دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب: 589011
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال آینده حقوق بازنشستگان حداقل ١٠درصد افزايش خواهد داشت.
آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب با حضور در اخبار 21 شبکه یک سیما اظهار کرد: 4 سال است که افزایش حقوق بازنشستگان را دنبال کردیم و سعی می‌کنیم امسال افزایش حقوق بازنشستگان داشته باشیم.

وی افزود:برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال 97 منتظر تصویب بودجه هستیم.

وزیر کار با بیان اینکه 2200 میلیارد تومان بودجه برای صندوق بازنشستگان غیر لشگری در نظر گفته می‌شود، گفت: برای سقف حقوق بازنشستگان که 3/5 میلیون  تومان در نظر  گرفته ایم و حداکثر ١٠ درصد افزایش  حقوق خواهیم داشت و از کف حقوق 10 درصد به علاوه n. درصد به حقوق‌ها افزوده می‌شود.

ربیعی گفت:سیاست ما افزایش پلکانی از کف حقوق است و بطور مثال افرادی که حقوق یک میلیونی دارند حدود ٢٠ درصد افزایش حقوق خواهند داشت و تا به حقوق 3/5 میلیونی‌  برسیم .

وی گفت: به زودی بیمه تکمیلی بازنشستگی برای بازنشستگان در نظر گرفته می شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
وضعیت معیشتی بازنشستگان کشوری درخور تامل و توجه است .اگر حتی همان سیستم پلکانی حقوق اجرائی گردد ،وضع تغییر خواهد کرد اما با سیستم قطره چکانی وضع اسفبار است .اینکه ابتدا برای جلب نظر مردم دفاع از حقوق بازنشستگان شعار اول انتخاباتی آقایان باشد و پس از آن این اقشارمتوسط و کم درآمد را در مقابله با غول گرانی تنها رها می کنند ،انصاف نیست. حد اقل بیست درصد افزایش حق بازنشستگان است .
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است وقتی من که شاغل هستم وخیلی از همکاران هم مثل من از سال 74 عضو صندوق ذخیره بودیم وبعد از 22 سال که ازحقوق ما کسر کردن 500 میلیارد به جیب زدن ورفتن کی جواب گو بود که الان که همه به فکر حسابهای خارج خود هستن جواب بدن موفق باشید.