بوش و ایندزیت:
در این قسمت میخواهیم چهار برند لوکس لوازم خانگی ,برندهای مقرون به صرفه و برند های معتبر را با در نظر گرفتن نقاط مثبت و منفی آنها مورد بررسی قرار دهیم.
فریجیدر ، جنرال استیل ، بوش و ایندزیت چهار برند معتبر در زمینه لوازم خانگی . حتی میتوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، نمایندگی تعمیرات جنرال استیل ، نمایندگی تعمیرات بوش و نمایندگی تعمیرات ایندزیت را به عنوان بهترین نمایندگی های لوازم خانگی در ایران و جهان نام برد.
هنگامی که برای خرید لوازم خانگی آماده میشوید دو نوع دیدگاه خواهید داشت.اگر مشکلی در زمینه ی مالی نداشته باشید به لوکس بودن لوازم خانگی توجه میکنید اما اگر هزینه برای شما مهم باشد ناچار الویت شما مقرون به صرفه بودن است.خبر خوب این است فریجیدر ، جنرال استیل ، بوش و ایندزیت برند هایی هستند که لوازم خانگی لوکس را با قیمت های مناسب وارد بازار مینمایند در این صورت شما میتوانید لوازم خانگی بسیار شیک با هزینه ی مورد نظرتان را داشته باشید.این کاری است که حرفه ای ها انجام میدهند.
1.بهترین برند ارزان قیمت تولیدکننده یخچال و ساید بای ساید:
میتوان گفت این کامل ترین توصیف درباره ی جنرال استیل است شرکتی که در سال 1336 با نام تجاری جنرال استیل تولید انواع یخچال های خانگی را پس از انجام تحقیقات دامنه دار توسط مهندسینش آغاز نمود.نمایندگی جنرال استیل در تمام این سالها  تاکید بر طراحی زیبا و پایین ترین هزینه داشته است.
نقاط مثبت کمپانی جنرال استیل:میتوان گفت بالاترین عملکرد و کمترین بهترین ویژگی یخچال های جنرال استیل است.همین امر موجب کمتر شدن نیاز شما به تعمیرگاه مجاز جنرال استیل خواهد شد.
نقاط منفی کمپانی جنرال استیل:این شرکت در حوضه لوازم آشپزخانه فقط و به تولید یخچال و ساید بای ساید مشغول است و ازاین ویژگی میتوان به عنوان یک ویژگی منفی شرکت جنرال استیل یاد کرد.


2.یکی از شناخته شده ترین برند لوازم خانگی در دنیا:
قابل حدس است که این تعریفی کامل از برند بوش است احتمالا یکی از شناخته شده ترین نام های تجاری لوازم خانگی و همچنین نمایندگی بوش جزو معتبر ترین در صنعت امروز .نمایندگی مرکزی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد.امروز، Bosch یکی از بهترین مارک های لوکس ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. امروز بوش محصولاتی را به بازار عرضه می کند که با بهترین برند های دنیا از نظر کیفیت و با کمترین قیمت های لوازم خانگی از نظر هزینه در رقابت هستند همچنین تعمیرگاه مجاز بوش در هر جای جهان در حال تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان میباشند.
نقاط مثبت کمپانی بوش:در سال 1990 که در جهان متوجه لزوم حفاظت از محیط زیست شد در این زمینه استانداردهایی وضع کرده است و تا امروز افتخار بزرگ این برند تولید لوازم خانگی سازگار با محیط زیست بوده است.
نقاط منفی کمپانی بوش:این یک شرکت مدل های محدودی از یخچال فریزر را تولید میکند.نظر کاراشناسان این زمینه این است که بوش باید خودرا در زمینه یخچال فریرز و ساید بای ساید قوی تر سازد و تمکز زیادی را به طراحی و تولید یخچال اختصاص دهد.


