شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

راز قتل همسر پس از شش سال برملا شد

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 587912
مردی که متهم است شش‌سال قبل همسرش را از تهران به چالوس منتقل کرده و در آنجا به قتل رسانده بود با هوشیاری خواهر مقتول به دام پلیس افتاد.
راز قتل همسر پس از شش سال برملا شد
به گزارش جهان نيوز، هفت‌ماه قبل بود که زن جوانی به مأموران پلیس تهران خبر داد که خواهرش ناپدید شده است. او گفت چند سال قبل خواهرم ازدواج کرد و صاحب دختری ۱۰ساله بود، اما از هفت‌سال قبل از خواهرم خبر ندارم. 

در این مدت هر چه با شوهرش تماس می‌گیریم بهانه‌جویی کرده و حالا به او مشکوک هستم.بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران پلیس مرد جوان را بازداشت کردند، اما او با تناقض‌گویی‌ها گفت که از سرنوشت همسرش خبر ندارد تا اینکه دو روز قبل به قتل همسرش اعتراف کرد. او گفت: روز حادثه به شهرستان چالوس رفته بودیم که او را به قتل رساندم و جسدش را سوزاندم.

بعد از آن دخترم مدام بهانه مادرش را می‌گرفت. در این مدت توانستم راز قتل همسرم را از او پنهان کنم که با شکایت خواهرزنم گرفتار شدم. تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

منبع: روزنامه جوان

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...