دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۸۲
خاتمی در دیدار انجمن اسلامی پزشکان:

سردمداران آمریکا عقل ندارند و باید در برابرشان بیدار باشیم/ از حمایت خود از روحانی پشیمان نیستیم/ کدام فرد ایرانی حاضر است به دوران شاه برگردد؟

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 589713
خاتمی با بیان اینکه انقلاب، ساده بوجود نیامد و دشمنان بزرگی داشت اظهار کرد: سردمداران آمریکا که عقل و تدبیر و فهم درست از دنیا ندارند، امروز خیلی صریح دشمنی خودشان را اعلام می‌کنند. ما باید در مقابل اینها بیدار باشیم. صحبت دفاع از یک حقیقت و حیثیت است و خون‌هایی است که در پای آن ریخته شده است
سردمداران آمریکا عقل ندارند و باید در برابرشان بیدار باشیم/ از حمایت خود از روحانی پشیمان نیستیم/ کدام فرد ایرانی حاضر است به دوران شاه برگردد؟
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد خاتمی، یکبار دیگر بر حمایت خود از حسن روحانی تاکید کرد و گفت:هیچگاه از حمایت خود از رییس‌جمهور پشیمان نیستیم .

به گزارش جهان نيوز، گزیده سخنان محمد خاتمی در دیدار انجمن اسلامی پزشکان به شرح ذیل است:

*انقلاب نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ایران است که با حضور همه‌ی مردم با همه‌ی گرایش ها، دین‌ها و مذاهب مختلف، با یک رهبری فرهمند و بیدار و دلیر رخ داد؛ البته رهبرها نیستند که انقلاب‌ها و تحولات را ایجاد می‌کنند بلکه زمان خاص و شرایط خاص خود را دارد. و رهبر شایسته با درک آن شرایط و و اقتضائات به‌درستی جامعه را هدایت می‌کند.

*خاتمی با انتقاد از به‌کار بردن صفت «معمار اصلاحات» از سوی یکی از حاضران توضیح داد: خیر! اصلاحات مثل یک ساختمان نیست که یک معمار داشته باشد و بعد هم یک عده بنّا بیایند، آن را بسازند. ما در متن جریان اصلاحات هستیم و هویت ما در ارتباط و نسبت با این جریان مشخص می‌شود.

*انقلاب اسلامی با وجود کاستیها و احیاناً اشتباهات –که هر کار بشری دارای اشتباه است- در مقایسه با انقلاب‌های دیگر کم هزینه‌تر و اخلاقی تر بوده است.

*وی با انتقاد از کسانی که مردم یکبار آنها را با انقلاب خود پس زده‌اند و حالا آمده‌اند و صحبت از عبور از انقلاب می‌کنند، پرسید: کدام فرد ایرانی است که دوباره حاضر باشد برگردد به دورانی که از آن گذر کرده است؟ دوران وابستگی به بیگانه، دوران حقارت، دورانی که انسان ارزشی به آن معنا نداشت.

*خاتمی با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات جریانی است که از جمهوری اسلامی دفاع می‌کند گفت: جمهوری یعنی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و تامین خیر عمومی که برجسته ترین خیر عمومی، عدالت است. جمهوری یعنی اینکه مردم ارباب کشور باشند و در تولید پیشرفته باشیم و در توزیع عادلانه رفتار کنیم و فاصله‌ی طبقات کم شود و از بین برود. اینها جمهوری است. ما این جمهوری را به این صورت قبول داریم. اسلامی هم که قبول داریم اسلامی است که با اینها سازگار است، نه تنها سازگار است بلکه مؤید اینهاست. ممکن است شما برداشتی هم از اسلام داشته باشید که هیچ ربطی با حق و حقوق مردم و آزادی‌های مردم نداشته باشد. اما آن اسلام اسلام انقلاب و اسلامی که مردم به آن دلبسته بودند، نیست.

*خاتمی با بیان اینکه انقلاب، ساده بوجود نیامد و دشمنان بزرگی داشت اظهار کرد: سردمداران آمریکا که عقل و تدبیر و فهم درست از دنیا ندارند، امروز خیلی صریح دشمنی خودشان را اعلام می‌کنند. ما باید در مقابل اینها بیدار باشیم. صحبت دفاع از یک حقیقت و حیثیت است و خون‌هایی است که در پای آن ریخته شده است.

*اصلاح‌طلبان اولین کسانی هستند که از تمامیت ارضی این سرزمین، از استقلال این سرزمین، از پیشرفت و از عدم دخالت بیگانه دفاع می‌کنند و به آن پایبند هستند. این پایبندی به معنی ندیدن مشکلات در این مملکت نیست بلکه می‌دانیم که مشکل ساختاری، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و بینشی داریم.

*وقتی سخن از تنش‌زدایی در سیاست خارجی مطرح شد به معنی کوتاه آمدن از اصول نبود بلکه ما در دنیایی هستیم که دیگران هم هستند و باید بتوانیم در عین حفظ اصول و مصلحت عمومی با دنیا تعامل کنیم.

*خاتمی با تاکید بر اینکه آنچه اصلاحات به لحاظ شرایط تاریخی دارد، می‌تواند مملکت و هویت و فرهنگ و مردم را حفظ کند، اظهار کرد: هیچ کس نمی‌خواهد امنیت و ثبات کشور از دست برود و مملکت به دست تصادف‌ها و توطئه‌ها رها شود.

*وی با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به گفت‌وگو دارد بیان کرد: تشکل‌ها و احزاب باید برای شکل‌گیری یک گفت‌وگوی ملی بسترسازی کنند تا دل‌ها بهم نزدیک شود و گفت‌وگو جای نفرت‌پراکنی از تریبون‌ها و دستگاه‌ها را بگیرد.

*وی در بخشی از سخنانش، وضعیت به ارث رسیده به دولت آقای روحانی را میراثی تلخ و سخت توصیف کرد. خاتمی با بیان اینکه هیچگاه از حمایت خود از رییس‌جمهور پشیمان نیستیم، این حمایت را به منزله بی‌توجهی به مطالبات مردم یا انتقادهای صحیح ندانست و تاکید کرد: برای ما در درجه اول نظر مردم مهم است و ما باید نماینده‌ی مطالبات آنها باشیم و البته جامعه را نیز توجیه کنیم و اگر واقعاً تبلیغاتی می‌شود که مردم را نگران و ناامید کند، باید مردم را آگاه کنیم تا درجریان باشند در هر حال مشکلات را ببینیم و برایش راه حل داشته باشیم چه آن مشکل در دولت باشد، چه قوه‌ی قضائیه و چه مجلس.

*اگر کل نظام ما از صدر تا ذیل، انتقاد را بپذیرند و گوش باز برای شنیدن حرف‌های مردم داشته باشند، هیچ نگرانی‌ای نخواهد بود و وضعیت اقتصادی کشور بهتر می‌شود و توطئه‌های بیگانگان برای ضربه زدن به کشور با انسجام مردم و اعتماد متقابل مردم و حاکمیت به یکدیگر، خنثی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام چطور شده سخنان خاتمی رو انتشار میدید
ابوذر غ
Iran, Islamic Republic of
دوستان اگر از کسی بدتان امد موقع دیدن چشم نبندید.
چون شما دوست ندارید او را ببینی ودیگران او را می بینند.
واگر از کسی هم خوشتان آمد انتظار نداشته باشید دیگران هم چنین باشند.
امــــــــــا :
شما در کشوری زندگی می کنید با اقوام و مذاهب گوناگون به نام ایران و فعلا این ایران دارای دو حزب سیاسی است.
که بنده طرفدار هیچکدامشان نیستم البته ببخشید !!!
حالا در این کشور انقلابی واسلامی که اکثریت هم مسلمانید رهبران احزابتان را با معیار های انقلاب و دین اسلام که چه می کنند قیاس کنید.
در اینجا تکلیف خاتمی ها مشخص می شود.
ولی بایکوت کردن یا نقد نکردن بنظر بنده اشتباه است.
البته منظورم این نیست کسی یا کسانی که با کفر هماهنگ شده و در کشور باشند تا در سر فرصت انقلاب را ساقط کنند. آزاد بگذارند.
United Arab Emirates
سخنانی کاملا متناقض برادر عریز ما با خاتمی هبچ پدر کشتگی نداریم بلکه چون این بابا در جریان فتنه ۸۸با آمریکا و انگلیس و اسراییل و عربستان سعودی برای سقوط نظام جمهوری اسلامی دست به یک شده بود ازش ناراحتیم امیدواریم جهان نیوز هم ناراحتی خوانندگانش را در نظر بگیرد
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی دارد . سخنان بدی هم نزده است. در ضمن تاکتیک اصلاح طلبان در چند سال اخیر یارگیری از اصول گرایان بوده است حالا چرا با مهندسی معکوس نباید مقابله به مثل کرد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
سید خندان !!!!!!!!
United States
سید خندان...
Iran, Islamic Republic of
این بازیشون برای برگشت به صحنه است.سایت جهان هم بیخودی شده بلندگوی این تمام شده ها.
United States
تموم نشده برادر تازه اولشه
Iran, Islamic Republic of
نباید بلندگوی اینها بشوید قضایای کوی دانشگاه و اعمال این افراد یادتان رفت؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا
واقعا چرا
مگر گوش به کلام رهبرتان نیستید
که می فرمود
باطل یموت بترک ذکره
قصدتان از نام بردن مکرر وی درسایتتان چیست ؟؟/
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
چرا خاتمی هیچگاه از اشتباه بزرگ خود و اطرافیانش در مورد فتنه 1378 و 1388 نمیگوید؟چرا خود گوش شنوا و چشم بینایی برای دیدن حقایق ندارد؟چرا باور نمیکند دشمنیهای لجوجانه امروز غرب و بخصوص آمریکا به خاطر پالسها و چراغ سبزیست که او و همپالگی هایش به سوروس و آمریکا دادند و بیشتر مشکلات امروز کشور نتیجه تفکرات خاص او واصلاح طلبان است
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
چرند ميگى يزدى زاده ! به جاى اين چرت و پرت نويسى ها بهتر نيست از اين آدم بيهوده باف و زبون دراز بخواهيد تا مدرك اين خزعبلاتى كه عليه خاتمى و اصلاحات ميبافه به هم منتشر كنه ؟!
Iran, Islamic Republic of
اگه چشم و گوش داری یه جستجوی ساده در اینترنت اسناد داخلی و خارجی رو بهت میده
Iran, Islamic Republic of
هروقت خاتمی به اشتباهات خودش در فتنه 88 و تماس مخفی با جان سروس و آمریکا برای ضربه زدن به ایران توبه کرد آنوقت میتواند این حرفهای قشنگ و مردم فریب بزند
Iran, Islamic Republic of
شرط توبه از قول امیرمومنان جبران گذشته است به نظر شما این منافق می تواند گذشته کثیقش را جبران کند
حمید
Iran, Islamic Republic of
همه مشکلات کشور از تفکرات غربگرایانه او و اصلاح طلبان غربزده است حالا به غرب حمله میکند و میگوید همه بایست انتقاد پذیر باشند
Europe
آقای خاتمی یکی از بزرگان اصلاحات است . امیدوارم همچنانی که رسانه های اصول گرایی چون جهان نیوز ، اخبار و نقطه نظرات ایشان را ، چند وقتی است ، پوشش می دهند ، این محدویت ، برای رسانه های اصلاح طلب هم برداشته شود تا آنها هم بتوانند از ظرفیت بزرگ جناب خاتمی استفاده کنند .
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایشان را با اولین اصلاح طلب اسلام که آیات قرآن را تفسیر به رای کرد و به پیامبر اعظم(ص) العیاذ بالله نسبت هذیان داد محشور گرداند
Iran, Islamic Republic of
این حرفها مزخرف است و هیچ سندیتی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
اره راست میگی مزخرفه! دلت رو اینطوری خوش کن! ولی برو حقیقت رو با چشم خودت ببین.
Iran, Islamic Republic of
همه انتقادها بایست از خاتمی بشود که وقتی رئیس جمهور شدتخریب دولت قبلی توسط یاران او به شدت آغاز شد و او در تائید این تخریبها سکوت کرد و جامعه رو دوقطبی کرد و سنت تخریب رقیب را بنا گذاشت( دو دستگی امروز به خاطر کارهای خاتمیه)
Iran, Islamic Republic of
جهان لطفا اولین سخنرانی خاتمی در زمان ریاست جمهوریش رو منتشر کن تا مردم بخصوص جوانها با مقایسه این حرفها و اونسخنرانی چهره واقعی این غربزده فریبکار را بیشتر بشناسند
Iran, Islamic Republic of
کسی که در جمع خواص اصلاحات صریحا میگه در انتخابات 88 تقلب نشده ولی حاظر نشد در زمان فتنه این رو صریحا اعلام کنه و اون فتنه بیشتر از 8 ماه چه خسارتهای بزرگ حیثیتی و اجتماعی و .... به نظام زدحالا میتونه بدون عذر خواهی از مردم ونظام این حرفهای فریبنده رو بزنه و فکر میکنه ما او رو نشناختیم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
كجا گفته تقلب نشده ؟! از خدا بترس ! ...
United States
حد اقل یه سند ارائه بدین از حرفهای خاتمی در باره انتخابات
شريف
Iran, Islamic Republic of
خوب الكي الكي، اخبار باغي انقلاب رو پوشش مي‌دهيدها....
خودشون اينقدر حواسشون به اين يارو نيست.....
Iran, Islamic Republic of
افکار باقی انقلاب باید هم پوشش داده شود
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز برا نظام شاخ وشونه میکشید و راهپیمایی درست میکرد و فتنه میساخت و ابطحی را گذاشته بود فرمانده گردان براندازی « اونجا جمع شید برید تو فلان خیابون بعد فلانجا و...... فلان کنید و.......» حالا از مقابله با نظام برگشته؟ به شعور مردم توهین میکنه؟ خیال کرده فتنه های سالهای78 و 88 یادمون رفته؟؟؟!!!!!!
خیال کرده خونهای به ناحق ریخته شده عزیزامون و خسارتها به کشور رو یادمون میره؟؟؟!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این انگها به سید نمی چسبه
کسی که تو قلب و امید ملت جا داره
حالا چرا داغ می کنین برا امتحان بزارین ببینیم سید کی رو واسه ۱۴۰۰ میگه بعد میزان محبوبیت یک شخص رو ببینید
ما پشت سر رهبری و در کنار اصلاحات خواهیم ماند
درود به رهبری عزیز فهیم و درجه یکمون وهمچنین سید بزرگوارمون
بااو محشور شوی
شريف
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل برادر دو محبوب در يك دل نمي‌گنجند....
نمي‌تواني هم رهبري را عزيز بنامي و هم خاتمي را محبوب.... از نظر رهبري، خاتمي بايد توبه كند....
او باغي انقلاب است. او مطرود از طرف رهبري است، تا موقعي كه توبه نكرده و حقايق سال 88 و سال‌هاي قبل آن را براي مردم فريب خورده توضيح نداده است.
لذا خواهشاً شعار الكي نديد... اگر دغدغه‌هاي رهبري عزيز براي كسي مهم باشد، حتماً خاتمي را بخاطر رفتارش نخواهد بخشيد....
Iran, Islamic Republic of
این شمایین که با خاتمی مشکل دارین رهبری هیچ مشکلی با ایشون نداره و اتفاقا با تک صدایی مخالف هستند
دو محبوب در دل می گنجند همینطور که ۱۴ معصوم با هم در دلمون گنجیده اند
سید متعلق به ملت ایرانه
درود بهش
انشالله ۱۴۰۰ باز به دیدنش می اییم
شريف
Iran, Islamic Republic of
14 معصوم با هم..... عزيز دل برادر گروه خونت به اين حرفها نمي‌خوره....
Switzerland
راست می گی فقط گروه خون تو و دوستانت می خوره میگی نه برو آزمایشگاه پاستور آزمایش بده
Iran, Islamic Republic of
خاتمی قبل از هرحرفی بایست در پیشگاه خدا توبه کند و ازهمه مردم ایران بخصوص آنهایی را که فریب داده و رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا عذر خواهی کند بعد به خودش حق بدهد در باره نظام اسلامی ایران صحبت کند
Iran, Islamic Republic of
ایشون با رهبری اختلافی ندارند شما دارید
Iran, Islamic Republic of
اگه نداره بره دست رهبری را ببوسه وازآقا به خاطر گذشته سیاهش بطور علنی عذرخواهی کنه
Iran, Islamic Republic of
ببوسه ؟! پناه بر خدا ! مگه شده محموت ؟! تازه بار دوم هم كه دبه كرد و از زيرش دررفت !
Iran, Islamic Republic of
من که در زمان انقلاب 57 13 سالم بود و در سال 60 نیز به عنوان بسیجی داوطلب در جبهه حضور داشتم .
Iran, Islamic Republic of
سیدِ جدکمرزده
حضرت آلو اول برو وامهایی که از بیگانگان ستانده‌ای پس بده، بعد هرزه‌های روشنفکری که به جان این فرهنگ انداخته‌ای، درون قفس به مردم تحویل بده، از فتنه‌هایی که باد زده‌ای و الو گرفته در محضر مردم غلط کردم و در پیشگاه الهی عذرخواهی کن تا راجع به بقیه حرفهایت پاسخ بشنوی.
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز اين خزعبلات چيه منتشر ميكنى ؟! ببين اين كاربر ... چطور به عزيز دل ملت توهين ميكنه آخه يه ذره شعور و انسانيت بد نيست
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز عزيز ، خبري شده يا قراره بشه ؟!!
لطفا مخاطب رو در خصوص اين خط خبري و تحليلي كه چند وقته روش كار ميكنيد توجيه كنيد .
حسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام سایت جهان قربونت برم. فتنه گر واقعی احمدی نژاد و دارودسته اش هستند درود بر سید محبوب القلوب و ممنوع القلوب خاتمی عزیز. درود بر سایت جهان هزاران درود
Iran, Islamic Republic of
صلاح‌طلبان اولین کسانی هستند که از تمامیت ارضی این سرزمین، از استقلال این سرزمین، از پیشرفت و از عدم دخالت بیگانه دفاع می‌کنند و به آن پایبند هستند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جل الخالق یعنی حججی ها و شهدای مدافع حرم و مرزبان ها همگی اصلاح طلب بودند؟؟
Switzerland
نه حتما اونا اصولگرا بودن یا پایداری چی بودند یا دارو دسته فرقه زنبیلیه.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی فکرمیکنه باتظاهربه طرفداری ازنظام میتواندلکه ننگ براندازی راپاک کندمطمئن باشیداگرهمین اقادوباره قدرت بگیره اولین کاری که میکنه میشه اپوزسیون نظام رهبرعزیزمان سعی درجذب حداکثری دارداماچراخاتمی راجذب نمیکندنشان ازعمق فاجعه تفکرخاتمی وهمدستی بادشمنان این ملت داردکه بوی خیانت میدهد
Iran, Islamic Republic of
تو سایت خودتونم میبینی که محبوبیتش چقدره به احترام سید و محبوبیتش می تونین کلاهتونو از سرتون بردارین یا به لجاجتتون ادامه بدین فرقی نمی کنه
در هر حال اکثریت برای اقلیت تکلیف رو مشخص می کنه
این یعنی دموکراسی
هومن
Iran, Islamic Republic of
شما جهانی ها چرا خاتمی را تیتریک می کنید؟
آیا به او علاقه ای دارید؟ آیا او برای شما اهمیت دارد؟
خاتمی و دارودسته اش اکنون همان کاری را می کنند که در زمان حاکمیتشان با استفاده از روی کار آمدن جرج بوش کردند، یعنی با خطر آمریکا خطر آمریکا کردن، ملت ایران را تسلیم آمریکا کردن! منظو این ها از اتحاد ملی، منظورش روی کار آمدن افراد غربگراتر است! یعنی روی کار آمدن دار و دسته ی خودشان!
دار و دسته ی خاتمی بازهم می خواهند نامهع ی جام زهر بنویسند.
این روحیه ی ضد آمریکایی خاتمی زمان اوباما کجا بود که به طور موثری صنعت هسته ای ایران را عقیم کرد؟
آقای خاتمی! آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد، البته اگر امثال شما در حمایت از او سطل آشغال آتش نزنید ...
هوتن
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در قلب ملت جا دارد و باید هم تیتر شود
Iran, Islamic Republic of
لطفا از قول ملت حرف نزن من به عنوان یکی از همان ملت ازش متنفرم بیزارم اون یک منافق حیله گره
فنته گر منافق هر روز برای پیشبرد کار خویش از دری وارد میشود وبیانی دارد قلم فرسایی میکند ولی از پشت خنجر میزند این طبیعت ذاتی ریا کاران منافق است
Iran, Islamic Republic of
خاك عالم بر سر اون جماعت بيشعورى كه چشم ندارند اين انسان بزرگ و با شرافت رو ببيننند
Iran, Islamic Republic of
البته از طرفدارهای این منافق بیش از این انتظار نمیره آدمهای تند روی بی ادب که با فحاشی سعی می کنند فرافکنی کنند و واقعت را وارونه جلوه بدند
saeid
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان چه شده که به هردری داری میزنی یعنی اینقدرازدکتراحمدی نژادمیترسی که به باغی پناه بردی //ترس برادرمرگه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز، اگر خاتمی جزو سران فتنه گرند حالا برای ماست مالی کردن دو تا کلمه در راستای منافع حزبشان و تحقیر امریکا به حب خودشان دو کلمه حرف زده که تیتر کردن نداره؟ یعنی خاتمی خوب شده؟ فکرش عوض شده؟ از چه مصلحتی که تا دیروز سانسور می کردید به یک باره خوب شدن یا حرفهای خوب می زنند؟
محمد خیدری
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده از سایت جهان نیوز و شخص اقای زاکانی به خاطر توجه ویژه به سید مظلوم تشکر میکنم .
پیرو خط امام و رهبری
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمد خاتمی یکی از میهن دوستان و مظلومان تاریخ است و تنها رئیس جمهور بعد از انقلاب است که در زمان ریاست ایشان هم کشور و هم ملت در آرامش کامل بودند از هر نظر
Iran, Islamic Republic of
دکترا را همون وقت گرفتن؟ ایشون مدرک لیسانس فلسفه از دانشگاه اصفهان داشتند که
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران در زمان او آرامش بی سابقه ای را تجربه کرد. رخ دادن قتل های زنجیره ای به دست دوستان افراطی اش، وقوع فتنه ی ۷۸ با مدیریت وزارت کشورش، و بحران سال ۸۲ مجلس ششم به دست نمایندگان پشتیبانش ، مصداق بارز این آرامش بود. نامه ی جام زهر به رهبری، نامه ی ذلیلانه و تعجب برانگیز شش ژوئن ۲۰۰۳ به وزارت خارجه ی آمریکا، دعوای مسخره ی توسعه ی سیاسی - توسعه ی اقتصادی وی با هاشمی، شکستن هیمنه ی وزارت اطلاعات و حمله ی خمپاره ای منافقین به مرکزیت وزارت اطلاعات در تهران در پی حذف نیروهای قوی اطلاعاتی از این وزارت، هم مرز شدن ایران با نیروی زمینی آمریکا در منطقه و ایجاد تهدید نظامی آمریکایی بر علیه ایران، از دیگر مصادیق آرامش بخش مردم ایران در زمان خاتمی بود. او این مسیر آرامش پس ار ریاست او هم ادامه داد تا به نبرد اصلاحات با سطل آشغال ها و فتنه ی ۸۸ منجر شد.
Iran, Islamic Republic of
همه اين كثافت كاريهائى كه اسم بردى به مدد برادران اصول گرا و افراطى- جماعت انصار ، پايدارى چى هاى غارتگر و و و - كه چشم ديدن خاتمى رو نداشتند انجام شد
Iran, Islamic Republic of
2050 مثل این که حالت خیلی خرابه سیستمات هم از کار افتادن
برو فکری به حال سیستمت بکن
چیزی که تو نوشتی تایید غیر مستقیم صحبت 2033 هست!
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار باشه در انتخاباتهای اتی اقای خاتمی شرکت کنن و تایید صلاحیت بشن با رای بسیاری بالایی دوباره رییس جمهور میشن.
Iran, Islamic Republic of
قطعا
Iran, Islamic Republic of
ما باید در عمل اثبات کنیم که اصلاحگریم حرفای شیک و اتو کشیده مشکلات رو حل نمی کنه. شماها اگر پنچاه در صد از حرفهای رهبر را صادقانه گوش بدید مشکلات کشور به مراتب کاهش پیدا می کنه اما همه فقط حرف میزنند
به شما بی بصیرتها مربوط نیست
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی غلط کردید که سخنرانی این ملعون یاغی رو روی سایتتون گذاشتید
این کارتون در واقع مرده رو از قبر بیرون کشیدنه
شما با این کارتون دارید به این بی همه چیز حیات مجدد میدید
نگاه به این تیتر به ظاهر انقلابی خودتون بندازید ببینید اصلا هیچ سنخیتی با این بابا داره؟ دیگه از این غلطهای اضافی نکنید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی امید و امال ارزوهای یک ملت هست لطفا توهین نکنید
اسم خاتمی یعنی تضمین حداقل. ۱۰تا ۱۵ میلیون رای برای هر نفر
اونوقت حرص دلتو خالی می کنی ؟؟؟
هر چی فحش بیشتر بدین ۱۴۰۰ مشت مردم محکمتره این حرفمو اویزه گوشت کن
درود بر رهبرم ایت الله خامنه ای با بصیرت و همیشه ارام
و درود بر سیدمون که دلمون واسه چهره نازنینش تنگ شده
درود به هر دو شون
رهبر اگه مثله شما فکر می کرد مملکتتو افراط و تحجر بر میداشت الحمدالله که رهبر بسیار بزرگوار و فرزانه هست
Switzerland
چطوری با بصیرت. مردیم از این همه بصیرتتون که ۸ سال طول کشید تا بفهمید اون معجزه هزاره کی بود. با بصیرت ایول داری
محمد
Iran, Islamic Republic of
ادبیات یک نفر انقلابی !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سلام، ما همه برداریم،،با همیم تا آخر هم این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ میکنیم
امید
Iran, Islamic Republic of
