سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

استارت ماشین آلمانی در گروه مرگ

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 590551
تیم فوتبال استقلال ایران فردا میهمان الریان قطر خواهد بود.
استارت ماشین آلمانی در گروه مرگ
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال استقلال ایران که توانسته دو بار به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست پیدا کند، از فردا کار خود را در گروه مرگ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد کرد و در قطر به میهمانی الریان می رود.
 
در گروه D لیگ قهرمانان‌استقلال قرار دارد. آبی‌پوشان باهدایت وینفرد شفر آلمانی باید در اولین دیدار خود از ساعت 18:40 در قطر به مصاف الریان بروند. استقلالِ شفر که در این دیدار فرشید اسماعیلی بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که در آخرین دیدارش در لیگ توانست با سه گل سپیدرود را شکست دهد تا با روحیه‌ای خوب به مصاف الریان برود.

الریانی‌ها که سابقه 6 رویارویی با استقلال را دارند در این دیدارها متحمل چهار شکست شدند و یک تساوی و یک پیروزی هم کسب کردند. آخرین دیدار این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2014 با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

الریان در رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان قطر با 35 امتیاز در رده سوم قرار دارد. این تیم در آخرین دیدارش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب السد شد تا با شکست به سراغ لیگ قهرمانان آسیا بیاید. هدایت الریان در حال حاضر در اختیار لادروپ است و بازیکنان باتجربه‌ای مانند رودریگو تاباتا و سباستین سوریا در این تیم توپ می‌زنند. قضاوت این دیدار برعهده داوران سریلانکایی است. در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان از ساعت 20:55 میزبان العین امارات است.

منبع:برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *