دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۹
۴۸۷
صفار هرندی طی سخنانی در شهرستان بهارستان:

با احمدی نژاد همکلاس بودم، او فکر می کند همه سفره انقلاب برای اوست/ تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست نیستند

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 588652
زمانی که فتنه ۸۸ آغاز شد مقام معظم رهبری میرحسین موسوی را فرا خواند و به او تاکید کرد که شما که از جنس انقلاب هستید این کارها از شما بعید است که اردوکشی خیابانی به راه بیندازید
با احمدی نژاد همکلاس بودم، او فکر می کند همه سفره انقلاب برای اوست/ تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست نیستند
گروه سیاسی جهان نيوز: محمدرضا صفارهرندی شامگاه یکشنبه در برنامه‌ای با عنوان «پیشرفت و عدالت در ۴۰ سالگی» که در مسجد علی ابن ابیطالب شهر بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: آن روزهایی که امام (ره) در مدرسه رفاه و بعد در مدرسه علوی مستقر شدند، اتفاقات بسیار قشنگی در حال رخ دادن بود. بخش قابل توجهی از مردم برای دیدن امام (ره) به این مدرسه می‌آمدند به طوری که امام (ره) تنها می‌توانستند برای آنها دستی تکان دهند و فرصت سخنرانی برای آنها نداشتند. مردم در آن روزها حماسه‌های زیادی آفریدند که جای ستایش دارد.

به گزارش جهان نيوز، وی به جایگاه شهر اصفهان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: این افتخار برای اصفهان همیشه باقی می‌ماند که اولین شهری بود که حکومت نظامی در آن برقرار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در آن زمان که مردم برای دیدن امام (ره) به مدرسه علوی می‌رفتند، ازدحام جمعیت مثال‌زدنی بود. ازدحام در حیاط مدرسه علوی به قدری می‌شد که برخی آسیب جسمی می‌دیدند و حتی کسانی هم در اثر ازدحام جان خود را از دست دادند. مشخص بود که این جمعیت انبوه که هر روز از سراسر ایران برای دیدن امام (ره) می‌آیند نیاز به رسیدگی و غذا داشتند به همین دلیل از نقاط مختلف ایران تدارکات لازم برای پذیرایی جمعیت می‌رسید و کمیته استقبال این کمک‌ها را سازماندهی می‌کرد.

صفار هرندی با بیان اینکه البته کسان دیگری به دیدن امام (ره) می‌آمدند که خط و مشی حزب‌اللهی نداشتند، گفت: برای مثال چریک‌های فدایی خلق به دیدن امام (ره) آمدند اما به آنها گفته شد که امام فعلا فرصت دیدن شما را ندارند. آنها اصرار کردند که با امام حرف داریم. کمیته استقبال حرف‌های آنان را شنید و چریک‌های فدایی خلق مدعی بودند که چون ما سوابق مبارزاتی زیادی داریم و بسیاری از افرادمان در زندان کشته شدند پس ما هم سهمی در انقلاب داریم و این سوال را مطرح کردند که سهم ما در حکومت آینده چیست؟ به آنان پاسخ داده شد که هنوز هیچ حکومتی برپا نشده است بنابراین تقاضای سهم‌خواهی درست نیست. به همین دلیل آنان حس کردند که جایشان در آن مکان نیست و دنبال کار خود رفتند.

وی تصریح کرد: کسان دیگری هم به دیدن امام (ره) در آن روزها آمدند مانند دکتر شایگان که وزیر دولت مصدق بود و مدت زیادی بود که در خارج از کشور زندگی می‌کرد. البته شایگان سوابق خوبی داشت و از خارج به ایران آمد تا با امام (ره) دیدار کند. امام راحل هم ایشان را تحویل گرفتند و شایگان درخواست خود را با امام اینگونه مطرح کرد که وقتی حکومت شاه سرنگون شود شما ظاهرا می‌خواهید یک حکومت جمهوری تاسیس کنید. بسیاری از افراد معتقدند که بنده باید رئیس‌جمهور حکومت جدید باشم اما امام (ره) با خنده و با رویی خوش به ایشان پاسخ دادند که آقای شایگان از سن و سال من و شما گذشته و باید افرادی سر کار بیایند که جوان باشند و بتوانند دنبال کارها بروند.

وی افزود: وقتی دکتر شایگان فهمید که نمی‌تواند سهم‌خواهی کند به خارج بازگشت. بنابراین برخی افراد برای سهم‌خواهی در آن روزها به دیدن امام (ره) می‌آمدند اما مردم فقط به عشق دیدار امام (ره) و نه برای سهم‌خواهی به دیدار ایشان در مدرسه علوی می‌آمدند.

صفار هرندی با بیان اینکه در این ۴۰ سال خدمات زیادی در کشور شده است، گفت: انقلاب در ۴۰ سالگی خود به واسطه خون شهدا به مرز بالندگی رسیده است و امام (ره) همیشه می‌فرمودند که ما برای انقلاب چه کرده‌ایم؟

بر پایه گزارش ایسنا، وزیر ارشاد دولت نهم گفت: از همان ابتدای انقلاب عده‌ای شرور، کام مردم را تلخ کردند و در نقاط مختلف کشور به پادگان‌ها و مکان‌های مختلف حملات مسلحانه انجام دادند. مردم هر جا که حادثه‌ای در کمین انقلاب بود سینه سپر کردند بدون آنکه بخواهند سهم‌خواهی از انقلاب کنند اما متاسفانه برخی از عناصر راه را گم کردند و از انقلاب سهم‌خواهی کردند. بنابراین از همان زمانی که از انقلاب سهم‌خواهی کردند راهشان از انقلاب جدا شد.

وی با بیان اینکه برخی نامه هتاکانه به رهبری می‌نویسند، گفت: این افراد تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست یا پست خاص نیستند و کسان دیگری بر روی صندلی ریاست نشسته‌اند.

صفار هرندی تصریح کرد: زمانی فردی رئیس بنیاد شهید شد و حال امروز نامه به رهبری نوشته و ادعا کرده که در زمان انتخابات که دولت اصلاحات سر کار بود باید نام بنده از صندوق بیرون می‌آمد در حالی که رفقای خود همین شخص مجری برگزاری انتخابات بوده‌اند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای رفیق انقلاب بودند و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردند، گفت: بنده با این فرد در دوران دانشجویی هم‌کلاس بوده‌ام. حال او از انقلاب سهم‌خواهی می‌کند و فکر می‌کند همه سفره برای اوست. در حالی که فکر نمی‌کند زمانی رئیس‌جمهور مملکت بوده و همه چیز در دستان خودش بوده است پس چرا پلنگ‌صفتی می‌کند. پلنگ‌صفت‌ها همه دارایی‌های خود را به باد می‌دهند چراکه نمی‌توانند ببینند کسی بالاتر از خودشان نشسته است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: بنی‌صدر هم نادانی کرد و قدر مقام خود را که از برکت انقلاب به دست آورده بود، ندانست. او هم نتوانست تحمل کند که فرد دوم مملکت باشد و حتی برای امام (ره) شاخ و شانه می‌کشید که طرفداران ما اگر به خیابان بیایند بیشتر از طرفداران امام خمینی هستند.

وی گفت: این افراد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسند چه مقصودی دارند؟ اگر واقعا دلسوز هستند چرا نامه‌شان قبل از اینکه به بیت رهبری برسد سر از رسانه‌های بیگانه درمی‌آورد؟ چرا این فرد که برای رهبری نامه سرگشاده می‌نویسد دوره زعامت امام (ره) را به رخ مقام معظم رهبری می‌کشد؟ یکی از رفقای همین فرد جوابش را داد و گفت رهبری مو به مو کارهای امام (ره) را تکرار می‌کند و راه رهبری همان راه امام است.

وزیر سابق ارشاد گفت: جالب است که سودای جاه و مقام در ۸۰ سالگی هم برخی افراد را رها نمی‌کند. ای کاش این افراد از مردم کوچه و بازار درس مروت و وفاداری را فرا می‌گرفتند. مردم کوچه و بازار وفادار انقلاب هستند هرچند که همه می‌دانیم مشکلات زیادی وجود دارد که محصول بی‌عملی برخی از مسئولان است اما همین مردم آنجایی که احساس می‌کنند نظام در خطر است همه یکپارچه می‌شوند و حتی منتقدان نیز در روز ۲۲ بهمن به صحنه می‌آیند.

صفار هرندی در خصوص وقایع اخیر نیز گفت: اغتشاش‌های اخیر خیلی زودتر از وقایع قبلی جمع شد. برای مثال فتنه ۸۸، هشت ماه به طول انجامید اما اتفاقات اخیر ظرف ۱۰ روز فروکش کرد. این مردم متدین هستند و راه خود را از اغتشاشگران که مسجد را آتش می‌زنند، جدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در سال ۸۸ به میرحسین موسوی نصایح زیادی کرد، گفت: زمانی که فتنه ۸۸ آغاز شد مقام معظم رهبری میرحسین موسوی را فرا خواند و به او تاکید کرد که شما که از جنس انقلاب هستید این کارها از شما بعید است که اردوکشی خیابانی به راه بیندازید چراکه اگر کسانی معترض هستند باید از مجاری قانونی مانند شورای نگهبان اقدام کنند. ممکن است شما اردوکشی خیابانی به راه بیندازید اما کسان دیگری سوار کار می‌شوند و آن وقت اوضاع از دست شما خارج می‌شود. اما میرحسین موسوی گوش نکرد و مدعی بود که مردم احساس می‌کنند صدایشان شنیده نمی‌شود به همین دلیل به خیابان‌ها می‌آیند.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم که باید انتقادها به مسئولان گفته شود اما از راه درست. مردم وقتی دیدند که یک عده فریب‌خورده در وقایع اخیر به صحنه آمده‌اند صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
https://jahannews.com/vdcbswbs5rhbw0p.uiur.html
jahannews.com/vdcbswbs5rhbw0p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای صفار هرندی فقط در اخر میگویند باید صدای مردم به گوش مسولین برسد اما از راه درست خب پدر من شما بگو راه درست ان چیست که مردم با باتون و لگد و دستگیری مواجه نشوند وقتی خود رییس جمهور نمیتواند صدایش را به مسولینی که هر روز انها را میبیند برساند و میرود و بسط نشینی میکند در حرم از مردم عادی چه انتظاری دارید و تکلیف انها چیست
احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا ما نمي توانيم براي آينده سخنراني كنيم همش در گذشته سير مي كنيم ؟ واقعا سخته، ميدونم. براي همين درجا مي زنيم.درسته گذشته تجربه براي آينده ست ولي 40 سال كافي نيست؟ آقا دائم در گذشته مي گوييم اين چه گفت ، آن چه گفت، چه گره اي از مشكلات ما را باز مي كنه؟ مسئولين قديم و جديد ،رسانه ها و مردم ، براي آينده حرف بزنيد ،كشور رو از اين وضع نجات بديد .آيا اين خواست دشمنان و استعمار نيست ؟ يك ذره فكر كنيد ؟ رسانه اين مطالب و سخنراني ها دردي از مردم و كشور رو دوا نمي كند پخش نكنند . واقعا ديگه حالمونبهم ميخوره از جارو جنجال هاي بي فايده.
Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد مي كنم يك سايت براي خاطره گو هاي سياسي ساخته شود تا اينقدر جامعه را متلاطم نكنند چون اكثر آدم ها كه به سن حدود 60-50 سالگي مي رسند خاطره گو مي شوند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگه مردم از راه درست حرفشونو بزنند یعنی هیچی به هیچی!
بگه راه درست چیه و کلی بافی نکنه
ابراهيم
چه كيفي ميكنه جهان جون تا يك نفر از احمدي نژاد بد ميگه
یارانه زاده
Iran, Islamic Republic of
کاری به مخالفین و موافقین احمدی نژاد ندارم . ولی یک موضوع مدتی است مرا بفکر وا داشته چرا :
بیشتر چپ ها و راست ها در کوبیدن احمدی نژاد متحد وهماهنگ اند !!!
در حالی استکبار از این دو بیشتر علیه احمدی نژاد است .
احمدی نژاد که معصوم نیست ولی ایرانی که هست !
این همه هجمه واقعا بو دار نیست ؟!
Iran, Islamic Republic of
فکر ککنم آقای جهانگیری در یک مصاحبه جولاب همه شما را داد که : به لحاظ اقتصادی هر دو یا چند جناح به نقطه مشترکی رسیده اند ( همان لیبرال سرمایه داری) اشتباه احمدی نژاد مطرح کردن آرمان های انقلاب بود
همه ان جناحها که گفتی ترس و وحشت از حتی نام خشک و خالی عدالت دارند بخصوص بازار که جهان نیوز هم در این مجموعه است
اگر جرات داری دم از اقتصاد اسلامی بزن تا مارک کمونیست و لامذهب نصیبت شود
مهدی
آفرین گل گفتی 22 و 57
عمل آشکار
United States
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشکل هرندی و امثالهم با احمدی نژاد این است که احمدی نژاد میگوید سفره انقلاب مال مردم است . و مسئولان حق دست اندازی ندارند .اما آقایان میگویند ما مقامات هستیم . و سفره انقلاب مال ماست .
ایرج
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم این آدم دیگه مشکی تو کشور نمی بینه که فقط به دکتر بد و بیراه می گه . کینه تا کجا آخه . دلیل کینه اینها از حاج محمود چیه واقعا ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشان انتقادی داره باید از عملکرد احمدی نژاد باشه نه شخصیت ایشان که همکار وهر دو در مجمع هستند . ....!1
Iran, Islamic Republic of
مردم‌احمدی نژاد را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
اره
خیلی.....................
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست من فکر می کنم مردم تفکر احمدی نژادی را بخصوص در دوران اول ریست جمهوریش ازجمله تفکرات انقلابی تفکر ضدتبعیض وضد اشرافی گری ، تفکر ساده زیستی ، اقدامات جهادی ایشان را دوست دارند.
شخص زیاد مهم نیست تفکر و اقدام مهم است که به موقع و همراه با اطاعت از ولی باشد حاللا هر شخصی این خصوصیات را داشته باشد مردم او را دوست خواهند داشت. حالا برای هر جناحی می خواهد باشد.
متشکرم
Iran, Islamic Republic of
تفکر خوب همیشه خوبه مهم طرز اجرای اونه و لی مشکل قانون است که در ایران بسیار ضعیف و احساسی نوشته شده است و مجرای را راحت به دامن فساد و رانت خواری و منم منم میکشاند
ص امین
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما
این تفکر عدالت طلبانه ضد اشرافیگری و مردم گرایی آقای احمدی نژاد بود که مردم را جذب کرد و مردم این تفکر رو دوست دارن
پس مهم این تفکر و عمل به اونه هر کس به این تفکر نزدیک بشه و عملش نشات گرفته از این تفکر باشه محبوب مردم میشه
این تفکر ناب انقلاب حضرت روح الله است
ایرج
Iran, Islamic Republic of
دوست من تفکر رو شخص شایسته اجرا می کنه نه اجنه. فعلا بعد از امام ره هیچ کس مثل دکتر این روش انقلابی و مردمی رو نداشته تا حالا فعلا هم بیدلی براش دیده نمیشه
صادق ذوالفقاری شاهینشهر
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر سابق تو فعلا بیا بگو ۴۰ سال ک مدیر و وزیر بودی واسه مردم چ کردی؟! هااان؟! بد نیست صفارخان بیاد نظرات مردم در این سایت رو هم بخونه😂😚
Iran, Islamic Republic of
40 سال وزير و مدير؟!
بيشتر اين 40 سال همين آدم های پرمدعای تدبير و اميد و اصلاحات و سازندگی مديريت کرده اند اگر قرار باشد کسی جواب بدهد اينها هستند. صفار که در سپاه مشغول خدمت بوده و يک لحظه از عملکردش نشان دهنده کم کاری و بدکاری نيست.
همين جوری بی هدف اظهار نظر نکن
صادق ذوالفقاری شاهینهر
Iran, Islamic Republic of
خب بیاد از خدماتش بگه؟! چون تو سپاه بوده حتما خدمات داشته.؟! تو فعلا تعصبی جواب نده
عسگر رجبی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا مشکل ماست که نمی توانیم ببینیم خدمات ایشان را.
محمد ن
Iran, Islamic Republic of
همین برادرمون آقای صفار یکی از نقاط ضعف دولت آقای احمدی نژاد بود. ضعیف و بد عمل کرد و باعث حاشیه سازی های زیادی هم شد
سعید
Iran, Islamic Republic of
آقایصفار هرندی!
پیشنهاد می شود یه مدت روزه سکوت بگیر، کمی با خودت و خدای خودت خلوت کن، حوادث چند سال اخیر رو دوباره آزادمنشانه با آزادگی مرور کن، متن سخنرانی تون رو پرینت بگیر ببر بخون، بارها و بارها بخون، دوباره در گفته هات تامل کن تفکر کن، سعی کن خودت را در محضر دادگاه عدل الهی تصور کنی، به اشارات و بینات رهبر معظم انقلاب در مورد دولتهای نهم و دهم و شخص دکتر احمدی نژاد عزیز بیشتر دقیق شو، شاید بصیرتی حاصل شود و تا دیر نشده از گفته هاتون توبه کنین، ما شما و هر کسی را در صورت قرار گرفتن در جبهه حمایت از مظلومین و مبارزه با زالوصفتان و مستکبران دوست داریم. والسلام علی من اتبع اهدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این کلام منم باشما موافقم
Iran, Islamic Republic of
من آقای احمدی نژاد رو بعنوان مسئول دوست ندارم، اکثر طرفدارای ایشون کسانی هستن ولایت فقیه را قبول ندارند او هم نمی بیند و فکر می کند کسی شده بابا این احمدی نژاد با حمایت رهبری لین شده وگرنه خودش چیزی نبود که
راضیه
Iran, Islamic Republic of
توهین به رهبری نکن ....رهبری از همه ی دولت ها حمایت داشتند ....منتها هر دولتی رو ب اندازه خدمات رسانی ب مردم و مردم داریش مورد حمایت قرار داده ..... رهبری اگه ارادت خاصی ب دولت های نهم و دهم داشتن همش ب خاطر باتقوا و خدوم بودن شخص دکتر بوده...... .
Iran, Islamic Republic of
توهين كدومه خواهر محترم ؟! خب درست گفتن ، شايد شما فراموش كرديد ، اتفاقاً يكى از علل اعتراضات سال ٨٨ حمايت همه جانبه نظام و از جمله مقام معظم رهبرى از دكتر احمدى نژاد بود. سران محترم فتنه هم دقيقاً به همين دليل حاضر نشدند اعتراض خود از مجراى شوراى نگهبان پيگيرى كنند ! اجركم عندالله جهان نيوز !
Iran, Islamic Republic of
در کل دنیا برعلیه نظام سرمایه داری شورش و راهپیمایی میکنن تو ایران کسی که بر علیه نظام سرمایه داری به پا خاست فقط احمدی نژاد بود این تفکر فقط مختص انبیاست که انسانهای آزاده فقط از آن حمایت میکنند ...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی ازطرف داران احمدی نژاد عزیز پیروان ولایت بوده اند ولی رفتاری که ولایت معاشان با این مرد مظلوم کرده اند کمی به شک وتردید افتاده اند که چه اتفاقی دارد می افتد
Iran, Islamic Republic of
خودش چیزی نبود با حمایت رهبری چیزی شد؟ بفرمایید انتخابات ۸۸ هم تقلب شد! خب سبزها هم که همین حرف شما رو میزدن. اونها بگن بد هست و شما بگی درسته؟ ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تنها کسی که تو جمهوریه اسلامی براحرف رهبری ارزش قائل بود و سیاست های کلیش بارهبری یکی بود احمدی نژاد بود .فرق احمدی نژاد بارهبر فرق سلمان و ابوذره ،هردو یک مسیر رو طی می کنن ولی یکی بدلیل مصلحت اندیشی یه سری حرفارو نمی تونه بزنه ولی اونیکی میتونه سریح تر باشه و حرف دل مردم رو بگه.
در ثانی احمدی نژاد واقعا کسی شده زمانی که همه در صدد تخریبش بودن ،خدا اونو عزیز کرد و کسی که خدا عزیزش کنه کسی نمیتونه ذلیلش کنه.
United Arab Emirates
جناب اتفاقا ولایی ترین افراد طرفدار احمدی نژاد بودند .هنوز هم در جماعات مڌهبی حضور فعال دارند این اصلاح طلبانند که بغض دارند.
عسگر رجبی
Iran, Islamic Republic of
اینها نمی خواهند این را بدانند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
روح اله از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
امان از گفتاردرمانی مدیران!
ابتدا ایشون توضیح بدهد در جایگاه وزارت ارشاد در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم چه کرد؟ بعد به خودش اجازه بدهد به دکتر احمدی نژاد اعتراض کند.
شریف
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار اول توضیح بدن که خودشون متولد 1332هستند و ورودی 1352 دانشگاه علم و صنعت و دکتر احمدی نژاد متولد 1335و ورودی سال 1354 دانشگاه علم و صنعت هستند چجوری با هم همکلاس بودند؟
در ضمن اصولگراها با تخریب دکتر احمدی نژاد هر روز پایین تر خواهند رفت
Iran, Islamic Republic of
چقدر درس خوندی شریف دانشگاه رفته ها می دونن که ممکنه یه دانشجوی سال اول با یه دانشجوی سال سوم یا چهارم در بعضی درس ها مشترک و همکلاس بشن
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
اون قدری درس خونده که با مدرک حرف بزنه
Iran, Islamic Republic of
عزیزم همکلاسی به کسی می گویند که حداقل یک مقطع تحصیلی با هم توی یک کلاس باشند و از خصوصیات اخلاقی همدیگه با خبر باشند
شریف
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار سوال پرسیدم اگه دقت میکردی نکتش رو میگرفتی!!!
یا آقای صفار خیلی ضعیف بودند یا دکتر خیلی قوی !!!
در ضمن اونی که شما میگی درس مشترک ، درس های عمومیه که بیشتر بعد انقلاب باب شده و سال 54 از این درس ها نداشتیم .
و با اون دو سه واحد درسی مشترک کسی اونقدری همکلاسی دیگری محسوب نمیشه که بخواد با استناد به اون درباره اخلاق دیگری قضاوت کنه!!
در آخر کسی که مطلبی میزاره مدرکشه رو برای عده ای الصاق نمیکنه که بله مثلا من هم ارشد دارم .از کوزه همان برون تراود که در اوست.
Iran, Islamic Republic of
عجب نکته جالبی
سلام
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی همه بد
Iran, Islamic Republic of
خجالت چیزه خوبیه همین شماها از قبلش می خوردین و دست به کتش می کشیدین می گفتین تبرکه ایشام امام زمان را دیده ا...
Iran, Islamic Republic of
اخه ایشان هم گول خوردند اون زمان که وزیر ایشان شدند
Iran, Islamic Republic of
منظورتون کی بود؟؟
میشه به من بگید واضح بگید
Iran, Islamic Republic of
حمدی نژاد در قلب ملت ایران است .
خودتون رو اذیت نکنید .
احمدی نژاد محبوبیتش بالای 90 درصده قبول ندارید بذارید انتخابات وارد شه ببینید رایش چقدر هست .
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
110 درصده
Iran, Islamic Republic of
199 %
Iran, Islamic Republic of
احسنت
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد خوبیه !
اصلا باید سال 96 احمدی نژاد را تایید صلاحیت میکردند !
اون وقت برای اولین بار یه ریاست جمهوری به 8ساله نمیرسید
Iran, Islamic Republic of
لاف در غریبی و ... در بازار مسگرها!!
اونهایی که رد صلاحیت کردند - نه فقط خودش رو ، بلکه حتی اصحابش رو- یه مختصر عقلی داشتند؛ 84 و 88 رو و رقبا رو دیده بودند!
علی
Iran, Islamic Republic of
آدم هر وقت بیکار میشه وپول مفت هم میگیرد....... تا 5سال پیشتر احمدی نژاد خوب بود حالا بد شد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
هر لحظه شیطان در کمین انسان است یعنی چه طعنه می زنین که پنج سال پیش خوب و حالا بد دعای عاقبت به خیری برای همین است من و شما الان مسلمانیم ولی باید از خدا بخواهیم که با ایمان بمیریم خیلی ها خوب بودند و دقیقه نود لغزیدند عکسش هم زیاد است ولی جمود فکری به شما اجازه نمی دهد احتمال بدهید که احمدی نژاد که روزی برای ما قهرمان بود یک روز از اوامر رهبری سرپیچی کند مگر بنی صدر روزی مثبت نبود قطب زاده منتظری میرحسین و خیلی های دیگر
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز !
شما که هی میگید از دستورات رهبری احمدی نژاد سرپیچی کرده !
یه مثال از این سرپیچی ها بیار!
والا هیچ مسئولی انقلابی تر از احمدی نژاد نیست !
رهبر و احمدی نژاد از دوتا برادر هم نزدیک ترند
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار بود مثال بیارند که واویلاست . چون خود رهبر انقلاب پیش پیش زده توی دهنشون
یک مورد انتصاب مشایی به معاون اولی بود . آقا نامه دادند. استعفای مشایی و اعلام احمدی نژاد ماجرا رو تموم کرد . گیر دادند که چرا به رییس دفتر منصوب کردی . چنان تشری از آقا دیدند که خودشون یادداشت نوشتند : هرچه آن خسرو کند ، شیرین بود . بعدش گیر دادند که چرا سه چهار روز دیر استعفا کرده!!
مورد دیگه ، افسانه ماسونی خانه نشینی است . رقم یازده روز در هیچ واقعیت تاریخی ثبت نیست ؛ فقط عدد یازده جزو اعداد مورد علاقه ماسون های نمادگرا هست . درباره قصد و نیت خانه نشینی هم طرفین موضوع یعنی حضرت آقا و دکتر با قطعیت بحث قهر و تمرد رو رد کردند.
این حرف از جاهای دیگه تولید ومنتشر میشه ؛ همون جاهایی که نامه خصوصی یا توصیه خصوصی آقا رو رسانه ای می کنند . رسانه هاشون هم تابلو مشخصند؛ مدیران علنی و پشتا صحنه شون هم به شرح ایضاً!
Iran, Islamic Republic of
مرتاض ۴۰۰ ساله رو نگفتی!! مرغ پخته خندش میگیره از حماقت این بولتن نویسها
Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبر معظم انقلاب مجددا"دکتر احمدی نژاد رو بعنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب فرمودند یعنی دکتر مورد تایید رهبری هستند.
Iran, Islamic Republic of
اینها بحثشون سرپیچی نیست. میگن وقتی رهبری فلان نظر رو داشت تو دیگه باید هیچی نفهمی عقلت رو بدی دست آقا. فردا خدای متعال نمیاد بگه چرا حرف طرفداران فلان حزب رو گوش نکردی. میاد میگه تو که عقل داشتی، رهبرت هم معصوم نبود ، دستور هم نداده بود و فقط نظرش رو گفته بود. انسان در مورد انتخاب دینش هم اختیار داره، بعد آقایون میگن چون مشورت کردی دیگه نباید میومدی تو انتخابات ۹۶!