3.تولید کننده لوازم خانگی لوکس و با کیفیت:
فریجیدر را باید اینگونه معرفی کرد.شرکتی که در سال 1913 شروع به فعالیت کرد و امروزه دارای استاندارد های ISO 9001 در مدیریت کیفیت ،ISO14001 در کیفیت محیط زیست و OHSAS18001 در ایمنی و بهداشت شغلی و همچنین استاندارد های ISO 10002 و ISO 10004 در اندازه گیری رضایت مشترایان میباشد. ادعای نمایندگی فریجیدر نسبت به اعتبارش در جهان، در اصل به دلیل یخچال های قابل رقابت بایخچال های تولیدی برندهای بزرگ دنیاست.
نقاط مثبت کمپانی فریجیدر:فریجیدر دارای پیشرفته ترین سیستم تبرید است.(تبريد عبارت است از جذب حرارت از یک سیال و دفع آن به سیال دیگر. در کلیه سیستمهای تبريد حفظ سرما مستلزم جذب حرارت از موادی با درجه حرارت کمتر و خارج کردن این حرارت به محیطی با درجه حرارت بالاتر می باشد.)همچنین جایزه این شرکت به دلیل رضایت مشتریان از خدمات خوب نمایندگی تعمیرات فریجیدر در هر کجای دنیا حاصل شده است.
نقاط منفی کمپانی فریجیدر:شاید بتوان گفت تمرکز بالیی که نمایندگی مرکزی فریجیدر بر تولید یخچال و ساید بای ساید های خود گذاشته است جزو معایب این شرکت است اما نمیتوان پشتیبانی خوب فریجیدر در سراسر جهان به مشتریانش را نادیده گرفت.


4.دومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان:
این عنوان و در واقع افتخاریست که به طور رسمی به کمپانی ایندزیت و همچنین نمایندگی تعمیرات ایندزیت در جهان داده شده است.شرکتی که در سال 1975 تاسیس گردید.
نقاط منفی کمپانی ایندزیت:این شرکت در طول سه دهه توانسته به عنوان دومین تولید کننده لوازم خانگی لوکس و مدرن  اروپا و پنجمین در جهان دست یابد که این امر نشان دهنده حرکت رو به جلو شرکت ایندزیت است که نقش نمایندگی های ایندزیت را در دستیابی به این مهم نباید نادیده گرفت.همچنین میتوان از سخت گیری نمایندگی مرکزی ایندزیت در اعطای امتیاز نمایندگی مجاز ایندزیت در هر جای جهان به عنوان ویژگی خوب این شرکت بزرگ یاد کرد.
نقاط منفی کمپانی ایندزیت:شرکت لوازم خانگی ایندزیت محصولات و لوازم تولیدی خود را تحت عنوان برندهای اصلی ایندزیت ،هات پوینت ، آریستون و شولتز به‌فروش می رساند.برخی منتقدان حوزه لوازم خانگی فروش لوازم تولیدی با چند نام تجاری را ویژگی خوبی برای شرکت ایندزیت نمیدانند اما نمیتوان به طور قطع گفت آیا این واقعا عیب به شمار می آید یا خیر.
رده انرژی فریجیدر ، جنرال استیل ، بوش و ایندزیت:
باید بدانید که همه ی محصولات تولیدی کمپانی های فریجیدر ، جنرال استیل ، بوش و ایندزیت دارای رده انرژی A,+A,++A,+++A میباشند. در زیر توضیحاتی برای آگاهی شما از رده های انرژی آورده ایم:
برچسب انرژی چیست؟
برچسب انرژی برای خرده فروشان و تولید کنندگان لوازم خانگی اجباری است. یک مثال از برچسب انرژی برای ماشین لباسشویی در زیر آمده است.
برچسب انرژی در قسمتی از دستگاه بسته به نوع آن و سازنده چسبانده شده است.
مقیاس رنگی بهره وری انرژی مشخص شده با سبز A نشان دهنده بهترین بهره وری انرژی و G بدترین است.
رده انرژی دستگاه به شما  امکان مقایسه آن با سایر وسایل را می دهد و با استفاده از همین امکان قدرت کنترل هزینه های دستگاه را نیز به شما میدهد.