مارا هر که از دست شماها چه چپ چه را ست چه اعتدال ....نجات دهد راضی هستیم
Iran, Islamic Republic of
...غلط کرده حرف زده
United States
جناب خان هیچکس نمیخواد بدوران شاه برگردد ولی تو و بقیه دار و دسته فتنگرت بدتان نمیاد خودتون شاه باشید.
مهماندار
United Kingdom
اقای خاتمی از اون 1 میلیارد دلاری که از ال سعود گرفتی برای براندازی چه خبر
Iran, Islamic Republic of
کار این اصلاح طلبها جنگ روانی و فریب رسانه ای مردم است و با سیاست یکی به نعل و یکی به میخ یک عده مردم عوام را فریب می دهند و مخفیانه به خیانتشون به اسلام و ایران می پردازند این حرفهای خاتمی هم دور خیز برای فریب مردم برای انتخابات بعدی
در دام این حرفهای خوش رنگ و لعاب نیفتیم
Iran, Islamic Republic of
برادان محترم ملاحظه بفرمائید و از روی احساس و انفعال عکس العمل نشان ندهیم . مهمترین مشکل جناب اقای خاتمی و سران اصلاحات که رسما و علنا خودشان را لیبرال و متکی به اردوگاه فکری غرب میدانند و خواهان توسعه فرهنگ و اقتصاد و جامعه به شکل غربی هستند و انقلاب را اشتباه و خطا میدانند و دهها خطا و خطیئه اشکار و روشن اعتقادی و سیاسی که از اظهار نظر ان ابائی ندارند انحراف از اندیشه های محکم امام ره و مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی و تشیع است . برای اثبات این مدعا کافی است به اظهار نظر و اندیشه های اعتقادی و سیاسی سران و بزرگان و حلقه های انان مثل اقایان سید محمد خاتمی و سعید حجاریان و محمود سریع القلم و تاجیک و عبدالکریم سروش و بهزاد نبوی و اکبر گنجی و عماد باقی و هاشم اغاجاری و محسن ارمین و.مصطفی ملکیان و مصطفی محقق داماد و..... مراجعه شود . افکار و اندیشه های اینان و بعضی پشتیبانی بانی کنندگان روحانی انان مثل حجه الاسلام اقای محمد سروش و ... با اندیشه ها وفقه سیاسی و حکومتی امام ره . در تعارض و مخالفت اشکار است . گروه زیادی از اینان اصلا قائل به تئوری اسلام منهای حکومت و سیاست اند . و به اصلا قا ئل به حیات اجتماعی و سیاسی برای اسلام نیستند . بلکه به تئو ریهای سیاسی و اجتمتعی غرب معتقدند . از این نظر صرفا حرف از امام ره و رهبری و انقلاب زدن کافی نیست اینان با امام ره و انقلاب مشکل مبنایی و اندیشه ای دارند درست مثل نهضت ازادی و انجمن حجتیه و...البته منظور ما نداشتن اندیشه نیست هرکسی مسئول اندیشه خودش است و هر کسی البته با اندیشه هایش ساخته شده و محشور میگردد. اما مسئله ایجاد تحریف و انحراف در اندیشه امام و انقلاب و بکار گرفتن این اندیشه ها برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی است .
موجک
Iran, Islamic Republic of
از فتنه 88 هم پشیمان نیستید. یه حرفی بزن که در پیشگاه الهی بتونی ازش دفاع کنی. مردم که علم غیب ندارند زود گول می خورند. آدم خالص رفتارش اینطور نیست. این واکنشها ، قبیله ایست. توبه از فتنه بعد بازگشت به جامعه.
احمد
Iran, Islamic Republic of
ایرانیان حاضر نیستن ولی عده ای وطن فروش سعی می کنند مردم را به آن روزها برگردانند
Iran, Islamic Republic of
این منافق فتنه گر مگه حصر نیست داره خون جوانهای انقلابی با غیرت را به جوش میاره چرا قوه قضاییه توضیح نمیده که چرا خاتمی اینجور برای خودش داره ول می گرده
محمد
Iran, Islamic Republic of
آیاعملکرد آقای روحانی تاکنون از نظر آقای خاتمی ظاهرا خوب و درست است ?????????