مشکل همیشگی یک‌ عده، سواد دیگران و فهم دیگرانه. من به شما قول میدم اگر اینها سواد و عقل درست و حسابی داشتن مملکت به اینجا نمیرسید.
Iran, Islamic Republic of
جناب عقل عقل! عقل رو هم نفهمیدی.
عقل میگه باید پیرو رهبر بود. عقل میگه مشورت رهبرت امامت، برای آدم عاقل، مثل دستوره. عقل میگه رهبری رو باید تقویت کرد نه تضعیف. و عقل میگه احمدی نژاد با گذاشتن مشایی در نزدیک خود، باعث از دست رفتن دوستانش میشد که شد. همانطور که رهبری، پیش بینی کرده بود.
اینا رو گفتم که بدونی توجیه آوردنت برای مجوز سرپیچی انسان از رهبری، کاملا خلاف عقله.
Iran, Islamic Republic of
بنظرم مشکل احمدی نژاد اینه که خودشو با افراد غربگرا مقایسه میکنه و می بینه خیلی جلوتره و البته که هست
اما مشکل اینجاست
احمدی نژاد قرار بود نماینده ی تفکری باشه که از زمان خلقت بدنبال برپایی مطلق حکومت عدل اللهی و ولایت معصوم بر زمینه
پس احمدی نژاد باید خودشو با این معیار بسنجه

بعضیها تکلیفشون معلومه رسمه پُز لیبرالی میدن
اما
دلخوری جریان انقلابی خالص (البته با جریان اصولگرایی اشتباه نشه) از احمدی نژاد بخاطر اینه خودشو با معیار اشتباهی می سنجه
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
11:25
احمدی نژاد عقلش دست مشائی بود معلوم نشد چرا هرسال لایحه ی بودجه را دیر به مجلس می داد معلوم نشددانشگاه ایرانیان برای چی بود معلوم نشد احمدی نژاد چه کرد که روحانی رای اوردمعلوم نشد چرا به جای راه انداختن تولید داخلی همه اش شعار یارانه دادن می دهد
اما معلوم شد چرا فراخوان عمومی می دهد موج سواری برای کسب قدرت...مثل موسوی وکروبی که از عقل خود استفاده کردند...
فقط کارش را به خدامی سپارم
Iran, Islamic Republic of
باز روضه خوانی شروع شد
Iran, Islamic Republic of
اين پارتيزان های احمدی نژادی چه به موقع وارد ميدان می شوند!
هر کی ندونه خيال میکنه همه ايرانند!!
Iran, Islamic Republic of
مشت نمونه خروار است دوست گرامی لازمه به نظرات مردم قدرشناس احترام بگذاری
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
18:59
84 و88 به اورای دادم فکر کردم خالص است ولی راهش درست نیست...منم منم وبگم بگم وراه انداختن فتنه منش مولا علی نیست...
Iran, Islamic Republic of
همه را در قالب خودتان می بینید؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد رو همه دوس دارند.دلیل نمیشه تو دوسش نداشته باشی بقیه هم نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
جالبه بدونی یکی از دوستات که کتاب شنود اش.... رو نوشت و اتفاقا ید طولایی در بصیرت افزایی علیه انحراف داشت، به جرم ارتباط با اسرائیل الان تو زندانه! بالاخره تئورسین شما و کیهان عزیز بوده....
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه
مرد با اخلاق و متعهد
روح پدر عارفت هم شاد
چه کنیم که جای امثال شما رو یه عده منحرف گرفتن و هنوز هم دارن می دوشن و ...
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر آقای دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکشنبه شب به بهارستان آمد و با سخنرانی جالب خود دل مردم مومن و انقلابی و ولائی این شهر را روشن نمود
Iran, Islamic Republic of
منفی زن ها اکثرا طرفداران اصلاح طلبان یا ضد انقلابند والا آقای صفار از مخلصین انقلاب و در خط ولایت است
Iran, Islamic Republic of
تو تفسیر نکنی و تشخیص ندی میگن.... به چشم شماها هر ک طرفدارشین مخلصه
Iran, Islamic Republic of
همه بدن. ما خوبیم!
به نظرم جناب هرندی شما بیشتر میخواستید از سفره انقلاب سهیم باشید و رئیس باشید و الا دکتر قبل و بعد از ریاست جمهوریش رو رو کرد بفرمایید کدوم رئیس جمهور این مملکت همچی کاری کرد؟... الان هم بدون چشم داشت داره درد مردم رو با صدای بلند اعلام میکنه که الحمدلله قوه قضاییه یه تکونی به خودش داد ... مردم درد دیده دارن میبینن .... مردم فهیمن ... این انقلاب رو هم رهبری عزیز به همت همین مردم تا الان نگه داشتن ... پس حرف مفت نزنید خواهشا که برای خودتون بده..
این بد گویی از احمدی نژاد چه سودی داره برای شما سیاست نماها الله اعلم...
و العاقبة للمتقین
Iran, Islamic Republic of
این اقا معلوم از کنار گذاشتن از صندلی وزارت ناراحته .من درکت می کنم سخت هرندی
سید
Iran, Islamic Republic of
سود این حرفها برای اینجور افراد این است که دیگر قبر خودشان را با این حرفها کنده اند و اعتماد مردم انقلابی را نصبت به خودشان صلب کرده اند
ما هم معتقدیم که باید انتقادها به مسئولان گفته شود اما از راه درست: لطفا راه درست رو به مردم نشان دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Canada
انسان پلنگ صفت باشه مثل احمدى نژاد خيلى ... بهتره جناب صفار هرندى.
Iran, Islamic Republic of
پلنگ صفتان خیلی بهتر از...چون شما هستند که هر روز به یک رنگی در می آیند تا مبادا به جرم دفاع از حقوق مردم گزندی به منافعشان وارد شود
Canada
اگه انقدر كه احمدى نژاد نسبت به اطرافيانش معرفت داشت، اطرافيانش هم نسبت به او معرفت داشتند وضعيت متفاوت بود. طرف تا قبل از دوران احمدى نژاد حداكثر سمتش نويسنده ستونهاى صفحه دو روزنامه كيهان بوده بعد كه احمدى نژاد اومده گذاشتتش وزير فرهنگ و ارشاد حالا توهم ورداشته انا رجل! نخير اقاى هرندى شما هنوز همون نويسنده كيهانى ولاغير
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Canada
فدات
ع
Iran, Islamic Republic of
برای همین تند تند اطرافیانش را بر کنار می کرد
Iran, Islamic Republic of
چه معرفتی نشان داد نسبت به متکی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا وزرای بهداشت که هم برکنار میشدند هم معلوم نبود مشکلشان کجاست
اگر همین صفار هرندی که متهم شده به بی معرفتی آخر دولت اول احمدی نژاد بعد از برکناری اولیه قبول نمی کرد تا پایان دوره بماند طبق قانون کل دولت باید میرفت مجلس دوباره رای اعتمتد بگیرد از بس تند تند وزرا عوض شدند تا بیش از نصف رسید ولی صفار ماند تا این ضایع بازی رخ ندهد
حالا پیدا کنید بی معرفت را
Iran, Islamic Republic of
هم برکناری هایش منطق داشت و هم حمایت هایش .
مورد به مورد را می شودبحث کرد : کاظمی، طهماسبی، پورمحمدی، متکی، صفار، اژه ای، دستجردی. درباره هرکدام می شود یک ملاحظه کوچک کرد . مثلا همین جناب صفار هرندی، نظر حضرت آقا درباره عملکرد ارشاد در دوره وزارتشان ، یا نظرات کسانی مثل وحید جلیلی، سیدمهدی شجاعی و عماد افروغ درباره عملکردشان را می شود جستجو کرد و خواند .
صاحبان چنین عملکردی را اگر رییس جمهور عزل نکند ، به عهدش با مردم وفا نکرده است . در مقام تمثیل ، الان حسن روحانی ، آخوندی را عزل نمی کند؛ به نظر شما کار درستی می کند؟ علی جنتی را عزل کرده؛ به نظرتان کار اشتباهی کرده؟
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی !
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. همین احمدی نژاد بود که شما را بزرگتون کرد حالا دیگه نمکدان نشکن.
Iran, Islamic Republic of
بمیرم ! امثال شما سه قبضه مملکت رو گرفتین و فکر می کنید ارث پدری تونه در ضمن فقط شمایید که می تونید مردم را به بهشت ببرید!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا خیلی زشته که با کسی همکلاسی بودی حالا با اون عملکرد ضعیف خودت داری تهمتی را به کسی می زنی که ما هرگز چنین چیزی از دهان او نشنیده ایم.
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از طرفداران فعلی احمدی نژاد طرفداریشان به خاطر این است که او از رهبری اطاعت نمی کند پیروان رهبر به هوش باشید
Iran, Islamic Republic of
معنی اطاعت از رهبری این نیست که فکرت را تعطیل کنی برادر . من هم قبول دارم اطاعت از رهبری را ولی سوال برایم پیش بیاید می پرسم .
Iran, Islamic Republic of
سوال بپرس ولی خودت را گول نزن
حقایق روشن ولی تاس باری کنار خدمات ارزنده آقای احمدی نژاد باعث شد دو سال آخر خدمت او نفس کشیدن برایمان سخت شود
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز بنده نگفتم همه طرفداران احمدی نژاد گفتم بسیاری از آنها .بعضی از طرفداران فعلی شاید هرگز به او رای نداده اند و امروز مصلحتی از او طرفداری می کنند. ببینید بازهم مطلق قضاوت نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو
خودت اصلا ولایت فقیه را قبول داری ؟
Iran, Islamic Republic of
تهمت می زنی برادر، این شیوه رایج شماهاست متاسفانه .
این دینی است که دارید عرضه می کنید و مردم را از انقلاب و رهبر و نظام و حتی اصل دین بیزار کرده اید. به تعبیر مولا امیرالمومنین ، دین را همچون پوستین وارونه جلوه می دهید. ظاهرش مهیب و ترسناک است و باطنش انسان را گرم نمی کند . این دین را با دینی که امروزه روز سخنگویش حضرت سید علی خامنه ای حفظه الله است ، قیاس کن.
حداقل درباره یک کلمه اش جستجو کن : ذوب درولایت! جانم فدای رهبر! ...
Iran, Islamic Republic of
باشه
Iran, Islamic Republic of
الان که مفسدان اقتصادی اصلاح طلب دست به اختلاس های میلیاردی زده اند و با نان و نوای اختلاسها و رانت ها آقازاده شان را به مجلس فرستاده اند تا از تریبون مجلس وقیحانه فریاد بزند که این اختلاس ها و رانتها و صرافی ها سهم ما از سفره انقلاب است؛ یک خود متشکری مثل صفارهرندی پیدا می شود که این رانت خوارها را تطهیر کند و این حرف وقیح را به احمدی نژاد نسبت دهد.
با تمام ایراداتی که احمدی نژاد دارد ولی ما هرگز چنین جمله ای از او نشنیده ایم. امثال صفار هرندی هستند که جملاتی که اصلاح طلبان به زبان آورده اند را تطهیر می کنند.
Iran, Islamic Republic of
صفار کی و کجا رانت خوارهارا تطهیر کرد ؟؟؟؟انصاف خوب است
Iran, Islamic Republic of
صفار یک اصولگرا است و مخالف اصلاح طلبان یعنی شما فکر می کنید در کشور فقط دو تفکر وجود دارد ؟منتها ایشان پیروی از ولایت دارد که احمدی نژاد در این امتحان در چهارسال اول خوب بود ولی بعد منحرف شد
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت قضاوت می کنید . با این فرمان همچنان منتظر ریزش طرفداران احمدی نژاد قدرت طلب و حاه طلب باشید باشید.
Iran, Islamic Republic of
الان ما به راحتی قضاوت می کنیم و به مردم می گوییم : پلنگ صفت، یا منحرف، یا ضدولایت، یا جاه طلب، یا قدرت طلب ، یا ..... ؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پلنگه؟! بابا پلنگ ها ریختن تو اینستا. صفار که مشاور فرهنگیه باید اشراف بیشتری داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
البته رهبر انقلاب ظاهرا از نظر جناب عالی اطاعت نمی کنند! چون در پایان هشت سال هم نه تنها هیچ اشاره ای به انحراف نکردند، بلکه تمجیدهایشان حتی شامل جهت گیری انقلابی دولت و رییس جمهور هم بود؛ با وجود آن که خودشان قبلتر تاکید فرموده بودند اگر انحرافی مشاهده کنند، ساکت نخواهند نشست.
فقط مانده ام این چه جور اصولگرایی است که با وجود ادعاهای بی شمار، در بسیاری موارد، رفتار سیاسی اش با مواضع رهبر انقلاب منطبق نیست!
Iran, Islamic Republic of
حتما همون سالهایی که صفار وزیر فرهنگ بود، احمدی نژاد در امتحان ولایت شما سر بلند بود. بعد که تیمش رو عوض کرد شد ضد انقلاب!
شریف
Iran, Islamic Republic of
کاش 20 در صد از مدعیان ولایت ، در عمل ولایت مدار بودند و فکر رهبری را در عمل پیاده میکردند. نه هر که سر بتراشد قلندری داند.
در ضمن کاش میدانستیم عدم تابعیت محض در افکار و اعمال از رهبری اسمش ضد ولایت بودن نیست!!...
Iran, Islamic Republic of
اسمشون چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
هرندی دیده که در این دوران هرکسی یک لگدی به احمدی نژاد میزنه، اومده یه لگد بزنه. حالا چه منظوری و چه عقده ای داره؟ خدا میدونه.
Iran, Islamic Republic of
جناب شماو همسانتان که همیشه دم از مردم می زنید کدام مسئول حرف مردم را گوش می کند به عنوان مثال یارانه بنده را حذف کردندداخل سایت اعتراض کردم کسی جواب نداد دو سال از ان زمان می گذرد و می بینم از وسط 50 نفر کارمند که در یک واحد کار می کنیم فقط من حذف شدم و حتی ریئس ما که حق مدیریت می گیرد یارانه می گیرد حدود دو سال است پی گیری میکنم و حتی نامه نوشتم به دفتر مقام معظم رهبری که کسانیکه مسئول یارانه ها هستند بیایند از نزدیک وضعیت را ببینند و سپس قضاوت کنند ولی هیچ مسئولی تا کنون حتی تلفنی سئوال نکرد که مشکل شما چیست از این بی عدالتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا شماها قدر خودتان خوب بدانید که از سفره انقلاب وپست و مقام وصندلی وریاست متنفرید
اگر در دور دوم ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد هم عضو کابینه بودی همین نظر درباره ایشان داشتی؟
سید
Iran, Islamic Republic of
ایشان معلوم است از حسادت به احمدی نژاد دارد با احمدی نژاد برخورد میکند
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار هرندی در اخرت باید جوابگو باشی و این تهمتهایی که به شخص انقلابی و متدین احمدی نژاد می زنی مورد بازخواست قرار می گیری .چرا چاپلوسی می کنی خیال می کنی شما و امثال شما ... می توانید بین مردم و رهبری و احمدی نژاد اختلاف بیفکنید .این محال است و نمی توانید بروید توبه کنید...
حسین
Iran, Islamic Republic of
خیلی راحته برای تخریب کسی مثل احمدی نژاد این حرفا روبزنید و در حالی که اون نیست که از خود دفاع کنه
او کارهای بسیاری را برای این مملکت انجام داد
متاسفم برای شما
Iran, Islamic Republic of
مگه صفار هست که از خودش دفاع کنه تو هم داری صفار را تخریب می کنی
Iran, Islamic Republic of
الان دقیقا حسین آقا چه تخریبی نسبت به جناب صفار صورت داده؟!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز در مغرض بودنت نسبت به احمدی نژاد کمترین شکی نیست.
صفار این همه حرف زده وفقط دو خطش راجع به احمدی نژاده، برداشتی همونو بولد کردی؟؟؟؟
راجع به موسوی و کروبی و همه فتنه گران حرف زده ولی شما...

مطمئن شدم که در تیم تحریریه شما کسی یا کسانی هستند که زخم خورده اند و کینه شتری با احمدی نژاد دارند.

وای بر زاکانی که باید در روز قیامت جواب کینه توزیها و نفرت پراکنی شما را بدهد.
والعاقبة للمتقین
مریم
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه خواننده داشته باشن حرف احمدی نژاد رو میزنن
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیک آقای صفار
ما شما رو دوست داریم. ولی ادبیاتتون درست نیست. شما تو دانشگاه، با ایشون همکلاس بودی. خب باشی! هفته ای سه روز در کلاس درس ایشون رو میدی. فوقش جلسات هفتگی میذاشتید. از روی این دیدارها که نمیتونی بگی من تمام ابعاد شخصیتی فلانی رو میشناسم. ...
Iran, Islamic Republic of
اگه ابعادشخصیتیش رومیدونست چرا وزرات روازاحمدی نژادقبول کرد این نکته به تنهایی نشون میده که ازسرکینه داره این حرفهارونشون میده آخه ایشون میگه ازدوران دانشجویی پی به شخصیت ایشون برده بوی قدرت رواستشمام کرد ووزیرشد احمدی نژاد خوب بود اگه میگفت وقتی وزیرش بوده فهمیده احمدی نژاد چه جور شخصیتی داشته میشدیه جوری حرفش روقبول کرد پس ایشون ازسر عقده وکینه داره حرف میزنه اگه غیرازابن هست دوستان دیگه بادلیل واستدلال بفرمایند
درود بر احمدی نژاد
قطعا پلنگ صفتی از گربه صفتی بهتر است!
Iran, Islamic Republic of
برو تو کیهان تحلیل ابکی بنویس چکار به احمدی نژاد داری!!!!!زمانی که احمدی وزیرت کرد چرا این حرفو نزدی؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر خامنه ای رهبر عزیزم و همچنین احمدی نژاد یار محبوب مردمی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد رو به اقا نچسبون
نامه های بی ادبانه اش موجوده
Iran, Islamic Republic of
لطفا يك مورد از بي ادبي ايشان ذكر كنيد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را اکثریت مردم ایران دوست دارند حتی بقول شما اگه نامه آنطوری هم نوشته باشد
Iran, Islamic Republic of
دم خروس فتنه در این پیام بیرون است
United Kingdom
خدا را شاهد میگیرم که دکتر احمدی نژاد نه به رهبری عزیز بلکه به هیچ کس توهین و بی ادبی نکرده است. از خدا بترسید و دروغ نگید!
Iran, Islamic Republic of
چطوری خدا رو شاهد می گیری مگه از پیش خدا اومدی ؟
Iran, Islamic Republic of
تو هم از خدا بترس و سوگند دروغ نخور مثل روز روشنه که احمدی نژاد از دور دوم ریاستش از مسیر رهبری منحرف شد
Iran, Islamic Republic of
تا انحراف را چه معنا کنید. خامنه ای زنده باد احمدی نژاد پاینده باد
Iran, Islamic Republic of
الان خاتمی و هاشمی و میرحسین و بنی صدر و بازرگان در زمان ریاست جمهوری کاملا و مو به مو در خط امام بودن فقط احمدی نژاد بوده که اختلاف عقیده داشته. لاریجانی ها و توکلی و زاکانی و ابوترابی و اینها هم همگی عین خط ولایت هستن و بقایی بدترین آدم رو زمینه. طرفدارای روحانی و خاتمی و امثالهم هم بالاخره نوعی تفکر سیاسی متفاوت هستن ، طرفدارای اصولگرایی هم عین خط رسول الله (ص) هستن ..
Iran, Islamic Republic of
احسنت خوب گفتی. عده ای ساده لوح هنوز درک نکرده اند که احمدی نژاد راه خود را از رهبر جدا کرده
Iran, Islamic Republic of
جناب پیچیده لوح، تو ساده لوح نباش و از این پیچیدگی لوحت لذت ببر. ما هم بر مکتب مستی و راستی هستیم و اهل پیچیدگی و نفاق نیستیم!
مریم
Iran, Islamic Republic of
مثلا؟
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز !
ادم نمیتونه به رهبرش نامه بنویسه !؟
کدوم یکی از نامه هایش بی ادبانه بوده ؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نامه نوشتن را نمی گم. جریانات مشایی و برکناری آقای مصلحی وزیر اطلاعات کابینه احمدی نژاد توسط او و دخالت رهبر در این مورد و ۱۱روز خانه نشینی احمدی نژاد در اعتراض به دخالت رهبر در سال ۹۱ را سرچ کنید بخوانید در عصر حجر که نیستیم دسترسی به اطلاعات در اینترنت به سادگی امکان پذیر است آیا ما طرفدار حق هستیم یا می خواهیم از ذهنیات خودمان دفاع کنیم اگر طرفدار حقیم تحقیق کنیم
Iran, Islamic Republic of
هاشمی عزیز!
حداقل دو موضوع درپیامت قابل توجه است : 1- اون ماجرایی که اشاره کردی، سال 90 اتفاق افتاد. در موضوعی با این درجه از اهمیت ، یک سال تفاوت زمانی برای کسی که معتقد است دسترسی به اطلاعات در اینترنت به سادگی امکان پذیر است، جز فاجعه خبری چه نام دارد؟ 2- فرموده ای افسانه ماسونی خانه نشینی در اعتراض به دخالت رهبر بوده؛ ما که سرچ کردیم از منابع موثق چیزی ندیدیم . شما لطف کن بطور مستند بفرما که چه کسی گفته آن ماجرا در اعتراض به دخالت رهبر بوده : حضرت آقا؟ یا احمدی نژاد؟ مگر کس دیگری هم در جلسه دو نفره رهبر و رییس جمهور بعد از ماجرای وزیر اطلاعات وقت حضور داشته و شاهدقضیه بوده است؟ درباره حرفهای سایرین هم اگر به آنها استناد می کنی، لطفا نقل قولشان ازاحمدی نژاد یا حضرت آقا را منتشر کن ، نه نظر شخصی شان را ؛ مثلا فردی مثل آقا تهرانی یا دیگران از احمدی نژاد نقل کرده باشندکه گفته : چون رهبری در این ماجرا دخالت کرده ، پس من دست از کار کشیده ام .
اما این که فلان بزرگوار بگوید: رفتم به احمدی نژاد گفتم این کارت یعنی مقابله با رهبری، این حداکثر یک برداشت است نه واقعیت و نه حقیقت.
به فرمایش خودت : اگر طرفدار حقیم، تحقیق کنیم.
Iran, Islamic Republic of
نه. اما آدم‌ میتونه دستور خصوصی و محرمانه بالاترین مقام مملکت رو افشا کنه و اصلا بی ادبی نیست
Iran, Islamic Republic of
تقریبا هر کس اعتراض کنه بی ادبه. اما اونا که « دو دو » میکردن و اونا که عملا با رهبری زاویه داشتن شدن مرجع بصیرت افشانی اصولگرایی!! بابا خودتون رو رنگ‌ کنید. ملت از شما خسته شدن.
Iran, Islamic Republic of
اگر کمی اهل تعقیب و تحلیل مسائل سیاسی بودی می دانستی که احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری بارها از اوامر رهبر سرپیچی کرد یک نمونه اش ۱۱روز خانه نشینی در اعتراض به اقدام رهبر که وزیر اطلاعات را ابقا کرد . امان از تعصب کور کورانه و جهل مرکب دوستان که خود را هم ولایتی می دانند .
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز !
شما اگه خیلی ناراحتی!
چرا نمیری به اون مسئولی که میاید راست راست راه میره و به رهبری توهین میکنه !اعتراض کنی؟
چون احمدی نژاد مظلوم واقع شده بهش انواع و اقسام برچسب ها را خوب میزنی!
شما جرات داری برو به اونیکه باید اعتراض کنی اعتراض کن!
Iran, Islamic Republic of
شما که الحمدلله دچار جهل مرکب نیستید و تعصب کورکورانه ندارید، میشه لطفا بفرمایید : اون یازده روز دقیقا از چه تاریخی شروع و در چه تاریخی ختم شد؟! و آیا خانه نشینی شامل سفر استانی هیات دولت هم می شود یا نه؟! و این که سرپیچی از امر رهبری را خود رهبری چرا در دیدار مردم فارس نفی کردندو فرمودند" این که گفته می شود حاکمیت دوگانه شده و رییس جمهور حرف رهبری را گوش نکرده، حرفهای بی پایه و اساس و ساخته دشمنان است و خودیها به این حرفها دامن نزنند"؟!
شما که لابد ابرولایتی هستید، و اهل تعقیب و تحلیل مسائل سیاسی هستید، پاسخ دقیقتان چیست؟
Iran, Islamic Republic of
والا مشکل ما هم همینه که سیاست رو با تعقیب و گریز اشتباه گرفتی. ما اهل تعقیب نیستیم!
Iran, Islamic Republic of
۱...
۲...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
تو صفار جان وضعت معلومه، همونی نیستی که در راستای ولایت مداری از برجام حمایت کردی
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز درگیری 88 هستید
یک طرفه قضاوت کردن
تاکید بر مواضع قبلی تون که نشونه ی اشتباه بودنش هست
الهام گیری از سگ هاری مث نتانیاهو که گفت من از معترضین حمایت می کنم
تماما نشون می ده شماها راه رو اشتباه رفتید
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصول سوارها چی؟
آیا این اصول سوارها نیستند که با سپر قراردادن دین، انقلاب، شهدا و .... دنبال قدرت هستند؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل اصلی وضع اسفناک جامعه همین امثال آقای صفارهرندی هستند که در دولت احمدی نژاد به بهانه های مختلف کارشکنی می کردند
هنوز از زمان دولت احمدی نژاد خیلی نگذشته است
ماخوب یادمونه که چه کسانی دنبال قدرت و سهم بودند
احمدی نژاد سهم امثال شماها رو نداد که این بلا رو سر کشور آوردید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با همین وزراش احمدی نژا شد
صفار و نیکزاد و ...
Iran, Islamic Republic of
بعلههههه
اردیبهشت و خرداد سال 84 حمایت آقای صفار و نیکزاد و فتاح و متکی و امثالهم باعث شد مردم به احمدی نژاد رای بدن!
بعدش هم فحش هایی که اصلاح طلب ها - از جمله میرحسین موسوی - به احمدی نژاد می دادند، بابت عملکرد خودش بود، نه مثلا اداره کتاب ارشاد جناب صفار!
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوستان . فتنه گران ۸۸و اصلاح طلبان خائن و برجامی ها کم ضربه نزدند به انقلاب . دولت احمدی نژاد هم خیلی خدمت کرد که آقای صفار هم از این خدمات تجلیل کرد ولی احمدی نژاد متاسفانه اسیر باند مشائی شد و به همین جهت از مسیر رهبری منحرف شد
Iran, Islamic Republic of
باند مشائی؟! مگر به ضرب و زور و بگیر و ببند باند بسازید وگرنه این چرت و پرت ها رو‌ ۱۲ ساله که میبافید و ازش چیزی در نمیاد.
United Kingdom
...
سرباز م
Iran, Islamic Republic of
نخیر برادر اینا بواسطه احمدی وزیر شدن. قبل احمدی نژاد خودت اینارو میشناختی؟قطعا نه. اما احمدی مثل شیر پشت هاشمی لاریجانی و کروبی رو زد زمین اومد رییس جمهور شد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد محبوبترین رییس جمهور بود که بیشترین خدمت را به ایران و ایرانی کرد ولی باوجود اینکه در دور دوم گرفتار باند اختاپوسی مشایی گردید و تغییر کرد اما همین حالا هم به صدتا امثال اصلاح طلبان ...می ارزد
Iran, Islamic Republic of
این چه حرفیه. با همین وزراش زمینه نارضایتی عمومی ۸۸ فراهم شد! این رو نمیشه چسبوند به حضرات؟
Canada
متاسفانه خیلی از مسئولین وقتی که دوره مسئولیتشان تمام می شه به زور می خواهند در قدرت بمانند.
Iran, Islamic Republic of
این اصولگراها قدرت رو از دست داده اند .حرفی هم که برای گفتن ندارند فقط می آیند در تریبون های یک طرفه احمدی نژاد را متهم می کنند لجن پراکنی می کنند و می روند
این برنامه روزمره آنهاست
Iran, Islamic Republic of
خیلی ببخشید مگه احمدی نژاد اصولگرا نبود مگه اصولگراها خودشونو نکشتن که قدرت بگیره
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات 84 کاندیدای جریان اصولگرا به ریاست جناب ناطق نوری، آقای لاریجانی بود. درانتخابات 88 هم اگرچه بخشی از اصولگراها از احمدی نژاد حمایت کردند، اما اصولگرایان حامی میرحسین موسوی هم ستاد انتخاباتی رسمی و علنی داشتند. اصولگراها به ریاست ناطق نوری و علی لاریجانی سال 87 طرح دولت آشتی ملی را دادند و در فتنه بعد از انتخابات 88، بسیاری شان یا سکوت کردند و یا به حمایت از فتنه وارد صحنه شدند . ...
نخیر . اصولگراها خودشون رو نکشتند که احمدی نژاد قدرت بگیره . اما وقتی با اراده مردم قدرت گرفت، خیلی زور زدند سهم تپلی از قدرت رو ازش بگیرند و وقتی تقریبا ناامید شدند، ششدانگ در پروژه لجن مال کردنش همراهی و همدلی کردند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اصولچرا نبود اصولگرا بود.
حرقهای و افکار و اعمال امثال زاکانی و جناب صفار هرندی و سایت جهان نیوز با این رویه حتما اگر ادامه یابد آب در آسیاب اصولچراها و التقاطیون اعتدالی نام خواهد ریخت.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نه اصولگراست و نه اصلاح طلب احمدی نژاد حامی مردم است میفهمی مردم آن هم مردم طبقه متوسط و پایین جامعه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
مخلص شما
Iran, Islamic Republic of
دادادش یواش
تند نرو
چه خبرته؟ مثل این که محمود خیلی یه جاییتون رو سوزونده
رضا
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا ببین چی شده که کی اومده کی رو متهم میکنه
Iran, Islamic Republic of
همه سفره انقلاب رو میدیم برای شما خوبه؟!؟؟!
سعید
Iran, Islamic Republic of
طفلکی دلش پست و مقام می خواد!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي هرندي جوجه رو آخر سال ميشماريم هنوز شب درازه تحليلات همه اشتباهه شما همتون با موافقت آمريكا و ابرقدرتها سركار آمدين و موندين با مخالفت آنها هم مجبوريد برويد
محمد
Iran, Islamic Republic of
این اصول سواران ولایت معاش اینقدر که نسبت به احمدی نژاد کینه دارند نسبت به آمریکا و اسرائیل ندارند
این همه عقده و کینه برای چیه؟
هومن
Iran, Islamic Republic of
اون احمدی نژاد که از بعد از انتقادات تند رهبری علیه او، و نیز پس از وقوع اغتشاشات، کاملا به تاریخ پیوست و خودش هم ... شد، چرا امثال صفار دوباره تحریکش می کنن؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تموم شد رفت سال 90