 
7نکته در انتخاب و خرید لوازم خانگی:

لوازم خانگی را پس از خرید به دلیل قیمت بالا نمیتوان به راحتی و بدون ضرر مالی دور انداخت و تعویض کرد بنابراین باید مطمئن شوید که بهترین خرید را انجام میدهید.
1.اولین کاری که باید قبل از خرید لوازم خانگی انجام دهید مشورت با اطرافیان و اقوام است.همه ی ما در خانه هایمان لوازم خانگی با برند های متفاوت داریم.از آن ها در باره عملکرد لوازم خانگی مورد نظرتان سوال کنید اما توجه داسته باسید گاهی ویژگی مثبت از نظر یک شخص ویژگی مفیدی نیست بنابراین فقط گوش دهید و بعد همه ی نظرات را بررسی کنید.
2.نیاز های خود را به خوبی بشناسید.به عنوان مثال اگر عادت به شستن لباس ها چندین بار در هفته دارید باید بدانید که لباسشویی ای که وعده شستن 20 حوله سنگین به طور همزمان را به شما میدهد نه تنها نمیتواند برای شما مفید باشد بلکه باعث افزایش هزینه های شما و مصرف انرژی نیژ میشود.
3.به راحتی از مدل های جدید و به روز لوازم خانگی عبور نکنید درست است که لوازم خانگی جدید با تکنولوژی پیشرفته دارای هزینه ی بیشتری هستند اما در طولانی مدت به دلیل همین تکنولوژی ها از هزینه های شما و مصرف انرژی میکاهند علاو بر این کار شما را با دارا بودن برنامه های روز دنیا راحت تر میکنند.
4.بررسی کنید که لوازمخانگی که قصد خرید آ« را دارید در جایی که برای آن مشخص کرده اید به خوبی قرار گیرد .
5.تمرکز خود را در خرید لوازم خانگی بر زیبایی نگذارید.اطمینان حاصل کنید که خرید شما بر اساس عملکردو کارایی است ، نه صرفا زیبایی.
6.میتوان گفت بررسی کامل دستگاه در فروشگاه مهم ترین نکته در خرید لوازم خانگی است.توجه کنید که توضیحات فروشنده با دستگاهی به درباره آن به شما توضیح میدهد مطابقت داشته باشد.همه ی سوالات خود در باره دستگاه مورد نظرتان را از فروشنده بپرسید.از او بخواهید داخل دستگاه را به شما نشان وتوضیح دهد.
7.آیا میتوان به نمایندگی تعمیرات و لوازم جانبی اصل دستگاه به راحتی دست یافت؟این سوالی است که باید درهنگام خرید یک یخچال ,لباسشویی , اجاق گاز و ..... جدید از خود بپرسید تا در صورت نیاز به آن ها با مشکل مواجه نشوید.نکته ای دیگر در این زمینه توجه به هزینه ی تعمیرات برند مورد نظرتان است.تعمیرات اجتناب ناپذیر است آنها اتفاق می افتند و شما باید خودتان را برای آنها آماده کنید.در مورد هزینه های معمول رایج ترین تعمیرات به طور کامل تحقیق کنید تا در زمان نیاز این هزینه ها شما را اذیت نکنند.
 
 هدف از این مقاله آگاهی دادن به شما برای خریدی با دید باز بوده است.امیدواریم که این مهم حاصل شده باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جاوید
Iran, Islamic Republic of
نکات خیلی جالبی بودن. من خودم توی اندازه یخچالم به مشکل خوردم و مجبور شدم یه یخچال فریزر دیگه بگیرم که سر اونم خیلی داستان داشتیم.