کسی که الان طرفدارشه از خیلی چیزا پرته
Iran, Islamic Republic of
یک بنده خداهای دیگری هم از این لغزها خوندند . اما .....!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادو میگید سال۹۰ تموم شد چطور الان اغتشاشاتو بهش نسبت میدید؟؟؟؟مگه تموم نشده بود؟حتما میگید دوباره زنده شده ها!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حد اغتشاشات هم که معلوم شد چقدره؛ فقط ده روز! پس وزن احمدی نژاد در حد 10 روز شلوغ کاری است و نه بيشتر
البته اگه واقعاً اين بيچاره را در حدی پايين بدانيم که دلقکی مثل حسينی و روح الله زم بشوند حامی او
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که گفته بودید مرده ؟ادم مرده هم اغتشاش نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
در مورد روح اله زم یه چند ماهی صبرکن ؛ چنان گندی ازش دربیاد که به گند رضاگلپور و دوتا معاون اطلاعات زمان مصلحی و فلان خبرنگار فارس بگه زکی!
یادته گفته بودند عباس غفاری بغل اتاق مشایی، اتاق داره؟!
Iran, Islamic Republic of
عباس غفاری افتضاح تاریخی مشرق نیوز و فارس نیوز و اصولگراهاس! ارتباطش با خیلی از محترمین دو جناح کشف شد اما دریغ از ارتباط در حد سلام علیک با مشایی!
Iran, Islamic Republic of
بیش از هشتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند او رییس جمهور 1400 است و کسی هم نمیتواند جلوی این موضوع بایستد زیرا هر کس جلوی خواسته اکثریت مردم بایستد خورد خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
طبق سرشماری تو؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده شخصا یه نظرسنجی در سطح عامه مردم و دانشگاه و محل کار انجام دادم هشتاد و سه درصد حامی احمدی نژاد هستند اگه بفهمید از همین کامنتها هم باید پی برد که اکثریت جامعه حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو بزرگوار ! اوس محموت همون موقع هم رجل سياسى مذهبى نبود. اشتباهى كه دو بار شوراى نگهبان مرتكب شد هزينه سنگينى روى دست نظام گذاشت. خدا از سر تقصيرات شون بگذره
Iran, Islamic Republic of
بله. آن مرد رفت. نوبت شماس که ادای مردها رو در بیارید!
Iran, Islamic Republic of
این صحبت ها نتیجه پس لرزه های نظرسنجی دانشگاه مریلند آمریکاست
با این لجن پراکنی ها محبوبیت احمدی نژاد کم نمیشه
مردم از صمیم قلب احمدی نژاد رو دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد که تصویر نداره و فقط یه ... بود در دست بعضی آقایون برا هاپولی کردن مملکت و به ظن خودشون ، بی آبرو کردن انقلابیون اولیه . ...
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر دنبال قدرت بود همون موقع که رئیس جمهور بود به دو حزب اصول سوار و افساد طلب باج میداد
محبوب دلها احمدی نژاد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
کسی این تحلیل های آبکی و آبدوغ خیاری شما رو هم قبول داره؟
علی
Iran, Islamic Republic of
دوباره یک تریبون یک طرفه دیگه
اگر احمدی نژاد جواب این دروغ های شما رو بده بعد شروع می کنید به زدن تهمت جدید
آی هوار احمدی نژاد فتنه کرد
حرف نمی زنه یه چیز میگید
حرف میزنه یه چیز دیگه میگید
مشکل و درد اصلی شما چیه؟ اگر راست میگی اینو بگو؟
Iran, Islamic Republic of
درد اینها حسادت است
Iran, Islamic Republic of
بنا به فرمايش مقام معظم رهبري دولت احمدي ن‍ژاد بحمداله توانست شعارهاي انقلاب اسلامي را سردست بگيردو به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.همه‌ی کسانی که میخواهند درباره‌ی دولتها، درباره‌ی کابینه‌ها، درباره‌ی رؤسای جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظری بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگی است که این دولت (دولت احمدي ن‍ژاد)بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.
Iran, Islamic Republic of
میزان حال فعلی است برادر . سرپیچی او از اوامر رهبر را ندیدی بارها
Iran, Islamic Republic of
نععع . ندیدیم
مثلا می خوای بگی چرا به توصیه آقا در انتخابات ریاست جمهوری 96 عمل نکرد؟ متن سخنان مهر پارسال آقا رو بیار تا معلوم بشه ، آقا چقدر تاکیدکردند روی این که توصیه شان امر و نهی نبوده ؛ اونوق شما که نص حرف آقا رو تحریف می کنید، صلاحیت دارید که در این باره اظهار نظر کنید؟!
Iran, Islamic Republic of
بارها!
Iran, Islamic Republic of
وقتی صحبت های رهبری در زمان های مختلف رو کنار حرف های این جماعت به ظاهر اصول گرا ولی در باطن منفعت طلب می گذاری
اختلاف 180 درجه ای مشاهده میشه
قابل توجه اون افراد خوابی که مدام از این طیف مقدس مآب حمایت می کنند
امین
Iran, Islamic Republic of
همه سفره انقلاب مال اوست؟؟؟

والا فعلا که سفرش خالیه از خونه های 50 میلیاردی بالای ونک ...
Iran, Islamic Republic of
راستی ، قیمت خونه جناب صفار در ده ونک رو هم یک استفساری بفرمایید .
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
چقدر تهمت؟
چقدر تخریب؟
چقدر لجن پراکنی؟
شما اصولگرها و اصلاح طلب خجالت نمی کشید از این همه بی اخلاقی؟
از این همه دروغ؟ از این همه ذهن خوانی؟ نیت خوانی؟
چرا اینقدر دوست دارید دیگران رو متهم کنید؟
مگر شما چکاره هستید؟ کی هستید؟کی به شما این اجازه رو داده که مرتب تهمت بزنید؟
شمس الدین
Iran, Islamic Republic of
هرندی اوصاف خودش را بیان کرد خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
این جماعت مزور و عوام فریب خیلی دوست دارند
احمدی نژاد رو با فتنه گرهای 88 یکی کنند
ولی زهی خیال باطل
حقیقت روشن است
Iran, Islamic Republic of
فرقی دارن مگه؟
Iran, Islamic Republic of
همه‌ی کسانی که میخواهند درباره‌ی دولتها، درباره‌ی کابینه‌ها، درباره‌ی رؤسای جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظری بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگی‌ها و امتیازاتی که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگی است که این دولت (دولت احمدي نژاد)بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.(مقام معظم رهبري).
Iran, Islamic Republic of
نامه های هتاکانه احمدی نژاد با نامه های هتاکانه کروبی جفتش لبه های یک قیچی هستن
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفا یکی دو تا عبارت هتاکانه از نامه احمدی نژاد رو همین جا برای اطلاع عموم منتشر کنی؟ و اگر وجودش رو داشتی با بخش های مشابه اون یکی نامه مقایسه تطبیقی کنی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حقیقتش امروز نه اصلاح طلبها قلباً وعملا مطیع رهبر هستند نه احمدی نژاد نه فتنه گران
Iran, Islamic Republic of
داداش انقد به قیچی علاقه داری برو خیاطی
Iran, Islamic Republic of
البته مثل هم نیستند احمدی نژاد در خدمت به مردم بی نظیر بود الی منحرف شد در دوسال آخر ریاستش وقتی سفر های استانی می رفت یادتونه چقدر استقبال مردمی نسبت به قبل کم شده بود
Iran, Islamic Republic of
بله‌. وقتی از هر طرف میزنن تو قوزک دولتش و حتی سفرش رو سانسور میکنن یا رسانه ملی به سخره میگیره، حق بدید استقبال کم شه. اما الان هم استقبال از احمدی نژاد رو دیدی؟
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما سر سهم است ؟ درد انقلاب و اسلام که هی لقلقه میکردید چه شد ؟ ارث پدرتان را مگه میخواهید ؟ خوب دارید چهره هزار چهره تان را رو میکنید .
هر روز با این افاضات شما ایمانم به احمدی نژاد بیشتر میشه
خدا همه مون رو آخر عاقبت بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد
زنده باد مردی که با سعه صدر در مقابل این همه تهمت... ایستاده است
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
شما دردت چیه؟
راستشو بگو مشکل از کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت احمدی نژاد بالاخره شماها رو دق مرگ می کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
خلاصه صحبت های این آقا:
ترس از انتخابات مجلس در سال 98
و انتخابات ریاست جمهوری 1400
Iran, Islamic Republic of
باز هم فرار رو به جلو
اصول گراها برای پوشاندن اشتباهات و فسادهای خودشان فرار رو به جلو می کنند
شما نمی خواد اینقدر در مورد احمدی نژاد نظر بدی بهتره در مورد خرابکاری ها یه آقای اصول گر در ...توضیح بدی
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
یکی اومده دم از دین میزنه
دم از انسانیت و انقلاب میزنه
اتفاقا فقط حرف نمیزنه بلکه عمل هم میکنه
خب خیلی خیلی واضحه که دکان دو نبش شما دین سوارهای حراف بدون عمل را تخته کنه
شما هم اگر حرف و عملت یکی بود مثل احمدی نژاد محبوب میشدید
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین دلایل روانشناختی که موجب شد احمدی نژاد رو به ورطه فعلی ببره بی شک اذیت وآزارهایی بود که از سوی اصولگراهانماها واصلاح طلبان بر او رواداشته شد.
شما به سخنرانی های مرحوم هاشمی نگاه کنید از سال 1384 تا مرگ امکان نداشت اسمی و تهمت به احمدی نزاد نباشه
ازروزیکه رئیس جمهور شد همه باهاش مخالفت کردند وسنگ جلو پاش انداختند
الان هم همینطور
تو دولت یازهم ودوازدهم یک روزنیست خبر و حرفی از احمدی نژاد نباشه
ایحال هدف تخریب ایشان بود که به هدفشون رسیدن
اونهم لجباز و...
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
آقا محمد از خدا بترس اگر هم نمیترسی به شعور مردم توهین نکن تو هم مثل بی بی سی عمل میکنی صدتا راست میگه که اون یه دروغش رو جا بندازه همه رو درست گفتی که برسی به اینکه لجبازه ؟؟
نخیر ایشان اعتقاد راسخ به تفکر خمینی کبیر و امام خامنه ای عزیز داره
به مردم توهین نکنید
امینی
Iran, Islamic Republic of
حزب الله راست میگه من اشتباهی به محمد رای دادم
Iran, Islamic Republic of
محمد از احمدی نژاد دفاع کرده ولی شما طرفداران احمدی نژاد فقط خط اول رو می خونید و منفی می زنید معلومه اهل فکر نیستید
رضا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب هاو اعتدالی ها ابتدا بین احمدی نژاد و اصول گراها تفرقه انداختند
بعد از تمام شدن دولت احمدی نژاد رفتند سراغ اصول گراها
تا این که همه رو از صحنه حذف کردند و خودشون به قدرت رسیدند
به این میگند یه نقشه تمیز و حساب شده
تفرقه بنداز و حکومت کن که میگن یعنی اینه
اون وقت این اصول گرها هنوز هم دارند توی زمین اصلاح طلب ها بازی می کنند
آقای محترم!
بیدار شو! الان 5 ساله که احمدی نژاد در قدرت نیست
حزب شما هم در قدرت نیست
کشور داره به فنا میره
بی کفایتی و بی عرضگی داره بیداد می کنه
خواهشا بیدار شو
مساله روز رو درک کن و به فکر باش
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت تهمت می زنید
کمی هم تقوا!
احمد
Iran, Islamic Republic of
چقدر تخریب احمدی نزاد ؟ هرچه تخریبش کنید محبوب تر میشه به فضل خدا
Iran, Islamic Republic of
متوجه شده اند که نام احمدی نژاد برایشان مشتری جلب می کند
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای هرندی حرف نو وجدید نداری ؛ بابا مقام معظم رهبری در مورد این یازده روز نظر خودشان را گفتند و ماجرا تمام شد ؛ دست بردار از کینه خود؛ ریس جمهور بود و شما را برای ادامه پست وزارت ارشاد مناسب ندانسته وکنار گذاشته حالا هی بگو یازده روز این تمام شد از برجام بی سرانجام بگو از دلار 4700 تومان ؛ از شمارش معکوس برای روحانی و استقبال پر شکوه مردم از احمدی نژاد بگو
Iran, Islamic Republic of
احسنت
نمک نشناس
Iran, Islamic Republic of
امثال صفار باید در کنج یک روزنامه می ماندند و تحلیل های غلط بی اثر خود را نشر میدانند اما احمدی نژاد بنابر توصیه و مشورت دوستان، امثال او را در جایگاهی قرار داد که هر گز حقشان نبود!
اگر احمدی نژاد او را در سمت وزارت ارشاد نمی گذاشت، او الان هرگز صفار نمی بود!
یادش رفته فقط بچه های روزنامه کیهان او را می شناختند ولاغیر!
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
جناب صفار واقعا به این فکر کرده بودی اگه احمدی نژاد به امثال شما پست نمیداد الان شما را باید با چه عناوینی صدا میکردن ؟
هرچه دارید از احمدی نژاد است .
کم خودتتان را زیر سوال ببرید
Iran, Islamic Republic of
مشکل شماها اينه که چيزی از گذشته انقلاب نمی دانيد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان واقعا شما متوجه نشده اید که احمدی نژاد از دور دوم ریاست جمهوری در برابر رهبری گردنکشی ‌کرد بنده دو دوره به ایشان رای دادم ولی شما چطور خود را پیرو رهبر می دانید ولی واقعیات را نمی بینید . آآقای صفار از خدمات دولت نهم تقدیر کرد ولی به اشتباهات هم اشاره کرد تعصب انسان را بدبخت و خسر الدنیا والاخره می کند بنده الان هم از خدمات دولت نهم از مسکن مهر و... دفاع می کنم ولی انحراف های ایشن را از سال ۸۸ به بعد هم ببینید البته بنده هرگز به روحانی رای نداده ام و بر جام را مصیبتی بزرگ می دانم
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
انحراف ؟؟؟ انحراف از چی ؟ بله درست میگید ایشان منحرف از خط هاشمی و فتنه گر هاس عزیز برادر شاقول خودتان را با رهبری معظم مقایسه کنید.
اولین کسی که از انحراف برای این جریان مومن و انقلابی بکار برد شیخ اکبر هاشمی بود . من از شما که میدانم ولایی هستید سوال میکنم آیا امام خامنه ای یکبار از این جریان پاک به عنوان انحراف اسم بردن ؟
بازی سیاست بازهای مقلطه کار رو نخوریم .
Iran, Islamic Republic of
چه کسی وزیر اطلاعاتش یعنی آقای مصلحی را برکنار کرد و وقتی رهبر دوباره مصلحی را ابقا کرد در اعتراض به عملکرد رهبر ۱۱ روز خانه نشین شد جز احمدی نژاد. شما فکر می کنید هر کس با احمدی نژاد مخالف است مخالف رهبر است یا طرفدار دولت فعلی و اصلاح طلبان است نه خیر اینطور نیست
Iran, Islamic Republic of
عزیز دلم! برادرم! التماس تفکر. واقعا تعصب انسان را بدبخت می کند .
چرا خودت خبرها را نمی خوانی و تحلیل نمی کنی؟
فقط یک نمونه برای اثبات این که بدون اطلاع قضاوت می کنی : مسکن مهر کار دولت دهم بود ، نه دولت نهم!آیا ادعای گردن کشی احمدی نژاد در برابر رهبری هم با اطلاعات این چنینی است؟
جناب صفار از خدمات دولت نهم تقدیر کرد، چون خودش مثل بقیه وزرا باید پاسخگوی عملکرد اون دولت باشه؛ حداقل در حوزه فرهنگ . رصد کن ببین حتی بچه حزب اللهی های حوزه فرهنگ و هنر درباره عملکرد ایشون چه نظراتی دارند.
زینب
Iran, Islamic Republic of
غرض و کینه شخص ات رو با انقلاب و مفاهیم ارزشی ترکیب نکن
یه زمانی احمدی نژاد صلاح دونست شما رو وزیر فرهنگ کرد
یه زمانی هم تشخیص داد که فرد دیگری باید این پست رو داشته باش
در صحبت کردن باید تقوا و خلوص نیت داشته باشیم
در مورد هر کلمه ای که از دهان خارج می شود روزی باید حساب پس داده شود
Iran, Islamic Republic of
یه زمانی احمدی نژاد وزیر اطلاعات و وزیر ارشادیعنی همین آقای صفار را به جرم اینکه به او اعتراض داشتند که چرا از اوامر رهبر اطاعت نمی کند برکنارشان کرد
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی دلیل عزلشون این بوده؟ پس دلیل عزل متکی چی بود؟ لابد اعتراض به این که چرا احمدی نژاد برخلاف نظر رهبری در سیاست خارجی موازی کاری می کنه! دلیل عزل دستجردی چی؟ لابد اعتراض به این که چرا برخلاف نظر رهبرانقلاب با ارز دولتی چوب بستنی وارد کرده! دلیل عزل مصلحی چی؟ لابد این که چرا برخلاف نظر آقا دوتا معاونش رو برکنار نمی کنه!(راستی ، راسته که می گن دوتا از مسئولان وزارت اطلاعات آن دوره عزل و به اتهام جاسوسی دستگیر و .... شدند؟!)
Iran, Islamic Republic of
فتنه ۸۸ با مدیریت ضعیف وزارت اطلاعات عجین بود. وزارت ارشاد هم متاسفانه کارنامه خوبی نداشت. اینها به این دلایل برکنار شدن. عادت نکنید همه چیزو‌ بچسبونید به رهبری چون عقلتون تعطیل میشه. نتیجش میشه همین‌که هرکی نامه بنویسه به رهبری ، شما بهش میگی ضدانقلاب!
حسین
Iran, Islamic Republic of
اول: احمدی نژاد دنبال سفره و سهم و قدرت و .... نیست
دوم: اگر به قول شما همه سفره انقلاب رو برای خودش می خواد پس شما که وزیر فرهنگ اون بودی سر سفره چکار می کردی؟

از ویژگی های احمدی نژاد اینه که وقتی مخالفاش حرف می زنند ابتدای جملشون با انتهای جملشون تناقض داره

خیلی تلاش نکنید احمدی نژاد رو متهم کنید چون باعث میشه تناقضات درونی خودتون بیشتر آشکار بشه
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي صفار هرندي
مردانگي آن نيست كه در مورد كساني صحبت كني و تهمت بزني كه بدلايلي مثل حصر و يا نداشتن تريبون نميتوانند جواب مزخرفات تو را بدهند.
در مورد آقاي احمدي نژاد نيز وقتي به تو پست و مقام داد كه زبانت بسته بود و وقتي پستت را پس گرفت زبان باز كرده اي.امثال تو ...كه تا زماني كه وي در قدرت بود به به و چه چه از دهانتان نميافتاد و امروز كه در قدرت نيست برايتان از همه بدتر شده و پلنگ صفت.
بازخوب است كه مثل بعضي ها گربه صفت نيست.
Iran, Islamic Republic of
خوشم مياد هر دفعه يك مطلبي مي گذاريد عليه آقاي احمدي نژاد واكنش هاي منفي عيله شما چقدر زياده.خدايش خسته نمي شويد.....
بابا مردم با شما اصول گرانماها
مشكل دارند.....
دبیر باز نشسته
Iran, Islamic Republic of
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد با این همه دشمنی بر علیه خدمتگزار صدیق ملت به حمدالله لحظه به لحظه محبوبیت او بیشتر و بیشتر می شود زهی خیال باطل
محسن
Iran, Islamic Republic of
دولت فعلی رو با کلی مشکلات که برای مردم درست کرده و میکنه رو رها کردی گیر دادی به 5 سال پیش
بیکاری، تورم، قدرت پایین خرید، قرض و بدهی
نگرانی از سال آینده، آلودگی هوا (تعطیلی سه روز در میان مدارس)، و هزاران هزار مشکل دیگه رو رها کردید و در گذشته سیر می کنید
برادر محترم از زمان عزل شما 4 تا وزیر ارشاد تا حالا اومدند و رفتند
بی خیال قضیه شو
مهدی مهاجری
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار! آقای زاکانی! آب رو بریزید اونجا که می سوزه! چرا آبو جای دیگه می ریزید؟ لابد بعد از سلیمانی هم شما محبوب ترینید :D
Iran, Islamic Republic of
آقای مهاجری ادب خوب چیزی است از ما گفتن
اصغر
Iran, Islamic Republic of
آقای صفارهرندی نمک نشناسی هم حدی داردتوقبل ازریاست جمهوری احمدی نژادچه کاره بودی گاهی اوقات یه مقاله درکیهان می نوشتی دولتهاآمدندورفتندهیچ کدام به تووامثال تواعتناعی نمی کردولی همین احمدی نژادتوراازپستودرآوردوزیراین مملکت کردفرصت خدمت پیداکردی (حالاچکارکردی بماند)معروف شدی فرصت عرض اندام پیداکردی حالابعدازچندسال اومدی علیه رییس خودت مطلب می نویسی وسخنرانی می کنی... احمدی نژادهرچه بودخوب یابدموفق یاغیرموفق توبه عنوان وزیرکابینه احمدی نژادهم درآنهاسهم داری
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب صفار احمدی نژآد هرچی باشه بالاخره ازخود شمابهتره وخدمات خوبی درکشورداشته وبرغم افکارشما دوستداران زیادی هم داره ازبین طبقات متوسط به پایین ولی اگرکاست ضبط صوت هم اینقدرکلمه های تکراری فتنه والفاظ شعاری روپخش میکرد ازکارمیفتاد ولی شماها خسته نمیشید ولی بدونید که حرفای خصوصا امثال شما هیچ تاثیری درافکارعمومی نداره
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کامنت هاجالبن ولی ضربه اساسی به افکارعمومی توسط همین صداوسیمای میلی زده میشه چون اگرکارشون درست بود نوارسخنان همین صفاررودرزمان وزارتش درتعریف احمدی نژآد پخش میکرد تا رسوابشه والبته که حرفای امثال این اقا مستمعی نداره ومتاسفانه اینهااونقدرافکارمردم روپوچ حساب میکنن فکرمیکنن تاگفتن فلانی بده دیگه تمام شد درحالیکه باید ازانتخاباتها درس بگیرن
Sweden
اقای صفار! از شما بعید بود مثل بعضی اصولگرایان دیگر به خط بشوید و اینطور ناجوانمردانه در ضدیت با احمدی نژاد حرف بزنید! من موندم اون چیه که شما دوستان سابق احمد نژاد رو هر از گاهی مجبور میکنه یک چیزی علیه او بگویید! من به شما باور داشتم اقای صفار اما واقعا اعتقادم به شما و فهم و بصیرت شما کم شد چرا؟ چون دوستی قدیمی خود با احمدی نژاد را دستمایه کردی تا او را بکوبی! ایرادش اینست که اگر شما از دوره دانشجویی او را میشناختید و میدانستید او تمامیت خواه است چرا با او همکاری کردید؟ چرا برای او تبلیغ کردی؟ حالا اگر هم او انسان تمامیت خواهی بوده است چرا از مال دنیا چیزی ندارد؟ اینها با هم در تضاد است بدادر من.حرفهای شما در ضدیت با احمدی نژاد بی اساس است چرا که الان همین روحانی ده برابر بیشتر عملا مقابل اقا میایستد ولی شماها هیچیک حرفی برای گفتن ندارید! فکر میکنم دعوای شما بیشتر شخصی است و اینکه احمدی نژاد شما را تعویض کرد ناراحتید همین.متاسفم
Iran, Islamic Republic of
دوست من جائی برای حرف نگزاشتی .درخانه اگرکس است یک حرف بسست.درودبرشرفت
بهار
برادر هرندی فرمانده اسبق سپاه کرمانشاه:آنزمان که شمارو وزیر ارشاد دولتش کرد همه چیز رو برای خدا میخواست وهمه مواهب الهی وزمینی رو میخواست روی سفره مردم بگذارد...کینه تو از زمانی شروع شد که از پست وزارت برکنارت کرد وتو چون دلت برای میز مدیریت وزارت تنگ میشد وامیدی به بازگشت ندیدی از همانزمان در میتینگ ها شروع به تبلیغات وکینه ورزی کردی!!!حالا تو سفره انقلاب رو برای خودت میخواهی یا دکتر احمدی نژاد؟!!!کسی که یارانه،سهام عدالت،سهمیه بندی بنزین،ساخت و واگذاری مسکن در غالب مسکن مهر و.. کارهای بزرگی که مصوبات دوران دولت سازندگی بود وبر روی زمین مانده بود تا زمان ایشان (در حد توان یک دولت آنهم دولتی که وزیر ارشادش تو باشی!!!)شروع کرد چرا شماها نتوانستید یکی رو پیدا کنید که مردم قبولش داشته باشند تا انتخابش کنند وبقیه کارهارو پیگیری کنه؟!!!اگر دولت دکتر احمدی نژاد نبود تو یا بازنشسته همان ارگان نظامی بودی یا جزءاتاق فکرشون ..با آمدن دولت دکتر احمدی نژاد امثال شماها تویه مردم مطرح شدید که حالا عضو مصلحت نظام هم باشید وگروه جمنا تشکیل بدید تا دکتر احمدی نژاد رو بکوبید؟شماهارو کی می شناخت در نبود دکتر؟!!!!نمک خوردی نمک دان نشکن...اسم این پایبندی به ولایت ونظام نیست برادر...نامش دلبستگی به پست وشهرت ومنصب وسفره انقلاب،نظام ومردمه مراقب خودت باش برادر...
Iran, Islamic Republic of
.... باید از مجاری قانونی مانند شورای نگهبان اقدام کنند !!
خخخخ !
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالبه که دکتر احمدی نژاد تبدیل شدن به عامل امتحان تقوای آقایان پرمدعا ! !
همه با تهمت و افترا به دکتر تقوایشان را به باد فنا دادند !
هر روز هم از هم پیشی میگیرند و هر کدام میخواهند تهمت پر رنگ و لعاب تری مطرح کنند ، چه سودی میبرند الله اعلم !
دولت اعتدالی دارد کشور را به باد فنا میدهد، اینها همچنان مشغول نیت خوانی از احمدی نژادند و درگیر آن 11 روز !
خانه از پایبست ویران است
خواجه در فکر نقش ایوان است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خوش به حال تو که تقوایت را نگه داشتی !مثل تو مثل آن چها نفر است که نماز می خواندند یکی از آنها ناخودآگاه حرفی زد دومی گفت حرف نزن نمازت باطل میشه سومی گفت نماز خودت هم باطل شد بدبخت . چهارمی گفت خوش به حال خودم که مثل شما نمازم را باطل نکردم
Iran, Islamic Republic of
وای شما چقدر با مزه ای. لطیفه گوی بی بدیل!
Iran, Islamic Republic of
نه برجام نه اصلاح طلبان نه باند مشائی زنده باد خط مستقیم ولایت فقیه
احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکه با علی درافتاد ورافتاد حالا هرکی میخواد باشه فرق نمی کنه مموت یا میرحسین یاسدممد یاهرکس دیگه !!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جهان یوز!!!
خییییلی نامردی و از کینه و حسادت اینکه چرا احمدی نژاد به زاکانی و امثال او سهم و پست نداد، تیترهای مغرضانه و خلاف واقع میزنی!!!
صفار هرندی که تکلیفش برا مردم مشخصه و همه دیگه میشناسنش ... اما جمله ی "« این افراد تمام دردشان این است که چرا هم‌اکنون روی صندلی ریاست یا پست خاص نیستند»" در خصوص کروبی گفته اما جوری تیتر زدی که جمله برگرده به احمدی نژاد...
براتون متأسفم که دین و دنیا و آخرتتون رو به این راحتی میفروشید و حالیتون نیست چون مهر الهی به پیشانی و زبان و چشم و گوشتون خورده و قابل هدایت نیستید...
اتق الله یا اولی الابصار...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
اقای هرندی کاملا درست گفته احمدی نزاد متوهم فکر میکرد با رای بالای ملت میتونه با خانه نشینی وقهر کردن 25 ملیون ادم رو به کف خیابونها اورده و نظام رو به نفع خودش تغییر بده و حتی یک نفر هم از او تبعیت نکرد و دربایان هم منفور همان ارای زیاد شد
United Kingdom
حرف مفت نزن!
خدایا شکرت که من از امثال صفار منحرفم
درود بر رئیس جمهور قلبها دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
آره به همه بگو حرف مفت نزنند خودت هرچه خواستی بزن
Iran, Islamic Republic of
نه. کاری به همه نداریم. منتها شما فعلا حرف مفت نزن ، سرعت متوسط جهانی حرف مفت زدن رو خیلی بردی بالا
Iran, Islamic Republic of
ناصحی تو هم مثل صفار تحلیلای ابکی نکن. اصولگراها بدون احمدی نژاد نمیتونن رای مردم بدست اورن
Iran, Islamic Republic of
سلاماً
Iran, Islamic Republic of
۲۵ میلیون نفر رو بدون تبلیغات و حتی درز کردن خبر خانه نشینی بکشونه تو خیابون ؟ جز این بود که اخبار خانه نشینی رو اول خود شما پخش کردید؟! خود گویی خود خندی....
Iran, Islamic Republic of
اینا چی میگن برا خودشون ؟
احمدي نژاد اشتباه و غفلت داشت اماهيچگاه مثل بسياري از حضرات چپ و راست شده از مسئولين قبلي وفعلي خود را صاحب سفره انقلاب ندانست وچشم طمع به بيت المال و زر وزيور آن ندوخت.
چرا كه اگرايشان آنگونه كه آقاي صفار هرندي ادعا مي كنند, بود, از همان ابتداي ورود به ميدان سياست و سياست ورزي و مسئوليت مثل خيلي از اين حضرات ,وسط لحاف سياست را مي گرفتو كاري به بخور بخور و سوءاستفاده هاي كله گنده هاي اين باندها نداشت و استفاده خودش را مي برد. كسي هم كاري به كارش نداشت و الآن هم به احتمال قوي ليدر يكي از همين باندهاي چپ راست شده بود.
Iran, Islamic Republic of
این راسته که بالای 5 میلیون افزایش حقوق نداره ولی هیات علمی افزایش داره؟
چرا استثنا قائل میشید؟
Iran, Islamic Republic of
جناب صفار ، شما بهتره بری از همون برجامت دفاع کنی دکتر احمدی نژاد عزیز دل ملت است ، هیچوقت به فکر پست و مقام نبوده و نیست و الا به جنگ اشراف سیاسی نمیرفت ، و همچون شما از برجامی دفاع می کرد که عقیم بودنش را عالم و ادم متوجه شدند
Iran, Islamic Republic of
برجام ربطی به امثال آقای صفار نداره این ننگ به اینها ربطی نداره
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان یکی از دوستان به من بیسواد توضیح بدهد سفره انقلاب که مسئولین درباره اش با هم درگیرن یعنی چی منو متوجه کنید منظوراقایان سهم بیشتره پست و مقامه اختلاس و چپاوله ایران ارث پدریشونه سهم ملت از سفره انقلاب همون صدقه ۴۵هزارتومان یارانه از سطل آشغال روزی دراوردن برا زن و بچه شون آبرو احترام ملت را گرفتن و با افتخار مردمی که تا ده سال قبل خجالت میکشید اسمی از کمیته امداد بیاورد یا از کنارش خجالت میکشید رد بشود الان با افتخار داد میزنن و میگن کمیته کمیته خواهشا یکی به من بگوید سهم انقلاب چیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر همه ی آنهایی که برای انسانیت انسان در درجه ی اول اهمیت قائل هستند و دین و مذهب را همچون شکوفه ای بر شاخسار انسانیت می دانند و هرگز دنبال منافع شخصی خود رد پروسه های اجتماعی نیستند . هنوز صدای دلنشین معمار کبیر انقلاب طنین اننداز است که فرمود .........ای خاک بر سر من اگر از این انقلاب چیزی برای خود بخواهم وما می گوئیم .....ای خاک بر سر آنهایی که انقلاب را برای خود می خواهند.
مهر ماندگار
United Kingdom
صفار تو خودتو هم بکشی نمیتونی مردم رو از احمدی نژاد جدا کنی!
عقده هاتو برو جور دیگه خالی کن، اینطوری جواب نمیده!
ما مردم عاشق احمدی نژادیم، یکی مثل تو نمیتونه با عقده گشایی هاش این عشق رو کمرنگ کنه..
ولی یه توصیه به تو و هم فکریهات که روز و شب در فکر زدن احمدی نژادید دارم و اون اینکه بیش از این مردم رو با این حرفا از خودتون متنفر نکنید!
مردم واقعا از شماها متنفرن!
بس کنید و قدری بخاطر خدا حرف بزنید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باز دوباره طرفداران احمدی نژاد دادار ودودور راه انداختن.صفرهارندی بده!اژه ای بده!مصلحی بده!متکی بده!صالحی بده!لنکرانی بده!نیکزاد بده!مرضیه دستجردی بده!تقی پور بدبود!یه بارکی بگید کل کابینه ی دو دولت خود احمدی نژاد همه بد بودن خودتونو راحت کنید.حواستون هست تا الان دو سوم وزراشو زیر سوال بردید؟؟؟؟خب پس به چی احمدی نژاد دارید افتخار می کنید؟طبق گفته خودتون دو سوم کابیینه اش بد بودن!!!چون از انحراف احمدی نژاد گفتن. پس دولت نهم ودهم کجاش خوب بوده؟؟؟جالبه طرفداران جریان انحرافی می گن ولایت مداری معناش این نیست که هرچی رهبری گفت ما عینا همونوانجام می دیم.ولی وقتی نوبت به احمدی نژاد خودشون می رسه.هرکس یه ذره ازش انتقاد کنه رو تکفیر می کنند.حتی اگه سالهاوزیر همون فرد محبوبشون بوده باشه!!!!یه بام ودوهوا که می گن همینه.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم اولا بیشتر این افرادی که نام بردی تا قبل از دولت احمدی نژاد اصلا مسئولیت و سمتی نداشتند و کسی اونا را نمیشناخت.
اگر هم میبینی الان حرفاشون میشه تیتر اول رسانه ها
همه اش صدقه سر احمدی نژاده.
ثانیا کسی نمیگه اینا بد هستند. اتفاقا حرف ما اینه دولتهای نهم و دهم از احمدی نژاد گرفته تا همه وزرا و معاونین و... مثل سایر دولتها نقاط مثبت و منفی خودشون را دارند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین ناشناس عزیز قشنگ گفتی
Iran, Islamic Republic of
دوست من تاریخ صدراسلام رالطفا مطالعه بفرمائید.درزمان وزارت بدلیل مدیریت قوی دکتر جرات کجروی نداشتندچون می دونستند دکترباکسی تعارف نداره.
Iran, Islamic Republic of
شوما هنوز یادگاری مرحوم غریق استخرکوشک رو داری استفاده می کنی، ناشناس جان؟!
Iran, Islamic Republic of
والا شما که مخالف احمدی نژادی تقریبا از همه وزراش دفاع میکنی و با همه برنامه های دولت مخالفی و میگی دولت منحرف بوده! تناقض شما که عجیب تره! در خصوص عزیزان اصولگراییتون که بارها عملا مخالفت با رهبری داشتن هم حرفی نمیزنید اما به محض دو تا نامه دلسوزانه ، فریاد وا اسلاما سر میدید. خدا شفا و‌ عقل رو به شما بده به ما هم مقداری تحمل نگهداری شما مریضها رو !
Iran, Islamic Republic of
توهم سوختی چرا ک پستت رو ازت گرفت
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
این اصولچراها امثال باهنر، صفارهرندی، نقدی، مصباحی مقدم، توکلی، زاکانی، در حال حاضر نون رو تو تخریب احمدی نژاد می بینن و به همین دلیل برا اینکه شهرت و محبوبیت و پست و مقامی برا خودشون دست و پا کنن، عین این دوره گرها راه میوفتن این ور اونور صحبت های صد من یک غاز می کنن!!!
آقاجان!!!
احمدی نژاد یک کلمه گفت من نه اصولگرام و نه اصلاح طلب و هیچکدومتونم قبول نداره، عشقش هم مردمه و خدمت به مردم. دیگه اینهمه حقد و کینه و بی اخلاقی و لجن پراکنی نداره دیگه...
آدمیزاد
Colombia
نه حساب آقای زاکانی جداست ، آقای زاکانی مرد پاکی است ، ضمنا "شورای نگهبان" آقای زاکانی را رد صلاحیت کرد( که همین خودش امتیاز بزرگی است ) ،
محسن
Iran, Islamic Republic of
من اگه نظرات رو میخوندم تا یکسال خفه خون میگرفتم وبه علت این همه تنفر مردم از خودم فکر میکردم...حنای تزویر شما دیگه بین مردم و حتی بچه حزب اللهی ها هم رنگی نداره اما چکار میشه کرد شما خودتون رو به خواب زدید
Iran, Islamic Republic of
از قول حزب اللهی ها حرف نزن
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
آدم پلنگ صفت برا دشمناش باشه اما کفتار صفت نباشه....
عباس زرقانی
Iran, Islamic Republic of
در کینه توزی جهان نیوز نسبت به احمدی نژاد شکی نیست.

اما اینکه حتی مخاطبان مخاطبان جهان نیوز هم اینگونه درباره احمدی نژاد قضاوت میکنند و نگاه مثبت به او دارند، نشان از شکست سالها تلاش جهان نیوز و همفکرانش برای تخریب وجهه احمدی نژاد است.

احمدی نژاد ایراداتی قابل توجه منجمله لجباز و یکدنده بودن داشت، اما هنوز هم با تمام آن ایرادات، محبوبترین سیاستمدار در بین مردم است و حقیقتا دلسوزترین و وفادارترین آنها نسبت به مردم.

چراغی را که ایزد بر فروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد درطول ریاست جمهوریش خیلی مردمی کارکرد ولی متاسفانه این اواخر خراب کرد با اون حرکت های نسنجیده اش
مهر ماندگار
United Kingdom
این حرفا رو همون امثال صفار هرندی توی گوش شماها خوندن!
یسری حرفا رو اونقد تکرار کردن که بعضیا باور کردن!
احمدی نژاد محبوب ملت ایرانه
اگه خرابکاری میکرد خدا اینهمه مهرشو به دل مردم نمی انداخت
باید مسائل رو تفکیک کرد و درست فکر کرد نه اینکه به حرف امثال صفار گوش کرد!
من که عاشقشم..
Iran, Islamic Republic of
ما مثل شما نیستیم که کسی تو گوشمون بخونه
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر از احمدینژاد بد میگید و بد مینویسید محبوب تر میشه. هرچقدر شما اصولگراها باهاش دشمنی میکنید محبوب تر میشه. این بخاطر وجهه منفی شماهاست.
و مکرو و مکروالله والله خیر الماکرین
Iran, Islamic Republic of
آفرین همینطوره
Iran, Islamic Republic of
مطمعنا کسی که طرف حق رو بگیره و ولایتمدار باشه پیش مردم هم عزیز میشه .خیلی از آدمها اولشون خیلی خوب بوده ولی بعدا خراب میکنن.
Iran, Islamic Republic of
حداقل اگر سواد درست و حسابی داشتی ارزش خوندن داشت نظرت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر
حمید
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد ...شرف دارد به همه ی شما
عرفان
Iran, Islamic Republic of
این آقا از وقتی احمدی نژاد بخاطر عملکرد ضعیفش از وزارت ارشاد گذاشتش کنار، کینه به دل گرفت و مدام بدگویی احمدی نژاد رو میکنه. مشخصه کی عشق ریاست داره!!!
Iran, Islamic Republic of
عرفان عزیز به خاطر این صفار را گذاشت کنار که صفار می گفت چرا به حرف رهبر گوش نمیدی
Iran, Islamic Republic of
این روکی گفته؟!
قبل این ماجرا، اعلام نکرده بودکه قصد تغییرات در کابینه دهم را دارد، از جمله تغییرات مربوط به حوزه فرهنگ؟!
Iran, Islamic Republic of
آره. صفار نشسته تو جلسه گفته به حرف رهبری گوش بده. احمدی نژاد هم همون موقع گفته پاشو برو خونه! ملت رو هم گاگول فرض کنید
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد...
رضا
Iran, Islamic Republic of
عشق است دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
سفره برای چپ و راست است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادی ها از روش هوچیگری و شلوغ کردن که خوشبختانه دیگر منسوخ شده استفاده می کنند . مثلا اگر یکی حرفی بر علیه شان زد همگی و سازناندهی شده به او حمله می کنند.
امیدوارم بزودی و با محاکمه عادلانه سران این فرقه که به زنبیلیه معروف شده اند آرامش بیشتری به دست آید
اویس
Iran, Islamic Republic of
به زودی رو خوب اومدی اینا از سال ۹۲ دنبال محکوم کردن احمدی نژاد و بقایی و .... هستند اگه میتونستن محکومش می کردن،اما نمیتونن،چون احمدی نژاد مدافع حقوق مردمه و مثل بعضی ها به فکر جیب خودش نیست
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم یه روزی همه خائنین به انقلاب از فتنه گران و برجامیان و باند مشایی و مشاییان و بقایی و طرفدارانش به سزای اعمال خودبرسند
Iran, Islamic Republic of
محاکمه عادلانه که همین الان در جریانه؛اونقده عادلانه اس که نگووووو! ازهمون ابتدای تشکیل پرونده تا الان طابق النعل بالنعل منطبق بر نص قوانین موضوعه کشوری داره پیش میره . اصلا این محاکمه عادلانه ، علم حقوق را از منظر تاریخی دچار تحولات اساسی کرده!
ضمنا
زنبیلی بودن موجب افتخار احمدی نژادی هاست ؛ عین "جریان انحرافی" بودن!
ما هرچی داریم توی زنبیل است ، جلوی چشم مردم، بی محابا
Iran, Islamic Republic of
فرقه ! زنبیلیه ! هوچی گری ! سازماندهی شده! بابا تو برچسبت رو‌بزن کاری به محتوا نداشته باش....
Iran, Islamic Republic of
آخه اگر احمدی نژاد نبود امثال تورو که تاحالا هم کسی نمیشناخت.
مردم احمدی نژاد رو دوست دارن
هر کس هم ناراحته. با سر بره توی دیوار
Iran, Islamic Republic of
...
احمدی نژاد در قلب ماست
احمدی نژاد را ردصلاحیت کردن ولی احمدی نژادها را نمی تونن،...
Hossein
Iran, Islamic Republic of
...
رضوی
Iran, Islamic Republic of
پس بگو درد چیه
درد این بود که همکلاسیت ریست شد بود
امان از کینه که به خاطر پست باشه
احمدی نژاد در قلب ماست
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگرایان از شکست های بی پایان خودتون ناراحتید. ...
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
...

اخه اگر دکتر احمدی نژاد نبود که امثال شما تا پایان عمرتون رنگ وزارت هم به چشم نمیدیدید
حالا ... وزیر شدید بماند اما خیلی بد هست که کسی نمک بخوره و نمکدون رو بشکنه
...
مرکز سیدعلی
United States
حقیقت تلخ است واقعیت برای آدمای ... مانند احمدی نژاد و بقایی و...خیلی دردآور و سخت است این احمدی نژادیها اساس کج رفتاری را درسرزمین ایران عزیز بنیان نهادندخداوند به راه راست هدایتشان کند. اللهم اخرجنی من الظلمات الوهم واکرمنی بنورالفهم.درود برصفارهرندی واقع بین.
Iran, Islamic Republic of
بله بله ، صحیح فرمودید . اساس کج رفتاری در سرزمین ایران؛ بزرگترین خطر از صدر اسلام؛ جریان انحرافی؛ ....
و اینک :
پلنگ صفتی
....
Iran, Islamic Republic of
فعلا فیلتر شکنت رو بذار کنار دو دقیقه. جهان نیوز که فیلتر نیست. بعد بشین زیارت جامعه کبیره بنویس آخر نظرت
Iran, Islamic Republic of
اقای صفار شما از مدافعان برجام بودید ابتدا در مورد دستاورد های این خسارت محض به مردم توضیح دهید بعد به خود اجازه صحبت در باره بزرگان را بدهید. تو کجا آن بزرگمرد کجا.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می کنی صفار طرفدار برجام نبوده ونیست تهمت نزن
هبچکس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم چپ و راست احمدی تژاد همچنان محبوب ترین و خدوم ترین مجری سیاستمدار ایران است‌.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد، زنده باد بهار
Iran, Islamic Republic of
سه ابر مرد تاریخ ایران . کوروش . رضا خان و احمدی نژاد
جابر
Iran, Islamic Republic of
ابرمردان درنوکری دیگران و وطن فروشی و جنجال آفرینی
جابر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار هرندی کمی هم انصاف و اخلاق داشته باش و آن مرد که به شما فرصت وزارت را داد ممنون باش. نمک نشناس نباش. آن ابر مرد امثال شما را به وزارت رساند...
حسین طهماسبی
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر مرد هستید وانقلابی هستید رای بگذارید بین مردم بگویند احمدی نژاد درسته یا شما؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود براقای صفار هرندی
احمدی نژاد دیگر شده مثل بقیه ...مثل خاتمی وکروبی وموسوی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگه می خواست مثل شماها باشه خوب بود دیگه .. کاملا وصل و میتونست تا آخر عمرش بدون انتقاد از بدیها راحت مدیر باشه این کارا رو نمیکرد.. ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
...گفت: برای مثال چریک‌های فدایی خلق به دیدن امام (ره) آمدند اما به آنها گفته شد که امام فعلا فرصت دیدن شما را ندارند...
همین جمله نشون میده از اولش شما به خودتون اجازه میدادین مردم رو دسته بندی و ایضا فیلتر کنید.آقای صفار عزیز. کسی که در زمان حضور امام در مدرسه رفاه برای گروههای مختلف موضع داشته و موضعش رو اعمال می کرده باید هم امروز مردان انقلابی رو هدف تیرهای تهمت و افترا قرار بده. خدا هدایتت کنه که بیش از همه گرفتاری .
Iran, Islamic Republic of
اشتباه فهمیدی او گفت به چریکهای فدایی گفته شد که شما هم قاطی مردم به دیدار امام بیایید
ر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دگتر
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد به تو و امثال تو بها و مقام داد که امروز هر چرت و پرتی از دهنت میاد بیرون بهش میچسبونی.
مگه تو کی بودی که امروز میکروفون و تریبون دادن دستت؟؟؟
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اولا که مگر ایشون پست داشتن ، سهم خواهی کرده بودن؟
دوما الان کی بدون سهم خواهی یا رانت ، پست و مقام داره؟
سوما مردم متدین، مسئولین متدین میخوان که اگر اینطور نباشه وای بحال حکومت چون تمام پشتوانه ش رو از دست میده
احسان
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی مستَضعف انقلاب
Iran, Islamic Republic of
هعععی.. الله اکبر از شما خشک مغزها که از رو نمیرید و باز هم احمدی نژاد رو میکوبید. حتما دلیل عزتمند بودن احمدی نژاد و منفور بودن امثال شماها هم نادانی و نفهمی مردم هست!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتراحمدی‌نژاددرودوصدبدرود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انچه گفتی لاو در غریبی بیش نبود.یک وجب باش ولی انسان باش.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
جناب هرندی خود شما خیلی نیاز به نصیحت داری

Iran, Islamic Republic of
همه نیاز به نصیحت داریم آقا کوروش جز شما که عقل کاملی
کریم
Iran, Islamic Republic of
...
علوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .پدر حسادت بسوزه .اقای هرندی کدام دولت از نظر رهبری اندازه دولت نهم و دهم تشویق شده ؟؟تا دیروز طرف خواب دیده بود که امام زمان گفته احمدی رییس جمهوره اون یکی میگفت حرف احمدی نژاد حرف خداست.دکتر محبوب مردم هست .مگر از مردم مایه نمیزارید مرد هستین شرف دارین دروغ نگید و تایید صلاحیت کنید تا مشخص بشه مردم به چه کسی رای میدن. مردم میگین بزارید مردم انتخاب کنند .
.
بهاری
Iran, Islamic Republic of
عقده ی ریاست و صندلی را تو و امثال تو دارن که به خاطر کنار زده شدن از قدرت، کینه ی احمدی نژاد رو به دل گرفتید
Iran, Islamic Republic of
آقای هرندی دکتر احمدی نژاد چه درخواستی از پست و حکومت داشت،
مگر نامه به رهبری از نظر شما اشکال دارد،
همام امام (ره)که شما از ایشان می فرمایید گفتند در مقابل فساد اول به مسئولین امر مراجعه و اگر کاری نکردند خودتان اقدام کنین،
یا اگر شما دلسوز رهبری هستید رهبری واضح تر از این بفرمایند که آتش به اختیارید شما کجای این آتش به اختیار هستید؟!
نامه به رهبری یک اقدام انقلابی است که خواست خود رهبری هم عمل انقلابی است،
شما برای مردم کجا نامه نوشتی و دلت سوخت،
شما جایگاه طلب هستی که با این حرفها میخواهی بین بعضی ها خودت را جلوه بدی،
یک یا چندطلبه
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
بنده و تعدادی از دوستان طلبه ام این پیامی که در ادامه میاد رو نوشتیم .البته با سانسورینگ هوشمندی که رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب و رسانه ی ملی بهمراه بی بی سی و...در مورد احمدی نژاد دارن انجام میدن بعید میدونیم چنین پیامی رو اجازه انتشار بدید اما اندک امیدی که به وجود اندک انقلابی های واقعی بین دوستان رسانه ای اصولگرا داریم باعث ارسال چنین پیامی شد...

متن پیام(یا همان استدلال):

اگه ملاک قضاوت رو ،ملاک های اساسی امام و رهبری قزار بدیم به نتایج جالبی میرسیم،ملاک هایی مثل:

1-استکبار ستیزی
2-عزت بین المللی
3-عمران و آبادانی
4-استقلال کشور
5-حرکت کلی در مسیررهنمودهای کلی رهبری
6-عدالت(مخصوصا اگه به معنای کم شدن فاصله فقیر وغنی باشه)
7-مردمی بودن و مستضعف نوازی و اینکه مردم احساس کنن مسوولین و مردم یکی هستن و در نتیجه احساس مردمی بودن حکومت
8-کار وتلاش شبانه روزی
9-و...

با تطبیق این ملاک ها بر چهار دولت دوران رهبری امام خامنه ای و نمره دادن به دولت های مختلف در این زمینه ها به خوبی متوجه فاصله عمیق دولت احمدی نژاد با بقیه میشویم(رجوع شود به جلسه آخر دولت دهم با رهبری که متوجه اختلاف نظر رهبری با اصولگرایان در مورد دوسال آخر میشویم!!)

حال نتیجه اصلی بحث در یک سوال بدست میاد که تمامی مدعیان ولایت و انقلاب،اصولگرایان ،ائمه جمعه مطرح در کشور،رسانه های انقلابی و شخصیت های مدعی و صاحب تریبون چه تاثیری در حرکت انقلاب طبق ملاک های اساسی داشته و دارند.قبل از سال84که کشور در مورداین ملاک های هشت گانه و... دچار رکود شدید و بعضا پسرفت و کم کاری شدید بوده و بعد از سال92 هم دوباره به قبل از 84 برگشته بلکه بدتر...
پس تاثیر این مدعیان دقیقا در کجا مشخص میشود؟آیا میشود صرفا با منبر و موضع گیری های اشخاص به انقلابی بودن یا نبودن آنها پی برد؟؟


انشاالله که حرکت انقلاب دوباره به ریل اصلی اش برگردد
رسول جوان
Iran, Islamic Republic of
...
ذوالقدر.
Canada
سلام
جناب صفار هرندی
لطفا لاف در غریبی ممنوع!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر دکتر احمدی نژاد مظلوم است ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودتو کشتی در تخریب احمدی نژاد...یه بار ندیدیم جهان نیوز که ادعای اصول گرایی و...نش میشه یه تیتر در ظلمی که به کارگران و بی عدالتی در شرکتهای پیمانکاری و به نیروهای شرکتی و قراردادی میشه یه مطلب بنویسه
همش سیاسی برا خودشون
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی بس است جناب صفار خان
رضا
Iran, Islamic Republic of
از وقتی که از وزارت انداختت بیرون اینطور شدی
Iran, Islamic Republic of
اگر راست میگید صلاحیت احمدی نژاد تایید بشه
اونوقت بکذارید ببینید مردم بهش رای میدن یانه؟؟؟اونوقت میبینید رای ۳۴ میلیونی میاره
Iran, Islamic Republic of
صلاحیت احمدی نژاد را اول رهبررد کردند که او را از کاندیدا شدن منع کردند بعد شورای نگهبان
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
عابدینی
Iran, Islamic Republic of
برای خودم متاسفم که اینطور آدم هایی مثل صفار هرندی همه کاره ی کشورم هستند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم سفره انقلاب که فقط برای شماست احمدی نژاد هیچ برداشتی از سفره انقلاب نداشت زنده باد خادم ملت زنده باد ایرانم زنده باد بهار نفرین خدا بر بدخواهان ایران
Iran, Islamic Republic of
صفارهرندی کی هست؟ خیلی ها اصلا نمی شناسنش
خواسته خودش رو مطرح کنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد شده یجور کلاس هرکی میخاد خودشو مطرح کنه که بازنشسته سیاسی نشه میاد یه حرفی از احمدی نژاد میزنه
تو خوب اقای هرندی مواظب اخرتت هم باش !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از طرفداران افراطی احمدی نژاد(اونایی که معتقدن دولت احمدی نژاد عالی بوده ومشایی وبقایی هم هیچ مشکلی توکارشون نیست منظورمه.) دارم؟؟؟چند نفته پیش مقام عظمی ولایت تعبیر زیبای کودک سنگ پراکن رو برای کدوم یک از شخصیتهای سابق نظام به کاربردن؟؟؟؟چه کسی بود که سالها امکانات نظام دراختیارش بوده وبعد کنار رفتنش نقش اپوزسیون به خودش گرفته؟؟چه کسی به خاطر یه لکه ی سیاه کوچک کل قوای کشور رو داره تخریب می کنه؟؟؟اینا همه تکرار سخنان مهم مقام معظم رهبریه که چند هفته قبل گفتن. دیگه اینارو چطور می خواید پاسخ بدید؟؟؟ گوینده این سخنان صفارهرندی نیست. امام خامنه ایه.
Iran, Islamic Republic of
برادرناشناس. رهبری گفتن کسانی که یه دهه مملکت دستشون بود. احمدی نژاد یه دهه مملکت دستش بود یا هشت سال؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رهبری روی عدد ده تاکید خاصی نداشتن.حتی اگر کسی چهارسال هم امکانات کشور دستش باشه مخاطب می تونه قرار بگیره.ضمنا احمدی نژاد دوسال هم قبل از ریاست جمهوریش در شهرداری بود واز امکانات کشور بهره می برد.درمجموع همون ده سالی می شه که شما اشاره می کنی.به علاوه ی اینکه ژست منتقد واپوزسیون گرفتن الان فقط مخاطبش احمدی نژاد یا روحانی می تونه باشه.وگرنه بقیه که از این ژستا نگرفتن.مثلا روسای قوه قضاییه کدومشون ژست اپوزسیون نظام به خودشون گرفتن که بخوایم فرمایش رهبری رو به اونا نسبت بدیم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر ناشناس اقای روحانی چند سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بود؟بعدش برادر اگر اقاب بقایی یا مشایی مشکل دارن واقعا اینارو علنی محاکمه کنن صدا وسیما هم پخش کنه. اعدامشون هم کنن. اما تاکید میکنم دادگاه علنی تا اونوقت معلوم بشه کی جاسوس انگلیسه
Iran, Islamic Republic of
خوب ، بحث داره جالب می شه
اگر ملاک "همه امکانات کشور دراختیارشان بوده" شامل شهردار تهران هم بشود، و عدد ده رو هم حضرت آقا با تسامح بکار برده اند، پس بریم روی دوازده سال شهرداری جناب قالیباف متمرکز شیم ؛ چطوره؟ دوازده سال!
اونقدر که املاک نجومی توزیع شده ، دهن خبرنگارش رو هم آسفالت کردن . بعدش هم در انتخابات هی به طرف(رییس جمهور در حال خدمت) بگن : شما جزو چهاردرصدی هایی و ما جزو نود و شش درصدی ها! این ژست اپوزیسیونی نیست؟ پنج ساله کلهم اجمعین اصولگراها زیر و بالای دولت روحانی رو یکی کردین، رسیدید به این که "چوب خشک هم جلوش رای میاره" ؛ درباره ظریف تا تعبیر خیانت پیش رفتید؛ تو دوسه ماه سید محرومانی ساختید که بیست سال در عالی ترین مناصب قضایی حضور داشت!
دولت جزو قوای کشور هست یا نه؟ چیزی از دولت روحانی باقی گذاشتید؟ مجلس جزو قوای کشور هست یا نه؟ چیزی از مجلس دهم باقی گذاشتید؟ ناشناس هاتون رو نمی گم ها؛ اونهایی تون که ده سال و بیست سال همه امکانات کشور دستشون بوده(نه فقط هشت سال دولتی که حتی معاون اولش رو هم نمی تونستند نصب کنند).
نظرتون راجع به سخنان رخبر معظم انقلاب درباره سیاه نمایی و سنگ پراکنی به قوای نظام چیه؟!
Iran, Islamic Republic of
هر انسانی ممکن است قضاوت نا صحیحی نسبت به فردی که اکثریت گروهها وافراد دور برش نسبت به آن فرد بد می گویند می تواند داشته باشد.احمدی نژاد کی همه امکانات نظام در اختیارش بوده است .اتفاقا مانع اختیارات رئیس جمهوریش هم می شدند.
رضایزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
اگه حرف نزنه نمیگن لاله
نسیم شمال
Iran, Islamic Republic of
آره بابا! صلا فقط تو خوبی!بقیه بد!
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد عزیز!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلا و درود خدا بر دکتر محمود احمدی نژاد مظلوم
سلام بر کسی که پیرو امام عصر است !!!!!!!!!و این همه مورد هجوم چپ، راست، صهیونیست، آمریکایی، ارتجاع عرب، منافقان و خائنان قرار گرفته است!!!!!!!
راضیه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ اتفاقا تنها کسی که سفره انقلاب را برای مستضعفان پهن کرد احمدی‌نژاد بود منتها اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده تشنگان قدرت و ثروت مرفهان بی درد امربکا انگلیس رژیم ترسیدند و دست در دست هم نگذاشتند و نخواهند گذاشت از این سفره به صاحبان اصلی یعنی مردم مستضعف چیزی بماسد...
کمال الدین
Iran, Islamic Republic of
به قول دکتر
نمیدونم از کجا میسوزی ولی
اگه میسوزه
به قول دکتر آب بریز اونجایی که میسوزه
گلابی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
این تخریب ها گامی دیگر در جهت
طرح "دولت وحد ملی" است
وحد ملی (البته بخوانید وحدت قدرت طلبان چپ و راست) برای کسب قدرت و تقسیم آن
و وحدت علیه خدمتگذار ملت دکتر محمد احمدی نژاد
جناح چپ در حال آماده سازی جهانگیری
و جناح راست در حال آماده سازی لاریجانی
برای انتخابات 1400
مشکل چیه؟ مشکل چیه؟ احمدی نژاد و میزان محبوبیت بسیار بالا
تصمیم گرفتند چکار کنند؟
تصمیم گرفتند صبح و ظهر و شام سب (دشنام) احمدی نژاد بکنند تا از محبوبیتش کم شود
زهی خیال باطل!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اصول سواران شکست خورده
نتیجه کارشکنی، تهمت، حرف های نابجا از زمان دولت احمدی نژاد تا حالا این شده است
که افسادطلبان به همراه اعتدالی ها انتخابات ها را یکی پس از دیگری پیروز شدند و کشور به این وضع نامناسب رسیده است
البته یکی از مقصرهای اصلی این وضع خراب شماها هستید
در زمان احمدی نژاد تا تونستید چوب لای چرخ دولت گذاشتید
هر روز یه جنجال ایجاد کردید
مرتب در حال سهم خواهی بودید
تلاش بسیار زیادی کردید که دولت را تحت کنترل خود در بیاورید
در مجلس وقت هم تا حد سقوط دولت هم پیش رفتید
در سال 91 و 92 هم این کارشکنی های شما باعث شد که وضع اقتصادی نابسامان شود و دشمن با دیدن فتنه 88 و کارشکنی ها شما جسور شد و به کشور ضربه وارد کرد
اگر خوب بررسی کنید شماها هم "فتنه کارشکنی" در سال های 84 تا 92 را اجرا کردید
از خواب غفلت بیدار شوید
بیشترین استفاده از تخریب احمدی نژاد را افسادطلب ها و اعتدال نماها انجام داده و می دهند
بیدار شوید!!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد به خاطر اینکه دستان امثال شماها را از بیت المال کوتاه کرد و باج به هیچ کدامتان (اصولگرا و اصلاح طلب ) نداد و در پی تحقق عدالت بود مورد غضب شماها واقع شد .بعد آقای صفار باید پاسخگوی دوران وزارت شان باشند.چرا رهبری در دوران وزارت ایشان انتقادات زیادی به وزارت ارشاد داشتند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سه تا پیشنهاد دارم واسه جناب هرندی اگر طالب فیضند

۱_ مناظره با احمدی نژاد
۲_علنی کردن دادگاه بقایی
۳_پیگیری قضیه اعتراض قانونی (از مجاری ...)

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود برشجاعت احمدی نژاد من که فدائیشم
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصولگراهای اصولسوار با همین بی اخلاقی ها به سطح رای تنفر در جامعه رسیده اند.
احمدی نژاد هر چه که هست خدماتی به مراتب بیشتر از سایر مسئولین اجرایی در این کشور انجام داد.
احمدی نژاد تبدیل به میزانی برای مقایسه بین روسای جمهور تبدیل شده است.
سطح خدمات و تلاش و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی او قابل مقایسه با هیچ فرد اجرایی در کشور نیست.
آقای صفار شما در سطح احمدی نژاد نیستید با بی اخلاقی و لجن پراکنی خودتان را بی اعتبار می کنید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تاسف خورد از این آی کیوهای اصول گرا
در فتنه 88 افسادطلبان آشوبگر کل نظام رو زیر سوال بردند
ریشه این فتنه هم زمانی شروع شد که فضای رسانه ای کشور اول شروع کرد به تخریب دولت وقت (دولت احمدی نژادی) بعد در انتخابات نوک پیکان تخریب ها رو چرخودند به سمت نظام
البته تخریب و بی اخلاقی رسانه ای محصول کار اصول گراها و افسادطلب ها بود
ولی اصول گراها نفهمیدند که دارند توی زمین افسادطلب ها بازی می کنند اون ها شروع کردند به تخریب
در انتخابات 88 هم به همراه افساد طلب ها برنامه "نه به احمدی نژاد به هر قیمت" را اجرا کردند غافل از این که برنامه فتنه گرها چیز دیگه ای بود ("انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است!")
بعد از 88 هم اصول گراها باز در زمبن اصلاح طلب ها بازی کردند
در سال 92 هم همین خواب غفلت را تکرار کردند تا این که انتخابات رو باختند
اصول گراها تا زمانی که در زمین اصلاح طلب ها بازی کنند و به تخریب احمدی نژاد ادامه بدهند همین آش و همین کاسه برقرار است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هرچی باشه از این حسن روحانی فکرش تو مسائل داخلی بهتر کارمیکرد(مسکن مهر،سهام عدالت،یارانه،توجه به بازنشستگان و...)
توحید
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژادالان کاملا مشخصه که مبنای ثابت نداره باوزش قدرت جهتگیریش عوض می شه به نظرم تنهاهم به فکرقدرت طلبیه بعدازریاست جمهوری کدام اقدامش به نفع ملت بوده الان تنهاچشم امید ضدانقلاب به ایشونه چون متاسفانه برخی ازساده لوحها به تردستیهای آقای احمدی نژادواردنیستندوبه قولی بدنه دارد
Iran, Islamic Republic of
عجب . پس جناب عالی جزو ساده لوح ها نیستید؛ بدنه هم که ضدانقلاب!
چقدر توحیدید شما!!
Iran, Islamic Republic of
یکی مردجنگی به ازصدهزارترجیح میدم تنها باشم اماباحقیقت نه دروغ. من درهردودوره حامی سرسخت احمدی نژادبودم ولی الان به نظرم یک درصد هم به فکر مردم نیست تنهامردم وسیله توجیه اشتباهاتشان درضمن منظورم از بدنه امثال شماهاییدنه ضدانقلاب.چون ضدانقلاب اون روعددحساب نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
داداش جان!
نوشته بودی : الان تنها چشم امید ضدانقلاب به ایشونه!
شما نوشته بودی یا نه؟!
شما نیت خوان داری؟ می دونی یک درصد هم به فکر مردم نیست؟ یه تنگ غروبی برو میدون
من بیشتر از شما ترجیح می دم تنها باشم؛ اما با حقیقت!
توحید
Iran, Islamic Republic of
برای چیزهای بدیهی که نیت خوان لازم نیست ایشون جزاختلاف بین ملت برای در قدرت موندم چه کارکرده اند؟؟،،.شمافقط یک کارشون که برای منافع ملی است رااگرپیداکردید بیاورید
Iran, Islamic Republic of
اختلاف بین ملت برای در قدرت موندن؟ کدام قدرت؟
اختلاف بین کدام ملت؟ چهاردرصدی ها یا نودو شش درصدی ها؟
بنده دلیل بیارم برای این که ایشون در جهت منافع ملی حرکت کرده؟ یا شما که ادعا می کنی بین ملت اختلاف می اندازه برای قدرت طلبی؟ البینة علی المدعی!
اگر بنا بر ادعای بی دلیل و مدرک است، بنده هم ادعا می کنم شما عامل شیمون پرز هستی؛ ثابت کن که نیستی!!
این چه طرز استدلاله برادرمن؟ چیزهای بدیهی؟!
Iran, Islamic Republic of
خوبه. فقط این داروهایی که برات نوشتم رو روزی دو‌ بار بخور تاثیرش بیشتره
Iran, Islamic Republic of
مردم ديگه از خواب بيدار شدند و حالشون از سايتهاي مزخرفي مثل آمد نیوز بهم ميخوره.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما چرا زور زیادی می زنید. مگر نمی گویید احمدی نژاد تمام شده چرا درخواست نکردید تا او یا آقای بقایی را تایید صلاحیت می کردند تا یک بار برای همیشه مردم به او رای نمی دادند و زبان شما سه متر می شد.
پس نگرانی شما از جایی دیگر است
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تمام عمرش رو صرف خدمت به مردم کرد و سیاسیون هم تمام عمرشون رو صرف تخریب ایشون کردند
ملت
Iran, Islamic Republic of
هرکسی می خواهد حرفش خونده بشه مجبوره اسم احمدی نژاد را بیاره.اونی اثرگذاره اونه نه شما
Iran, Islamic Republic of
درود حقا اینطوریه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ولی اینجوری به نظر میاد که در زمان دولت ایشان شما چون در پستهای خاص قرار نگرفتید یا از پستهای خاص کنار گذاشته شدید یِکَم دردتان آمده است
علی بیغم
Iran, Islamic Republic of
آقای صفارهرندی ازقدیم گفتن بشکنه اون دست ک نمک نداره یادت نره قبل از دکتر محمود تو و امثال تو در این کشور جرات عرض اندام نداشتید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جرئت عرض اندام نداشتن؟؟؟؟پس بفرمایید چطوری فتنه ۷۸ با شکست مواجه شد؟چه کسانی با تمام وجود در برابر فتنه ی مجلس سوم وششم ایستادگی کردن؟آیا جریان انقلابی نبودن؟امثال صفار هرندی ها براشون پست مهم نیست.اتفاقا اگه پست براش اولویت داشت خودشو به مشایی می چسبوند تا با خیال راحت تو دولت دهم هم حضور داشته باشه ولی حاضر نشد این کاروکنه.صفار هرندی از سال ۹۲ به این سمت بارها در نقد دولت روحانی سخنرانی کرده.واتفاقا جز منتقدان برجام هم بود.البته منتقد منصف .(بر خلاف چندتا از کامنتا که به اشتباه صحبت از همراهی صفار با برجام کرده بودن!!!)
Iran, Islamic Republic of
منظورت اینه که احمدی انقلابی نیست؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم‌مسکن مهرش اشتغال زایی داره اون‌مرد...در هر شهری شهرکی به نام مهر است که افراد نیازمند در اونها ساکنند...این مسکن مهرش همچون بسیاری از کارهایش ماندگار شد
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر احمدی نژاد چه در ریاست باشه و نباشه چون تنها هدفش خدمت به ارزشهای والای امام خمینی ( ره) و دغدغهای مقام معظم رهبری که همان یاری کردن محرومین و مستضعفان و پابرهنگان و احیا و زنده نگهداشتن اهداف اصلی انقلاب اسلامی سال ۵۷ بوده و هست و خار چشم ظالمان و مستکبران و اشرافگران و اختلاس گران زالو صفته در قلب مردم غیرتمند و شریف و انقلابی پایبند به ارزشهای والای الهی و انسانیت جای داره و هرکسی به این انسان مومن و متدین و انقلابی دروغ و تهمت و افترا ببندد باید در جایگاه عدل الهی جوابگو باشد و یقین داشته باشد هرچه به انسان خداترس و مومن بیشتر دروغ و تهمت و ....زده شود خداوند ان انسان مومن را در قلب مردم عزیزتر میکند هر چند اقای دکتر احمدی در عمل نشان داد تنها هدفش در راستای ارزشهای ارزشمند اصیل انقلاب اسلامی بوده و هست و در ذهنش ذره ای ریاستطلبی معنا ندارد و باطنش یک هدف را دنبال میکند و ان یک رنگی که همان خداترسیت خداوند به همه کسانیکه نیتشان اینگونه است سایه شان را بر سر عدالتخواهان و محرومان و مظلومان مستدام و در پناه اقاامام زمان ( عج) سلامت و سربلند و موفق و پیروز باشند حق پایدار و پیروز و باطل سست و فناپذیر است این شعار نیست بلکه وعده الهیست
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگر فکر می کنید که با این تهمت ها می تونید از محبوبیت دکتر احمدی نژاد کم کنید بهتون بگم که تلاش بیهوده نکنید نه تنها به نتیجه نمی رسید بلکه به عقب تر بر می گردید
با این کارها راه برای کاندیدای شما باز نمیشه
اصول سوارها به دنبال حذف دکتر و جمع کردن آرای او به نفع خودشون هستند
ولی بدونید که ما به کاندیدای شما رای ندادیم و نخواهیم داد
آب در هاون نکوبید!
آدمیزاد
Colombia
آقای احمدینژاد حتی در میان آزادگان عدالتخواه بیگانه هم دوستداشتنی است، آقای احمدینژاد بود که ایران را وارد فاز ابرقدرتی کرد ، آقای احمدینژاد بود که اشرافی گری را میخواست نابود کند . مردم ایران در زمان احمدینژاد بهتر و سالمتر میزیستند
روح الله
Iran, Islamic Republic of
فقط یاد گرفتید تریبون یک طرفه گیر بیارید و تا می تونید لجن پراکنی کنید
تا کی می خواهید به این شیوه شکست خورده ادامه بدید
شما اصول گراها لیاقت حضور در قدرت را ندارید
یک بار از شما در دولت های نهم و دهم استفاده شد ببین چقدر حاشیه ایجاد شد
شماها خیلی هاتون باید برید همون تحلیل های غیرواقعی و بی خاصیت خودتون رو توی روزنامه هاتون منتشر کنید
حداقل از جناح رقیب یاد بگیرید من تا حالا ندیدم یک وزیر از رئیس جمهور اینقدر کینه داشته باش
تاز زمانی که کارگروهی یاد نگرفتید هیچ وقت وارد قدرت نشوید
رعنا اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
من نمیگم احمدی نژاد دارای عیب و نقض نیست !
ولی مسئله انتخابه !
احمدی نژاد بین چهارتا رئیس جمهور گذشته ی ایران خیلی نکات برجسته و مثبتی داشته !
بعدشم احمدی نژاد اگه اهل تجمل گرایی بود الان به جای اینکه مرکز شهر زندگی کنه میرفت بالاشهر زندگی میکرد !و یه بنز هم مینداخت زیر پاشو و بچهاشم راحت از این مملکت میخورند !و کاری هم به ملت نداشت!
درصورتی که الان احمدی نژاد یه تنه ایستاده پشت ملت!
کدوم مسئولی اومد بین مردم و حرف مردم را شنید ؟
ولی احمدی نژاد با اینکه وظیفه ای برعهده اش نیست اومد بین مردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما معتقدی مردم باید حتما بین این چهارنفرتا ابد انتخاب کنند؟؟؟ دیگه گزینه ای نداریم غیر این چهارنفر؟ ضمن اینکه تمام این افراد منتخب خود مردم هستن.اگه ایرادی دارن بخش عمده ایش به رایی برمی گرده که خود ملت به هرکدوم از این افراد دادن. غیر از احمدی نژاد هم کسان دیگه ای هستن که بین مردم اومده باشن.نمونش سعید جلیلی وفتاح و آیت الله رئیسی و سردار قالیباف. و خیلی های دیگه.احمدی نژاد خودش اگه یه حساب کتاب کنه می فهمه بخش مهمی از عملکرد خوبشو به خاطر همین وزرایی بدست آورده که الان از خودش روندتشون.اونم به خاطر مشایی!!! آیا عملکرد نیکزاد در طرح مسکن مهر قابل انکاره؟؟؟یا اجرای طرح هدفمندی یارانه ها حاصل مشورتهای وزرای اقتصاد و رئسیس بانک مرکزی بهش نبوده؟؟پس تمام این کارهای بزرگ با همین وزرایی انجام شده که الان دارن انتقاد دلسوزانه ازش می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناس شما بگید که یه بار اقای نیکزاد گفته باشه جریان انحرافی؟از شما بعیده برید در زمین اقایونی که سی دو ساله چنته زدن رو بیت المال بازی کنید
Iran, Islamic Republic of
انتقاد دلسوزانه با ادبیات پلنگ صفتی!! توسط وزرایی که کارهای بزرگی از قبیل "مظلوم شدن فرهنگ" در کارنامه شان هست!
عسگر رجبی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای صفار پیشنهاد میکنم بیشتر از این خودتون از چشم مردم نندازید.مردم احمدی نژاد دوست دارن
Iran, Islamic Republic of
به نظربنده. آقای صفارهرندی یک پوپولیست است که هم ازحناح راست وهم ازجناح چپ جامانده واقدام به خودکشی سیاسی درمبنای اعتقادی زده است
محمد دزفولی
Romania
جناب دکتر اگر کسی حب ریاست داشته باشد برای ادامه حفظ قدرتش مثل اکثر سیاسیون در پی ایجاد حزب و روزنامه و دفتر و .... است. مردم خدمتگزار صادق را از کاذب تشخیص میدهند و بصیرت افکنی شماها تا الان نتیجه عکس داده و با انتقاداتی که به احمدی نژاد وارد است ولی هنوزم ایشان هم انقلابی و هم ولایی و هم در خط اصیل امام حرکت میکند
...
Iran, Islamic Republic of
اقای صفار بدان که امثال شما بااحمدی نژاد شناخته شدید وبعد ازنامردی امثال شماها درحق احمدی نژاد هم چون دیگراصول گریان ازصحنه ای مدیرت توسط مردم حذف شدید
وبدانید انقلاب شرکت سهامی نیست که امثال شماها ازسفره انقلاب سهم بخواهید انقلاب مال مردم است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
محمد ن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با همه خدمات عظیمی که به مردم کرد در حوزه فرهنگ نتوانست تحول بزرگی ایجاد کند و از همین زاویه هم ضربه خورد. همین آقای صفار یکی از نقطه ضعف های بزرگ دولت ایشان بود. واقعا ضعیف عمل نکرد. بد عمل کرد. حالا هم راز بقایش را در این حرفها می بیند. قبل از اینکه وزیر شود کسی حرفش را نمی شنید و به حساب نمی آورد. احمدی نژاد خیلی ها را روی کار آورد که نوکری مردم را بکنند و بعد اینها توهم زدند که کسی شده اند
رضایی
Romania
اقای هرندی باسلام وارادتی که خدمت جنابعالی دارم ایاشمااگر دردولت دوم اقای احمدی نزاد بودید بازچنین می گفتید یااینکه چون به شما پست نداد دارید این چنین می گوید پس انچه گفتید شرح حال خودتان بود برادرگرامی یک بار دیگر فرمایشات رهبری راراجع به دولت احمدی نزاددرپایان دولت دوم بخوان بعد نظر بده
کاوه
Iran, Islamic Republic of
شما با کسانی که علنا سر سفره انقلاب هستند و ادعای ان را دارند ول کردی دکتر احمدی نژاد را که هیچ چیزی ندارد را چسبیدی. آقایان از خدا بترسید مبادا که دینتان را به دنیاتان بفروشید.
Iran, Islamic Republic of
...
عماد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف احمدی نژادتمومه برای در قدرت موندن خودشو به این و اون می چسبنونه به جزعده ی قلیلی ساده لوح بقیه مردم دستشوخوندندکه تنها چیزی که براش اهمیت نداره مردمه
Iran, Islamic Republic of
عماد جون خندیدیم هاااااااااا
Iran, Islamic Republic of
الان دقیقا احمدی نژاد برای باقی موندن در قدرت خودش رو به کی چسبونده؟؟
پیاز
United Arab Emirates
اصولسوار اژدها سوار
پیاز
United Arab Emirates
جهانیا شما برای تخریب .. هیچ مرزی نمی شناسید حالا از اخلاق حرف میزنید. بیشترین تهمتها و اهانتها را شما به احمدی نژاد حواله کردید. خدا از شما نگذرد.
saeid
Iran, Islamic Republic of
اما سفره انقلاب دست کسان دیگری است آقای وزیر سابق... شماها با اومدن احمدی نژاد اسم و رسم پیدا کردین و بعد از رفتن ایشان هم دیگه کاره ای نشدید
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم اقای هرندی

دیگه حناتون رنگی نداره شما و امثال شما در حدی نیستین که درباره تنها مدافع مردم نظر بدین
شماها برین سهمتون از بیت الحال بردارین و کیف کنید اما بدونید ی روزی باید جواب پس بدین
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر در این کشور یک نفر وجود داشته باشه که زیر سایه ی مقام معظم رهبری پیرو راستین و واقعی امام راحل باشه و زنده کننده ی نام و یاد و راه امام باشه اون یه نقر فقط و فقطدکتر محمود احمدی نژاده. ...
sokoot
خداوند هر که را که بخواهد عزیز میکند
خلاصه تمام این حرفها اینه رهبر با اون علم و آهاگیشون جناب دکتر رو جزء مجمع تشخیص قرار دادند
که اتفاقا مال خیلی وقت پیش هم نیست
به امروز پریشان و سر در گم ایران وایرانی فکر کنید
یکی از مطالبات رهبری حقوقهای نجومی بود چی شد کسی خبری داره
فقر داره بیداد میکنه کسی جواب گو هست
احمدی نژاد راحش معلومه ما چه کردیم کجای کاریم
غلامرضا کریمی
Canada
این آقایان اصولگرا و مثلاً ولایتمدار! هیچ از خودشان پرسیده اند که چرا رهبری در پایان دولت نهم فقط از ضعف فرهنگی دولت نهم انتقاد کردند؟ مگر وزیر فرهنگ همین آقای هرندی نبود؟ والاخجالت هم خوب چیزیه،،،،
آقایانی که تمام گناه دکتر احمدی نژاد را در ولایتمدار نبودن ایشان خلاصه کرده اند ، کافیست فقط به سخنان رهبری بعد از پایان دولت دهم توجه کنند و بعد نظر بدهند
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب صفار؛ حتمن کامنتا رو بخون، مثبت و منفیش رو هم نگاه کن...
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تنها کسی بود از مقامات که جرات داشت که حرف مردمو بزنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
اصول سوارها به بن بست سیاسی رسیده اند
شکست های متعدد این جماعت رو عصبانی کرده است
پیشنهاد می کنم از دکتر احمدی نژاد کمک بگیرید تا نجات پیدا کنید
یاسر
Iran, Islamic Republic of
آقای صفارهرندی اگر راست میگی و جرات داری علیه اونهایی که از حرف رهبری تبعیت نمی کنند صحبت کن
شما فقط تخریب احمدی نژاد رو خوب بلدید و زبونتون جاهای دیگه کوتاه
زنده باد احمدی نژاد
زنده باد مردمی نژاد
علی
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر مسئولان اشرافیگری که دیدن خدمات بی سابقه احمدی نژاد را ندارند
ننگ بر مسئولانی که ساده زیستی و مردمی بودن احمدی نژاد را بر نمی تابند
محسن
Iran, Islamic Republic of
وزن کشی خوبی هست برای همه آنها که ادعا دارند در میان مردم جایگاهی دارند
جناب آقای هرندی در کنار انتقاد از احمدی نژاد از دو مدعی دیگر هم انتقاد کرده است
ولی آنها انگار نه انگار که اصلا وجود دارند حتی در این مجموعه اظهار نظرها یک نفر هم از این دو نفر حتی به اندازه دو کلمه هم دفاع نکرده
دوستان حتما خواهند دانست که اینهایی که نظر میدهند افراد بی دانشی نیستند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ان شاء الله آقای احمدی نژاد به یاری خداوند این انقلاب را که بدست نااهلان ونامحرمان افتاده است را دروباره به دست ملت انقلابی بر میگرداند وبه نظر بنده آقای صفار هرندی باید به فکر قبر وقیامت هم باشد پست ومقام آنقدر ارزش دروغ گفتن را ندارد شاید ایشان هم از انگلیس دستور میگیرد.
Iran, Islamic Republic of
به این می گویند نمک نشناسی
بهپور
Iran, Islamic Republic of
این آقای هرندی یه زمانی نون خور سفره احمدی نژاد بوده ...
Iran, Islamic Republic of
قیاس مع الفارق است ولی بعضی اصحاب پیامیر(ص) هم سالها با او زندگی کردند ولی او را نشناختند. شما همکلاسی احمدی نژاد بودید ولی این مردم ایران بودند که او را به درستی شناختند. جهت افزایش شناخت شما باید بگویم او سفره انقلاب را فقط مال خودش نمیخواهد و دردش این نیست که چرا صندلی ریاست به او نرسیده بلکه دردش این است که چرا صندلی ریاست به افرادی رسیده که در این چهل سال اغلب در راس قدرت بودند ولی جز خسارت چیزی بار نیاوردند. آقای صفارهرندی شما و سایر اصولگرایان را دعوت میکنم که در تفکر خود تجدید نظر کنید. آیا سخن امام را نشنیدید که (میزان رای ملت است) یک مقدار درباره این جمله فکر کنید.
محمد زیدابادی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را دوست داریم و قدم گذاشتن در مسیر او را عین هدایت و در تداوم اسلام راستین می دانیم نه خط و خط بازی شما ها و هم پیاله هاتون رو
مریم شیری
Iran, Islamic Republic of
آقایان احمدی نژادها شما اصلا گیج شده اید و نمی دانید باید با رهبر باشید یا با او . احمدی نژاد مهره سوحته ای است که با این بازیهای رسانه ای قابل حیات دوباره نیست حالا کسانی سازماندهس شده و پول می گیرند تا برای او کامنت بذارند و قربون صدقه اش بروند یک چیز دیگه لس . هوادارای واقعیش و در جریان تحصن در شهر ری دیدم . راستی چرا ادامه پیدا نکرد. اصلا احمدی نژاد شاید دین جدید آورده که یا عارف واصله بابا تمام شد.
Iran, Islamic Republic of
مثلا از چه کسی پول می گیرند از احمدی نژادی که باهیچ زور مدار وزر مداری فامیل نیست از کجا تامین می شود
Iran, Islamic Republic of
خانم شیری کمی فکر کن
مریم شیری
Iran, Islamic Republic of
معلومه ار کیا پول می گیرند مگر خبر نداری دلارهایی که از اختلاف قیمت کاذبی که در دوره دوم درست کردند و حالا هم بهر هاش را می برند
Iran, Islamic Republic of
سهم ما رو ندادند بیمعرفت ها!
این همه کامنت می گذاریم ، دریغ از یک ریال اختلاف قیمت کاذب! و بهره الانه اش!
راستی ، آبجی مریم خانم!
شما تو تحصن شهرری تشریف بردید؟ تعداد هواداراش رو دیدید و شمردید؟دیدید که واسه متفرق کردن همون تعداد ناچیز هوادار، چقدر رفقای آستانه مقدسه حضرت عبدالعظیم و عزیزان لباس شخصی شهرری به زحمت افتادند؟ بلندگو و زنجیر و ....
Iran, Islamic Republic of
دکتر هرکاری انجام دهد ازنظرشما منحرف است سکوت کند منحرف است قیام کند منحرف است نامه بنویسد منحرف است نصیحت کند منحرف است و...لطفا تهمت نزن پلنگ صفت شمایی که می دانستی وی قدرت طلب است ووزیرش شدی نمک خوردی نمکدان شکستی اشتباه دکتر این بود که به چون شماهایی پست داد نتوانستید پابه پای او کار کنید حالا طلب کار او شده اید دکتر تااخرین روز تایید رهبری را داشتند لطفا به اخرین دیدار دولت با رهبر مراجعه کنید دکتر درقلب مردم جا دارد اگر نمی ترسیدید او را تایید صلاحیت می کردید بروید توبه کنید اگر فردا رای گیری باشد ودکتر کاندیدا بالای سی میلیون رای دارد
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
برای من وخیلی از مردم ایران عزیز سوال است واقعا چرا مردم ایران انقلاب کردند؟هدف از این انقلاب چه بود ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به فکر تصاحب صندلی بود
با سامانه در نمی افتاد
الان هم یا خودش یا نزدیکان روی صندلی ریاست جمهوری نشسته بود
ما به صداقت احمدی نژاد ایمان داریم

درود بر احمدی نژاد
ابوا الفضل ف
Iran, Islamic Republic of
...نتا نیاهو گفته احمدی نژاد باید ننگ تاریخ شود و منم هزینه اش را می دهم اما بدان به هر اندازه که بهت بدهد چه داخلی هایش چه خارجی هایش خداوند گفته ارزان
نفروش یعنی هر اندازه بهت داده باشند مفت فروخته ای تو که در نمازت به خدا می گی من تو را می پرستم و از تو یار می جویم دروغ گفته ای چون با حرفایت خدا را فروختی و اسرائیل ملعون و آمریکا و اروپای شیطان پرست را خریده ای از این به بعد رو به اسرائیل و غرب بایست و نماز یهودی بخوان
و این مریم شغالی را که نوشته شیری آگاه کنم اگر رهبری را قبول داری تعریفی که از احمدی نژاد کرده از هیچ کدام نکرده و اگر پیرو نبود در مصلحت ابقایش نمی کرد پس حرف می زنی اول فکر کن بعد بزن نه
مانند کثافت طلب ها باش نه مانند لجن طلب ها و عمار پندار ها
Iran, Islamic Republic of
واقعا که ! همینه که این کشور این همه مشکلات داره ، اصلا پرتی از اصل قضیه ، آقای محترم احمدی نژاد تفش هم به خیلی خیلی از این می ارزه ،آدمی صادق ، زرنگ ، کیاس ، تیز فهم ، محاسبه گر ، ساده زیست ، عدالت خواه ، دغدغه مردم و مملکت دار ، شجاع و نترس مردمی و مردمدار و مردم مدار ، مدیر مدبر سخت کوش تنها بخشی از خصوصیات این مرد پاک سرشت است .اصول گرایان دانسته یا ندانسته تخریبش کردند و اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اعتدالیان دانسته و معاندانه همگام با اسراییل و انگلیس و آمریکا انواع تهمتها و تخریبی های بی امان را به او متوجه ساختند .....، هر روز که بیشتر میگذرد مردم بیشتر به ارزش احمدی نژاد پی میبرند و به تبع ان بر دوستداران و طرفداران واقعیش بیشتر افزوده میشود .......،،
Iran, Islamic Republic of
سلام میخام بدونم این آقای هرندی قبل از اینکه بشه وزیر فرهنگ غیر از اینکه هراز چندگاهی در روزنامه کیهان مقاله بنویسه چه شغل دیگه ای داشت؟ حالا از صدقه سر دکتر احمدی‌نژاد یه اسمی در آورده داره علیه دکتر احمدی نژاد حرف میزنه؟ اگه احمدینژاد نبود امثال اینهارو کی میشناخت؟ ...
Iran, Islamic Republic of
سطح جریان احمدی نژاد از عدالت خواهی به کامنت زنی رسیده

گندشون یعنی مموتی هم رد شد و برای همیشه حذف شد
باقیی هم که میره زندان
مشایی هم که جای درخته
حسین
Iran, Islamic Republic of
سطح جریان شما به کجا رسیده؟ به باتوم؟ گاز اشک آور؟ سرکوب؟
تهدید؟ ارعاب؟ پرونده سازی؟
جهان نیوز اگه مردی منتشر کن
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
عصبانیت شما را از انبوه نظرهای حمایتی از احمدی نژاد درک می کنم...
عصبانیتتان چون آتشی در خرمن وجودتان است...
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سهام عدالت ، یارانه ، قانون یک میلیون تومان برای به دنیا آوردن بچه که مجلس حذفش کرد، مسکن مهر و سبد کالا، اضافه یارانه برای گران شدن نان و ........
آقای احمدی نژاد خداوند به شما اجر عنایت فرماید.
کار من کافی نته و می بینیم مردم با چه شوقی می ان برای کارهای سهام عدالت و .... اگر این اقا نبودند مردم همین یک خورده سهام هم نداشتند
همیشه سالم باشی دکتر
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد
یوسفی
صفارهرندی مدعی اخلاق چرا درست صحبت نمی کنی و الفاظ رکیک بکار می بری/ صفارهرندی شما و امثال شما فقط حرف از رهبری می زنید ولی در عمل هیچ اعتقادی به رهبری ندارید برعکس آقای احمدی نژاد در عمل ثابت کرده که مدافع نظام و جایگاه رهبری بوده و هست شاید بگوید چطور؟ بله با خدمت به اقصا نقاط ایران توانست مردم را به نظام و رهبری خوشبین کند نه اینکه برعکس شما فقط بلد هستید به مردم تهمت بزنید و بگوید ما انقلابی هستیم و دیگران منافق و غیر انقلابی/
اصغر
Iran, Islamic Republic of
با سلام با شما موافقم . اگر آقای احمدی نژاد مثل آنها در ظاهر اطاعت می کرد برای بستن دهان خشک مغز ها و در عمل کار خودش را می کرد. الان به ایشان نمی گفتند منحرف !
علی
بنده حقیر با بیش از 20 سال مطالعه در سیاست ایران به این نتیجه رسیده ام که احزاب چپ و راست مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی بر علیه احمدی نژاد بوده و هستند و اگر اصولگراها در چهار سال دولت نهم نیز در اطراف احمدی نژاد بودند فقط بخاطر سهم خواهی بود که وقتی دیدند احمدی نژاد به آنها باج نمی دهد شروع کردند به ضدیت به ایشان.
اصغر
جنگ بین احزاب چپ و راست با احمدی نژاد یک واقعیت است. مطمئن هستم که می خواهند امثال احمدی نژاد را خفه کنند تا بتوانند به راحتی بر مردم تسلط داشته باشند. به والله احزاب چپ و راست مدعی اطلاح طلبی و اصولگرایی که مخالف هم هستند ولی در یک مسئله با هم مشترک هستند و آنهم ضدیت با احمدی نژاد مردمی نسب
علی اصغر
به صفارهرندی پیشنهاد می کنم به همراه احمدی نژاد به شهر و زادگاه صفارهرندی بروند تا محبوبیت مردم را نسبت به احمدی نژاد با چشمان خود ببیند/ یکی از دوستان می گوید که صفارهرندی چه کاری برای مردم و نظام کرده و چه گره از کار مردم را باز کرده که اینطور به خودش اجازه می دهد به دیگران تهمت زده و از الفاظ رکیک نسبت به خادمین ملت صحبت کند. بله داداش
یوسفی
با اعتقاد راسخ می گویم که راه احمدی نژاد در راه انقلاب و نظام و رهبری بوده و هست ولی امثال صفارهرندی فقط به فکر هم حزبی و هم گروهی های خودشان هستند/ هویت تمام بازی های سیاسی چپ و راست توسط احمدی نژاد به مردم آشکار شده و حالا این آقایان از دست ایشان ناراحت هستند. جانم فدای محمود احمدی نژاد
اصغر
Iran, Islamic Republic of
متشکرم برادر .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد انقلاب و کشور را برای مردم می خواهد.
Reza
Iran, Islamic Republic of
میدونیم کجاد داره میسوزه زیاد زور نزن زنده باد دکتر احمدی نژاد
سید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سرباز امامت و ولایت
روح اله
Iran, Islamic Republic of
ناقلاها!
با اسم احمدی نژاد خوب دارید دارید کلیک خورتون را می برید بالا!
حواستون هست از وجود احمدی نژاد نون میخورد و بهش مدیونین؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشون "محمدحسین" هستند نه "محمدرضا"
Turkmenistan
فعلا که ملت خاطرات خوب از احمدی نژاد دارند و خاطرات بد و تلخ از هاشمی موسوی خاتمی روحانی ...
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب صفارهرندی:آیا واقعا فکرمیکنیداین حرفها خریداری هم دارد .کسی که شما می گویید قدرت طلب است ،ما مردم می گویم خادم ملت،اگر واقعا راست می گویید شما هم مثل ایشان بیایید وسط مردم ،،تا برایتان اثبات شود چه کسی محبوب ملت است .شما تنها وزیری بودید که که وقتی محسن رضایی از عملکردتان انتقاد نمود احمدی نژاد حرفی برای گفتن نداشت .وقبول کرد .حالا میخوهید انتقام عملکردتان را از احمدی نژاد بگیرید ..مردم دیگه از توهین های اصولگراها واصلاح طلبها نسبت به خادم خودشان عادت کردند ،هر چه دارید بگویید ولی بدانید این ملت ومردم دست از حمایت خادم خودشان برنمی دارند ..شاید تنها هنر رد صلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان باشد ولی ایشان همیشه درقلب ما جایی دارد ورئیس جمهور قلبها خواهد بود.هستیم برآن عهد که بستیم .
امیر
Iran, Islamic Republic of
شاید بزرگترین مشکل احمدی نژاد در سال 1384 و همه سالهای بعد از آن این بود که کسانی بودند که پیش خود محاسبه می کردند از لحاظ سابقه و رزومه و تجربه و سن و سال و شخصیت و... ما بر احمدی نژاد برتری داریم. زمانی او در سپاه، در وزارت کشور و...مدیری چند درجه پایین تر از ما و زیر دست ما بوده است، نهایت، همرده و هم درجه ما بوده است ولی قواره ما برای ریاست جمهوری مناسبتر است، احمدی نژاد در قواره ریاست جمهوری نیست، قیافه و تیپ ما بیشتر به ریاست جمهوری می خورد، چرا حالا او باید رئیس باشد و ما نباشیم؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اصلا این تیپ افراد خود را مالک انقلاب می‌دانستند و می دانند واین مطلب شما عین واقعیت است امان از خود برتر بینی ای کاش این افراد ادعای دینداری و ولایت مداری نداشتن خداوند همه ما را هدایت نماید
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد را از دوران مدرسه می شناختی و می دانستی آدم...، چرا وزارتش را قبول کردی؟ دلیلیّت دم خروس بیشتر از قسم حضرت عباس است و انسان عاقل با دیدن دم خروس، سوگند را نمی پذیرد و می داند دروغ است. یقین داشته باش شما هم مثل بقیه حساب و قیامتی خواهی داشت و باید پاسخگوی قضاوتهایت باشی.
Iran, Islamic Republic of
بر اساس آموزه های شریعت اسلام یکی از آثار حرام خواری و دست درازی و سوء استفاده از بیت المال، انکار آیات الهی و دستورات شریعت مقدس اسلام است.
Iran, Islamic Republic of
ما طرفداران آقای احمدی نژاد قبول داریم که لجبازی کرد و جوانی و قدری جوگیر شد !! در این شکی نیست !! اما به شدت نیات و اهدافش را میستائیم !! ...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
نظرحسین درسته چون همین صفار وجناب باهنر وبرخی امثال اینا تا ازطریق احمدی نژآد پست ومقام داشتن به سرش قسم میخوردن ولی درمورد مسیولان اجرایی یک اصل درسته واونم درمورد احمدی نژآد اتفاق افتاد چون امکان سواستفاده به اینهانداد زود برگشتند وبرعلیهش حرف زدن
Sweden
جناب صفار! سالها از دوران احمدی نژاد گذشته است.
امروز چه ضرورتی و چه منفعتی باعث شده است که شما بیایید ضد همکلاسی قدیمی خود موضع بگیرید. به نظرم میخواهید خود را نزد دولت روحانی و مجلس لاریجانی شیرین کنید همین!
Netherlands
الحق که خیلی بی انصافی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر احمدی نژاد
پ.ع
...